abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_48392278
Goed, ik ga het ook maar weer eens proberen !
Torrent is over 3 uur binnen .... 2 uur 50 mins .... 2 uur 30 mins ...

Tot zo
pi_48394832
quote:
Op maandag 16 april 2007 20:20 schreef Frenker het volgende:
Hey kben het sinds net ook gaan spelen ziet er wel aardig uit en alles maar heeft er iemand iets van een goede tutorial/walkthrough voor beginners? ziet er opzich allemaal wel aardig uit.
http://www.roseguru.com/forums/index.php?act=portal&site=8
pi_48395188
He Speedski
Leuk dat er veel mensen gaan spelen. Van mij mag iedereen wel Vaffanculo in, leuk als het weer een beetje actiever wordt (afgelopen maand speelden maar 3 a 4 man actief terwijl we 25 plekken in de clan hebben )
pi_48398504
quote:
Op maandag 16 april 2007 21:27 schreef DaFan het volgende:
He Speedski
Leuk dat er veel mensen gaan spelen. Van mij mag iedereen wel Vaffanculo in, leuk als het weer een beetje actiever wordt (afgelopen maand speelden maar 3 a 4 man actief terwijl we 25 plekken in de clan hebben )
Oei, das niet zo actief
Eerst even flink ranken met een Hawker ipv een dealer ... gaat wat sneller heb ik zo het idee
pi_48399584
- Prive gegevens op verzoek van de poster weggehaald. -

[ Bericht 85% gewijzigd door Sander op 12-05-2011 23:33:05 ]
pi_48400448
3,5 level gedaan vandaag, lekker ziek bezig weer
pi_48400838
Goed .. ben ff een paar minuutjes bezig geweest en zit nu al steady op level 6
pi_48400982
kmoet 20 mother chorepi's hunten zodat ik en earring van een gast kan krijgen zodat ik mn 1st job kan kiezen ben al uren aant zoeken en heb pas 3 mother bende's gedood.. schiet niet op dus is dit normaal ?
ik hunt in adventurer plains..
pi_48401586
Zuidelijk in Adventure Plain heb je veel Mother Choropies (daar waar je begonnen bent). Ook in het noorden zitten er wel wat maar vooral in het zuiden stikt het ervan...zou niet zo lastig moeten zijn
pi_48401644
Goed zoeken, tis inderdaad best lastig soms
pi_48402909
Heb t gevonden hoor, ben maar gewoon Hawker geworden klonk wel aardig, meteen een bow aangeschaft etc.. maar ik kan maar 1 standaard aanval doen.. gewoon een pijltje schieten
wel krijg ik iedere keer Skillpoints maar waar-hoe ik deze moet besteden weet k niet wel kom ik bij die vage skill tabel maar ik kan nergens puntjes in stoppen. heb er momenteel 70..

[Edit] Al Gevonden [/Edit]

[ Bericht 4% gewijzigd door Frenker op 17-04-2007 00:39:46 ]
pi_48408786
Goedzo
Scout is vrij simpele build. Zou gaan voor tegen de 50 con, 30 Str, 50 sen ofzo en de rest alleen maar dex, in ieder geval tot je level 100 bent, dan kan er weinig mis gaan.
Qua skills zou ik gaan voor de passives (Bow en Battle Mastery), Hawker Spirit voor extra hitrate (zodat je minder mist), double shot en aim shot. Misschien later nog Trap Shot erbij. Daarna sparen tot je lvl 70 bent, zodat je na de jobchange direct goed kan uitbreiden met de Scout skills.

Zorg ff dat je vanavond tussen 7 en 8 online bent dan kom ik je inviten voor de clan (als je wil natuurlijk ) heb je direct live-hulp voor als je nog vragen hebt over het spel. Iedereen van ons kent het goed

Moet je wel ff je ingame name hier neer zetten.
pi_48412634
Anders lees je ff met je duffe kop een dr van 26 terwijl het 16 is..
Nou ja, die Wild Hawker Chest heb ik toch voor autoprice gekocht.

Ow.. en ik moet mijn storage maar eens legen:

Dealer stuff moet ik nog een keertje aan mijn broertje geven, hawker/raider stuff kan ik vast wel kwijt binnen de clan?
Volgens mij heb ik voor miljoenen in mijn storage zitten en kan ik het best wel gebruiken
pi_48412848
Dealer stuff kan je wel aan mij kwijt, behalve de wapens. Kan ze daarna nog wel doorschuiven naar je broertje, die kan mn 50 en 70 stuff ook wel krijgen als ik 88 ben (dit weekend ergens).
Als je me een héél groot plezier wil doen wil ik je Red Heart ook wel maar die is nu zeker 3 miljoen waard
pi_48415861
ok, Dealer stuff kun je wel krijgen, mijn broertje speelt niet zo vaak dus voorlopig heeft ie het niet nodig..
Red heart hou ik liever zelf

En ik doe ff wat rustiger aan vandaag, ik heb last van de vinger waarmee ik mijzelf altijd heal..
Het plaatje op mijn F5-toets = triple attack begint ook te vervagen..
pi_48416121
quote:
Op dinsdag 17 april 2007 10:06 schreef DaFan het volgende:
Zorg ff dat je vanavond tussen 7 en 8 online bent dan kom ik je inviten voor de clan (als je wil natuurlijk ) heb je direct live-hulp voor als je nog vragen hebt over het spel. Iedereen van ons kent het goed

Ja dat is goed, graag zelfs
Mn Ingame name is ook gewoon 'Frenker' en ik speel op RR1, maakt dat uit?
Ik wil eventueel ook wel een char op RR2 aanmaken als dat nodig is want k ben nu toch pas een lvl 17 hawkertje
Dus laat maar even weten hoe of wat en anders ben ik gewoon vanavond tussen 7 en 8 op RR1-Aegis ofzo
pi_48416278
Wij zitten ook in RR1.
pi_48424275
- Prive gegevens op verzoek van de poster weggehaald. -

[ Bericht 77% gewijzigd door Sander op 12-05-2011 23:33:05 ]
pi_48425994
quote:
Op dinsdag 17 april 2007 10:06 schreef DaFan het volgende:

Hops

Zal d'r rond hal 8 - 8 uur zijn.
Ingame name = Speedski (kan ook niet anders )

Ehm .. ff over de verdeling voor hawker. STR - DEX - SEN .. 1 - 2 - 1
Is dat wat ? Of is een andere verdeling handiger ?
pi_48430970
Hangt ervanaf welke class je gaat...scout of raider. Voro scout zie paar posts hierboven.
pi_48442223
Goed, dat was me een avondje wel.
Zit nu op level 25
pi_48449635
1-2-1 lijkt me niet echt iets voor een hawker met claws, maar als je duals wilt gebruiken kan het denk ik wel leuk uitpakken...
Fools rush in where angels fear to tread...
pi_48449988
quote:
Op maandag 16 april 2007 23:27 schreef Speedski het volgende:
Goed .. ben ff een paar minuutjes bezig geweest en zit nu al steady op level 6
quote:
Op dinsdag 17 april 2007 23:31 schreef Speedski het volgende:
Goed, dat was me een avondje wel.
Zit nu op level 25
Mwoah, kan ermee door..
jah, was wel gezellig gisteren, beetje klooien in de clanchat en dan zien dat je HP op 50 staat, woeps

En heerlijk rustig @ P7, lekker DK's solo'en
pi_48466764
Speelt ieder hier op Ruff-Rose? Ik wil op 7hearts gaan spelen ik heb op RR gespeeld tot level 53, maar het begon saai te worden, het is echt druk in Junon en al die basterds worden gebufft, maar ik niet.
pi_48467122
Jep.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')