Pssstttt RuffRose is gratisquote:Op maandag 2 april 2007 22:33 schreef koen_pijl het volgende:
SPeelde het vroeger ook, maar opeens kon het niet meer. Toen moest je ervoor gaan betalen ofzo.
quote:* Now talking in #ruff-rose
* Topic is '7,1[SITE: 8http://ruff-rose.com 7|FILES: 8http://ruffmods.wask.org/ 7|STATUS: 8http://zasz.net/ruff/status.php 7 |7NEWS: 4SERVERS DOWN due to hackers, and problems of the database. ! 7| 0ENGLISH ONLY 7|3] |'
* Set by Xn on Tue Apr 03 16:30:43
<Dae> DJKoster :w
<DJKoster>
mjah...quote:<AmW1z4rD> well
<AmW1z4rD> if people keep changing nicks
* FiShY sets mode: +N
<AmW1z4rD> we'll keep channel +m until server goes up
<AmW1z4rD>
<FiShY> not anymore then -_-
<Paulus> i feel like big brother
<AmW1z4rD> hehe
<Paulus> everyone's watching us
* Paulus starts streaking in the chan
<AmW1z4rD> o m g
Arghquote:Op dinsdag 10 april 2007 15:11 schreef Weizz het volgende:
En die gathering opmerking komt ook te laat voor Ivo
Staat er toch, 76quote:Op donderdag 12 april 2007 14:48 schreef DaeDaluz het volgende:
DaFan welk level is je bourg? ;O
We doen nog 1 of 2x temple en daarna los bij BK, dus zie maar.quote:Op donderdag 12 april 2007 14:51 schreef Yashaaaaa het volgende:
Hm raider is 138.. dus dat moet wel samen kunnen rangen toch?
Dacht t niet kan mooi mn gear uitwisselen, zoals mn Garnet[7] en [5], Peridot[5], P2P gear, masks enzoquote:Op donderdag 12 april 2007 14:58 schreef shilizous_88 het volgende:
Jullie kunnen natuurlijk ook hobbiekippen met de rest van de groep in server 2 he
De eersten zijn de level 50 al voorbij en we ranken als vanouds
Moet je wel inloggen he, ik had nu al 60 kunnen zijn ofso :pquote:
http://www.roseguru.com/forums/index.php?act=portal&site=8quote:Op maandag 16 april 2007 20:20 schreef Frenker het volgende:
Hey kben het sinds net ook gaan spelen ziet er wel aardig uit en alles maar heeft er iemand iets van een goede tutorial/walkthrough voor beginners? ziet er opzich allemaal wel aardig uit.
Oei, das niet zo actiefquote:Op maandag 16 april 2007 21:27 schreef DaFan het volgende:
He Speedski
Leuk dat er veel mensen gaan spelen. Van mij mag iedereen wel Vaffanculo in, leuk als het weer een beetje actiever wordt (afgelopen maand speelden maar 3 a 4 man actief terwijl we 25 plekken in de clan hebben)
Ja dat is goed, graag zelfsquote:Op dinsdag 17 april 2007 10:06 schreef DaFan het volgende:
Zorg ff dat je vanavond tussen 7 en 8 online bent dan kom ik je inviten voor de clan (als je wil natuurlijk) heb je direct live-hulp voor als je nog vragen hebt over het spel. Iedereen van ons kent het goed
Moet je wel ff je ingame name hier neer zetten.
Hopsquote:Op dinsdag 17 april 2007 10:06 schreef DaFan het volgende:
Zorg ff dat je vanavond tussen 7 en 8 online bent dan kom ik je inviten voor de clan (als je wil natuurlijk) heb je direct live-hulp voor als je nog vragen hebt over het spel. Iedereen van ons kent het goed
Moet je wel ff je ingame name hier neer zetten.
quote:Op maandag 16 april 2007 23:27 schreef Speedski het volgende:
Goed .. ben ff een paar minuutjes bezig geweest en zit nu al steady op level 6
Mwoah, kan ermee door..quote:Op dinsdag 17 april 2007 23:31 schreef Speedski het volgende:
Goed, dat was me een avondje wel.
Zit nu op level 25
Amen.quote:Op woensdag 18 april 2007 16:36 schreef DaFan het volgende:
Oh en als je niet kan lvlen zonder buffs is dat best kansloos. Wij hebben allemaal zonder buffs gelvld toen de server gereset werd, gewoon party met een cleric van je eigen levelZonder T7's en zieke intelligence en maxed buffs.
Hmn ... gaat er niet om dat je niet kan levellen. Want dat gaat erg makkelijk met de settings van de server. Het is alleen erg makkelijkquote:Op woensdag 18 april 2007 16:36 schreef DaFan het volgende:
Oh en als je niet kan lvlen zonder buffs is dat best kansloos. Wij hebben allemaal zonder buffs gelvld toen de server gereset werd, gewoon party met een cleric van je eigen levelZonder T7's en zieke intelligence en maxed buffs.
Correctquote:Op woensdag 18 april 2007 23:16 schreef DJKoster het volgende:
Zaterdag pas weer..![]()
Nog steeds last van een muisarm, helemaal niet erg dus![]()
Is het nog steeds zo druk bij de Krawfy's voor de 2nd jobquest? Eigenlijk moet je daar gewoon gaan rangen en als er toevallig een king spawnt naast je deze pakken, anders vreet je jezelf op uit frustratie![]()
Lees: Nu ff wat leuke kleding aantrekken en dan naar de uniquote:Op donderdag 19 april 2007 10:08 schreef Yashaaaaa het volgende:
Jeej 2nd job quest klaarNu ff goede gear kopen en dan naar de uni
quote:Op donderdag 19 april 2007 12:26 schreef Yashaaaaa het volgende:
En wat ik me net bedenk.. volgens mij heb ik mede om die reden 6 vwo nog een jaartje opnieuw gedaan
Ow ja, natuurlijk...quote:Op vrijdag 20 april 2007 10:13 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Alles inclusief geld (deposit knopje) in storage zetten..![]()
Da'squote:Op vrijdag 20 april 2007 15:25 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
http://www.roseonline.ph/
is gratis te spelen,in iedergeval voor 30 dagen
Als het goed isquote:Op vrijdag 20 april 2007 22:01 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ja als je misschien zou lezen zou je kunnen lezen dat server 1 niet gedisplayed wordt maar wel gewoon up is.. als het goed is zijn ze er mee bezig..
RR2 TRAITOR! khad ook ff snel een muse aangemaakt @ rr2 ging ik dood klikte ik op safe field gedoequote:
Haha sweet goeie bugquote:Op zaterdag 21 april 2007 15:02 schreef Frenker het volgende:
[..]
RR2 TRAITOR! khad ook ff snel een muse aangemaakt @ rr2 ging ik dood klikte ik op safe field gedoeben ik in adventurer plains etc zonder de vending en party skill
RR1 moet gewoon weer even opkomen!
Als ik dan eerlijk moet zijn zou ik voor katars gaan ipv boog, dan kan je na je jobchange altijd nog switchen naar boog. Ik heb zelf een dexcleric van 153, en ik hou van attack speed. Omdat je als muse nog geen buffs hebt voor extra attack speed, gebruik je in ieder geval voor die tijd katars omdat die nu eenmaal sneller zijn. Boog geeft meer attack, maar dat kan het gebrek aan attack speed niet goedmaken.quote:Op maandag 23 april 2007 17:16 schreef IkWasHier het volgende:
Ik bedoel eigenlijk, een muse die support skills heeft, maar ook een boogIk doe daarom ook meer in DEX als in INT.
Hehe nice zoveel High Etherquote:
Lees mn vorige tips nog ff door: Katar + Fire Ring lvl 1 = heersen.quote:Op dinsdag 24 april 2007 18:48 schreef IkWasHier het volgende:
Bah... trainen gaat zo sloom op lvl 37. Kan geen enkel monster aan. Welke job killt het best?
Whehehe, dat was wel doodsaai met allemaal grijze mobs..quote:Op dinsdag 24 april 2007 18:15 schreef DJKoster het volgende:
Dafan, je schijnt nog 2 red hearts te krijgen bij de laatste opdracht van de main quest (Goblin king uberleaders o.i.d.), als je mij nou even helpt met dat deel kun je voor 1 miljoen een red heart van me krijgen..
Wat is er mis met de muis? En WSAD kan nietquote:Op woensdag 25 april 2007 15:02 schreef andre347 het volgende:
Ik speel het spel nu ook, maar ik wil met de WASD knopen lopen, maar waar kan ik dat instellen, of kan dat niet ?
Gaat die nog s spelen dan kheb m al eeuwen niet op Shakira007 gezien? Trouwens ook uit FL gegooid omdat ik geen ruimte meer had. Als je m nog s ziet moet je ff vragen of ie me weer add op Malf of Kapowww.quote:Op donderdag 26 april 2007 11:08 schreef Weizz het volgende:
hehe, zat gisteren met Jonks nog gezellig te tafelen op Pokerstars
Netjes. Ik ga denk ik met mn bourg ook nog ff 2 lvls bij Gorge hangen want in B3 ga ik veel te snel dood. Hopen dat Gem Goblin Guards dan nog geel zijn (als ik 88 ben), want nu ga ik echt om de 15% doodquote:Op donderdag 26 april 2007 11:20 schreef Yashaaaaa het volgende:
Zo ik heb er in ieder geval al weer 2 Red Hearts bij.. en een lading ds.. die Dae en ik nog moeten verdelen
quote:Op donderdag 26 april 2007 19:28 schreef DaFan het volgende:Is Weapon Mastery, de skill voor soldier alleen maar mogelijk tot lvl 10?
- Geen idee, zal wel kijken als ik kan inloggenSoldier ook: Mogelijkheid om Spin Attack hoger dan lvl 5 te krijgen?
- Ja, maar alleen voor champ
Nou, als ik zodirect niet weg had gemoeten, was ik zwaar pissed geweestquote:Op donderdag 26 april 2007 19:37 schreef Yashaaaaa het volgende:
Niet zo pessimistisch allemaal hea.
nah, geen str, ap van gun komt vnl uit con en dex.quote:Op vrijdag 27 april 2007 22:07 schreef Yashaaaaa het volgende:
jup ben ik ook van plan
Ben nu voor de lol en de refines ff een Gather dealer aant maken.. die ik gewoon lange tijd op bijv lvl 50 houd voor de essences.. en daarna lvl 80-90 voor gorge en b3.. Als ik met gun wil werken moet ik eik geen str toevoegen hea?
Waarom mag je niet een acc weggeven? Ik heb er al 2 maanden niet mee gespeeld en het is zonde om te laten expiren.quote:Op zaterdag 28 april 2007 10:26 schreef Dark_Prince het volgende:
- mag niet -
jou*quote:Op zaterdag 28 april 2007 10:48 schreef DaeDaluz het volgende:
Het zijn iig geen low levels zoals die van jouw ;D
Heb nog nooit een build van iemand anders gevolgd, maakt trouwens ook niet uit max toch alle skills op mn knight. ;Dquote:Op zaterdag 28 april 2007 19:59 schreef jorryt het volgende:
[..]
jou*
Ik maak tenminste mijn eigen build, en als je gaat zeggen dat ze kut zijn: het gaat om spelplezier en dat ervaar ik door mijn builds zelf te maken en te testen. Als je een build van een site gaat volgen doe je hetzelfde als een boek overschrijven, zelf build maken is als een boek zelf schrijven. Wat vind je leuker? Zelf een kutboek geschreven te hebben, of de bijbel hebben overgeschreven.
Trouwens alle respect voor jullie eerste hoge levels.
Heb nu geen tijd sorry. Morgen voro het eten ergens welquote:Op zaterdag 28 april 2007 20:16 schreef IkWasHier het volgende:
Hehe, allemaal offline. Of ik zit op een andere server.
Ow ja, dat is nice! Rick78 is ook wel actief, zag hem net nog online.quote:Op zondag 29 april 2007 00:07 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
We hebben goed nieuws.. er is een lvl 142 cleric in de clan gekomen van RICK78Dus misschien kunnen we morgen wel ff bk doen en daarna eldeon.. ik hing er op lvl 130 al rond dus opzich was het toen al wel te doen..
Succes!quote:Op zondag 29 april 2007 00:19 schreef IkWasHier het volgende:
Klinkt veels te ingewikkeld, koop ze wel gewoon.
Touchéquote:Op zondag 29 april 2007 10:50 schreef Yashaaaaa het volgende:
Lees de op?
Maar voor luie mensen -> ruff-rose
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |