Dank je wel er is een ander beter lopend topic dat kan ik niet meer vinden.Maar hier neem ik geneoegen meequote:
ff groeten gectrl ftquote:Op zaterdag 31 maart 2007 19:33 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dank je wel er is een ander beter lopend topic dat kan ik niet meer vinden.Maar hier neem ik geneoegen mee
Groeten Terug, Inheemse stammen in Nederland #5 was het oude topic erover.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 19:33 schreef tong80 het volgende:
Dank je wel er is een ander beter lopend topic dat kan ik niet meer vinden.Maar hier neem ik geneoegen mee
Als er een paar mooie examplaren tussen lopen, vind ik dat ook niet erg.quote:
ons gala is bij Bizon Bowlingquote:Op zaterdag 31 maart 2007 18:50 schreef EnGCatjuh het volgende:
Vanavond schoolfeest in Nobels.
Gala, lekker origineel
Dan kunnen we 's avonds weer in de weerquote:Op zaterdag 31 maart 2007 19:38 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Als er een paar mooie examplaren tussen lopen, vind ik dat ook niet erg.
Een Ajax-shawl.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 19:46 schreef SCH het volgende:
Misschien ga ik morgen wel even bij Eilanden langs. Weet iemand een passend kado
ze zijn zeker allemaal uitverkocht, de nieuwe bestelling is denk ik al onderwegquote:
Ik heb er inmiddels drie omhoog gekicktquote:Op zaterdag 31 maart 2007 19:36 schreef golfer het volgende:
[..]
Groeten Terug, Inheemse stammen in Nederland #5 was het oude topic erover.
Bij mij ook hoor, omdat MSN en outlook en dat soort shit in IE opentquote:Op zaterdag 31 maart 2007 18:00 schreef dndiek het volgende:
Kun je vanuit MSN ook een FF-browser openen? Want als ik mijn mailbox open via MSN gebeurt dat altijd in IE
Tis net bierquote:
Ik erger me nu ook aan hem, terwijl ik hem nieteens aan heb staanquote:Op zaterdag 31 maart 2007 20:42 schreef tong80 het volgende:
Ik luister naar Langs de Lijn heb Jack Spijkerman aanstaan zonder geluid. En toch erger ik me aan hem. Wat hebben sommige mensen toch een hoge irritatiefactor.
Je had erbij moeten zijn.quote:
Dank je, ga zo alles bij elkaar voegen!quote:Op zaterdag 31 maart 2007 21:13 schreef borisz het volgende:
Raymania, HOOLS 1101 t/m 1200 vind je in je PMbox
geen azijn?quote:Op zaterdag 31 maart 2007 21:22 schreef Memento-Mori het volgende:
doe mij maar bier
quote:Op zaterdag 31 maart 2007 21:40 schreef Bluezz het volgende:
Koefnoen is niet mijn soort humor, hoe komt dat eigenlijk
Geen glimlach niks, ik denk dat Spijkerman leuker is.
Ik zit te wachten op de aangekondigde imitatie van Jan Wolkers, verder vind ik er geen klap aan.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 21:42 schreef borisz het volgende:
Koefnoen is vaak 1 geniale aflevering en voor de rest helemaal ruk
Is dat Knut uit Duitsland?quote:
Mooie foto.quote:
quote:Op zaterdag 31 maart 2007 21:49 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Mooie foto.
Hebben ze eigenlijk ook stokstaartjes daar in Rhenen?
quote:Op zaterdag 31 maart 2007 21:53 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
[afbeelding]
U vraagt wij draaien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |