abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_42949409
Rush On Seven Episodes - ROSE - is een online MMORPG.
Om de naam wat duidelijker te maken: de zeven episodes slaan op de zeven planeten waar je in het spel naar toe kan gaan. Maar voordat je op de zevende planeet bent aangekomen, moet je er wel eerst voor zorgen dat je character genoeg ervaring heeft. Ervaring doe je op door tegenstanders te verslaan.

Je begint dit spel als visitor en je eerste doel is om je staande te houden tussen de vele tegenstanders om je heen. Ook moet je proberen om zo gauw mogelijk goede wapens en kleding te kopen of vinden.
Als je op level 10 zit kan je de keuze maken welke van de 4characters je wilt zijn in het spel:

Soldier:
Soldiers zijn de echte krachtpatsers in dit spel. Met veel attack-power en uithoudingsvermogen verdedigen ze hun teamgenoten. Alhoewel ze niet beschikken over magische krachten, kunnen ze toch bijna elk wapen gebruiken.

Later in het spel kan de soldier kiezen om een Knight of een Champ te worden.

Muse:
Muses zijn misschien wel het geliefd is dit spel. Met hun magische krachten, kunnen ze zichzelf healen en hun teamgenoten. Ondanks dat ze maar normale spells hebben, zijn ze toch onmiskenbaar.

Later in het spel kan de muse kiezen om een Cleric of Magician te worden.

Hawker:
Hawkers zijn de echte avonturiers in dit spel. Met hun vele skills kunnen ze makkelijk op gevaarlijke plaatsen komen. Naast de soldiers, zijn dit ook echte krachtpatsers.

Later in het spel kan de hawker kiezen om Scout of Raider te worden.

Dealer:
Dealers struinen alle planeten af om zoveel mogelijk materialen te maken. Want de dealer kan zelf ding maken, zoals wapens, kleding en armor. Ook kan de dealer mensen inhuren om aan hun zijde te vechten.

Later in het spel kan de dealer kiezen om Bourgeois of Artisan te worden.

Benieuwd hoe het spel eruit ziet ???

[afbeelding]

[afbeelding]

Ook spelen?
Helaas. Door constante Ddos-aanvallen is besloten de ruff-rose server offline te halen voor onbepaalde tijd. Zie http://ruff-rose.com Ik reken er zelf niet te hard op dat ie online komt.

Ook zijn pROSE en NAROSE een optie om te spelen. Dit is wel betaald en gebaseerd op het EVO-systeem, wat stukken minder leuk (schijnt) te zijn.

Vorige topics:

[MMORPG] R.O.S.E Online!
[MMORPG] ROSE Online Part 2
[MMORPG] ROSE Online part.3
[MMORPG] ROSE Online Part 4
[MMORPG] ROSE Online Part 5
[MMORPG] ROSE Online Part 6
[MMORPG] ROSE Online Part 7
[MMORPG] ROSE Online part 8
[MMORPG] ROSE Online part 9
[MMORPG] ROSE Online part 10
[MMORPG] ROSE Online part 11
[MMORPG] ROSE Online part 12
[MMORPG] ROSE Online Part 13
[MMORPG] ROSE Online part 14
[MMORPG] ROSE Online Part 15
[MMORPG] ROSE Online Part 16
[MMORPG] ROSE Online Part 17
[MMORPG] ROSE Online Part 18
pi_42949425
- Prive gegevens op verzoek van de poster weggehaald. -

[ Bericht 79% gewijzigd door Sander op 12-05-2011 23:25:40 ]
pi_42949444
Chapter hoeveel betaal je per maand en wat zijn de grootste verschillen tussen iROSE en Evo?
pi_42951189
quote:
Op donderdag 26 oktober 2006 12:34 schreef Yashaaaaa het volgende:
wss het laatste topic
Juh, tenzij we een andere private vinden.. ben niet zo kapot van sROSE to be honest. Hoop dingen doen het nog niet, schiet niet op >.< Hier en hier staan wel wat private servers maarja.. svolgens mij ook niet allemaal je-van-het.

Best triest dat zo'n gast met z'n attacks het weer moet verpesten voor de rest >.<
pi_42951661
Ik weet wel dat de betaalde rose tussen de 12-15 euro per maand is. En dat de meesten pRose minder dan iRose/rRose vinden.
pi_42953330
quote:
Op donderdag 26 oktober 2006 13:31 schreef hetzusjevan het volgende:

[..]

Juh, tenzij we een andere private vinden.. ben niet zo kapot van sROSE to be honest. Hoop dingen doen het nog niet, schiet niet op >.< Hier en hier staan wel wat private servers maarja.. svolgens mij ook niet allemaal je-van-het.

Best triest dat zo'n gast met z'n attacks het weer moet verpesten voor de rest >.<
Volgens wat ik gister via IRC las gaat het over zeker 3 man. Brett93, Snoop en DonovanX oid...wat een kansloos stel.
pi_42953471
tajvajpaj
pi_42953473
En volgens mij was donovan een beetje de 'aanleiding', snoop de 'dader' en brett die er ook aan meegeholpen heeft.
pi_42953986
naRose (www.roseonlinegame.com DaFan, voor evo skills enzo. Evo Rose is tof
Goed-Beter-Best-Vaffanculo
pi_42954549
pRose heeft nu de creditcard optie oftewel ¤9,99 per maand en per 3 maanden goedkoper, ik moet de 7e pas weer betalen

Skills zijn als NaRose, en het is wel top, alleen rustig, alleen Polaris server, met account opletten dat je een EU account aanmaak
=[LKFF]= Loz Kampoz Fragging Force (Quake 3 clan since 1999)
Buufie what else :P
pi_42956371
Wat is 'rustig'?
Not Busy/Normal?

Oh, en ooit problemen gehad bij CC betaling?

[ Bericht 42% gewijzigd door DaFan op 26-10-2006 16:20:23 ]
pi_42957728
dat legendary rose ziet er best aardig uit?

Maar het is inderdaad nog niet zoals ruff-rose. Wel zonde dat zijn middelen en tijd zo worden aangesproken door een stel hufters die max stats willen

Donovan klinkt ook als een jongetje van 15 uit oost-europa, super leet haxx0r
pi_42958099
ook lekker net begonnen harstikke veel zin in. wordt ie gecrashet
pi_42959226
quote:
Op donderdag 26 oktober 2006 16:10 schreef DaFan het volgende:
Wat is 'rustig'?
Not Busy/Normal?

Oh, en ooit problemen gehad bij CC betaling?
hehe meestal not busy, maar altijd genoeg shops, zitten veel high levelers dus meeste op luna en eldeon.
Mochten er meer gaan spelen wil ik misschien wel een 2nd char maken als buff, gaan we gelijk op en kan ik wel ff spekken heb 20m ofzo

en met betaling heb ik cc nog niet gedaan, is pas een week ofzo, check tweakers voor meer info daarover, mocht je een download zoeken voor de client, moet je maar roepen :p
pi_42962557
Als ik ga betalen ga ik naar NARose. Eerlijk gezegd zit ik niet te wachten op Not Busy, met meerdere man een spot bezetten en beetje vechten om de first hit vind ik veel leuker. Maandag even de free-trial van 7 dagen proberen, en dan nog ff wachten tot 3/4 november (datum dat er van host overgegaan zou zijn).
Als Rrose echt niks meer gaat worden ga ik denk ik wel overstappen.
pi_42963696
naRose is evo nu toch?
Ik heb net een evo private geprobeerd, best leuk:

http://img45.imageshack.us/my.php?image=screen001og7.jpg
pi_42965134
Ja leuk lvl 200
En ja NA is Evo. Net als P dus
  zaterdag 28 oktober 2006 @ 13:38:11 #18
94959 Gabez
Wat is dít nou weer ?!
pi_43008013
ook maar eens een tvp en ondertussen beetje SRose spelen hoewel ik dat evo niets vind
pi_43030615
http://zasz.net/ruff/status.php > en wat heeft dit plaatje te betekenen?
pi_43030939
offline en dan ruff rose is back
pi_43031298
Na de overstap van host en nog meer bugfixes komen ze weer online volgens IRC, dus in principe klopt het wel een beetje
Komt wel (99% zeker) een reset bij kijken trouwens.

Wordt wel na 5 november denk ik trouwens. Zou wel mooi zijn als ie vrijdag dan up komt
pi_43033730
Dus dat overstappen naar NaROSE is van de baan? Ja nouja beter een reset dan geen ruff btw, toch?
pi_43034785
NARose is ook niet zo denderend. Ik ben nu lvl 30 in Elveroon maar er is echt geen hond
Ben nog niet in Junon geweest trouwens denk dat het daar wel iets drukker is.
pi_43051850
Yay RuffRose
Reset vind ik niet eens zo erg...
pi_43087173
quote:
Op zondag 29 oktober 2006 22:53 schreef jorryt het volgende:
Yay RuffRose
Reset vind ik niet eens zo erg...
Al enig idee welke class je gaat? Wij zijn er allemaal al redelijk uit
pi_43094888
Bourg
Bourg
Bourg
Cleric
Soldier
Soldier

da's een korte samenvatting

Ik wil opzich wel Bourg of Arti, dealer beviel me beter dan solo-battle mage in iRose.
Soldier lijkt me saai.
Hawker lijkt me een veredelde soldier.

Bourg lijkt me cewl mooie balans tussen money-maken en pure power.

Cleric is ok. Maar dan moet je veel actief zijn om lekker te levelen
Mage mwah.

Denk dat het weer Arti wordt
Gemcutting
pi_43095283
Ik ga dexcleric, Weizz gaat scout. Daan arti, nog s 2 bourgs en 2 clerics volgens mij. Gister ff besproken op irc
Zag op ruffrose forum dat ook Dodged weer Artisan gaat, en no offence Jonks, denk dat ie wel harder rankt. Maar zal ook wel s wat bij jou laten maken hoor (Gewoon weinig tot geen craftskills nemen onder lvl 70 )
pi_43095733
quote:
Op dinsdag 31 oktober 2006 10:41 schreef DaFan het volgende:
Ik ga dexcleric, Weizz gaat scout. Daan arti, nog s 2 bourgs en 2 clerics volgens mij. Gister ff besproken op irc
Zag op ruffrose forum dat ook Dodged weer Artisan gaat, en no offence Jonks, denk dat ie wel harder rankt. Maar zal ook wel s wat bij jou laten maken hoor (Gewoon weinig tot geen craftskills nemen onder lvl 70 )
En ik dan?
pi_43096051
Mjah hij zal sneller level 70 ++ zijn, maar dat wil niet zeggen dat hij in 1 uur sneller rankt

Volgens mij ben ik qua tijd die ik had om te rangen echt rap naar lvl 57 gegaan. Maar goed dat is natuurlijk eventjes mijn ego beschermen tegen boze intenties

Als ik weinig online ben heb je er ook weinig aan dat ik mooie dingen kan maken dan moet je steeds wachten e.d. maar voor mezelf is het wel relaxt.
Als arti zou ik dan helemaal niets kunnen betekenen voor de clan? Anders kan ik beter Bourg of niet?

Welke type character is trouwens het best als het gaat over rangen op plaatsen waar je eigenlijk nog niet kan rangen ? (b.v. als lvl 45 solo muse heb je nog niet veel te zoeken op beach, maar misschien kun je als lvl 45 launcher, hawker, soldier wel prima rangen op zo'n spot waar normale mensen pas rangen vanaf 50-55 ofzo)

Cleric lijkt me serieus super maar daar kan ik gewoon niet vaak genoeg voor op Rose dan zit ik over 10 weken nog op lvl 45

Artisan is als ik me niet vergis een van de meest stand-alone characters, je craft je eigen gear, zullie zijn niet echt een issue. Battlen in 2/15 gear craften met 6/5 suits.

Als soldier ben je pas echt sterk met vette gear en goede buffs, moet je veel samen spelen e.d.
pi_43097112
quote:
Op dinsdag 31 oktober 2006 11:04 schreef ZigoSOS het volgende:

[..]

En ik dan?
Er staat toch 'Daan arti' of vergis ik me nu

Jonks: Als je echt veel solo wil (of gedwongen wordt tot omdat je minder online bent) kan je idd beter bourg gaan dan arti, ook omdat we al een artisan hebben (ImGod). Maar je moet het natuurlijk allemaal zelf weten
pi_43097220
- Prive gegevens op verzoek van de poster weggehaald. -

[ Bericht 94% gewijzigd door Sander op 12-05-2011 23:25:40 ]
pi_43098475
Ik ga ook weer eens spelen denk ik, ik ga voor raider.
Mocht er nog een plekje vrij zijn in de clan dan hou ik me aanbevolen!
pi_43098563
Er is nu geen rose op het moment, dus er is ook geen clan.
En als ie over een tijd weer up zou komen dan is er een reset en hebben we dus geen clan meer. Voordat we dan weer een clan hebben...

[ Bericht 11% gewijzigd door ZigoSOS op 31-10-2006 12:59:48 (typo) ]
pi_43099155
Ok Dafan, bedankt voor je antwoord.

Qua keuze hang ik nu dus echt tussen:

- een Launcher dealer -> bourg. Stockpiling is stuk, goede AP, zullies niet te belangrijk.
- Een gun dealer -> arti. Eigen gear craften, gems cutten (voor clan), zullies verdienen met crafts, minder AP dan bourg

Afhankelijkheid van anderen en anderen afhankelijk van mij speelt gewoon een rol. Uiteindelijk denk ik dat ik toch meer richting artisan neig. Het rangen vond ik best prima te doen en je werkt echt toe naar steeds betere crafts maar die AP laakt echt een beetje.

Gewoon rond heersen met een sterke Bourg is ook érg aantrekkelijk en de drops in Ruff Rose zijn/waren dusdanig dat zullies sowieso niet écht een probleem zijn.

pff keuzes, yuck!

Maar eerst Rose weer eens up zien gaan. Zijn er al indicaties ?
pi_43099713
Geen indicaties.

Tommie84: Zoals het er voorstond aan het einde van de vorige 'ronde' (voor de aanvallen) hadden we 1 plaats vrij. Ik denk dat we binnen een week (Romalo Weizz en ik gaan vlammen) wel een clan op poten kunnen hebben en dan gaan we eerst iedereen inviten. Daarna zien we wel weer of je er nog bij kan maar ik denk dat het wel kan Kan je helaas niks beloven, vrienden eerst natuurlijk
pi_43101013
Wat hebben we aan zoveel bourgs?

Ik ga raider btw.
Knight is trouwens wel aan te raden, ik word het niet want ik doe nooit 2x hetzelfde, lijkt me saai... Dealer ben ik ook al geweest, Mage ook, Cleric is te saai
pi_43101122
quote:
Op dinsdag 31 oktober 2006 14:26 schreef jorryt het volgende:
Wat hebben we aan zoveel bourgs?

Ik ga raider btw.
Knight is trouwens wel aan te raden, ik word het niet want ik doe nooit 2x hetzelfde, lijkt me saai... Dealer ben ik ook al geweest, Mage ook, Cleric is te saai
Moet iedereen toch zelf weten. Zoals het er trouwens nu voorstaat hebben we er niet meer dan 2.
pi_43101541
ik ga voor

ach we zien wel, we gaan iig knallen
pi_43102491
Maakt het voor de clan uit of we meer bourgs dan knights hebben?

Zover ik het heb begrepen zijn bourg's excellente ranged damage dealers. Knights zijn tanks toch? Champions de damage dealers?

Een Magician was in iRose met 5 T7's nogal relaxt om mee te solo'en maar nu lijkt het me aanzienlijk moeilijker om een Battle Magician goed te ranken. Mjah eigenlijk geldt dat natuurlijk voor alle karakters, maar een pure int-mage heeft gewoon geen hp, def of dodge dan is het klote als je mobs niet lekker snel stuk maakt.

Wat is eigenlijk het verschil tussen een scout en een raider? Ben dat weer een beetje kwijt, die hawker klasse heeft 2 wapens en extreme attack & moving speed qua defence zijn ze gebouwd puur op dodge?

[ Bericht 58% gewijzigd door Jonks op 31-10-2006 15:15:32 ]
pi_43103029
Scout -> Bow, Raider -> Katar.
En Knights zijn betere tanks dus das wel relaxt maar volgens mij ging DaeDaluz dat doen.
pi_43103860
Okay thnx

Maar los van het wapen, is er verschil in de manier van overleven tussen scout & raider? (dex / dodge / def / hp)

Ik kan me voorstellen dat voor een party een tank ideaal is, First Hit maken en tanken, maar is dat niet een stuk lastiger rangen? Een champion was dus degene met zware damage gebuffed lijkt me die ook niet verkeerd?

Heb eigenlijk alleen ervaring met de Muse vandaar al deze vragen Vind het leuk om er een beetje over te lullen.
pi_43104110
http://img.photobucket.com/albums/v398/sleek13b/screen179.jpg
ZININ hihi

Naast Yasha nog een cleric? Wie dan? Zou op zich niet verkeerd zijn denks, is niet iedereen 'afhankelijk' van Yasha

Ist zeker dat ze weer up gaan dan? Ik las trouwens op ruffrose forum:
"This1sRuff heeft 15.000 dollar voor files betaald."
En "Deebee heeft de files gewoon verkocht aan de hoogste bieder."

Dus gaat iemand anders ruff runnen of kunnen we nog een server verwachten of hoe moet ik dat opvatten? :/
pi_43104394
zijn private ROSE servers legaal ??
aangezien ze hier besproken worden ??
Ctrl + W
Echte mannen eten geen honing. Die kauwen op bijen.
pi_43106091
quote:
Op dinsdag 31 oktober 2006 16:01 schreef Timminater het volgende:
zijn private ROSE servers legaal ??
aangezien ze hier besproken worden ??
Jep

Jonks:
Verschil tussen Raider en Scout is dat Raider sneller aanvalt, maar dat in de regel scout meer dex heeft (dus meer dodge en mspd) omdat maxdmg output voor bow tussen de 10-25% str en 75-90% dex ligt. Voor Katars is dit ongeveer 40/60. Raider heeft dus wel meer HP.

Kim:
Ja geniet er maar van dat is echt een drama xD
pi_43106342
Ah ok

IMO heb je niet heel veel aan HP het is een buffer, maar meer dan dat is het niet omdat je ieder verloren hp punt toch net zo hard weer aanvult of je nu een HP bar hebt van 1000 of van 1500 in 1 minuut verlies je in beide gevallen evenveel hp (b.v. 3000hp).

Een bow scout lijkt me relaxter dan een raider, maar dan zou ik ook de skilltree moeten bekijken :p

Als je bow scout v.s. launcher bourg zet wie heeft de meeste damage output?

@Kim, doh ik dacht dat ruff-rose alweer opgestart was en dat je daar vrolijk tussen 1000 anderen stond
pi_43106568
Launcher Bourg denk ik omdat die ook een eigen aspd buff heeft en doorgaans veel con (dus hoge hitrate)
pi_43106934
Ik wordt inderdaad weer artisan, en het valt me op dat jullie in de line-up nog geen enkele raider of scout hebben, dodgerate/movementspeed is echt lekker om te hebben, geloof mij En nog sterk ook.
~~
pi_43106947
Scout heeft ook eigen aspd buff, maar bourg heeft denk ik hogere attack.. Scout is daarentegen sneller met lopen en heeft meer dodge.
pi_43107136
Ik word raider zei ik al
pi_43107204
Dodged line-up die Jonks noemde klopt niet
We hebben iig al een scout, raider en dexcleric. Dus toch al drie
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')