Ik neem toch aan dat hij wel met een streamer in contact staat voor het laatste nieuwsquote:Op zaterdag 31 maart 2007 16:14 schreef Kinga het volgende:
owww, ik hoor het al... zal L.L wel blij mee zijn denk ik![]()
laat ie zijn beflapje niet vergeten, tegen de soa's ......quote:Op zaterdag 31 maart 2007 16:10 schreef havefun het volgende:
Gaat likkende lassie vanavond nog zijn naam waar maken bij Amanda?
quote:Op zaterdag 31 maart 2007 16:14 schreef Kinga het volgende:
owww, ik hoor het al... zal L.L wel blij mee zijn denk ik![]()
waarschijnlijk russische maten..quote:Op zaterdag 31 maart 2007 16:15 schreef Disana het volgende:
Natasia heeft nu confectie 36/38. Iemand die dat gelooft?
quote:Op zaterdag 31 maart 2007 16:15 schreef Disana het volgende:
Ik wel. Volgens mij is ze niet zo groot.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 16:15 schreef Disana het volgende:
Ach, laat haar lekker lullen. niets van dat geleuter aantrekken....quote:Op zaterdag 31 maart 2007 16:16 schreef Taurus het volgende:
Natasia moet 's op houden met haar 36 - 38, sodemieter op, ik heb 38, ik ben écht niet net zo stevig als zij!?![]()
ha haquote:Op zaterdag 31 maart 2007 16:16 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
waarschijnlijk russische maten..
russische vrouwen zijn nogal fors heb ik gehoord![]()
idd, gezien we net geconstateerd hebben zekerquote:Op zaterdag 31 maart 2007 16:17 schreef CARLAK het volgende:
Natasia zegt: "Niet iedereen is er blij mee dat ik zo rustig ben geworden"!
Veelbetekenende opmerking.
Het gaat niet om de lengte, maar de BREEDTE.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 16:18 schreef CARLAK het volgende:
[..]
Ik wel. Volgens mij is ze niet zo groot.
Ja, hoorde ik ook. Toch lijkt haar groeiende ergernis richting Brian wel echt.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 16:17 schreef CARLAK het volgende:
Natasia zegt: "Niet iedereen is er blij mee dat ik zo rustig ben geworden"!
Veelbetekenende opmerking.
En ze wilde die MEID uit Almerequote:Op zaterdag 31 maart 2007 16:20 schreef Kinga het volgende:
Rosanna uit Katwijk, Leonie en Tommy uit Amsterdam heeft Natasia...
Misschien heeft ze die eerste maanden die bitchy houding ook wel geacteerd, wie zal het zeggen?quote:Op zaterdag 31 maart 2007 16:20 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, hoorde ik ook. Toch lijkt haar groeiende ergernis richting Brian wel echt.
Ik vind het waarschijnlijker dat Wilgo eindelijk tot haar doorgedrongen is, en ze zich daarom nu inhoudt.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 16:22 schreef VirtualPOM het volgende:
[..]
Misschien heeft ze die eerste maanden die bitchy houding ook wel geacteerd, wie zal het zeggen?
Denk het niet. Het is een blijft een schreeuwlelijkquote:Op zaterdag 31 maart 2007 16:22 schreef VirtualPOM het volgende:
[..]
Misschien heeft ze die eerste maanden die bitchy houding ook wel geacteerd, wie zal het zeggen?
ok, maar toch heeft ze zich een periode in kunnen houden (vond ik persoonlijk verbazingwekkend hoor)quote:Op zaterdag 31 maart 2007 16:24 schreef Disana het volgende:
[..]
Denk het niet. Het is een blijft een schreeuwlelijk![]()
Hij speelt dus valsquote:Op zaterdag 31 maart 2007 16:25 schreef Disana het volgende:
Brian biljart zeer agressief... de arme balletjes mogen niet eens uitrollen.
Brian IS sneuquote:Op zaterdag 31 maart 2007 16:27 schreef VirtualPOM het volgende:
[..]
Tegen zichzelf? zou wel heel sneu zijn![]()
Brian wel. Hij kan zingen, gitaarspelen, acteren...quote:Op zaterdag 31 maart 2007 16:27 schreef VirtualPOM het volgende:
[..]
Tegen zichzelf? zou wel heel sneu zijn![]()
Door haar 2 'spraakllippen' heen lijkt me leuker. Die kaken mogen niet meer van elkaarquote:Op zaterdag 31 maart 2007 16:28 schreef beequeen het volgende:
Snollie wil een piercing in haar clit. Bij deze.
In theorie zou hij Huub dan zo kunnen zieken dat die alsnog over de schreef gaat. Goed planquote:Op zaterdag 31 maart 2007 16:31 schreef Disana het volgende:
Amanda en Natasia willen Nathaniel ook uitnodigen. Natasia vindt het wel veel punten (150).
Neuh... die relatie stond al niet meer zo op scherp, zoals bij het onverwachtse bezoek van Nathaniel (hij kwam muziek draaien en zou blijven slapen) te zien was.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 16:32 schreef VirtualPOM het volgende:
[..]
In theorie zou hij Huub dan zo kunnen zieken dat die alsnog over de schreef gaat. Goed plan![]()
Heb ik gezien, maar toen was Huub ook wat rustiger dan in de weken ernaquote:Op zaterdag 31 maart 2007 16:34 schreef Disana het volgende:
[..]
Neuh... die relatie stond al niet meer zo op scherp, zoals bij het onverwachtse bezoek van Nathaniel (hij kwam muziek draaien en zou blijven slapen) te zien was.
Huub is veel te rustig sinds de officiele waarschuwing en zijn 'verliefdheid' op Liekequote:Op zaterdag 31 maart 2007 16:35 schreef VirtualPOM het volgende:
[..]
Heb ik gezien, maar toen was Huub ook wat rustiger dan in de weken erna![]()
Zo geil is die toch ook niet?quote:Op zaterdag 31 maart 2007 16:37 schreef VirtualPOM het volgende:
kan iemand een capje van de kapster maken![]()
neuh, niet mee eens. Ik vind er wel een knap koppie hebben hoor.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 16:38 schreef havefun het volgende:
[..]
Zo geil is die toch ook niet?
Lijkt wel een beetje op Natasia
Volgens mij houdt Eric meer van mannelijke mannen. Bij een vorig bezoek heb ik het in elk geval niet bijzonder zien klikken.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 16:36 schreef ruby het volgende:
Is Eric niet enorm geinteresseerd in die flitsende gozer in de "kapsalon"?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |