abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_42949409
Rush On Seven Episodes - ROSE - is een online MMORPG.
Om de naam wat duidelijker te maken: de zeven episodes slaan op de zeven planeten waar je in het spel naar toe kan gaan. Maar voordat je op de zevende planeet bent aangekomen, moet je er wel eerst voor zorgen dat je character genoeg ervaring heeft. Ervaring doe je op door tegenstanders te verslaan.

Je begint dit spel als visitor en je eerste doel is om je staande te houden tussen de vele tegenstanders om je heen. Ook moet je proberen om zo gauw mogelijk goede wapens en kleding te kopen of vinden.
Als je op level 10 zit kan je de keuze maken welke van de 4characters je wilt zijn in het spel:

Soldier:
Soldiers zijn de echte krachtpatsers in dit spel. Met veel attack-power en uithoudingsvermogen verdedigen ze hun teamgenoten. Alhoewel ze niet beschikken over magische krachten, kunnen ze toch bijna elk wapen gebruiken.

Later in het spel kan de soldier kiezen om een Knight of een Champ te worden.

Muse:
Muses zijn misschien wel het geliefd is dit spel. Met hun magische krachten, kunnen ze zichzelf healen en hun teamgenoten. Ondanks dat ze maar normale spells hebben, zijn ze toch onmiskenbaar.

Later in het spel kan de muse kiezen om een Cleric of Magician te worden.

Hawker:
Hawkers zijn de echte avonturiers in dit spel. Met hun vele skills kunnen ze makkelijk op gevaarlijke plaatsen komen. Naast de soldiers, zijn dit ook echte krachtpatsers.

Later in het spel kan de hawker kiezen om Scout of Raider te worden.

Dealer:
Dealers struinen alle planeten af om zoveel mogelijk materialen te maken. Want de dealer kan zelf ding maken, zoals wapens, kleding en armor. Ook kan de dealer mensen inhuren om aan hun zijde te vechten.

Later in het spel kan de dealer kiezen om Bourgeois of Artisan te worden.

Benieuwd hoe het spel eruit ziet ???

[afbeelding]

[afbeelding]

Ook spelen?
Helaas. Door constante Ddos-aanvallen is besloten de ruff-rose server offline te halen voor onbepaalde tijd. Zie http://ruff-rose.com Ik reken er zelf niet te hard op dat ie online komt.

Ook zijn pROSE en NAROSE een optie om te spelen. Dit is wel betaald en gebaseerd op het EVO-systeem, wat stukken minder leuk (schijnt) te zijn.

Vorige topics:

[MMORPG] R.O.S.E Online!
[MMORPG] ROSE Online Part 2
[MMORPG] ROSE Online part.3
[MMORPG] ROSE Online Part 4
[MMORPG] ROSE Online Part 5
[MMORPG] ROSE Online Part 6
[MMORPG] ROSE Online Part 7
[MMORPG] ROSE Online part 8
[MMORPG] ROSE Online part 9
[MMORPG] ROSE Online part 10
[MMORPG] ROSE Online part 11
[MMORPG] ROSE Online part 12
[MMORPG] ROSE Online Part 13
[MMORPG] ROSE Online part 14
[MMORPG] ROSE Online Part 15
[MMORPG] ROSE Online Part 16
[MMORPG] ROSE Online Part 17
[MMORPG] ROSE Online Part 18
pi_42949425
- Prive gegevens op verzoek van de poster weggehaald. -

[ Bericht 79% gewijzigd door Sander op 12-05-2011 23:25:40 ]
pi_42949444
Chapter hoeveel betaal je per maand en wat zijn de grootste verschillen tussen iROSE en Evo?
pi_42951189
quote:
Op donderdag 26 oktober 2006 12:34 schreef Yashaaaaa het volgende:
wss het laatste topic
Juh, tenzij we een andere private vinden.. ben niet zo kapot van sROSE to be honest. Hoop dingen doen het nog niet, schiet niet op >.< Hier en hier staan wel wat private servers maarja.. svolgens mij ook niet allemaal je-van-het.

Best triest dat zo'n gast met z'n attacks het weer moet verpesten voor de rest >.<
pi_42951661
Ik weet wel dat de betaalde rose tussen de 12-15 euro per maand is. En dat de meesten pRose minder dan iRose/rRose vinden.
pi_42953330
quote:
Op donderdag 26 oktober 2006 13:31 schreef hetzusjevan het volgende:

[..]

Juh, tenzij we een andere private vinden.. ben niet zo kapot van sROSE to be honest. Hoop dingen doen het nog niet, schiet niet op >.< Hier en hier staan wel wat private servers maarja.. svolgens mij ook niet allemaal je-van-het.

Best triest dat zo'n gast met z'n attacks het weer moet verpesten voor de rest >.<
Volgens wat ik gister via IRC las gaat het over zeker 3 man. Brett93, Snoop en DonovanX oid...wat een kansloos stel.
pi_42953471
tajvajpaj
pi_42953473
En volgens mij was donovan een beetje de 'aanleiding', snoop de 'dader' en brett die er ook aan meegeholpen heeft.
pi_42953986
naRose (www.roseonlinegame.com DaFan, voor evo skills enzo. Evo Rose is tof
Goed-Beter-Best-Vaffanculo
pi_42954549
pRose heeft nu de creditcard optie oftewel ¤9,99 per maand en per 3 maanden goedkoper, ik moet de 7e pas weer betalen

Skills zijn als NaRose, en het is wel top, alleen rustig, alleen Polaris server, met account opletten dat je een EU account aanmaak
=[LKFF]= Loz Kampoz Fragging Force (Quake 3 clan since 1999)
Buufie what else :P
pi_42956371
Wat is 'rustig'?
Not Busy/Normal?

Oh, en ooit problemen gehad bij CC betaling?

[ Bericht 42% gewijzigd door DaFan op 26-10-2006 16:20:23 ]
pi_42957728
dat legendary rose ziet er best aardig uit?

Maar het is inderdaad nog niet zoals ruff-rose. Wel zonde dat zijn middelen en tijd zo worden aangesproken door een stel hufters die max stats willen

Donovan klinkt ook als een jongetje van 15 uit oost-europa, super leet haxx0r
pi_42958099
ook lekker net begonnen harstikke veel zin in. wordt ie gecrashet
pi_42959226
quote:
Op donderdag 26 oktober 2006 16:10 schreef DaFan het volgende:
Wat is 'rustig'?
Not Busy/Normal?

Oh, en ooit problemen gehad bij CC betaling?
hehe meestal not busy, maar altijd genoeg shops, zitten veel high levelers dus meeste op luna en eldeon.
Mochten er meer gaan spelen wil ik misschien wel een 2nd char maken als buff, gaan we gelijk op en kan ik wel ff spekken heb 20m ofzo

en met betaling heb ik cc nog niet gedaan, is pas een week ofzo, check tweakers voor meer info daarover, mocht je een download zoeken voor de client, moet je maar roepen :p
=[LKFF]= Loz Kampoz Fragging Force (Quake 3 clan since 1999)
Buufie what else :P
pi_42962557
Als ik ga betalen ga ik naar NARose. Eerlijk gezegd zit ik niet te wachten op Not Busy, met meerdere man een spot bezetten en beetje vechten om de first hit vind ik veel leuker. Maandag even de free-trial van 7 dagen proberen, en dan nog ff wachten tot 3/4 november (datum dat er van host overgegaan zou zijn).
Als Rrose echt niks meer gaat worden ga ik denk ik wel overstappen.
pi_42963696
naRose is evo nu toch?
Ik heb net een evo private geprobeerd, best leuk:

http://img45.imageshack.us/my.php?image=screen001og7.jpg
pi_42965134
Ja leuk lvl 200
En ja NA is Evo. Net als P dus
  zaterdag 28 oktober 2006 @ 13:38:11 #18
94959 Gabez
Wat is dít nou weer ?!
pi_43008013
ook maar eens een tvp en ondertussen beetje SRose spelen hoewel ik dat evo niets vind
pi_43030615
http://zasz.net/ruff/status.php > en wat heeft dit plaatje te betekenen?
pi_43030939
offline en dan ruff rose is back
pi_43031298
Na de overstap van host en nog meer bugfixes komen ze weer online volgens IRC, dus in principe klopt het wel een beetje
Komt wel (99% zeker) een reset bij kijken trouwens.

Wordt wel na 5 november denk ik trouwens. Zou wel mooi zijn als ie vrijdag dan up komt
pi_43033730
Dus dat overstappen naar NaROSE is van de baan? Ja nouja beter een reset dan geen ruff btw, toch?
pi_43034785
NARose is ook niet zo denderend. Ik ben nu lvl 30 in Elveroon maar er is echt geen hond
Ben nog niet in Junon geweest trouwens denk dat het daar wel iets drukker is.
pi_43051850
Yay RuffRose
Reset vind ik niet eens zo erg...
pi_43087173
quote:
Op zondag 29 oktober 2006 22:53 schreef jorryt het volgende:
Yay RuffRose
Reset vind ik niet eens zo erg...
Al enig idee welke class je gaat? Wij zijn er allemaal al redelijk uit
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties