*knuffel geef*quote:Op dinsdag 3 april 2007 20:27 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Ja
Zeker nu ik moreel support nodig heb.
*knuffel terugneem*quote:Op dinsdag 3 april 2007 20:28 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Iemand die lovend is over Sitethief?
och menneke tochquote:Op dinsdag 3 april 2007 20:27 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Ja
Zeker nu ik moreel support nodig heb.
geen idee, ik heb Eduard nog niet gesproken, maar zal hem het komend weekend eens vragenquote:Op dinsdag 3 april 2007 20:28 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Iemand die lovend is over Sitethief?
ja enige ontspanning heb je wel verdientquote:Op dinsdag 3 april 2007 20:57 schreef DR34M3R het volgende:
ik ben ervan tussen, ga lekker badderen.
tot morgen allemaal
hoho 't was niet onlief bedoeld,quote:Op dinsdag 3 april 2007 20:37 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
*knuffel terugneem*
dat is niet lief vanitas....
Ach, mijn stage loopt ten einde, straks weer naar die stress-faculteit....quote:
ja en dat gaat tegenvallen weer al die schoolse dingenquote:Op dinsdag 3 april 2007 21:19 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Ach, mijn stage loopt ten einde, straks weer naar die stress-faculteit....
en de volgende keer zal ik wel luvver in plaats van lover gebruikenquote:Op dinsdag 3 april 2007 21:18 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
hoho 't was niet onlief bedoeld,
't was meer een grapje over het woord 'lover' dan over sitethief, hoor
About damn timequote:Op dinsdag 3 april 2007 21:52 schreef Stroekie het volgende:
en toen was er dus email
oef gelukkig maarquote:Op dinsdag 3 april 2007 23:34 schreef wonderer het volgende:
Ik woon niet in Brabant
(maar ben het wel met je eens)
OMGquote:
hij heeft in elk geval wel een aantal zaken in dit topic gemist jaquote:Op woensdag 4 april 2007 00:43 schreef Sitethief het volgende:
[..]
OMG.
Vani jij bent echt druk geweest of niet?
geduld is een schone zaakquote:Op woensdag 4 april 2007 15:57 schreef wonderer het volgende:
't Schiet niet echt op he?
een weekje maar hoor stroekquote:Op woensdag 4 april 2007 09:20 schreef Stroekie het volgende:
Iemand een idee hoe lang Maedel daar op dat eiland blijft ?
Anders zet ik namelijk telkens te veel verse koffie![]()
Oh ja en speciaal voor Sitethief zal ik hier aan het begin van de dag weer even naar jullie zwaaien![]()
Het ultieme plannen zou dat toch gewoon samen op vakantie gaan wordenquote:Op woensdag 4 april 2007 17:21 schreef DR34M3R het volgende:
Hoi allemaal.
Ook al was die zwaai niet speciaal voor mij, ik zwaai toch terug. En meteen ook naar alle andere medefokkers in dit topic
[..]
een weekje maar hoor stroek
Volgende keer gewoon beter plannen, dat jullie vakanties gelijktijdig vallen
Ik voel me hier altijd zo welkomquote:
Ze stelde het al voor voordat je ging. Desondanks ben je toch zonder haar vertrokkenquote:Op woensdag 4 april 2007 17:30 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Het ultieme plannen zou dat toch gewoon samen op vakantie gaan worden![]()
Jij brengt leven in de brouwerijquote:
Daar moet ik dan toch echt van de zenuwen overheen gelezen hebbenquote:Op woensdag 4 april 2007 17:33 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Ik voel me hier altijd zo welkom
[..]
Ze stelde het al voor voordat je ging. Desondanks ben je toch zonder haar vertrokken![]()
Ben je met je dromen wel eens naar een deskundige geweest? Volgens mij is jouw manier van dromen wel heel apartquote:Op woensdag 4 april 2007 17:40 schreef wonderer het volgende:
[..]
Jij brengt leven in de brouwerijIk heb toch zo leuk gedroomd vanochtend, van die dingen dat je echt niet wakker wil worden.
Had twee dagen terug trouwens ook nog iets aparts (ook voor Maedel als ze terugleest).
Ik was blind, dat wist ik. Mijn brein kon me echter geen droom voorschotelen waar ik niks in zag, dus ik kon dingen gewoon zien en oppakken zonder te moeten tasten. Dus moest ik daar een reden voor verzinnen tegenover de mensen die het raar vonden.
Dus ik kwam zo met iets van "Ja, het is net alsof je in een hele felle lamp kijkt met je ogen tot spleetjes, je kan heel even wat zien en daarna knijp je je ogen weer stijf dicht."
Het grappige is dus dat ik in mijn droom verklaringen ging verzinnen voor het feit dat mijn droom niet realistisch genoeg was
Wat is een deskundige?quote:Op woensdag 4 april 2007 17:42 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Ben je met je dromen wel eens naar een deskundige geweest? Volgens mij is jouw manier van dromen wel heel apart
Tja, die heb je natuurlijk in alle soorten en matenquote:
Als iemand me een gratis consult aanbiedt, zal ik er eens over nadenkenquote:Op woensdag 4 april 2007 17:50 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Tja, die heb je natuurlijk in alle soorten en maten
Ik bedoelde een droomdeskundige, of psycholoog, voorzover het niet 2 in 1 is
Uit 't oog uit 't hart hequote:Op woensdag 4 april 2007 18:05 schreef DR34M3R het volgende:
wie ben jij?
+10 gevatquote:Op woensdag 4 april 2007 18:05 schreef DR34M3R het volgende:
wie ben jij?
Tofquote:Op woensdag 4 april 2007 18:08 schreef wonderer het volgende:
Hoi Kinky
Als het goed is, krijg je dit weekend het manuscript. Ik zit nog even te wachten op twee mensen die het laatste hoofdstuk nog moeten terugsturen.
Je blijft gewoon een echte hollander hèquote:Op woensdag 4 april 2007 18:06 schreef wonderer het volgende:
[..]
Als iemand me een gratis consult aanbiedt, zal ik er eens over nadenken
Ik ga iemand niet betalen om me te vertellen wat ik al weet, namelijk dat ik raar benquote:Op woensdag 4 april 2007 18:10 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Je blijft gewoon een echte hollander hè
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |