quote:Op vrijdag 30 maart 2007 20:36 schreef wonderer het volgende:
En wat zeggen de kaarten? *nieuwgierig afwacht*
quote:Op vrijdag 30 maart 2007 20:35 schreef DR34M3R het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hmmmm. Erik, wat je ook van plan bent, wijzig je plannen maar.
Voor als je het niet wilt weten, heb ik het maar in een spoiler-tag gezet.Of ik ben nog niet zo goed in het trekken van kaarten voor een ander, óf mijn intuļtie zuigt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Those who dream by night in the dusty recesses of their mind, wake in the morning to find that it was vanity.
But the dreamers of the day are dangerous people, for they dream their dreams with open eyes, and make them come true.
Ja, inderdaadquote:Op vrijdag 30 maart 2007 20:41 schreef DR34M3R het volgende:
Die opmerking was vast op mijn fipo...
Wist ik. Vandaar dat ik het nog eens expliciet vermeldequote:
Je hebt me doorquote:Op vrijdag 30 maart 2007 22:06 schreef wonderer het volgende:
Je wil gewoon dat het in je AT staat he? Geef maar toe
die was eerst stadten, en toen kwam hij om 20.00 uur thuis en was Internet stukquote:Op vrijdag 30 maart 2007 19:52 schreef wonderer het volgende:
Waarom is Stroekie trouwens niet online?
Nou ja zegquote:Op vrijdag 30 maart 2007 19:57 schreef DR34M3R het volgende:
Die is Eindhoven leegkopen
Erik alweer naar het Frisofeest ?quote:Op vrijdag 30 maart 2007 20:26 schreef DR34M3R het volgende:
Die is zich douchen, die gaat vanavond uit![]()
nou ja uistel is niet altijd afstel hoorquote:Op zaterdag 31 maart 2007 01:58 schreef wonderer het volgende:
Welkom terug, ik heb je gemist!
Geef het maar toe... je kunt ons gewoon niet missenquote:Op zondag 1 april 2007 17:30 schreef maedel het volgende:
tvp vanaf gc![]()
Erg he, strak blauwe lucht, 27 graden, dik vet all inclusive resort, en Maedel zit in een internetcafe
![]()
Nou, doei
wat gaaf voor je jullie !!!!!!quote:Op zondag 1 april 2007 20:48 schreef Sitethief het volgende:
Zooooooo
Dat was een MEGA geslaagd feest gistern, meer dan 200 man , 350 cash flow in als bijkomend extraatje, we hebben Level-z op de kaart gezet
Welneet, jullie zijn vast nog n et zo liefquote:Op zondag 1 april 2007 22:11 schreef Stroekie het volgende:
[..]
vanwaar die bescheidenheid?
je bent toch niet bang van ons geworden?
truste liesjequote:Op zondag 1 april 2007 22:24 schreef Alicey het volgende:
Liesje is weer een beetje slapen. Truste allen.
Ik denk dat dat juist een stap te ver is...... komt zaterdag op mijn verjaardag welquote:Op maandag 2 april 2007 03:50 schreef wonderer het volgende:
Veel succes, Sitethief. vraag me alleen af of je het niet beter met Eduard samen kan doen.
ben ik nu slecht als ik deze regel heel erg dubbelzinnig vindtquote:Op maandag 2 april 2007 04:03 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Ik denk dat dat juist een stap te ver is...... komt zaterdag op mijn verjaardag wel.
Hoi Wondererquote:Op maandag 2 april 2007 16:24 schreef wonderer het volgende:
Mogguh mensen.
WIE is Eduard?quote:Op maandag 2 april 2007 03:50 schreef wonderer het volgende:
Veel succes, Sitethief. vraag me alleen af of je het niet beter met Eduard samen kan doen.
Je bent inderdaad later dan ik had verwacht! Heb ik speciaal voor jou mijn huishoudelijke taken zitten uitstellenquote:Op maandag 2 april 2007 23:06 schreef DR34M3R het volgende:
Avond allemaal!
Ik heb goed nieuws en ik heb slecht nieuws (zelf beslissen wat waaronder valt svp)
1. Ik ben er. Niet meer verwacht, toch nog gekomen.
2. Ik ga jullie meteen weer verlaten.... Tot morgen
ben je jaloers?quote:
Ik had geen kans vandaag.quote:Op maandag 2 april 2007 23:08 schreef wonderer het volgende:
[..]
Je bent inderdaad later dan ik had verwacht! Heb ik speciaal voor jou mijn huishoudelijke taken zitten uitstellen
Doei
Koffie graag.quote:Op dinsdag 3 april 2007 09:57 schreef Stroekie het volgende:
En nu Maedel nog op vakantie is, kllopt mijn koffie ritme in de topic voor geen meter
Kan ik hier mensen nog een plezier doen met versie koffie of thee ?![]()
Dank u wel meneer.quote:Op dinsdag 3 april 2007 13:51 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Joepie Twist is er weer![]()
![]()
voila 1 maal verse koffie voor mevrouw![]()
gezien het post tempo hier is iedereen volgens mij heel drukquote:Op dinsdag 3 april 2007 13:53 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Dank u wel meneer.
Hoe is het met iedereen hier?
kunnen wij hier op enige manier helpen om verlichting te bieden ?quote:Op dinsdag 3 april 2007 15:01 schreef Tha_Erik het volgende:
Vandaag mogen ze weggooien.
daar zit nog ongeveer 9 uur levertijd opquote:Op dinsdag 3 april 2007 15:11 schreef Tha_Erik het volgende:
Breng mij morgen maar.
quote:
Ja. Ik voel ineens weer motivatie en blijheid. Dat heb ik lang niet meer gehad bij m'n huidige opleiding. Dat is gewoon op. Tijd om verder te gaan met iets anders, waar ik wel passie voor heb.quote:Op dinsdag 3 april 2007 16:17 schreef wonderer het volgende:
Fijn, Twist, dat je daar goed terecht kan
Als je om 4 uur cup-a-soup mag, dan mag je ook om 4 uur lunchen.quote:Op dinsdag 3 april 2007 16:31 schreef Twisted_fok het volgende:
Het is wel een beetje laat om te lunchen he?
Cup-a-soup, daar zeg je wat, dat heb ik nog in de kast liggen.quote:Op dinsdag 3 april 2007 16:32 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Als je om 4 uur cup-a-soup mag, dan mag je ook om 4 uur lunchen.
Ik hoop voor je dat je in deze nieuwe richting wel voldoening kunt vindenquote:Op dinsdag 3 april 2007 16:12 schreef Twisted_fok het volgende:
Een uitdaging zal het zeker worden, maar dat is niet erg.
*knuffel geef*quote:Op dinsdag 3 april 2007 20:27 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Ja
Zeker nu ik moreel support nodig heb.
*knuffel terugneem*quote:Op dinsdag 3 april 2007 20:28 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Iemand die lovend is over Sitethief?
och menneke tochquote:Op dinsdag 3 april 2007 20:27 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Ja
Zeker nu ik moreel support nodig heb.
geen idee, ik heb Eduard nog niet gesproken, maar zal hem het komend weekend eens vragenquote:Op dinsdag 3 april 2007 20:28 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Iemand die lovend is over Sitethief?
ja enige ontspanning heb je wel verdientquote:Op dinsdag 3 april 2007 20:57 schreef DR34M3R het volgende:
ik ben ervan tussen, ga lekker badderen.
tot morgen allemaal
hoho 't was niet onlief bedoeld,quote:Op dinsdag 3 april 2007 20:37 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
*knuffel terugneem*
dat is niet lief vanitas....
Ach, mijn stage loopt ten einde, straks weer naar die stress-faculteit....quote:
ja en dat gaat tegenvallen weer al die schoolse dingenquote:Op dinsdag 3 april 2007 21:19 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Ach, mijn stage loopt ten einde, straks weer naar die stress-faculteit....
en de volgende keer zal ik wel luvver in plaats van lover gebruikenquote:Op dinsdag 3 april 2007 21:18 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
hoho 't was niet onlief bedoeld,
't was meer een grapje over het woord 'lover' dan over sitethief, hoor
About damn timequote:Op dinsdag 3 april 2007 21:52 schreef Stroekie het volgende:
en toen was er dus email
oef gelukkig maarquote:Op dinsdag 3 april 2007 23:34 schreef wonderer het volgende:
Ik woon niet in Brabant
(maar ben het wel met je eens)
OMGquote:
hij heeft in elk geval wel een aantal zaken in dit topic gemist jaquote:Op woensdag 4 april 2007 00:43 schreef Sitethief het volgende:
[..]
OMG.
Vani jij bent echt druk geweest of niet?
geduld is een schone zaakquote:Op woensdag 4 april 2007 15:57 schreef wonderer het volgende:
't Schiet niet echt op he?
een weekje maar hoor stroekquote:Op woensdag 4 april 2007 09:20 schreef Stroekie het volgende:
Iemand een idee hoe lang Maedel daar op dat eiland blijft ?
Anders zet ik namelijk telkens te veel verse koffie![]()
Oh ja en speciaal voor Sitethief zal ik hier aan het begin van de dag weer even naar jullie zwaaien![]()
Het ultieme plannen zou dat toch gewoon samen op vakantie gaan wordenquote:Op woensdag 4 april 2007 17:21 schreef DR34M3R het volgende:
Hoi allemaal.
Ook al was die zwaai niet speciaal voor mij, ik zwaai toch terug. En meteen ook naar alle andere medefokkers in dit topic
[..]
een weekje maar hoor stroek
Volgende keer gewoon beter plannen, dat jullie vakanties gelijktijdig vallen
Ik voel me hier altijd zo welkomquote:
Ze stelde het al voor voordat je ging. Desondanks ben je toch zonder haar vertrokkenquote:Op woensdag 4 april 2007 17:30 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Het ultieme plannen zou dat toch gewoon samen op vakantie gaan worden![]()
Jij brengt leven in de brouwerijquote:
Daar moet ik dan toch echt van de zenuwen overheen gelezen hebbenquote:Op woensdag 4 april 2007 17:33 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Ik voel me hier altijd zo welkom
[..]
Ze stelde het al voor voordat je ging. Desondanks ben je toch zonder haar vertrokken![]()
Ben je met je dromen wel eens naar een deskundige geweest? Volgens mij is jouw manier van dromen wel heel apartquote:Op woensdag 4 april 2007 17:40 schreef wonderer het volgende:
[..]
Jij brengt leven in de brouwerijIk heb toch zo leuk gedroomd vanochtend, van die dingen dat je echt niet wakker wil worden.
Had twee dagen terug trouwens ook nog iets aparts (ook voor Maedel als ze terugleest).
Ik was blind, dat wist ik. Mijn brein kon me echter geen droom voorschotelen waar ik niks in zag, dus ik kon dingen gewoon zien en oppakken zonder te moeten tasten. Dus moest ik daar een reden voor verzinnen tegenover de mensen die het raar vonden.
Dus ik kwam zo met iets van "Ja, het is net alsof je in een hele felle lamp kijkt met je ogen tot spleetjes, je kan heel even wat zien en daarna knijp je je ogen weer stijf dicht."
Het grappige is dus dat ik in mijn droom verklaringen ging verzinnen voor het feit dat mijn droom niet realistisch genoeg was
Wat is een deskundige?quote:Op woensdag 4 april 2007 17:42 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Ben je met je dromen wel eens naar een deskundige geweest? Volgens mij is jouw manier van dromen wel heel apart
Tja, die heb je natuurlijk in alle soorten en matenquote:
Als iemand me een gratis consult aanbiedt, zal ik er eens over nadenkenquote:Op woensdag 4 april 2007 17:50 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Tja, die heb je natuurlijk in alle soorten en maten
Ik bedoelde een droomdeskundige, of psycholoog, voorzover het niet 2 in 1 is
Uit 't oog uit 't hart hequote:Op woensdag 4 april 2007 18:05 schreef DR34M3R het volgende:
wie ben jij?
+10 gevatquote:Op woensdag 4 april 2007 18:05 schreef DR34M3R het volgende:
wie ben jij?
Tofquote:Op woensdag 4 april 2007 18:08 schreef wonderer het volgende:
Hoi Kinky
Als het goed is, krijg je dit weekend het manuscript. Ik zit nog even te wachten op twee mensen die het laatste hoofdstuk nog moeten terugsturen.
Je blijft gewoon een echte hollander hčquote:Op woensdag 4 april 2007 18:06 schreef wonderer het volgende:
[..]
Als iemand me een gratis consult aanbiedt, zal ik er eens over nadenken
Ik ga iemand niet betalen om me te vertellen wat ik al weet, namelijk dat ik raar benquote:Op woensdag 4 april 2007 18:10 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Je blijft gewoon een echte hollander hč
Dat blijf je maar herhalen. Geloof je dat echt?quote:Op woensdag 4 april 2007 18:11 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik ga iemand niet betalen om me te vertellen wat ik al weet, namelijk dat ik raar ben
Jouw dromen zijn helemaal niet vreemd, juist heel duidelijk.quote:Op woensdag 4 april 2007 18:11 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik ga iemand niet betalen om me te vertellen wat ik al weet, namelijk dat ik raar ben
Ja, maar het is zo stom hoe logisch ik soms denk, of hoe een droom in een volgende droom terugkomt dat ik weet dat ik dat gedroomd heb enzo. Het is net of ik er bewust bij ben en tegelijk de droom zelf over me heen laat komen.quote:Op woensdag 4 april 2007 18:14 schreef NanKing het volgende:
[..]
Jouw dromen zijn helemaal niet vreemd, juist heel duidelijk.
Je onthoud je dromen gewoon heel goed.
over *raar* gesprokenquote:Op woensdag 4 april 2007 18:15 schreef NanKing het volgende:
Och ik had van de week gedroomd dat ik in OS 2 WARP zat.
.
quote:Op woensdag 4 april 2007 18:15 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ja, maar het is zo stom hoe logisch ik soms denk, of hoe een droom in een volgende droom terugkomt dat ik weet dat ik dat gedroomd heb enzo. Het is net of ik er bewust bij ben en tegelijk de droom zelf over me heen laat komen.
Een besturingsysteemquote:Op woensdag 4 april 2007 18:15 schreef wonderer het volgende:
Wat is dat?
Dat is me de laatste tijd een paar keer (half) gelukt ja. Ik doe er niet bijzonder mijn best voor maar ik begin het wel leuker te vinden dan ik in eerste instantie dacht.quote:Op woensdag 4 april 2007 18:17 schreef NanKing het volgende:
[..]
Is lucide dromen niets voor je?
Je bent je al bewust dat je droomt, dus dan kan de stap naar je droom aansturen misschien wel makkelijker zijn.
En ik maar denken dat het over SF ging....quote:Op woensdag 4 april 2007 18:20 schreef wonderer het volgende:
Kut, laat ik me weer verleiden tot een religieuze discussie
Hier niet. Zonnetje schijnt, maar dat wist je alquote:Op woensdag 4 april 2007 18:41 schreef wonderer het volgende:
Niet zo'n wreed jaloers en pesterige type uit de bijbel nee.
Het sneeuwt hier trouwens.
Nou. Dat zal ie fijn vinden.quote:Op woensdag 4 april 2007 18:46 schreef wonderer het volgende:
Yup.
Straks weer lekker mijn kouwe jatten opwarmen aan Bradley's leuter
Er zijn vast nog plekjes bij hem te vinden die je daarna minder nodig hebt, en waar je je voeten ook aan kunt warmenquote:
In dat geval mocht je je voeten ook aan mijn buikje warmen. En aan mijn billen. En....quote:
quote:Op woensdag 4 april 2007 19:13 schreef wonderer het volgende:
Ja, preciesEven uitzoeken hoe ik mijn voeten tegen mijn eigen buik kan houden...
Oh, dan is dat de reden dat ik het wel redquote:
Jah, 'k ben nu aan 't documenteren.quote:Op woensdag 4 april 2007 00:43 schreef Sitethief het volgende:
[..]
OMG.
Vani jij bent echt druk geweest of niet?
Yeah, ik zag het, ziet er wel eng uit ja...vraag me af waar ze al haar darmen heeft verstopt.quote:Op woensdag 4 april 2007 19:22 schreef DR34M3R het volgende:
Dat vind ik nu eng.
*knuffel teruggeef*quote:Op woensdag 4 april 2007 19:24 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Jah, 'k ben nu aan 't documenteren.
Kurkdroge stof begrijpelijk maken.
Zowel theorie als de theorie toegepast.
't zit voornamelijk in m'n hoofd, en nu ik 't uitwerk komen er steeds weer nieuwe dingetjes boven.
Op zich wel goed.
Maarja, ik heb al reeds 30 A4'tjes compleet volgeschreven, in lettergrootte 8. Daarbij komen nog de nodige tabellen en diagrammen, en dan zit ik op minstens 40 bladzijdes dat allemaal uitleg wat goed in elkaar moet zitten (voorbeelden die getest moeten worden, theorieen die compleet dienen te zijn, etcetera)
Ik maak dit verslag met volle overtuiging. Het is ook voor mezelf.
En voor het bedrijf zelf, ik moet het volgende week goed overdragen, anders kan ik algedurig telefoontjes verwachten met vragen als "hoe zit dit hoe zit dat" (hoewel ik dat sowieso wel verwacht)
ja ik heb nog steeds geen telefoon met internet dus kan ik nog niet fokken onderwegquote:Op woensdag 4 april 2007 18:46 schreef DR34M3R het volgende:
Zeg, maar waar is kinky nu zo snel gebleven?
Zowiezo, waar is IEDEREEN gebleven hier?
Nou, dat is dan 1 verloren schaap.quote:Op woensdag 4 april 2007 19:56 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ja ik heb nog steeds geen telefoon met internet dus kan ik nog niet fokken onderweg![]()
kortom je hebt jezelf bij dat bedrijf al bijna onmisbaar gemaakt nog voordat je stage is afgelopenquote:Op woensdag 4 april 2007 19:24 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Jah, 'k ben nu aan 't documenteren.
Kurkdroge stof begrijpelijk maken.
Zowel theorie als de theorie toegepast.
't zit voornamelijk in m'n hoofd, en nu ik 't uitwerk komen er steeds weer nieuwe dingetjes boven.
Op zich wel goed.
Maarja, ik heb al reeds 30 A4'tjes compleet volgeschreven, in lettergrootte 8. Daarbij komen nog de nodige tabellen en diagrammen, en dan zit ik op minstens 40 bladzijdes met allemaal uitleg, wat goed in elkaar moet zitten (voorbeelden die getest moeten worden, theorieen die compleet dienen te zijn, etcetera)
Ik maak dit verslag met volle overtuiging. Het is ook voor mezelf.
En voor het bedrijf zelf, ik moet het volgende week goed overdragen, anders kan ik algedurig telefoontjes verwachten met vragen als "hoe zit dit hoe zit dat" (hoewel ik dat sowieso wel verwacht)
beeehhhhhhhhhhhhhhhhhhheeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeequote:Op woensdag 4 april 2007 19:57 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Nou, dat is dan 1 verloren schaap.
De rest?
Waarom dat dan?quote:Op woensdag 4 april 2007 20:00 schreef Tha_Erik het volgende:
Oh, ik heb mezelf al dagen afgesloten van mijn mail en msn.
we vonden het al verdacht stil vanuit jouw kantquote:Op woensdag 4 april 2007 20:00 schreef Tha_Erik het volgende:
Oh, ik heb mezelf al dagen afgesloten van mijn mail en msn.
Geen idee, soms heb ik gewoon geen zin in mijn mail, denk ik.quote:
Hij staat niet online, maar ik wil hem wel mailen.quote:Op woensdag 4 april 2007 20:04 schreef Tha_Erik het volgende:
Weet je wat? Ik ga morgenmiddag even lekker Arthur'en, en dan kom ik met complimenten.
quote:Op woensdag 4 april 2007 20:05 schreef wonderer het volgende:
[..]
Hij staat niet online, maar ik wil hem wel mailen.
't Is alleen niet zo'n vrolijk verhaal, kun je daar vast rekening mee houden.
Ik denk dat ik momenteel juist extra open sta voor tegenslagen, teleurstellingen, verdriet, woede en allerhande andere negativiteiten.quote:Op woensdag 4 april 2007 20:05 schreef wonderer het volgende:
[..]
Hij staat niet online, maar ik wil hem wel mailen.
't Is alleen niet zo'n vrolijk verhaal, kun je daar vast rekening mee houden.
ook jij kunt volgens mij weer wat knuffels gebruiken...quote:Op woensdag 4 april 2007 20:08 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik denk dat ik momenteel juist extra open sta voor tegenslagen, teleurstellingen, verdriet, woede en allerhande andere negativiteiten.
Yeah, waar zou dat aan liggen?quote:Op woensdag 4 april 2007 20:11 schreef DR34M3R het volgende:
Ik doe hier tegenwoordig niets anders dan knuffelen en kussen bedenk ik me nu....
Ach, zo heeft iedereen wel een taakverdeling.quote:Op woensdag 4 april 2007 20:11 schreef DR34M3R het volgende:
Ik doe hier tegenwoordig niets anders dan knuffelen en kussen bedenk ik me nu....
quote:Op woensdag 4 april 2007 20:11 schreef wonderer het volgende:
Je hebt mail, Erik.
Sorryquote:
Ik ben sowieso onmisbaar. Ik bedoel, ik kom sowieso wel aan een baan.quote:Op woensdag 4 april 2007 19:59 schreef Stroekie het volgende:
[..]
kortom je hebt jezelf bij dat bedrijf al bijna onmisbaar gemaakt nog voordat je stage is afgelopen![]()
Maar is het ook precies wat je wilt/zoekt
ik bedoel mocht het bedrijf zeggen na je studie kan je hier direct beginnen zeg je dan Ja of Nee of moet je daar nog over nadenken ?
Zal ik mijn ondertitel maar wijzigen dan?quote:Op woensdag 4 april 2007 20:13 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ach, zo heeft iedereen wel een taakverdeling.
Stroekie is de koffieman, Wonderer stelt de lastige vragen, jij knuffelt, Twist fleurt de boel op, ik open blikjes emoties.
Duidelijkheid.
Lastige vragen zijn niet per definitie slechte vragen. Ik bedoel er meer mee dat je vaak vragen stelt waar je met alleen een ja of nee geen voldoende antwoord op geeft.quote:
aanvulling: Je laat mensen bewuster nadenken over bepaalde zaken. En dat is een goed ding.quote:Op woensdag 4 april 2007 20:18 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Lastige vragen zijn niet per definitie slechte vragen. Ik bedoel er meer mee dat je vaak vragen stelt waar je met alleen een ja of nee geen voldoende antwoord op geeft.
je doet jezelf dan wel ernstig te kortquote:Op woensdag 4 april 2007 20:11 schreef DR34M3R het volgende:
Okee danquote:Op woensdag 4 april 2007 20:18 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Lastige vragen zijn niet per definitie slechte vragen. Ik bedoel er meer mee dat je vaak vragen stelt waar je met alleen een ja of nee geen voldoende antwoord op geeft.
*aaibaar*quote:Op woensdag 4 april 2007 20:17 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Zal ik mijn ondertitel maar wijzigen dan?
Goede voorstellen graag
ja dat jij snel aan een baan komt had ik wel gedacht, die moeten straks in de rij staan volgens mijquote:Op woensdag 4 april 2007 20:17 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Ik ben sowieso onmisbaar. Ik bedoel, ik kom sowieso wel aan een baan.
Maar daar heb ik niet bewust voor gekozen. Ik doe waar ik goed in denk te zijn.
Maar wat ik nu bij dit bedrijf doe is bijzaak. Een zeer interessante bijzaak, dat wel.
Maar het is geen bedrijf waar ik mijn carriere in wil maken, omdat het niet echt mijn vakgebied is.
Hier hebben we geen lijstje, maar mag je jezelf ook netjes voorstellen Cahirquote:Op woensdag 4 april 2007 20:26 schreef Cahir het volgende:
*lurkt*
/edit wonderer bracht me op het idee![]()
sorry wonderer. Wat moet ik doen om het weer een heel klein beetje goed te maken?quote:Op woensdag 4 april 2007 20:29 schreef wonderer het volgende:
*zucht*
neeheeeeeeeequote:Op woensdag 4 april 2007 20:31 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Hier hebben we geen lijstje, maar mag je jezelf ook netjes voorstellen Cahir![]()
* cahir brabbelt iets over een homo topic lang geleden waar je alles kan vindenquote:Op woensdag 4 april 2007 20:31 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Hier hebben we geen lijstje, maar mag je jezelf ook netjes voorstellen Cahir![]()
Ja en dit is het geheel los van het H staande L topicquote:Op woensdag 4 april 2007 20:32 schreef Cahir het volgende:
[..]
* cahir brabbelt iets over een homo topic lang geleden waar je alles kan vinden
Kun je je post van straks nog editen? Je doet jezelf tekort. De gevatte uitspraken horen ook bij jou.quote:
Ik doe mezelf tekort? En ik ben al niet zo heel lang!quote:Op woensdag 4 april 2007 20:34 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Kun je je post van straks nog editen? Je doet jezelf tekort. De gevatte uitspraken horen ook bij jou.
Denk niet dat het iemand interesseert verderquote:Op woensdag 4 april 2007 20:31 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ok, okquote:Op woensdag 4 april 2007 20:34 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ja en dit is het geheel los van het H staande L topic![]()
quote:Op woensdag 4 april 2007 20:36 schreef wonderer het volgende:
Anyhow, ik ga toch maar douchen, al zal het water wel koud zijn inmiddels
Tot later
15 dusquote:Op woensdag 4 april 2007 20:37 schreef Cahir het volgende:
[..]
ok, ok
Ik ben CahirHAVO-scholier, leeftijd vermeld ik niet (de meeste zeggen/denken dak 17 ben).
tot straksquote:Op woensdag 4 april 2007 20:36 schreef wonderer het volgende:
Tot later
douche ze en tot morgenquote:Op woensdag 4 april 2007 20:36 schreef wonderer het volgende:
Tot later
Aldus Dromer.quote:Op woensdag 4 april 2007 20:41 schreef Tha_Erik het volgende:
Je reageert als een 15jarige.
1. dat was het eerste wat in me op kwam.quote:
En dat verzin ik, dus ik weet niet of het klopt.quote:
Ik vind 17 geen "hele" leeftijd, maar zo oud schat iedereen me in het H topic.quote:Op woensdag 4 april 2007 20:42 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
1. dat was het eerste wat in me op kwam.
2. als ik er over na ga denken dan post je nog niet volwassen genoeg![]()
3. als je 15 bent vind je 17 al een hele leeftijd
Daarom.
Zie boven. Je had het heel goed ingeschat hoorquote:Op woensdag 4 april 2007 20:42 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
En dat verzin ik, dus ik weet niet of het klopt.
Mevrouw King!quote:
Nee joh, al lang niet meer.quote:Op woensdag 4 april 2007 20:53 schreef Stroekie het volgende:
[..]
doe je wel voorzichting hem hem, want hij kan stuk![]()
Ha-ha-ha.quote:Op woensdag 4 april 2007 20:53 schreef Cahir het volgende:
[..]
wat toevallighij valt onder knuffelbaar
Ik weet 't, ik weet 'tquote:Op woensdag 4 april 2007 20:53 schreef Cahir het volgende:
[..]
wat toevallighij valt onder knuffelbaar
Stwoekiequote:Op woensdag 4 april 2007 20:53 schreef Stroekie het volgende:
[..]
doe je wel voorzichting hem hem, want hij kan stuk![]()
En NanKing kan keigoed dansen.quote:Op woensdag 4 april 2007 20:54 schreef NanKing het volgende:
[..]
Ik weet 't, ik weet 't.
Hij voelt erg lekker aan![]()
he! da's mijn taak hier!quote:
Ik heb helemaal geen tijd gehad, noch de gelegenheid, om contacten op te doen. Maarja, de werkgevers staan op zich wel een beetje in de rij, ja.quote:Op woensdag 4 april 2007 20:25 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ja dat jij snel aan een baan komt had ik wel gedacht, die moeten straks in de rij staan volgens mij
maar was meer benieuwd dus of dit inderdaad precies op je opleiding aansloot en of je inderdaad zulke fijne contacten op je stage had opgedaan zoals ik zodat je al voor je afstuderen daar aan de slag kunt
Ik herinner me de vingertjesquote:
Wil je een klinker kopen?quote:Op woensdag 4 april 2007 20:58 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
Ik moet nog steeds een brief schrijven aan een jongen die ik leuk vond. Maar mijn taal is op.....
Mijn taal is op.quote:Op woensdag 4 april 2007 20:58 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
Ik moet nog steeds een brief schrijven aan een jongen die ik leuk vond. Maar mijn taal is op.....
Maar dat is nu toch ook geen goede ontspanning nu je zo druk met dat verslag en de theorie die je daarin wenst te verwerken bezig bentquote:Op woensdag 4 april 2007 20:58 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
vond?quote:Op woensdag 4 april 2007 20:58 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
gezellig. met z'n 3tjes...quote:Op woensdag 4 april 2007 20:57 schreef NanKing het volgende:
[..]
Dan knuffelen we toch gewooon samen 14.gif.
Tot Morgen Dromerquote:Op woensdag 4 april 2007 21:07 schreef DR34M3R het volgende:
Nou dames, en iedereen die daar dus niet onder valt:
tot morgen weer en droom fijn.
hugs and kisses
't Is al lang geleden da'k 'm gezien heb, en ik zou 'm weer 'ns willen zien, om erachter te komen of ik iets voor 'm voel. De keer da'k 'm zag was ik niet heel erg helder.quote:
Trustequote:Op woensdag 4 april 2007 21:07 schreef DR34M3R het volgende:
Nou dames, en iedereen die daar dus niet onder valt:
tot morgen weer en droom fijn.
hugs and kisses
Tuulkquote:Op woensdag 4 april 2007 21:11 schreef DR34M3R het volgende:
En Nanny, neem jij de knuffeltaak over van mij tot ik weer terugben?
Dat was wel de planning. Intussen hang ik nog ff rond op de achtergrond blijkbaar..quote:Op woensdag 4 april 2007 21:18 schreef wonderer het volgende:
Bye dromer als je weggaat.
en nog steeds is het plusje blauwquote:Op woensdag 4 april 2007 21:20 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Dat was wel de planning. Intussen hang ik nog ff rond op de achtergrond blijkbaar..
bij jouw dus niet de taal maar de woorden op ?quote:Op woensdag 4 april 2007 21:35 schreef wonderer het volgende:
Ik weet niks te zeggen.
vreemd ideequote:Op woensdag 4 april 2007 21:46 schreef wonderer het volgende:
Ja, zoiets. Vond het ook een mooie zin van Vanitas trouwens.
Er ligt intussen al een inch sneeuw.
ja global confusion is een betere termquote:Op woensdag 4 april 2007 21:48 schreef wonderer het volgende:
Yeah. Te idioot voor woorden. Wat nou global warming
Hč ja, jij weet ook wel echt hoe je mensen lekker moet maken om weer te reagerenquote:Op woensdag 4 april 2007 22:23 schreef wonderer het volgende:
Zal ik meedoen? Ik ben samenvattingen aan het schrijven voor de nieuwe bundel verhalen van Arthur, best leuk om te doenTijdens het schrijven daarvan kom je al weer op nieuwe ideeen.
ja hoe staat het daar meequote:Op woensdag 4 april 2007 22:28 schreef wonderer het volgende:
Ja, sorry, da's het enige waar ik de laatste tijd nog over kan pratenIk ben zo opgewonden dat ik het eindelijk bijna op kan sturen...
Ik heb nog steeds de twee uitgevers in gedachten als twee maanden geleden. Ik wacht dus alleen nog op wat commentaar van deze en gene en dan ga ik het uitprinten en zelf nog een keer lezen, en dan kan hoofdstuk 1 op de post en het hele manuscript gemaild worden.quote:Op woensdag 4 april 2007 22:29 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ja hoe staat het daar mee
heeft er zich op het imprint front nog wat ontwikkeld ?
Iedereen in het HOMO/Lesbeau topic moet er tien kopen, dan schiet het vast wel opquote:Op woensdag 4 april 2007 22:29 schreef Cahir het volgende:
Zou wel gaaf zijn als het een betseller word![]()
en dan direct ook een beetje lobby werk verrichten zodat het ook op de lijst met boeken voor het eindexamen komtquote:Op woensdag 4 april 2007 22:36 schreef wonderer het volgende:
[..]
Iedereen in het HOMO/Lesbeau topic moet er tien kopen, dan schiet het vast wel op![]()
Yeah, ik zou het wel tof vinden als een of twee mensen een boekverslag schrijven en dat op scholieren.com zetten of zo.quote:Op woensdag 4 april 2007 22:40 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en dan direct ook een beetje lobby werk verrichten zodat het ook op de lijst met boeken voor het eindexamen komt![]()
dan moeten we toch nog even aardig doen tegen Cahirquote:Op woensdag 4 april 2007 22:46 schreef wonderer het volgende:
[..]
Yeah, ik zou het wel tof vinden als een of twee mensen een boekverslag schrijven en dat op scholieren.com zetten of zo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |