Da'squote:Op vrijdag 20 april 2007 15:25 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
http://www.roseonline.ph/
is gratis te spelen,in iedergeval voor 30 dagen
Als het goed isquote:Op vrijdag 20 april 2007 22:01 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ja als je misschien zou lezen zou je kunnen lezen dat server 1 niet gedisplayed wordt maar wel gewoon up is.. als het goed is zijn ze er mee bezig..
RR2 TRAITOR! khad ook ff snel een muse aangemaakt @ rr2 ging ik dood klikte ik op safe field gedoequote:
Haha sweet goeie bugquote:Op zaterdag 21 april 2007 15:02 schreef Frenker het volgende:
[..]
RR2 TRAITOR! khad ook ff snel een muse aangemaakt @ rr2 ging ik dood klikte ik op safe field gedoeben ik in adventurer plains etc zonder de vending en party skill
RR1 moet gewoon weer even opkomen!
Als ik dan eerlijk moet zijn zou ik voor katars gaan ipv boog, dan kan je na je jobchange altijd nog switchen naar boog. Ik heb zelf een dexcleric van 153, en ik hou van attack speed. Omdat je als muse nog geen buffs hebt voor extra attack speed, gebruik je in ieder geval voor die tijd katars omdat die nu eenmaal sneller zijn. Boog geeft meer attack, maar dat kan het gebrek aan attack speed niet goedmaken.quote:Op maandag 23 april 2007 17:16 schreef IkWasHier het volgende:
Ik bedoel eigenlijk, een muse die support skills heeft, maar ook een boogIk doe daarom ook meer in DEX als in INT.
Hehe nice zoveel High Etherquote:
Lees mn vorige tips nog ff door: Katar + Fire Ring lvl 1 = heersen.quote:Op dinsdag 24 april 2007 18:48 schreef IkWasHier het volgende:
Bah... trainen gaat zo sloom op lvl 37. Kan geen enkel monster aan. Welke job killt het best?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |