abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_43562416
Rush On Seven Episodes - ROSE - is een online MMORPG.
Om de naam wat duidelijker te maken: de zeven episodes slaan op de zeven planeten waar je in het spel naar toe kan gaan. Maar voordat je op de zevende planeet bent aangekomen, moet je er wel eerst voor zorgen dat je character genoeg ervaring heeft. Ervaring doe je op door tegenstanders te verslaan.

Je begint dit spel als visitor en je eerste doel is om je staande te houden tussen de vele tegenstanders om je heen. Ook moet je proberen om zo gauw mogelijk goede wapens en kleding te kopen of vinden.
Als je op level 10 zit kan je de keuze maken welke van de 4characters je wilt zijn in het spel:

Soldier:
Soldiers zijn de echte krachtpatsers in dit spel. Met veel attack-power en uithoudingsvermogen verdedigen ze hun teamgenoten. Alhoewel ze niet beschikken over magische krachten, kunnen ze toch bijna elk wapen gebruiken.

Later in het spel kan de soldier kiezen om een Knight of een Champ te worden.

Muse:
Muses zijn misschien wel het geliefd is dit spel. Met hun magische krachten, kunnen ze zichzelf healen en hun teamgenoten. Ondanks dat ze maar normale spells hebben, zijn ze toch onmiskenbaar.

Later in het spel kan de muse kiezen om een Cleric of Magician te worden.

Hawker:
Hawkers zijn de echte avonturiers in dit spel. Met hun vele skills kunnen ze makkelijk op gevaarlijke plaatsen komen. Naast de soldiers, zijn dit ook echte krachtpatsers.

Later in het spel kan de hawker kiezen om Scout of Raider te worden.

Dealer:
Dealers struinen alle planeten af om zoveel mogelijk materialen te maken. Want de dealer kan zelf ding maken, zoals wapens, kleding en armor. Ook kan de dealer mensen inhuren om aan hun zijde te vechten.

Later in het spel kan de dealer kiezen om Bourgeois of Artisan te worden.

Ook spelen?
Zie http://ruff-rose.com

Ook zijn pROSE en NAROSE een optie om te spelen. Dit is wel betaald en gebaseerd op het EVO-systeem, wat stukken minder leuk (schijnt) te zijn.

Vorige topics:

[MMORPG] R.O.S.E Online!
[MMORPG] ROSE Online Part 2
[MMORPG] ROSE Online part.3
[MMORPG] ROSE Online Part 4
[MMORPG] ROSE Online Part 5
[MMORPG] ROSE Online Part 6
[MMORPG] ROSE Online Part 7
[MMORPG] ROSE Online part 8
[MMORPG] ROSE Online part 9
[MMORPG] ROSE Online part 10
[MMORPG] ROSE Online part 11
[MMORPG] ROSE Online part 12
[MMORPG] ROSE Online Part 13
[MMORPG] ROSE Online part 14
[MMORPG] ROSE Online Part 15
[MMORPG] ROSE Online Part 16
[MMORPG] ROSE Online Part 17
[MMORPG] ROSE Online Part 18
[MMORPG] ROSE Online Part 19
pi_43568811
het gaat allemaal weer veel te hard met de levels zie ik

Zit hier beetje machteloos op het fok forum te kijken lol

Hoe zijn de zuly issues nu bij jullie? Kan ik misschien wat oude gear in bruikleen nemen voor vanmiddag (lvl 20-30 gear)? Vanmiddag kan ik paar uurtjes rauzen dan moet ik weer terug naar grun'n om tot zondag weer verbannen te zijn van Rose :x
pi_43570691
Nou ik heb precies 60k dus veel lenen zit er niet in
pi_43570896
Ik bedoel niet zo zeer dat ik nu geld wil lenen, dat is wat veel waard.

Maar meer of ik vanmiddag een paar uurtjes een setje schoenen, handschoenen, petje, pakje etc. kan lenen. Op dit moment heb ik namelijk alleen wat ik zondag had, lvl 20 gun, leopard suit, waterproof sandals Ben nu lvl 24.
Zou fijn zijn, maakt het levelen wat makkelijker.

Dafan heb jij misschien nog een wooden launcher die ik vanmiddag van je kan lenen? jij bent dan lvl 50
pi_43572644
even een tvptje, vanmiddag vergadering dus zal het met me lvl 39 moeten doen vandaag :| dus het verzoek niet zo door te ranGen
=[LKFF]= Loz Kampoz Fragging Force (Quake 3 clan since 1999)
Buufie what else :P
pi_43578495
Nope Wooden heb ik al verkocht en mn Basic gaat naar Weizz. Die kan je misschien wel van hem overnemen daarna.
Vanavond ben ik trouwens ook weer weg dus ik doe het ook rustig aan. Weekend ook weg dus heb een flinke inhaalsslag te doen komende week
pi_43580622
- Prive gegevens op verzoek van de poster weggehaald. -

[ Bericht 57% gewijzigd door Sander op 12-05-2011 23:26:08 ]
pi_43586124
Damn, wilde wisselen van channel logde off maar nu zegt ie dat de account nog ingelogd is. How to solve?
pi_43588383
Nog een keer inloggen

TVP*

Leuke rake hands Yasha, golden?
Goed-Beter-Best-Vaffanculo
pi_43592435
Lvl 53 nu... Gaat wel aardig. Jammer dat ik er morgen niet veel ben. Iemand die morgennacht aanwezig is???
Fools rush in where angels fear to tread...
pi_43593479

[ Bericht 66% gewijzigd door Sander op 12-05-2011 23:26:08 ]
pi_43597553
Weizz ik misschien. Ik heb echt te weinig tijd. Vandaag 2 tentamens, vanavond afscheidsfeestje huisgenoot. Morgen dus uitslapen...ik zie wel. Morgen waarschijnlijk naar de kroeg, vrijdag uitslapen, hele weekend weg ivm dispuutsactiviteiten.

Fijn is dat
pi_43599169
gisteren heb ik 2,5~3 uurtjes kunnen levelen, toch nog ff mijn dealer van lvl 24 naar lvl 32 gerauscht.

Had in een shop launcher met +1 str voor 7k kunnen kopen dus dat gaat wel prima.

Paar vraagjes nog:

Een bourg zonder int in hoeverre is dat een skillspammer op lvl 100+? Zuly Storm, triple shot, ... nog meer?
Vraag me namelijk af of ik SP in union weapon moet stoppen.

Denk dat ik sowieso eerst ff wat gathering pak en daarna als ik het kan betalen zuly pink.
pi_43600362
Jonks, ik ben 52.. heb mn gathering gemaxt op 5 (zoals vele anderen) en heb geen zuly pink. Het is gewoon te duur om die te gebruiken, nu pas begint geld een beetje te lopen (dwz dat ik tegen de 70k heb). Als je geld wilt verdienen moet je langzaam ranken en niet bij de kings gaan staan, daar blijft alles liggen.
Gebruik gewoon je twinshot af en toe en zorg ervoor dat je wat criticals maakt. Ik heb mijn twinshot nauwelijks nodig als ik bebuffed in party ben. Het enige nadeel is dat ik wel enige heals nodig heb (thnx mark ) maar ik doe wel erg veel dmg. Tegenstanders die net groen zijn geven me ongeveer 1 klap tot nog toe, en dan zonder skills. Je kunt je trouwens str omhoog gooien om dat nadeel te voorkomen, maar dat gaat zoals altijd ten koste van iets anders.

Dat is dus je eigen keuze. We spelen af en toe ook met een Bourg met veel str (nu lvl 44 ofzo) en die houdt zich aardig in b1 zolang ie neit de volle laag krijgt, maar hij doet dat weer minder dmg vooral zonder zijn crits...
Fools rush in where angels fear to tread...
pi_43601028
Ik ben toch afgestapt van die bourg. Je wordt gewoon te hard geowned als je tegen gele mobs vecht. Allemaal leuk en aardig dat gathering, maar mn dexmuse is nu 39 en ik heb 110k zuly, gewoonweg omdat je geen pijlen/cannons nodig hebt. (Ik heb wel alle gear verkocht van mn dealer natuurlijk
Kan mijn 100k dus al klaarleggen voor Vaffanculo dan kan ik daarna sparen (wil nog de Dodge Rate necklace kopen uit Zant voor 70k, die Critical Earring heb ik al binnen ).
Nog meer geldtips die ik hier heb gebruikt: Gewoon visitor/drops clothes van Adventure Plain gebruiken. Ik heb na lvl 30 een complete NPC set gekocht (de Common, die geven leuke bonusses) en ga pas op lvl 50 weer voor nieuwe gear. Spaart een hoop uit!

Ing is Malfunction trouwens. En kheb nog een Basic en Hard Launcher voor je Jonkz, al zie ik weinig kans om tegelijk met je online zijn. Voor Dae heb ik een Grand Saber lvl 49 if wanted.
pi_43601073

[ Bericht 71% gewijzigd door Sander op 12-05-2011 23:26:09 ]
pi_43601558

thnx voor de antwoorden, heb zoals gezegd al een woodenlauncher met str +1 volgende is dus een hard launcher maar dat is pas over 16 lvls mogelijk.

de kings zijn voor drops niet echt relaxt nee maar dat komt straks wel goed als ik naar de moldies ga daarom wil ik nu ff gathering. Heb mijn beide passives gemaxt en 2 levels in twinshot (is meer nuttig ? )
pi_43602556
Union Weapon is ZEKER nuttig. Als je alleen al 1 lvl haalt merk je het verschil duidelijk. Ik had m bij mijn oude account op lvl 10, dat is +60 Atk Speed. En reken maar dat dat pijn doet
pi_43603704
Haha da's stellig

Maar of union weapon nuttig is hangt niet zo van de skill af, dat is meer of je vecht met active skills (skillspammen) of ook met normal attacks (daar werkt de Atk Spd op). Volgens mij is het een 50/50 situatie.

Vroeg me af hoeveel levels in twinshot nuttig is. Doet die skill een extra damage boven op de schade van 2 shots als je er meer lvls in stopt of hoe werkt het uppen van twin/triple shot?
  donderdag 16 november 2006 @ 20:03:12 #20
94959 Gabez
Wat is dít nou weer ?!
pi_43619476
en ik kachel er rustig achteraan met lvl 30
pi_43619810
Ik own je
pi_43628097
Zow...47 met mn nieuwe char, bijna oude ingehaald. Bevalt me een stuk beter en kheb ook een stuk meer geld
En bijna Junior Suit binnen, lekker Yasha jaloers maken
pi_43628846
Ik ga voor de lizard backshield
pi_43630074
wat jorryt zegt zit inmiddels op 30 union points ofzo

kreng is down :| net als ik ff tijd heb, nouja dan maar met de vrouw opstap, spullen inslaan voor de babykamer en verf en klusjes doen, dus zal vandaag niet exht kunnen rangen.

naja tot laters
=[LKFF]= Loz Kampoz Fragging Force (Quake 3 clan since 1999)
Buufie what else :P
pi_43630776
[10:04:00] * Topic is 'Servers are under maintenance. [ Info: http://ruff-rose.com ] - Estimated Downtime: n/a'
[10:04:00] * Set by Methax on Fri Nov 17 07:14:46

Hadden ze ook wel ff kunnen aankondigen an sich
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')