quote:Op vrijdag 30 maart 2007 20:36 schreef wonderer het volgende:
En wat zeggen de kaarten? *nieuwgierig afwacht*
quote:Op vrijdag 30 maart 2007 20:35 schreef DR34M3R het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hmmmm. Erik, wat je ook van plan bent, wijzig je plannen maar.
Voor als je het niet wilt weten, heb ik het maar in een spoiler-tag gezet.Of ik ben nog niet zo goed in het trekken van kaarten voor een ander, óf mijn intuïtie zuigt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Those who dream by night in the dusty recesses of their mind, wake in the morning to find that it was vanity.
But the dreamers of the day are dangerous people, for they dream their dreams with open eyes, and make them come true.
Ja, inderdaadquote:Op vrijdag 30 maart 2007 20:41 schreef DR34M3R het volgende:
Die opmerking was vast op mijn fipo...
Wist ik. Vandaar dat ik het nog eens expliciet vermeldequote:
Je hebt me doorquote:Op vrijdag 30 maart 2007 22:06 schreef wonderer het volgende:
Je wil gewoon dat het in je AT staat he? Geef maar toe
die was eerst stadten, en toen kwam hij om 20.00 uur thuis en was Internet stukquote:Op vrijdag 30 maart 2007 19:52 schreef wonderer het volgende:
Waarom is Stroekie trouwens niet online?
Nou ja zegquote:Op vrijdag 30 maart 2007 19:57 schreef DR34M3R het volgende:
Die is Eindhoven leegkopen
Erik alweer naar het Frisofeest ?quote:Op vrijdag 30 maart 2007 20:26 schreef DR34M3R het volgende:
Die is zich douchen, die gaat vanavond uit![]()
nou ja uistel is niet altijd afstel hoorquote:Op zaterdag 31 maart 2007 01:58 schreef wonderer het volgende:
Welkom terug, ik heb je gemist!
Geef het maar toe... je kunt ons gewoon niet missenquote:Op zondag 1 april 2007 17:30 schreef maedel het volgende:
tvp vanaf gc![]()
Erg he, strak blauwe lucht, 27 graden, dik vet all inclusive resort, en Maedel zit in een internetcafe
![]()
Nou, doei
wat gaaf voor je jullie !!!!!!quote:Op zondag 1 april 2007 20:48 schreef Sitethief het volgende:
Zooooooo
Dat was een MEGA geslaagd feest gistern, meer dan 200 man , 350 cash flow in als bijkomend extraatje, we hebben Level-z op de kaart gezet
Welneet, jullie zijn vast nog n et zo liefquote:Op zondag 1 april 2007 22:11 schreef Stroekie het volgende:
[..]
vanwaar die bescheidenheid?
je bent toch niet bang van ons geworden?
truste liesjequote:Op zondag 1 april 2007 22:24 schreef Alicey het volgende:
Liesje is weer een beetje slapen. Truste allen.
Ik denk dat dat juist een stap te ver is...... komt zaterdag op mijn verjaardag welquote:Op maandag 2 april 2007 03:50 schreef wonderer het volgende:
Veel succes, Sitethief. vraag me alleen af of je het niet beter met Eduard samen kan doen.
ben ik nu slecht als ik deze regel heel erg dubbelzinnig vindtquote:Op maandag 2 april 2007 04:03 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Ik denk dat dat juist een stap te ver is...... komt zaterdag op mijn verjaardag wel.
Hoi Wondererquote:Op maandag 2 april 2007 16:24 schreef wonderer het volgende:
Mogguh mensen.
WIE is Eduard?quote:Op maandag 2 april 2007 03:50 schreef wonderer het volgende:
Veel succes, Sitethief. vraag me alleen af of je het niet beter met Eduard samen kan doen.
Je bent inderdaad later dan ik had verwacht! Heb ik speciaal voor jou mijn huishoudelijke taken zitten uitstellenquote:Op maandag 2 april 2007 23:06 schreef DR34M3R het volgende:
Avond allemaal!
Ik heb goed nieuws en ik heb slecht nieuws (zelf beslissen wat waaronder valt svp)
1. Ik ben er. Niet meer verwacht, toch nog gekomen.
2. Ik ga jullie meteen weer verlaten.... Tot morgen
ben je jaloers?quote:
Ik had geen kans vandaag.quote:Op maandag 2 april 2007 23:08 schreef wonderer het volgende:
[..]
Je bent inderdaad later dan ik had verwacht! Heb ik speciaal voor jou mijn huishoudelijke taken zitten uitstellen
Doei
Koffie graag.quote:Op dinsdag 3 april 2007 09:57 schreef Stroekie het volgende:
En nu Maedel nog op vakantie is, kllopt mijn koffie ritme in de topic voor geen meter
Kan ik hier mensen nog een plezier doen met versie koffie of thee ?![]()
Dank u wel meneer.quote:Op dinsdag 3 april 2007 13:51 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Joepie Twist is er weer![]()
![]()
voila 1 maal verse koffie voor mevrouw![]()
gezien het post tempo hier is iedereen volgens mij heel drukquote:Op dinsdag 3 april 2007 13:53 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Dank u wel meneer.
Hoe is het met iedereen hier?
kunnen wij hier op enige manier helpen om verlichting te bieden ?quote:Op dinsdag 3 april 2007 15:01 schreef Tha_Erik het volgende:
Vandaag mogen ze weggooien.
daar zit nog ongeveer 9 uur levertijd opquote:Op dinsdag 3 april 2007 15:11 schreef Tha_Erik het volgende:
Breng mij morgen maar.
quote:
Ja. Ik voel ineens weer motivatie en blijheid. Dat heb ik lang niet meer gehad bij m'n huidige opleiding. Dat is gewoon op. Tijd om verder te gaan met iets anders, waar ik wel passie voor heb.quote:Op dinsdag 3 april 2007 16:17 schreef wonderer het volgende:
Fijn, Twist, dat je daar goed terecht kan
Als je om 4 uur cup-a-soup mag, dan mag je ook om 4 uur lunchen.quote:Op dinsdag 3 april 2007 16:31 schreef Twisted_fok het volgende:
Het is wel een beetje laat om te lunchen he?
Cup-a-soup, daar zeg je wat, dat heb ik nog in de kast liggen.quote:Op dinsdag 3 april 2007 16:32 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Als je om 4 uur cup-a-soup mag, dan mag je ook om 4 uur lunchen.
Ik hoop voor je dat je in deze nieuwe richting wel voldoening kunt vindenquote:Op dinsdag 3 april 2007 16:12 schreef Twisted_fok het volgende:
Een uitdaging zal het zeker worden, maar dat is niet erg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |