quote:
May: 27. Muse (?)quote:Op vrijdag 30 maart 2007 16:40 schreef soul114 het volgende:
precies, hopelijk houden ze het nog even bij relatief kleine zaaltjes (al kan het dan wel lastiger zijn om aan ticket te komen).
Nummer 1 en 4 hebben potentie als ik zo even kort luisterquote:Op zaterdag 31 maart 2007 15:16 schreef mindgames het volgende:
'Brianstorm' komt morgen op iTunes uit, dus volgende week nummer 1 in Engeland?Maar de B-kantjes komen er pas over 2 weken bij te staan. Dus morgen pas één track, die iedereen al heeft
. De single begint inderdaad niet met 'Brianstorm', maar met een ander nummer. Beluister hier legaal korte samples van de B-kantjes! Klinkt goed
.
Dat is nummer 3 van de CDS, 'Temptation Greets You Like Your Naughty Friend'. Maar het schijnt dat hij alleen in het laatste gedeelte van het nummer een korte bijdrage doet. (Mensen op diverse internet-fora claimen dat ze de CDS al gehoord hebben...)quote:Op zaterdag 31 maart 2007 19:30 schreef JeroenV het volgende:
Is dat niet dat nummer met Dizzee Rascal?
Moet ik hebbenquote:Op dinsdag 3 april 2007 14:40 schreef mindgames het volgende:
"Temptation Greets You Like Your Naughty Friend" is gisteravond gedraaid op BBC Radio 1!![]()
![]()
Vette track met een goed ritme, ongelooflijk...En dat voor een B-kant. Maar ja, 'Strawberry Fields Forever' was ook een dubbele B-kant
.
quote:Op dinsdag 3 april 2007 15:04 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Moet ik hebben
Nog niet te vinden zo te zien
/edit
Hier nog een gekke versie van brianstorm.
http://youtube.com/watch?v=okBQ_lJZhp0
Ik heb 'No Buses' altijd geweldig gevondenquote:Op woensdag 4 april 2007 14:41 schreef Weggeslet het volgende:
En ik maar netjes wachten totdat het album op de mat komt vallen hihi. Ik luisterde laatst weer eens 'No buses' en hoewel ik het eerst een wat minder nummer vond, vind ik 'm nu wel oké.
Lady, where has your love gone?
I was looking but can't find it anywhere
They always offer when there's loads of love around
But, when you're short of some, it's nowhere to be found
Die vind ik dan weer niksquote:Op woensdag 4 april 2007 20:10 schreef Haunter het volgende:
Ik vind de nieuwe nummers (heb volgens mij alle uitgelekte?) lang niet zo pakkend als Whatever People Say.... Maar ik moet sowiezo altijd wel even wennen als ik een nieuw Arctic Monkeys nummer hoor.
Temptation Greets You Like A Naughty Friend vond ik trouwens wel meteen pakkend![]()
Allright, we zullen de nieuwe nummers bespreken.quote:Op woensdag 4 april 2007 22:38 schreef nipeng het volgende:
Mooi topic is dit geworden. Het gaat enkel nog over lekken en PM's.
Kappen met het gezever.
Momenteel neig ik sterk naar het sluiten van het topic.
Edit: ik heb de betreffende posts verwijderd. Als ik iets te driftig heb gedelete dan daarvoor alvast mijn excuses. Topic kan zo open blijven.
Tsja.. ze hebben het liever wat rustiger en luxer.quote:Op donderdag 5 april 2007 10:03 schreef Leonos het volgende:
Waarom willen ze niet op de PP camping? Is juist het leukste van het festival
quote:Ik kampeer trouwens altijd met me werk een camping die een dorpje verder op staat bij een boer
Waarom dat? Welke nummers vind je wel goed dan, van de oude cd?quote:Op donderdag 5 april 2007 19:29 schreef Larsch het volgende:
Wat zijn die nieuwe nummers teleurstellend zeg. Serieus, vind Arctic Monkeys hip, maar Temptation Greets You Like Your Naughty Friend van de Brianstorm EP... Rotzooi! ._." Verder vind ik alles van wat ik tot nu toe gehoord heb van Favourite Worst Nightmare matiger dan Brianstorm... Vooral 505 valt me tegen, en dat schijnt echt een goed nummer te zijn (volgens sommigen). Nee, ik word hier niet echt blij van. =/ Maarja, moet 'm natuurlijk nog wel in z'n geheel horen.
Ik kan de hele songtekst inmiddels al van top tot teen dromen. Geweldig nummer inderdaad.quote:Op vrijdag 6 april 2007 13:16 schreef Bonobo11 het volgende:
A Certain Romance,
beste nummer van AM imho
tvp
Brianstorm vind je niks? En je kent Fluorescent adolescent; Do me a favour? Samen met 505 vind ik deze 3 al heel kewl.quote:Op donderdag 5 april 2007 19:29 schreef Larsch het volgende:
Wat zijn die nieuwe nummers teleurstellend zeg. Serieus, vind Arctic Monkeys hip, maar Temptation Greets You Like Your Naughty Friend van de Brianstorm EP... Rotzooi! ._." Verder vind ik alles van wat ik tot nu toe gehoord heb van Favourite Worst Nightmare matiger dan Brianstorm... Vooral 505 valt me tegen, en dat schijnt echt een goed nummer te zijn (volgens sommigen). Nee, ik word hier niet echt blij van. =/ Maarja, moet 'm natuurlijk nog wel in z'n geheel horen.
Only one who knows springt er bij mij tot nu toe alleen negatief uit. Verder erg goed ja. Al heb ik wel het idee dat het soms iets meer mag knallen.quote:Op zondag 8 april 2007 22:58 schreef Merkie het volgende:
Nieuwe album is tof. Brianstorm is een grafnummer, D is For Dangerous ook. De rest is tof.
Hoor hem nu ook, lekker catchy jaquote:Op zondag 8 april 2007 23:02 schreef Merkie het volgende:
Old Yellow Bricks vind ik tot nu toe het tofst denk ik.
Mee eens. Dat is de eerste song van de debuutplaat nota bene maar ik vind hem zó kut. Maar na I bet... ging ik gelijk overstag.quote:Op zondag 8 april 2007 23:24 schreef TC03 het volgende:
Voorbeeld van zo'n onluisterbaar nummer vind ik trouwens The View From The Afternoon.
Waarom? Alles aan dat nummer is gewoon ondermaats. Er zit totaal geen ritme, melodie of structuur in. Het is muziek, daar houdt het wat mij betreft op. Nou is dat natuurlijk enigzin kenmerkend voor de aapjes, een 'tsunami van geluid' (quote:Op zondag 8 april 2007 23:27 schreef JeroenV het volgende:
[..]
Oh, die vind ik nog wel meevallen. Waarom is die onluisterbaar dan?
Riot van vind ik niks aan, standaard skip nummer.
Ik begrijp je wel, maar ik ben het totaal niet met je eens wat Brianstorm betreft. Die's gewoon cool hoorquote:Op zondag 8 april 2007 23:29 schreef TC03 het volgende:
[..]
Waarom? Alles aan dat nummer is gewoon ondermaats. Er zit totaal geen ritme, melodie of structuur in. Het is muziek, daar houdt het wat mij betreft op. Nou is dat natuurlijk enigzin kenmerkend voor de aapjes, een 'tsunami van geluid' (), maar bij dit nummer komt dat toch echt zeer negatief tot uiting.
Brianstorm vind ik trouwens ook een voorbeeld hiervan.
Haha, tsunami aan geluid is dat nummer zeker ja.quote:Op zondag 8 april 2007 23:29 schreef TC03 het volgende:
[..]
Waarom? Alles aan dat nummer is gewoon ondermaats. Er zit totaal geen ritme, melodie of structuur in. Het is muziek, daar houdt het wat mij betreft op. Nou is dat natuurlijk enigzin kenmerkend voor de aapjes, een 'tsunami van geluid' (), maar bij dit nummer komt dat toch echt zeer negatief tot uiting.
Brianstorm vind ik trouwens ook een voorbeeld hiervan.
Vampires vind ik wel cool.quote:Op zondag 8 april 2007 23:32 schreef JeroenV het volgende:
[..]
Haha, tsunami aan geluid is dat nummer zeker ja.Wat dat betreft lijkt Brianstorm er wel op, maar die vind ik toch echt wel goed.
Perhaps vampires blabla vind ik ook een van de mindere van de vorige plaat.
Ben overigens wel erg blij dat mijn erg hooggespannen verwachtingen toch wel (tot nu toe dan) zijn waargemaakt.
Oh, jij weet zo waar waar de nummers over gaan. Dat weet ik nog steeds bij de meeste nummers. Ik vind Dancing Shoes zó irritant gewoon, ik skip hem altijd meteen vanwege dat eerste zinnetje ("Get on your dancing shoes").quote:Op zondag 8 april 2007 23:33 schreef =HellFire= het volgende:
Maar als ik heel eerlijk ben, vind ik de songs The View..., Red Lights..., Perhaps, You Probably, Riot Van en Mardy Bum ook niet zo heel denderend haha. Allemaal songs die me niet zoveel doen. Dat heb ik bij de tweede plaat minder.
Echte toppers van het eerste album waren voor mij Fake Tales, Still Take you Home en From The Ritz... (hoe cool is het als je die song hoort terwijl je in Londen bij de Ritz rondloopt, je ziet het gewoon allemaal gebeuren).
Als ik moet gaan verdelen:quote:Op zondag 8 april 2007 23:33 schreef =HellFire= het volgende:
Maar als ik heel eerlijk ben, vind ik de songs The View..., Red Lights..., Perhaps, You Probably, Riot Van en Mardy Bum ook niet zo heel denderend haha. Allemaal songs die me niet zoveel doen. Dat heb ik bij de tweede plaat minder.
Echte toppers van het eerste album waren voor mij Fake Tales, Still Take you Home en From The Ritz... (hoe cool is het als je die song hoort terwijl je in Londen bij de Ritz rondloopt, je ziet het gewoon allemaal gebeuren).
Buena Vista Social Club - Dancing shoes.quote:Op zondag 8 april 2007 23:37 schreef =HellFire= het volgende:
Ik heb trouwens een hele vette salsa versie van Dancing Shoes, officieel gespeeld door de Monkeys zelf. Klinkt heel zomers, haha.
Voor de duidelijkheid:quote:Op zondag 8 april 2007 23:37 schreef JeroenV het volgende:
[..]
Als ik moet gaan verdelen:
+ I bet, Red lights, Fake tales, When the sun goes down, ACR
- Riot van, Mardy bum, Vampires, You probably...
En toch blijft het wel een heel goed album
Effe zoeken. Word altijd chagerijnig van het origineelquote:Op zondag 8 april 2007 23:38 schreef JeroenV het volgende:
[..]
Buena Vista Social Club - Dancing shoes.
Heerlijk nummer ja, beter dan het origineel.
Oh als ik alles moet gaan verdelen komen er nog bij:quote:Op zondag 8 april 2007 23:40 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
Voor de duidelijkheid:
+ I bet, Fake Tales, Dancing Shoes, Still Take You Home, When the Sun, From the Ritz, ACR
- The View, You probably, Riot Van, Red Light, Mardy Bum, Perhaps (samen met The View de minste imo)
7 + tegenover 6 -.
Hoe geraffineerd is die bass!!! Ook van de échte start van Still Take you Home word ik nog helemaal gek als ik het hoor. Zo tof.quote:Op zondag 8 april 2007 23:42 schreef Merkie het volgende:
Ritz is juist gaaf.
Zeer zeker, compleet mee eens. Vooral dat stukje "But under these lights you look beau-ti-ful".quote:Op zondag 8 april 2007 23:46 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
Hoe geraffineerd is die bass!!! Ook van de échte start van Still Take you Home word ik nog helemaal gek als ik het hoor. Zo tof.
So step out the queuequote:Op zondag 8 april 2007 23:46 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
Hoe geraffineerd is die bass!!! Ook van de échte start van Still Take you Home word ik nog helemaal gek als ik het hoor. Zo tof.
Ik bij de debuutplaat ook 7+ en 6-.quote:Op zondag 8 april 2007 23:45 schreef =HellFire= het volgende:
En na de eerste luisterbeurt van FWN:
+ : Brianstorm, Teddy Picker, D is for Dangerous, Balaclava, FA, Do me a favour, This House, If you were there, the bad thing,
- : 505 (nee sorry, doet me toch niets!), dat b-kantje van Brianstorm
twijfelgevalletje: Only One Who Knows (rustig ja, maar zeker niet slecht... toch?), Old Yellow Bricks (moet nog ff groeien denk ik)
Staat er beter voor dan het debuut!
Dat is inderdaad wel een erg lekker stukje. Misschien hoort hij ook wel bij +. (waar gaat dit overquote:Op zondag 8 april 2007 23:47 schreef TC03 het volgende:
[..]
Zeer zeker, compleet mee eens. Vooral dat stukje "But under these lights you look beau-ti-ful".
Is inderdaad minder, maar toch. Dat begin (het 'echte begin' dus) is echt tof. Echt een rollercoaster die op precies het juiste moment een looping neemt.quote:Op zondag 8 april 2007 23:54 schreef JeroenV het volgende:
[..]
Dat is inderdaad wel een erg lekker stukje. Misschien hoort hij ook wel bij +. (waar gaat dit over). Alleen dat I still take you homeeeeee erger ik me altijd aan.
Temptation bedoelde ik, die vond ik echt drie keer niets. Er was toch nog een song op die Brianstorm-single? Die heb ik nog niet gehoord though.quote:Op zondag 8 april 2007 23:52 schreef JeroenV het volgende:
[..]
De b-sides vond ik wel goed overigens.
quote:Op zondag 8 april 2007 23:58 schreef JeroenV het volgende:
Ik zat net even bij Bol te kijken, kost ie 17 euro.
Weet iemand wat Maximum is? Ken het helemaal niet:
http://www.nl.bol.com/is-bin/INTERSHOP.enfinity/eCS/Store/nl/-/EUR/BOL_DisplayProductInformation-Start?BOL_OWNER_ID=1000004004308999&Section=MUSIC&lgl=1&plid=ioGR5LdRulEAAAERmKYGfNMy&lgl_BOL_OWNER_ID=1&lgl_Section=1
Andere b-side was What if you where right the first time. Die vind ik minder dan Temptation, maar ook niet slecht.
quote:Wat is Maximum
Maximum Arctic Monkeys tells the band’s complete story to date, from their modest beginnings, through to an internet inspired breakthrough and on to their current status as the UK’s fave raves. Featuring interview clips throughout, this is the first biography of the group to be published and provides fans with previously unknown information and a package destined to become a major collector’s item.
Haha, dat vind ik nou juist de beste nummers.quote:Op maandag 9 april 2007 10:28 schreef Xrenity het volgende:
Dieptepunten zijn Riot Van en Fake Tales imo.
Ach jaquote:Op maandag 9 april 2007 10:29 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Haha, dat vind ik nou juist de beste nummers.
Is Florescent Adolescent nog live bij jullie?quote:Op maandag 9 april 2007 13:09 schreef TC03 het volgende:
Ik snap het echt niet, hoe kan je het nou minder vinden? Teddy Picker, Dangerous, Yellow Bricks, The Bad Thing, allemaal coole nummers.
Achja, your loss.
Het eind is tof, maar de rest... not so muchquote:Op maandag 9 april 2007 13:53 schreef =HellFire= het volgende:
Hoe kun je Fake Tales nou een dieptepunt vinden?![]()
Ja, met Buena Vista Social Club. Briljante versie.quote:Op zondag 8 april 2007 23:37 schreef =HellFire= het volgende:
Ik heb trouwens een hele vette salsa versie van Dancing Shoes, officieel gespeeld door de Monkeys zelf. Klinkt heel zomers, haha.
Ook ik heb weer even ingegrepen...quote:Op woensdag 4 april 2007 22:38 schreef nipeng het volgende:
Mooi topic is dit geworden. Het gaat enkel nog over lekken en PM's.
Kappen met het gezever.
Momenteel neig ik sterk naar het sluiten van het topic.
Edit: ik heb de betreffende posts verwijderd. Als ik iets te driftig heb gedelete dan daarvoor alvast mijn excuses. Topic kan zo open blijven.
ff gedownload, vet nrquote:Op zondag 8 april 2007 23:37 schreef =HellFire= het volgende:
Het enige echt langszame nummer is Only one. 505 zit nog wel een beetje tempo in, al is die ook wat minder. De rest echterquote:Op dinsdag 10 april 2007 14:19 schreef MaJo het volgende:
Na de derde keer luisteren ben ik om, wat een vette cdAlleen de langzame nummers zuigen
Maar dat vond ik bij de vorige cd ook, Riot Van
Hoewel Mardy Bum wel vet is
100% mee eens. Ritz en Still Take zijn de uitschieters, die heeft FWN niet. Maar deze cd is over de gehele linie veel beter inderdaad.quote:Op dinsdag 10 april 2007 20:16 schreef TC03 het volgende:
Toch mis ik nummers als Ritz en Still Take You Home. Een beetje dat overdonderende.
Voor de rest is de kwaliteit gemiddeld veel hoger.
Zoals al eerder gezegd vind ik dat geen uitschieters, dus daarom bevalt deze cd me nog beterquote:Op dinsdag 10 april 2007 20:53 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
100% mee eens. Ritz en Still Take zijn de uitschieters, die heeft FWN niet. Maar deze cd is over de gehele linie veel beter inderdaad.
Een balaclava is toch zo'n ding wat ninja's op hun hoofd hebben?quote:Op woensdag 11 april 2007 13:07 schreef MaJo het volgende:
Waarom heet het nummer trouwens balaclava? Dacht eerst dat het een tikfout was (dat het baclava moest zijn) maar toen zong hij het op een gegeven moment. Vind het irritant
Ik heb ze nog nooit gezien, op PP eerste keerquote:Op woensdag 11 april 2007 19:06 schreef MaJo het volgende:
Bedankt belsen
Ik zit steeds met Fluorescent Adolescent in mijn hoofdIk wil de monkeys weer eens zien
Heb ze dan ook pas 3x gezien
Maar nog nooit de nieuwe nummers dus het wordt weer eens tijd dat de mannen gaan touren
Oeh jaloersquote:Op woensdag 11 april 2007 19:07 schreef Goover het volgende:
[..]
Ik heb ze nog nooit gezien, op PP eerste keer
Toen ik ze wilde zien, waren de concertkaartjes al zo snel weg, dat het voor mij niet meer hoefde.quote:Op woensdag 11 april 2007 19:12 schreef MaJo het volgende:
[..]
Oeh jaloersDat ga je echt super vinden
Ik heb al eens 2 uur in de rij gestaan zonder kaartjes te krijgenquote:Op woensdag 11 april 2007 19:15 schreef belsen het volgende:
[..]
Toen ik ze wilde zien, waren de concertkaartjes al zo snel weg, dat het voor mij niet meer hoefde.
Toch jammer dat zo'n band zo'n vlucht kan nemen.
En naar mijn mening onterecht, want voor wie een band als Arctic Monkeys uit de lucht kwam vallen, heeft de afgelopen 5 jaar naar zijn schoenen gekeken.
Wat ik bedoel is dat Arctic Monkeys, ondanks dat het best een grappig bandje is, niets nieuws onder de zon is.quote:Op woensdag 11 april 2007 19:17 schreef Goover het volgende:
[..]
Ik heb al eens 2 uur in de rij gestaan zonder kaartjes te krijgen
En AM.. 5 jaar... beetje overdreven miss?
Wat maakt het uit? Het is gewoon goede muziek die bij veel mensen aanslaat.quote:Op woensdag 11 april 2007 19:15 schreef belsen het volgende:
[..]
Toen ik ze wilde zien, waren de concertkaartjes al zo snel weg, dat het voor mij niet meer hoefde.
Toch jammer dat zo'n band zo'n vlucht kan nemen.
En naar mijn mening onterecht, want voor wie een band als Arctic Monkeys uit de lucht kwam vallen, heeft de afgelopen 5 jaar naar zijn schoenen gekeken.
Ik vind het toch gek hoe de smaken hier uiteen lopen. Ik skip Brianstorm ongeveer standaard.quote:Op woensdag 11 april 2007 20:25 schreef Sautor het volgende:
Ik vind alleen Brianstorm een tof nummer. Misschien dat het na een paar keer luisteren wel wat beter wordt, maar het heeft niet echt een indruk op me gemaakt. Brianstorm vond ik eerst ook een kutnummer, nu heb ik de hele dag die intro in mijn kop
Boven de middelmaat, maar onder de top.quote:Op woensdag 11 april 2007 22:05 schreef JeroenV het volgende:
En ik vind ze als ik ze vergelijk met veel andere zelfde soort bandjes uit Engeland toch wel boven de middelmaat uit steken...
Ik vind bands als Art Brut, The Libertines en Maxïmo Park echt een flink tandje beter.quote:Op donderdag 12 april 2007 00:09 schreef TC03 het volgende:
Wat vind je dan wel de top?
Mee eens. Behalve dan dat ik Art Brut ook troep vond. Arctic Monkeys was leuk voor even, maar zal over een tijdje het nieuwe album wel een kans geven.quote:Op donderdag 12 april 2007 00:42 schreef belsen het volgende:
[..]
Ik vind bands als Art Brut, The Libertines en Maxïmo Park echt een flink tandje beter.
Wel in de top van CD verkopenquote:Op donderdag 12 april 2007 00:08 schreef belsen het volgende:
[..]
Boven de middelmaat, maar onder de top.
In mijn oren dan...
www.cd-wow.nlquote:Van het eerste album vind ik alleen A certain romance écht top. Maar ik denk dat ik de opvolger, mits ie normaal geprijsd is, wel ga aanschaffen over een weekje of 2.
Razorlight flop?quote:Hoewel dat na de flops van Razorlight en Kaiser Chiefs, wel wat ongeloofwaardiger begint te worden...
Ik denk dat het alleen maar minder kan gaan met Arctic Monkeys, nu de hype een beetje betrekt, aan de andere kant wil dat niets zeggen over de muziek. Maar het feit dat het debuut in eens CD van de week was in de Free Record Shop, vond ik toch wel tekenend.quote:Op donderdag 12 april 2007 08:49 schreef Goover het volgende:
[..]
Wel in de top van CD verkopen
[..]
www.cd-wow.nl
[..]
Razorlight flop?
Ik denk dat het nieuwe AM album het weer goed gaat doen, maar het zal lastig zijn de verkoopcijfers van hun eerste album te evenaren.
naisquote:Op donderdag 12 april 2007 12:08 schreef Breuls het volgende:
Aanstaande maandag Arctic Monday op Radio 1: http://www.bbc.co.uk/radio1/events/arcticmonkeys.shtml
Met live-optredens en natuurlijk materiaal van het album.
Mochten ze in een grote zaal komen ga je niet?quote:Op donderdag 12 april 2007 13:07 schreef =HellFire= het volgende:
Inderdaad goede single. Ben nog steeds fan van de muziek, maar tis gewoon absurd dat, zoals hier al gezegd, het haast onmogelijk is om tickets te scoren. Vrees dat ik die band nooit zal gaan zien live (of het moet op een festival zijn, maar ik ga nooit naar die grote festivals... Groezrock en Deconstruction Tour uitgezonderd).
Libertines en Art Brut ken ik niet echtquote:Op donderdag 12 april 2007 00:42 schreef belsen het volgende:
[..]
Ik vind bands als Art Brut, The Libertines en Maxïmo Park echt een flink tandje beter.
Uh ja, Melkweg (voor zover dat een grote zaal isquote:Op donderdag 12 april 2007 21:06 schreef JeroenV het volgende:
[..]
Mochten ze in een grote zaal komen ga je niet?
In de Melkweg kon ik voor 55 euro aan kaarten komen. Niet gedaan, nu best spijt van. Zou het volgende keer zeker doen.
[..]
Bij de Melkweg kon je op de avond van het concert nog kaartjes kopen. Als je echt graag had gewild had het dus geekundquote:Op donderdag 12 april 2007 21:06 schreef JeroenV het volgende:
[..]
Mochten ze in een grote zaal komen ga je niet?
In de Melkweg kon ik voor 55 euro aan kaarten komen. Niet gedaan, nu best spijt van. Zou het volgende keer zeker doen.
[..]
Libertines en Art Brut ken ik niet echt, maar betreft MP ben ik het niet met je eens. Maar dat is gewoon een kwestie van smaak. MP begint me na een paar nummers sneller te vervelen, bij de Monkeys totaal niet.
Dat was toen nog niet bekend, of ik hoorde het in ieder geval na de avond pas. Zaterdag was ik tot zes uur en het werk en daarna uit. Ging er van uit dat het stijf uitverkocht was.quote:Op donderdag 12 april 2007 23:37 schreef MaJo het volgende:
[..]
Bij de Melkweg kon je op de avond van het concert nog kaartjes kopen. Als je echt graag had gewild had het dus geekund
Nee klopt maar als je echt graag naar een concert wilt dan ga je toch aan de deur kijken? Vaak zijn er nog wel kaarten voor een redelijke prijs. Toen de monkeys voor de eerste keer in NL waren wilde ik ook gaan kijken of ik kaarten kon krijgen, maar ik heb toen die dag nog een perskaart gekregenquote:Op donderdag 12 april 2007 23:40 schreef JeroenV het volgende:
[..]
Dat was toen nog niet bekend, of ik hoorde het in ieder geval na de avond pas. Zaterdag was ik tot zes uur en het werk en daarna uit. Ging er van uit dat het stijf uitverkocht was.
En 55 euro vond ik toen een beetje te veel, wat het natuurlijk ook is. Maar nu zou ik het er wel voor over hebben achteraf.
quote:Op donderdag 12 april 2007 23:59 schreef MaJo het volgende:
[..]
Nee klopt maar als je echt graag naar een concert wilt dan ga je toch aan de deur kijken? Vaak zijn er nog wel kaarten voor een redelijke prijs. Toen de monkeys voor de eerste keer in NL waren wilde ik ook gaan kijken of ik kaarten kon krijgen, maar ik heb toen die dag nog een perskaart gekregenJa je mag me aanraken
Maar wat ik dus wil zeggen (ik dwaal af
) is dat je als je een concert écht graag wil zien gewoon bij de deur moet checken of er nog kaarten zijn
Ja ik ben stoerquote:Op vrijdag 13 april 2007 00:05 schreef JeroenV het volgende:
[..]
*raakt MaJo aan
Ik heb dus het idee dat je er vaak voor niks staat. Ik ging er van uit dat ik dan 60 euro per kaartje kwijt was geweest en had dus al wat gepland, helemaal omdat het op een zaterdag was. Maar ik zal er in het vervolg wel rekening mee houden...
Was bij The Killers overigens niet, in Paradiso. Ik had een kaartje, maar ook bij de deur gingen ze nog voor hele hoge bedragen weg.
Artikel daarover bij 3voor12: http://3voor12.vpro.nl/artikelen/artikel/33649137quote:Op donderdag 12 april 2007 23:37 schreef MaJo het volgende:
Bij de Melkweg kon je op de avond van het concert nog kaartjes kopen. Als je echt graag had gewild had het dus geekund
omg omg omgquote:Op vrijdag 13 april 2007 00:37 schreef mindgames het volgende:
[..]
Artikel daarover bij 3voor12: http://3voor12.vpro.nl/artikelen/artikel/33649137
Inderdaad. Bij The Killers kon ik ze ook voor 65 euro+ verkopen, maar bijv. Fratellis (al is dat wat anders natuurlijk) van de week zou je ze niet kwijt raken. Ligt ook aan de populariteit, en AM is natuurlijk nu eenmaal razendpopulair. Je mocht maar 2 kaarten kopen, dus die houdt men dan ook snel voor zichzelf.quote:Op vrijdag 13 april 2007 00:22 schreef n0r het volgende:
Ligt er maar net aan of t uitverkocht is.
Kaarten voor the kooks in paradiso, die eigenlijk 12 euro ofzo kostte, konden we voor 65+ euro oid verpatsen (als we wilden) in amsterdam.
razorlight in paradiso, een maandje later ofzo, raakte je aan de straatstenen niet kwijt.
Fantastische drumsquote:Op zondag 8 april 2007 23:24 schreef TC03 het volgende:
Voorbeeld van zo'n onluisterbaar nummer vind ik trouwens The View From The Afternoon.
Ik snap sowieso niet wat er onluisterbaar is aan dat nummer? Vind het juist heerlijkquote:
vind het orgineel toch een stuk beter, het is gewoonweg niet een arctic monkeys plaatquote:Op zondag 15 april 2007 16:13 schreef soul114 het volgende:
Bij een optreden voor franse TV hebben de Arctic Monkeys Take It Or Leave It (van de strokes) gecoverd. Show is (nog) online te bekijken via: http://www.dailymotion.co(...)keys-live-a-taratata
Leuk interviewquote:Op zondag 15 april 2007 16:13 schreef soul114 het volgende:
Bij een optreden voor franse TV hebben de Arctic Monkeys Take It Or Leave It (van de strokes) gecoverd. Show is (nog) online te bekijken via: http://www.dailymotion.co(...)keys-live-a-taratata
Nou ja die zin blijft er niet minder triest door hoorquote:Op maandag 16 april 2007 16:28 schreef BaantjerWebby het volgende:
Elevator?? Beter luisteren: innovator!
Dat stukje tussen die twee coupletten in is zo tof.quote:Curiousity becomes a heavy load,
Too heavy to hold, too heavy to hold.
Curiousity becomes a heavy load,
Too heavy to hold, will force you to be cold.
And do me a favour, and ask if you need some help!
She said, do me a favour and stop flattering yourself!
How to tear apart the ties that bind, perhaps fuck off, might be too kind,
Perhaps fuck off, might be too kind.
Site: http://www.bbc.co.uk/radio1/events/arcticmonkeys.shtmlquote:Radio 1 Presents Arctic Monkeys inlcuding the London Astoria gig, and interview with the band.
dankjewel hiervoor, ben al 2 uur met veel genot aan het luisterenquote:Op maandag 16 april 2007 19:11 schreef Breuls het volgende:
Niet vergeten: straks:
[..]
Site: http://www.bbc.co.uk/radio1/events/arcticmonkeys.shtml
klopt, ze coveren het nummer tijdens een franse live show, de link staat een paar posts hierboven (het orgineel is van the strokes)quote:
Ja, Love Machine. Beiden erg geslaagd imho.quote:Op maandag 16 april 2007 19:18 schreef mindgames het volgende:
Sweet, vanmiddag bij Jo Whiley (Live Lounge) al een cover van Amy Winehouse.De vorige keer bij Live Lounge deden ze die Girls Aloud cover, toch?
Neen, vervelend stuk softwarequote:Op maandag 16 april 2007 21:48 schreef Breuls het volgende:
Niet goed?
Ik heb het de hele dag aan, geen probleem met dat mini-applicatietje hoor.quote:
Met firefox is het ook nog kutquote:Op maandag 16 april 2007 21:59 schreef grasmat het volgende:
installeer firefox, heb je dat gekut niet
ze komen op werchter man, 1 van de grootste festivals in europa 70.000 man, daar is pinkpop niets bijquote:Op maandag 16 april 2007 22:24 schreef mindgames het volgende:
BBC is altijd een zender met hart voor de muziek. Zonde dat je dat in Nederland niet hebt.
Arctic Monkeys vertellen altijd in interviews dat ze het niet zien zitten om in grote zalen (zoals HMH) op te treden. Liever meerdere keren een zaal als de Melkweg (ook groot), dan een Ahoy' of HMH. Dat hebben ze ook volgehouden met festivals. Ik heb in de wandelgangen gehoord dat Jan Smeets erg dichtbij een boeking voor de Arctic Monkeys op Pinkpop 2006 zat. Maar ze zagen het niet zitten om op zo'n groot festival op te treden. Toch stonden ze in de zomer van 2006 alsnog op elk groot festival.
Maar festival is toch wel iets anders denk ik...quote:Op maandag 16 april 2007 22:24 schreef mindgames het volgende:
BBC is altijd een zender met hart voor de muziek. Zonde dat je dat in Nederland niet hebt.
Arctic Monkeys vertellen altijd in interviews dat ze het niet zien zitten om in grote zalen (zoals HMH) op te treden. Liever meerdere keren een zaal als de Melkweg (ook groot), dan een Ahoy' of HMH. Dat hebben ze ook volgehouden met festivals. Ik heb in de wandelgangen gehoord dat Jan Smeets erg dichtbij een boeking voor de Arctic Monkeys op Pinkpop 2006 zat. Maar ze zagen het niet zitten om op zo'n groot festival op te treden. Toch stonden ze in de zomer van 2006 alsnog op elk groot festival.
Lees de laatste zin?quote:Op maandag 16 april 2007 22:27 schreef grasmat het volgende:
[..]
ze komen op werchter man, 1 van de grootste festivals in europa 70.000 man, daar is pinkpop niets bij
Radio 1 is een zender met een hart voor muziek. Ze zijn de nr 1 popzender van de UK, wat betekent dat ze naast Arctic Monkeys and the likes ook Gwen Stefani, Fedde le Grand en Lily Allen (etcetera) draaien en in het weekend veel danceprogramma's hebben. Relatief breed dus. Ze proberen echter wel altijd met extraatjes te komen, zoals eigen optredens van bands (een tijdje terug hadden ze een Radio 1 concert van Kaiser Chiefs, en nu dus dit), regelmatig artiesten in de Live Lounge die eigen nummers en covers spelen, en vooral 's avonds aandacht voor nieuwe of nog-niet-zo-succesvolle muziek. Hun slogan is dan ook "In new music we trust" en dat is de naam van een doordeweeks uurtje van tien tot elf 's avonds (onze tijd) waarin inderdaad nieuwe muziek wordt gedraaid. Op woensdag is dat overigens "In live music we trust", dus met veel live-opnames. Overdag is het vooral mainstream, maar het neigt nergens naar een 538, waarmee ik bedoel dat het wel een goed sfeertje houdt. Het is echter ook geen Kink FM. Ze zijn een beetje alternatief, niet volledig. Misschien is het goed te omschrijven door te zeggen dat als je een verschil hebt tussen een popzender en een hitzender, zij tot de eerste categorie behoren.quote:Op maandag 16 april 2007 22:15 schreef grasmat het volgende:
het live concert is er nu op
@ Breuls: heeft bbc radio vaker dit soort programmering? want dit bevalt me zeker wel
duidelijkquote:Op maandag 16 april 2007 22:34 schreef Breuls het volgende:
[..]
Radio 1 is een zender met een hart voor muziek. Ze zijn de nr 1 popzender van de UK, wat betekent dat ze naast Arctic Monkeys and the likes ook Gwen Stefani, Fedde le Grand en Lily Allen (etcetera) draaien en in het weekend veel danceprogramma's hebben. Relatief breed dus. Ze proberen echter wel altijd met extraatjes te komen, zoals eigen optredens van bands (een tijdje terug hadden ze een Radio 1 concert van Kaiser Chiefs, en nu dus dit), regelmatig artiesten in de Live Lounge die eigen nummers en covers spelen, en vooral 's avonds aandacht voor nieuwe of nog-niet-zo-succesvolle muziek. Hun slogan is dan ook "In new music we trust" en dat is de naam van een doordeweeks uurtje van tien tot elf 's avonds (onze tijd) waarin inderdaad nieuwe muziek wordt gedraaid. Op woensdag is dat overigens "In live music we trust", dus met veel live-opnames. Overdag is het vooral mainstream, maar het neigt nergens naar een 538, waarmee ik bedoel dat het wel een goed sfeertje houdt. Het is echter ook geen Kink FM. Ze zijn een beetje alternatief, niet volledig. Misschien is het goed te omschrijven door te zeggen dat als je een verschil hebt tussen een popzender en een hitzender, zij tot de eerste categorie behoren.
Zelf luister ik al sinds afgelopen zomer nergens anders meer naar.
Oh, en de BBC zendt geen reclame uit, dus dat is nog een extra pluspuntje.
Ik zit altijd achter de laptop, met prima boxjes. Maar meestal luister ik mp3s of 3FM op de echte radio...quote:Op maandag 16 april 2007 22:56 schreef Breuls het volgende:
Mja voor mij is dat makkelijk: ik heb op m'n werk en thuis mijn laptop meestal wel in de buurt, en daar staat RealPlayer standaard open. Prima geluid en portable.
Studio Brusselquote:Op maandag 16 april 2007 22:41 schreef grasmat het volgende:
[..]
duidelijk![]()
![]()
Ik ben vooral geintresseert in het "in new music we trust" verhaal, ga dan zeker deze week eens luisteren van 10 tot 11.
Misschien niet het juiste topic hiervoor, maar weet iemand ook een goede webradio met vooral indie muziek (zoals arctic monkeys, the kooks, the view etc.)
Ik luister nu vooral naar kink fm, maar dat is me eigenlijk nog iets te breed
Studio Brusselquote:Op dinsdag 17 april 2007 02:12 schreef bloodymary het volgende:
[..]
Studio Brussel. In het zuiden van Nederland ook gewoon te ontvangen, anders via www.stubru.be
Wat zijn de grotere postkantoren?quote:Op dinsdag 17 april 2007 13:56 schreef Meganog het volgende:
Van de Tivoli site:
Kaarten zijn alleen te koop via de Plato Utrecht en de grotere postkantoren, niet via internet.
De kaartverkoop start aanstaande zaterdag 21 april bij Plato (Steenweg 13, Utrecht) om 09:00 uur en via de landelijke verkooppunten van Ticketservice om 10:00 uur.
Nie van die kleine kutbalietjes die ergens in een COOP zitten ofzo.quote:
Ticketmaster.nlquote:Op dinsdag 17 april 2007 14:56 schreef Breuls het volgende:
Wat voor landelijke verkooppunten zijn er allemaal? Want ik ga echt niet om 9 uur 's ochtends in Utrecht aankloppen.
Sja, dat was met het optreden in Amsterdam ookquote:Op dinsdag 17 april 2007 14:29 schreef JeroenV het volgende:
Gelukkig is het pas een paar dagen van te voren bekend, ik hoop dat de gekte meevalt.
Ik verwacht ( al is het meer hoopquote:Op dinsdag 17 april 2007 15:05 schreef MaJo het volgende:
Ik ben echt blij dat ik in Utrecht woonBen benieuwd hoe druk het zou zijn. Het hoeft niet perse minder druk te zijn dan toen, aangezien het toen ook een paar dagen vantevoren bekend gemaakt werd. Aan de andere kant is het nu wel verspreid over het hele land
Maar de echte fans zullen wel naar Utrecht komen aangezien het daar een uur eerder begint... Ben benieuwd
Ik denk ook wel dat het rustiger zal zijn, maar of er nog kaarten zijn om 10 uur is moeilijk te voorspellen. Tivoli is wel flink wat kleiner dan de nieuwe Max he?quote:Op dinsdag 17 april 2007 15:15 schreef JeroenV het volgende:
[..]
Ik verwacht ( al is het meer hoop) dat het toch wel rustiger zal zijn.
Ten eerste is Pinkpop dat weekend, waar veel liefhebbers van hun dan heen gaan. Ook is het duurder, en ze zijn ook pas geweest. Vorige keer was het nog wat specialer.
Ik ga zelf ook om tien uur maar kijken, naar Utrecht gaat niet. Ik hoop dat er dan nog kaarten zijn.
Oudegracht rond de 1000...quote:Op dinsdag 17 april 2007 15:22 schreef Leonos het volgende:
MAX is iig 1500
Waar heb je heen gebeld?quote:Op dinsdag 17 april 2007 16:03 schreef mindgames het volgende:
Ik heb even rondgebeld en heb goed nieuws:Er zijn 1000 kaarten. 750 van de kaarten worden om 10:00 verkocht bij Ticketservice, in het hele land. 250 kaarten liggen klaar bij Plato in Utrecht om om 09:00 te worden verkocht.
Minder goed nieuws voor de zwarthandelaren:Er worden 2 kaarten per persoon verkocht.
quote:Op dinsdag 17 april 2007 16:07 schreef Leonos het volgende:
Ik ga wel twee kaartjes halen om mijn zakgeld een beetje te spekken![]()
Naar het hoofd van 'Marketing & Communicatie Tivoli' als je het echt wilt wetenquote:Op dinsdag 17 april 2007 16:08 schreef JeroenV het volgende:
Waar heb je heen gebeld?
Nou ja, 25 % van de kaarten gaat naar één verkooppunt, die een uur eerder begint te verkopen. Als je daar een uur van te voren bent, dan lijkt me toch wel dat je verzekerd bent van kaarten? En als dat niet lukt; meteen naar de Ticketservice!quote:Op dinsdag 17 april 2007 16:08 schreef JeroenV het volgende:
Maar je hebt dus grote kans dat je voor niks bij de Plato aankomt begrijp ik?
Maar bij de Melkweg toch wel heel strikt, hoorquote:Op dinsdag 17 april 2007 16:08 schreef JeroenV het volgende:
En die limiet van twee kaarten zegt trouwens niks meer tegenwoordig... Heb al zo vaak meegemaakt dat ze zich er niet aan hielden.
Dan weet ik in ieder geval dat het betrouwbare informatie isquote:Op dinsdag 17 april 2007 16:14 schreef mindgames het volgende:
Naar het hoofd van 'Marketing & Communicatie Tivoli' als je het echt wilt weten.
Nou ja, 25 % van de kaarten gaat naar één verkooppunt, die een uur eerder begint te verkopen. Als je daar een uur van te voren bent, dan lijkt me toch wel dat je verzekerd bent van kaarten? En als dat niet lukt; meteen naar de Ticketservice!
Maar bij de Melkweg toch wel heel strikt, hoor.
Ticketservice werd ook toegepast bij de optredens van AM in begin 2006.quote:Op dinsdag 17 april 2007 16:16 schreef JeroenV het volgende:
Hoe hard denk je dat het bij Ticketservice zal gaan?
Met / zonder internet?quote:Op dinsdag 17 april 2007 16:19 schreef mindgames het volgende:
[..]
Ticketservice werd ook toegepast bij de optredens van AM in begin 2006.
10:01: uitverkocht. Seriously...
Met internet. Maar toen stonden zelfs rijen bij de kleinste postkantoortjes. Tip: ga naar een of ander gehucht bij je in de buurt met een Ticketservice. Ben je meteen om 10:00:00 aan de beurt, heb je om 10:00:45 kaarten en kun je genieten als de man achter de balie om 10:01:15 verteld 'dat het op rood staat en dus uitverkocht is'.quote:Op dinsdag 17 april 2007 16:20 schreef Goover het volgende:
Met / zonder internet?
Precies jaquote:Op dinsdag 17 april 2007 16:22 schreef mindgames het volgende:
[..]
Met internet. Maar toen stonden zelfs rijen bij de kleinste postkantoortjes. Tip: ga naar een of ander gehucht bij je in de buurt met een Ticketservice. Ben je meteen om 10:00:00 aan de beurt, heb je om 10:00:45 kaarten en kun je genieten als de man achter de balie om 10:01:15 verteld 'dat het op rood staat en dus uitverkocht is'.
Oh, wat MaJo 10 sec. eerder zei dus.
Zou ik graag doen, maar ik zit dan al op PP..quote:Op dinsdag 17 april 2007 16:22 schreef MaJo het volgende:
Ticketservice zou ik niet doen, daar kom je nooit doorheen. Het beste kun je gaan naar een postkantoor in een wat kleinere stad, daar is het nooit zo druk. Op die manier heb ik ook kaarten kunnen krijgen voor AM in Paradiso, was toen binnen een paar minuten uitverkocht. In het postkantoor waar ik heenging (was er om kwart voor 10) waren 2 anderen voor me die ook gingen
De keren dat ik ze in de Melkweg en Paradiso heb gezien hebben inderdaad veel meer indruk op me gemaakt dan het optreden tijdens Lowlands. Wel balen zeg... Maar ja ze zullen voorlopig nog wel blijven touren met hun nieuwe cdquote:Op dinsdag 17 april 2007 16:23 schreef Goover het volgende:
[..]
Zou ik graag doen, maar ik zit dan al op PP..
Waar ik ze ook ga zien, maar in Tivoli, AM![]()
Grappig trouwens deze vraag en de reacties erop als je kijkt naar het nieuws van vandaagquote:Op maandag 16 april 2007 22:06 schreef JeroenV het volgende:
Verwachten jullie eigenlijk dat ze behalve de festivals Nederland nog een keer aan zullen doen voor/tijdens de zomer?
Ja, dat viel mij ook al op. Had niet verwacht dat ze zo snel weer in een relatief kleine zaal zouden komen. Ik werd gisteren helemaal enthousiast door het live-optreden op de BBC met die geweldige setlist...quote:Op dinsdag 17 april 2007 16:26 schreef MaJo het volgende:
Grappig trouwens deze vraag en de reacties erop als je kijkt naar het nieuws van vandaag
Dat meen je toch niet serieus hequote:Op dinsdag 17 april 2007 16:07 schreef Leonos het volgende:
Ik ga wel twee kaartjes halen om mijn zakgeld een beetje te spekken![]()
Wat is er mis met de Tivoliquote:Op dinsdag 17 april 2007 16:23 schreef Goover het volgende:
[..]
Waar ik ze ook ga zien, maar in Tivoli, AM![]()
Nee, zaterdag niet.. als ze spelenquote:Op dinsdag 17 april 2007 16:26 schreef mindgames het volgende:
[..]
Postkantoor Maastricht? GWK Maastricht? FRS Maastricht?
Goover bedoelt dat het optreden tijdens Pink Pop isquote:
Ja, was ook dom van me. Ik heb het snel verdoezeld door een andere post neer te zetten.quote:Op dinsdag 17 april 2007 16:27 schreef MaJo het volgende:
[..]
Goover bedoelt dat het optreden tijdens Pink Pop is![]()
Ik heb hem al geslagenquote:Op dinsdag 17 april 2007 16:26 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat meen je toch niet serieus heIk heb een hekel aan mensen die dat doen
![]()
Helemaal niets juist!quote:
Volgens mij heeft iedereen vandaag moeite om Goover's posts te begrijpenquote:
Scheelt dat het met internet was, internet kom je zeker nooit doorheen. Het klote is dat ik aan het werk ben...quote:Op dinsdag 17 april 2007 16:22 schreef MaJo het volgende:
Ticketservice zou ik niet doen, daar kom je nooit doorheen. Het beste kun je gaan naar een postkantoor in een wat kleinere stad, daar is het nooit zo druk. Op die manier heb ik ook kaarten kunnen krijgen voor AM in Paradiso, was toen binnen een paar minuten uitverkocht. In het postkantoor waar ik heenging (was er om kwart voor 10) waren 2 anderen voor me die ook gingen
Ligt dat aan mij?quote:Op dinsdag 17 april 2007 16:28 schreef MaJo het volgende:
[..]
Volgens mij heeft iedereen vandaag moeite om Goover's posts te begrijpenHij wil júíst graag naar Tivoli.
quote:En Tivoli is inderdaad
Alleen in de reactie van Goover staat het orgineel nogquote:Op dinsdag 17 april 2007 16:28 schreef mindgames het volgende:
[..]
Ja, was ook dom van me. Ik heb het snel verdoezeld door een andere post neer te zetten.
Nee het ligt aan de anderenquote:Op dinsdag 17 april 2007 16:29 schreef Goover het volgende:
[..]
Ligt dat aan mij?
[..]![]()
(MaJo snapt het tenminste)
Oh ja, die setlist was:quote:Op dinsdag 17 april 2007 16:26 schreef mindgames het volgende:
Ik werd gisteren helemaal enthousiast door het live-optreden op de BBC met die geweldige setlist...
Ja, ik zag het al.... Plan misluktquote:Op dinsdag 17 april 2007 16:30 schreef MaJo het volgende:
[..]
Alleen in de reactie van Goover staat het orgineel nog![]()
![]()
Kwart voor negen bij het GWK in een kansloos dorpje (of Postkantoor)quote:Op dinsdag 17 april 2007 16:31 schreef JeroenV het volgende:
Waar denken jullie dat je het meeste kans op kaarten maakt:
Kwart voor negen bij Plato of half tien bij GWK?
Ik zit nu al te stressen, kan je nagaan![]()
Geen enkel idee, maar bedenk dit. Voor de Melkweg waren er 1500 kaarten, 2 per persoon. Daarvan werden er 100 achtergehouden. Om 11:00 begon de voorverkoop. De grens van wél of géén kaarten lag op 09:30. En dit ging over één verkooppunt dus.quote:Op dinsdag 17 april 2007 16:31 schreef JeroenV het volgende:
Waar denken jullie dat je het meeste kans op kaarten maakt:
Kwart voor negen bij Plato of half tien bij GWK?
Ik zit nu al te stressen, kan je nagaan![]()
Waarom zijn die voorverkopen altijd op zaterdagquote:Op dinsdag 17 april 2007 16:33 schreef Goover het volgende:
[..]
Kwart voor negen bij het GWK in een kansloos dorpje (of Postkantoor)
Tiveauquote:Op dinsdag 17 april 2007 16:31 schreef -skippybal- het volgende:
Ah so jah...![]()
Tivoli![]()
![]()
Pop-o-matic![]()
![]()
Optredens![]()
![]()
Cabaretavondennog nooit geweest
Deur SS'ersJa wat zijn die gasten irritant zeg
Ze gaven een toegiftquote:Op dinsdag 17 april 2007 16:31 schreef mindgames het volgende:
-knip-
Ja, u leest het goed! Een toegift! Die overgang van 'If You Found This' naar 'Brianstorm'.
Pff, gektequote:Op dinsdag 17 april 2007 16:33 schreef mindgames het volgende:
[..]
Geen enkel idee, maar bedenk dit. Voor de Melkweg waren er 1500 kaarten, 2 per persoon. Daarvan werden er 100 achtergehouden. Om 11:00 begon de voorverkoop. De grens van wél of géén kaarten lag op 09:30. En dit ging over één verkooppunt dus.
Maar die deurlui zijn ook dan weer best makkelijk te ontwijken.quote:
Hehe, nooit last gehad inderdaad met niet binnenkomen als ik gedronken had. Denk dat het ook wel een boel scheelt dat ik een meisje ben, dan lach ik liev en mag ik naar binnenquote:Op dinsdag 17 april 2007 16:37 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Maar die deurlui zijn ook dan weer best makkelijk te ontwijken.
"Jah, jij hebt te veel gedronken"
"Maar dat maakt niks uit"
En hoppa, doorlopen![]()
Deze is vanmorgen wel uitgezonden bij Jo Whiley. In het interview werd ook even aangestipt dat het hun eerste toegift was.quote:
Ok! Thanks voor de tip!quote:Op dinsdag 17 april 2007 16:43 schreef Breuls het volgende:
[..]
Deze is vanmorgen wel uitgezonden bij Jo Whiley. In het interview werd ook even aangestipt dat het hun eerste toegift was.
Tofquote:Op dinsdag 17 april 2007 16:46 schreef Breuls het volgende:
Ja, links naar alle streams staan hier: http://www.bbc.co.uk/radio1/events/arcticmonkeys.shtml
Sorryquote:Op dinsdag 17 april 2007 16:26 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat meen je toch niet serieus heIk heb een hekel aan mensen die dat doen
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |