leukquote:Op zaterdag 31 maart 2007 14:46 schreef RayMania het volgende:
En we zijn weer bij: Handige Voetbal Linkjes! (met uitgebreide topiclijst)
.
heb het druk, ben met een verslag bezig wat maandag ingeleverd moet wordenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
quote:Op zaterdag 31 maart 2007 15:36 schreef dndiek het volgende:
Slecht nieuws:
Eilanden ligt nog steeds in het ziekenhuis, er zijn complicaties opgetreden...
Daar was ik eigenlijk al bang voorquote:Op zaterdag 31 maart 2007 15:36 schreef dndiek het volgende:
Slecht nieuws:
quote:Op zaterdag 31 maart 2007 15:36 schreef dndiek het volgende:
Slecht nieuws:
Dat is minder nieuws.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 15:36 schreef dndiek het volgende:
Slecht nieuws:
Shitquote:Op zaterdag 31 maart 2007 15:36 schreef dndiek het volgende:
Slecht nieuws:
MSN ook goed ?quote:Op zaterdag 31 maart 2007 16:03 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Shit
Weet je nog meer? Waar ie ligt enzo?
PM me even?
Ailantsjiequote:Op zaterdag 31 maart 2007 16:22 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Shit Eilanden...![]()
Bluezz, hoe schreef jij dat nou op z'n "Plat-Utregs"?
quote:Op zaterdag 31 maart 2007 16:25 schreef Bluezz het volgende:
[..]
* Bluezz heeft net een kaartje geschreven voor hem namens alle HOOLS en gaat het nu op de bus doen
.
quote:Op zaterdag 31 maart 2007 16:25 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ailantsjie
* Bluezz heeft net een kaartje geschreven voor hem namens alle HOOLS en gaat het nu op de bus doen
Hij ligt nog steeds in het ziekenhuis na zijn operatie. Er zijn complicaties opgetredenquote:Op zaterdag 31 maart 2007 16:32 schreef Suijk het volgende:
Ik ben even niet hier geweest, maar wat is er met Eilanden gebeurd?
Galstenen volgens mijquote:Op zaterdag 31 maart 2007 16:32 schreef Suijk het volgende:
Last van z'n galblaas. (galstenen).quote:Op zaterdag 31 maart 2007 16:32 schreef Suijk het volgende:
Goede actie.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 16:25 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ailantsjie
Dan ligt hij daar ook al een tijdje (11 dagen)... Hopen dat hij snel weer opknaptquote:Op zaterdag 31 maart 2007 15:36 schreef dndiek het volgende:
Slecht nieuws:
quote:
Super!quote:Op zaterdag 31 maart 2007 16:25 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ailantsjie
Misschien met a-patch.tkquote:Op zaterdag 31 maart 2007 18:00 schreef dndiek het volgende:
Kun je vanuit MSN ook een FF-browser openen? Want als ik mijn mailbox open via MSN gebeurt dat altijd in IE
Goden maken veel los in mensen...quote:Op zaterdag 31 maart 2007 18:36 schreef tong80 het volgende:
Reltopic van de dag :
Vanaf zondag een godsdienst forum.
Wel foto's posten he.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 18:50 schreef EnGCatjuh het volgende:
Vanavond schoolfeest in Nobels.
Gala, lekker origineel
Groeten Terugquote:Op zaterdag 31 maart 2007 19:27 schreef tong80 het volgende:
Kan iemand het groeten terug topic voor me vinden ?
Pff hier nog één (maar dan een hele wedstrijd). Wat was de wedstrijd slecht... Ik was helemaal droevig... man of the match in omgekeerde vorm.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 19:21 schreef VoreG het volgende:
Ik heb gewoon spierpijn van die ene helft die ik vandaag heb gespeeld.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |