http://www.roseguru.com/forums/index.php?act=portal&site=8quote:Op maandag 16 april 2007 20:20 schreef Frenker het volgende:
Hey kben het sinds net ook gaan spelen ziet er wel aardig uit en alles maar heeft er iemand iets van een goede tutorial/walkthrough voor beginners? ziet er opzich allemaal wel aardig uit.
Oei, das niet zo actiefquote:Op maandag 16 april 2007 21:27 schreef DaFan het volgende:
He Speedski
Leuk dat er veel mensen gaan spelen. Van mij mag iedereen wel Vaffanculo in, leuk als het weer een beetje actiever wordt (afgelopen maand speelden maar 3 a 4 man actief terwijl we 25 plekken in de clan hebben)
Ja dat is goed, graag zelfsquote:Op dinsdag 17 april 2007 10:06 schreef DaFan het volgende:
Zorg ff dat je vanavond tussen 7 en 8 online bent dan kom ik je inviten voor de clan (als je wil natuurlijk) heb je direct live-hulp voor als je nog vragen hebt over het spel. Iedereen van ons kent het goed
Moet je wel ff je ingame name hier neer zetten.
Hopsquote:Op dinsdag 17 april 2007 10:06 schreef DaFan het volgende:
Zorg ff dat je vanavond tussen 7 en 8 online bent dan kom ik je inviten voor de clan (als je wil natuurlijk) heb je direct live-hulp voor als je nog vragen hebt over het spel. Iedereen van ons kent het goed
Moet je wel ff je ingame name hier neer zetten.
quote:Op maandag 16 april 2007 23:27 schreef Speedski het volgende:
Goed .. ben ff een paar minuutjes bezig geweest en zit nu al steady op level 6
Mwoah, kan ermee door..quote:Op dinsdag 17 april 2007 23:31 schreef Speedski het volgende:
Goed, dat was me een avondje wel.
Zit nu op level 25
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |