Is Paul Haldan nog steeds bondscoach van de tafeltennisters ?quote:Op zaterdag 31 maart 2007 20:24 schreef SCH het volgende:
Dan hebben we nog twee fantastische badmintonsters.
En Karin Ruckstuhl - eat your heart out Geert.
Dat was een Tsjech.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 20:44 schreef tong80 het volgende:
Nederland haalde het WK-74 onder Franticek Fadronch de Hongaarse bondscoach.
Niet mee eens.quote:Op zondag 1 april 2007 12:19 schreef kawotski het volgende:
leuk dat die mensen Nederlands zijn, maar heb er totaal niets mee, als ik Lornah zie finishen denk ik - leuk voor die Kenianen. Maar het staat voor geen meter als er in haar geboorteland een Nederlands volkslied klinkt, misschien is ze er trots op, misschien ook niet.. wat Geert Wilders hiermee heeft te maken snap ik niet. Ik zie liever een Robbie McEwen die Australier blijft want dat is hij nu eenmaal. Uiteindelijk verander je niets aan het feit waar je vandaan komt en daar doe je het volgens mij ook voor.
Kiplaga woont en werkt in Nederland, is met een Nederlander getrouwd enz. Waarom kun je niet voor haar juichen, dat snap ik echt niet.quote:Op zondag 1 april 2007 12:19 schreef kawotski het volgende:
leuk dat die mensen Nederlands zijn, maar heb er totaal niets mee, als ik Lornah zie finishen denk ik - leuk voor die Kenianen. Maar het staat voor geen meter als er in haar geboorteland een Nederlands volkslied klinkt, misschien is ze er trots op, misschien ook niet.. wat Geert Wilders hiermee heeft te maken snap ik niet. Ik zie liever een Robbie McEwen die Australier blijft want dat is hij nu eenmaal. Uiteindelijk verander je niets aan het feit waar je vandaan komt en daar doe je het volgens mij ook voor.
Ik zie het ook niet direct als een 'ingekochte topper', net zoals dus landen als Qatar en Bahrein dat wel hebben. Het voelt natuurlijk wel wat anders dan wanneer een in Nederland geboren atlete wint. Maar het feit dat Kiplagat behoorlijk goed Nederlands spreekt, in Nederland woont en met een Nederlander getrouwt is, schept toch wel iets van een band met dit land.quote:Op zondag 1 april 2007 12:54 schreef SCH het volgende:
[..]
Kiplaga woont en werkt in Nederland, is met een Nederlander getrouwd enz. Waarom kun je niet voor haar juichen, dat snap ik echt niet.
ik vind het leuk voor haar dat ze wint, maar ze blijft voor mij Keniaanse, een NL paspoort veranderd daar niks aan. We zijn allemaal wereldburgers en je verandert niets aan doordat je een ander papiertje hebt. bijv. Als Rossi bijv. Nederlands zou worden juich je net zo hard echter zie de Italianen dan toch minder hard juichen omdat hun Rossi hun eigen land heeft achtergesteld voor zijn eigen succes. Of mag je dat zo niet zien?quote:Op zondag 1 april 2007 12:54 schreef SCH het volgende:
[..]
Kiplaga woont en werkt in Nederland, is met een Nederlander getrouwd enz. Waarom kun je niet voor haar juichen, dat snap ik echt niet.
Voor mij is ze Nederlandse geworden omdat ze zelf zegt nu Nederlandse te zijn. Dat is wat anders dan Bart Veldkamp die volgens mij geen Belg is geworden.quote:Op zondag 1 april 2007 13:25 schreef kawotski het volgende:
[..]
ik vind het leuk voor haar dat ze wint, maar ze blijft voor mij Keniaanse, een NL paspoort veranderd daar niks aan. We zijn allemaal wereldburgers en je verandert niets aan doordat je een ander papiertje hebt. bijv. Als Rossi bijv. Nederlands zou worden juich je net zo hard echter zie de Italianen dan toch minder hard juichen omdat hun Rossi hun eigen land heeft achtergesteld voor zijn eigen succes. Of mag je dat zo niet zien?
Da's precies het punt, zie mijn punt over Bart Veldkamp.quote:Op zondag 1 april 2007 13:18 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Ik zie het ook niet direct als een 'ingekochte topper', net zoals dus landen als Qatar en Bahrein dat wel hebben. Het voelt natuurlijk wel wat anders dan wanneer een in Nederland geboren atlete wint. Maar het feit dat Kiplagat behoorlijk goed Nederlands spreekt, in Nederland woont en met een Nederlander getrouwt is, schept toch wel iets van een band met dit land.
Dat is toch wel wat anders dan die Kenianen enzo die voor Qatar of Bahrein lopen, puur voor het premiegeld.
Ja, voor het benadeelde land is het vervelend. En meestal houden die benadeelde landen arme landen in.quote:Op zondag 1 april 2007 13:25 schreef kawotski het volgende:
[..]
ik vind het leuk voor haar dat ze wint, maar ze blijft voor mij Keniaanse, een NL paspoort veranderd daar niks aan. We zijn allemaal wereldburgers en je verandert niets aan doordat je een ander papiertje hebt. bijv. Als Rossi bijv. Nederlands zou worden juich je net zo hard echter zie de Italianen dan toch minder hard juichen omdat hun Rossi hun eigen land heeft achtergesteld voor zijn eigen succes. Of mag je dat zo niet zien?
Zo denk ik er dus ook over.quote:Op zondag 1 april 2007 13:28 schreef SCH het volgende:
[..]
Da's precies het punt, zie mijn punt over Bart Veldkamp.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |