je hebt de vrijdagavondrel gemistquote:
Laat haar maar weer het vuile werk doenquote:Op zaterdag 31 maart 2007 00:23 schreef golfer het volgende:
Kom je thuis van een dagje rondrijden door Nederland is er helemaal geen nieuwe Hools geopend.
Dus Bluezz gelijk aan het werk gezet.
Zo hoort datquote:Op zaterdag 31 maart 2007 00:23 schreef golfer het volgende:
Kom je thuis van een dagje rondrijden door Nederland is er helemaal geen nieuwe Hools geopend.
Dus Bluezz gelijk aan het werk gezet.
Ik heb de hele dag al achter het stuur gezeten.quote:
En heeft Bluezz kaartgelezen en koffie ingeschonken en broodjes gesmeerd?quote:Op zaterdag 31 maart 2007 00:25 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik heb de hele dag al achter het stuur gezeten.
Als dat nog gaat gebeuren zal wel knap zijn van Ajax , en slecht van PSV.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 00:08 schreef borisz het volgende:
[..]
dat heb ik juist liever niet, doe het Leidse plein maar![]()
Ik heb een TomTom.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 00:29 schreef Ole het volgende:
En heeft Bluezz kaartgelezen en koffie ingeschonken en broodjes gesmeerd?
Ik heb de bestuurder afgeleidquote:Op zaterdag 31 maart 2007 00:29 schreef Ole het volgende:
En heeft Bluezz kaartgelezen en koffie ingeschonken en broodjes gesmeerd?
ik blijf hopen, al moet ajax gewoon 15 punten halen nog in die 5 wedstrijden. PSV heeft het op papier lastiger. Ajax wint wel van psv maar als we naar Sparta moetenquote:Op zaterdag 31 maart 2007 00:30 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
Als dat nog gaat gebeuren zal wel knap zijn van Ajax , en slecht van PSV.
hey oom agentquote:Op zaterdag 31 maart 2007 00:31 schreef sjimz het volgende:
Hoi Hoi!
Hoe ging het gisteren of eigenlijk intussen al eergisteren?quote:Op zaterdag 31 maart 2007 00:31 schreef sjimz het volgende:
Hoi Hoi!
Het ging goed hoor.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 00:36 schreef golfer het volgende:
[..]
Hoe ging het gisteren of eigenlijk intussen al eergisteren?
Klinkt inderdaad indrukwekkend en mooi.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 00:39 schreef sjimz het volgende:
Het ging goed hoor.
Waren toch nog ruim 160 man bij de mis.
Bij de crematie zelf waren ongeveer nog zo'n 100 man aanwezig.
Was emotioneel doch mooi![]()
Wat een mensen, doet goed hequote:Op zaterdag 31 maart 2007 00:39 schreef sjimz het volgende:
Het ging goed hoor.
Waren toch nog ruim 160 man bij de mis.
Bij de crematie zelf waren ongeveer nog zo'n 100 man aanwezig.
Was emotioneel doch mooi![]()
Zo heeft elke club zijn moeilijkheden tegen andere clubsquote:Op zaterdag 31 maart 2007 00:33 schreef borisz het volgende:
[..]
ik blijf hopen, al moet ajax gewoon 15 punten halen nog in die 5 wedstrijden. PSV heeft het op papier lastiger. Ajax wint wel van psv maar als we naar Sparta moeten![]()
Ja het ging goed.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 00:49 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Wat een mensen, doet goed he
Ging het met Oma?
Ik hoop een leuk avondje NACquote:Op zaterdag 31 maart 2007 00:49 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
Zo heeft elke club zijn moeilijkheden tegen andere clubs![]()
Van het weekend maar weer ff afwachten of PSV en Ajax het nog spannend gaan maken![]()
Nu echt.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 00:30 schreef Gollemrulez het volgende:
Wel te rusten.
Hoe zeer ik ook slechts een van de grijze gezichten in de massa ben, wil ik je toch sterkte wensen. Het verliezen van een naaste is niet iets dat je in de koude kleren gaat zitten...quote:Op zaterdag 31 maart 2007 00:50 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ja het ging goed.
De leegte komt nu pas.![]()
Hopelijk heeft hij het te druk om te fokken.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 01:51 schreef dndiek het volgende:
Goooooedenavond
Van Eilanden hebben we inderdaad al een tijdje niets meer gehoord
Hum zn laatste bericht was volgens mij:quote:Op zaterdag 31 maart 2007 01:51 schreef dndiek het volgende:
Goooooedenavond
Van Eilanden hebben we inderdaad al een tijdje niets meer gehoord
quote:Op maandag 19 maart 2007 21:12 schreef Eilanden het volgende:
Hallo
* Eilanden komt effe buurten voordat ik morgenmiddag het ziekenhuis in moet (hopelijk maar voor 1 nachtje)
Inderdaadquote:Op zaterdag 31 maart 2007 02:55 schreef Ambrosius het volgende:
Bijna drie uur, mooie tijd om te gaan slapen.
quote:Op zaterdag 31 maart 2007 11:02 schreef sjimz het volgende:
Vrolijke Ole!
MM goede columnquote:Op zaterdag 31 maart 2007 11:49 schreef methodmich het volgende:
Morgen!
Rondje op kosten van alle Superboeren.
http://frontpage.fok.nl/column/5379/1
Vandaag doen we Maassluis.
Leuk, die kaarten. Goed gedaan hoor!quote:Op zaterdag 31 maart 2007 12:12 schreef -Vaduz- het volgende:
Goeiemiddag!
Zo naar Wim van de Super de Boer, voor de kaarten. Vanmiddag naar m'n eigen elftal kijken.
Hier kreeg je bij Super de Boer bij twee kratten Jupiler een kaartje voor RBC-Zwollequote:Op zaterdag 31 maart 2007 12:21 schreef methodmich het volgende:
[..]
Leuk, die kaarten. Goed gedaan hoor!
Memento-Mori woont er, dus kun je haar misschien vragen.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 12:31 schreef DarkShine het volgende:
Moggûh
Iemand die een brandbom in Zeist kan droppen?
Dat die maar op het bondsgebouw gedropt wordquote:Op zaterdag 31 maart 2007 12:33 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Memento-Mori woont er, dus kun je haar misschien vragen.
In de eerste helft scoort Roda, arbiters zien het uiteraard niet.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 12:39 schreef borisz het volgende:
wat gebeurde er dan?
Die bal is duidelijk nog niet over de lijnquote:Op zaterdag 31 maart 2007 12:40 schreef DarkShine het volgende:
[..]
In de eerste helft scoort Roda, arbiters zien het uiteraard niet.
[afbeelding]
En hier heeft van Loo die bal al weggestompt...
Kan me van jou kant de humor nog wel voorstellenquote:Op zaterdag 31 maart 2007 12:42 schreef Gollemrulez het volgende:
[..]
Die bal is duidelijk nog niet over de lijn![]()
Van Loo had toch een zware hersenschudding?quote:Op zaterdag 31 maart 2007 12:40 schreef DarkShine het volgende:
[..]
In de eerste helft scoort Roda, arbiters zien het uiteraard niet.
[afbeelding]
En hier heeft van Loo die bal al weggestompt...
Whehehequote:Op zaterdag 31 maart 2007 12:51 schreef VoreG het volgende:
[HOOLS] De VBL superboer #1501: De Graafschap voor promotie
Ik zou hools #1501 verzamelen.
Het is dat het dezoveelste keer dit seizoen is, ergste is dat je langzaam aan gewent raakt aan die dramatisch slechte arbitrage in NL.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 12:47 schreef clauwheee het volgende:
Nou inderdaad, dat ziet toch iedereeeeeen dat die bal niet over de lijn is![]()
Zou er andersom ook goed ziek van zijn geweest hoor DS.
Bluffen kan 'ie dus niet, blijkbaarquote:Op zaterdag 31 maart 2007 14:00 schreef borisz het volgende:
[..]
Column AD, hij heeft het vorige week geleerd
http://www.ad.nl/sport/article1234779.ece
leukquote:Op zaterdag 31 maart 2007 14:46 schreef RayMania het volgende:
En we zijn weer bij: Handige Voetbal Linkjes! (met uitgebreide topiclijst)
.
heb het druk, ben met een verslag bezig wat maandag ingeleverd moet wordenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
quote:Op zaterdag 31 maart 2007 15:36 schreef dndiek het volgende:
Slecht nieuws:
Eilanden ligt nog steeds in het ziekenhuis, er zijn complicaties opgetreden...
Daar was ik eigenlijk al bang voorquote:Op zaterdag 31 maart 2007 15:36 schreef dndiek het volgende:
Slecht nieuws:
quote:Op zaterdag 31 maart 2007 15:36 schreef dndiek het volgende:
Slecht nieuws:
Dat is minder nieuws.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 15:36 schreef dndiek het volgende:
Slecht nieuws:
Shitquote:Op zaterdag 31 maart 2007 15:36 schreef dndiek het volgende:
Slecht nieuws:
MSN ook goed ?quote:Op zaterdag 31 maart 2007 16:03 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Shit
Weet je nog meer? Waar ie ligt enzo?
PM me even?
Ailantsjiequote:Op zaterdag 31 maart 2007 16:22 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Shit Eilanden...![]()
Bluezz, hoe schreef jij dat nou op z'n "Plat-Utregs"?
quote:Op zaterdag 31 maart 2007 16:25 schreef Bluezz het volgende:
[..]
* Bluezz heeft net een kaartje geschreven voor hem namens alle HOOLS en gaat het nu op de bus doen
quote:Op zaterdag 31 maart 2007 16:25 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ailantsjie
* Bluezz heeft net een kaartje geschreven voor hem namens alle HOOLS en gaat het nu op de bus doen
Hij ligt nog steeds in het ziekenhuis na zijn operatie. Er zijn complicaties opgetredenquote:Op zaterdag 31 maart 2007 16:32 schreef Suijk het volgende:
Ik ben even niet hier geweest, maar wat is er met Eilanden gebeurd?
Galstenen volgens mijquote:Op zaterdag 31 maart 2007 16:32 schreef Suijk het volgende:
Last van z'n galblaas. (galstenen).quote:Op zaterdag 31 maart 2007 16:32 schreef Suijk het volgende:
Goede actie.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 16:25 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ailantsjie
Dan ligt hij daar ook al een tijdje (11 dagen)... Hopen dat hij snel weer opknaptquote:Op zaterdag 31 maart 2007 15:36 schreef dndiek het volgende:
Slecht nieuws:
quote:
Super!quote:Op zaterdag 31 maart 2007 16:25 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ailantsjie
Misschien met a-patch.tkquote:Op zaterdag 31 maart 2007 18:00 schreef dndiek het volgende:
Kun je vanuit MSN ook een FF-browser openen? Want als ik mijn mailbox open via MSN gebeurt dat altijd in IE
Goden maken veel los in mensen...quote:Op zaterdag 31 maart 2007 18:36 schreef tong80 het volgende:
Reltopic van de dag :
Vanaf zondag een godsdienst forum.
Wel foto's posten he.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 18:50 schreef EnGCatjuh het volgende:
Vanavond schoolfeest in Nobels.
Gala, lekker origineel
Groeten Terugquote:Op zaterdag 31 maart 2007 19:27 schreef tong80 het volgende:
Kan iemand het groeten terug topic voor me vinden ?
Pff hier nog één (maar dan een hele wedstrijd). Wat was de wedstrijd slecht... Ik was helemaal droevig... man of the match in omgekeerde vorm.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 19:21 schreef VoreG het volgende:
Ik heb gewoon spierpijn van die ene helft die ik vandaag heb gespeeld.
Dank je wel er is een ander beter lopend topic dat kan ik niet meer vinden.Maar hier neem ik geneoegen meequote:
ff groeten gectrl ftquote:Op zaterdag 31 maart 2007 19:33 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dank je wel er is een ander beter lopend topic dat kan ik niet meer vinden.Maar hier neem ik geneoegen mee
Groeten Terug, Inheemse stammen in Nederland #5 was het oude topic erover.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 19:33 schreef tong80 het volgende:
Dank je wel er is een ander beter lopend topic dat kan ik niet meer vinden.Maar hier neem ik geneoegen mee
Als er een paar mooie examplaren tussen lopen, vind ik dat ook niet erg.quote:
ons gala is bij Bizon Bowlingquote:Op zaterdag 31 maart 2007 18:50 schreef EnGCatjuh het volgende:
Vanavond schoolfeest in Nobels.
Gala, lekker origineel
Dan kunnen we 's avonds weer in de weerquote:Op zaterdag 31 maart 2007 19:38 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Als er een paar mooie examplaren tussen lopen, vind ik dat ook niet erg.
Een Ajax-shawl.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 19:46 schreef SCH het volgende:
Misschien ga ik morgen wel even bij Eilanden langs. Weet iemand een passend kado
ze zijn zeker allemaal uitverkocht, de nieuwe bestelling is denk ik al onderwegquote:
Ik heb er inmiddels drie omhoog gekicktquote:Op zaterdag 31 maart 2007 19:36 schreef golfer het volgende:
[..]
Groeten Terug, Inheemse stammen in Nederland #5 was het oude topic erover.
Bij mij ook hoor, omdat MSN en outlook en dat soort shit in IE opentquote:Op zaterdag 31 maart 2007 18:00 schreef dndiek het volgende:
Kun je vanuit MSN ook een FF-browser openen? Want als ik mijn mailbox open via MSN gebeurt dat altijd in IE
Tis net bierquote:
Ik erger me nu ook aan hem, terwijl ik hem nieteens aan heb staanquote:Op zaterdag 31 maart 2007 20:42 schreef tong80 het volgende:
Ik luister naar Langs de Lijn heb Jack Spijkerman aanstaan zonder geluid. En toch erger ik me aan hem. Wat hebben sommige mensen toch een hoge irritatiefactor.
Je had erbij moeten zijn.quote:
Dank je, ga zo alles bij elkaar voegen!quote:Op zaterdag 31 maart 2007 21:13 schreef borisz het volgende:
Raymania, HOOLS 1101 t/m 1200 vind je in je PMbox
geen azijn?quote:Op zaterdag 31 maart 2007 21:22 schreef Memento-Mori het volgende:
doe mij maar bier
quote:Op zaterdag 31 maart 2007 21:40 schreef Bluezz het volgende:
Koefnoen is niet mijn soort humor, hoe komt dat eigenlijk
Geen glimlach niks, ik denk dat Spijkerman leuker is.
Ik zit te wachten op de aangekondigde imitatie van Jan Wolkers, verder vind ik er geen klap aan.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 21:42 schreef borisz het volgende:
Koefnoen is vaak 1 geniale aflevering en voor de rest helemaal ruk
Is dat Knut uit Duitsland?quote:
Mooie foto.quote:
quote:Op zaterdag 31 maart 2007 21:49 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Mooie foto.
Hebben ze eigenlijk ook stokstaartjes daar in Rhenen?
quote:Op zaterdag 31 maart 2007 21:53 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
[afbeelding]
U vraagt wij draaien
Door Arcee was dat. Daarom is hij ook Ge-PM-ed.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 22:22 schreef VoreG het volgende:
Waarom zoeken jullie zoveel Hools terug?
1 t/m 1000 was toch allang bijeengezocht door Noca?
we hebben alleen 1001 t/m 1500 erbij gezocht. Raymania regelt de rest die zal ze wel ergens hebben liggenquote:Op zaterdag 31 maart 2007 22:22 schreef VoreG het volgende:
Waarom zoeken jullie zoveel Hools terug?
1 t/m 1000 was toch allang bijeengezocht door Noca?
Okquote:
Auto-RAI bezocht?quote:Op zaterdag 31 maart 2007 23:14 schreef appelsientje het volgende:
Goede avond iedereen
Mooie auto's gezien vandaag!
quote:
1 aprilquote:Op zondag 1 april 2007 00:23 schreef -Vaduz- het volgende:Morgen toch maar met de auto naar het Arke stadion. Geen zin in het OV, tussen Almelo en Hengelo rijden enkel bussen.
Nee dit is de tub-boyquote:Op zondag 1 april 2007 00:30 schreef SCH het volgende:
Dat is toch die homotubbie?
Ik krijg hem dan niet meer terug. Heb geen toegang daarquote:Op zondag 1 april 2007 00:31 schreef -Vaduz- het volgende:
Kick Hools eens naar het Keldertje, in het kader van 1 april.![]()
Ja jij had toegang tot het Keldertje!quote:Op zondag 1 april 2007 00:34 schreef -Vaduz- het volgende:
Doet er niet toe, deed ik destijds ook een keer.
Niet jokkenquote:Op zondag 1 april 2007 00:33 schreef RayMania het volgende:
Ik krijg hem dan niet meer terug. Heb geen toegang daar.
Belgische gast?quote:Op zondag 1 april 2007 01:26 schreef VoreG het volgende:
Net een een gast bij de balie, ze was op de badrand gevallen met d'r kin, want het was glad.
Vroeg ze om een ice-pack
"nee die hebben we niet, u kunt wel ijsklontjes halen, de machine daarvoor staat op de oneven etages"
"Ow oke, dus op 3 en 6 enzo"'.
Nee, meid van midden 20, met tatoeage op d'r onderrug en piercing in de tong. Nou dan weet je het wel!quote:
Ik moest ff zoeken, maar ik heb hem weer voor de geestquote:Op zondag 1 april 2007 01:12 schreef Beschouw het volgende:
Over reetjes zal ik maar niks zeggen na die post in rubbers verjaardagstopic
quote:Op zondag 1 april 2007 01:30 schreef VoreG het volgende:
[..]
Nee, meid van midden 20, met tatoeage op d'r onderrug en piercing in de tong. Nou dan weet je het wel!.
in dit geval wel misschien, maar niet iedereen met tatoeages en/of piercings is meteen asociaal en achterlijk, dus hoezo "dus dan weet je het wel"quote:Op zondag 1 april 2007 01:39 schreef VoreG het volgende:
[..]
Het vooroordeel werd erg goed bevestigd.
Vooroordelen zijn altijd ergens op gebaseerd. Als dit bevestigd wordt sterkt dat mijn beeld t.o.v. dat vooroordeel.quote:Op zondag 1 april 2007 01:49 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
in dit geval wel misschien, maar niet iedereen met tatoeages en/of piercings is meteen asociaal en achterlijk, dus hoezo "dus dan weet je het wel"
quote:Op zondag 1 april 2007 02:00 schreef VoreG het volgende:
Voorbeeld:
Legolas zit op korfbal.
Korfbal is voor softies.
Lego is anti-alcohol
Tada!
Uitzonderingen zijn er altijd.quote:Op zondag 1 april 2007 02:03 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik heb ook piercings
Tatoeage komt binnenkort
Studeer aan de uni en heb tot nu toe nu al mn vakken gehaald.Nu jij weer
Inclusief taalfouten.quote:Op zondag 1 april 2007 02:04 schreef VoreG het volgende:
[..]
Uitzonderingen zijn er altijd.
De uitzondering bevestigd de regel!
En mis met die 3 punten is?quote:Op zondag 1 april 2007 02:00 schreef VoreG het volgende:
Voorbeeld:
Legolas zit op korfbal.
Korfbal is voor softies.
Lego is anti-alcohol
Tada!
waar was je gister toen ireen haar award kreeg?quote:Op zondag 1 april 2007 04:18 schreef rubbereend het volgende:oi
zo terug van een avondje pokeren, wat erg lekker ging
da's staatsgeheimquote:Op zondag 1 april 2007 04:19 schreef Ole het volgende:
[..]
waar was je gister toen ireen haar award kreeg?
OKquote:
Is er al een baby dan? (Maximaquote:
sssssssssssssssssst...quote:
technisch gezien moet dat kunnenquote:Op zondag 1 april 2007 04:30 schreef dndiek het volgende:
Eend kan jij ff op MSN komen?
dank uquote:
trustenquote:Op zondag 1 april 2007 04:43 schreef rubbereend het volgende:
ik ga eens slapen, vannacht maar 3 uurtjes geslapen dus de pijp is wel leeg!
[..]
dank u
het was al niet meer nodig , en ik zag dat je geen mod meer was ( al wist ik het al wel , nog vroeg hequote:Op zondag 1 april 2007 09:43 schreef Bos81 het volgende:
Lukt het niet VItessezuid ?
Jij?quote:Op zondag 1 april 2007 09:47 schreef borisz het volgende:
Vitesse is nog niet helemaal wakker
Wie opent de nieuwe HOOLS?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |