Goover bedoelt dat het optreden tijdens Pink Pop isquote:
Ja, was ook dom van me. Ik heb het snel verdoezeld door een andere post neer te zetten.quote:Op dinsdag 17 april 2007 16:27 schreef MaJo het volgende:
[..]
Goover bedoelt dat het optreden tijdens Pink Pop is![]()
Ik heb hem al geslagenquote:Op dinsdag 17 april 2007 16:26 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat meen je toch niet serieus heIk heb een hekel aan mensen die dat doen
![]()
Helemaal niets juist!quote:
Volgens mij heeft iedereen vandaag moeite om Goover's posts te begrijpenquote:
Scheelt dat het met internet was, internet kom je zeker nooit doorheen. Het klote is dat ik aan het werk ben...quote:Op dinsdag 17 april 2007 16:22 schreef MaJo het volgende:
Ticketservice zou ik niet doen, daar kom je nooit doorheen. Het beste kun je gaan naar een postkantoor in een wat kleinere stad, daar is het nooit zo druk. Op die manier heb ik ook kaarten kunnen krijgen voor AM in Paradiso, was toen binnen een paar minuten uitverkocht. In het postkantoor waar ik heenging (was er om kwart voor 10) waren 2 anderen voor me die ook gingen
Ligt dat aan mij?quote:Op dinsdag 17 april 2007 16:28 schreef MaJo het volgende:
[..]
Volgens mij heeft iedereen vandaag moeite om Goover's posts te begrijpenHij wil júíst graag naar Tivoli.
quote:En Tivoli is inderdaad
Alleen in de reactie van Goover staat het orgineel nogquote:Op dinsdag 17 april 2007 16:28 schreef mindgames het volgende:
[..]
Ja, was ook dom van me. Ik heb het snel verdoezeld door een andere post neer te zetten.
Nee het ligt aan de anderenquote:Op dinsdag 17 april 2007 16:29 schreef Goover het volgende:
[..]
Ligt dat aan mij?
[..]![]()
(MaJo snapt het tenminste)
Oh ja, die setlist was:quote:Op dinsdag 17 april 2007 16:26 schreef mindgames het volgende:
Ik werd gisteren helemaal enthousiast door het live-optreden op de BBC met die geweldige setlist...
Ja, ik zag het al.... Plan misluktquote:Op dinsdag 17 april 2007 16:30 schreef MaJo het volgende:
[..]
Alleen in de reactie van Goover staat het orgineel nog![]()
![]()
Kwart voor negen bij het GWK in een kansloos dorpje (of Postkantoor)quote:Op dinsdag 17 april 2007 16:31 schreef JeroenV het volgende:
Waar denken jullie dat je het meeste kans op kaarten maakt:
Kwart voor negen bij Plato of half tien bij GWK?
Ik zit nu al te stressen, kan je nagaan![]()
Geen enkel idee, maar bedenk dit. Voor de Melkweg waren er 1500 kaarten, 2 per persoon. Daarvan werden er 100 achtergehouden. Om 11:00 begon de voorverkoop. De grens van wél of géén kaarten lag op 09:30. En dit ging over één verkooppunt dus.quote:Op dinsdag 17 april 2007 16:31 schreef JeroenV het volgende:
Waar denken jullie dat je het meeste kans op kaarten maakt:
Kwart voor negen bij Plato of half tien bij GWK?
Ik zit nu al te stressen, kan je nagaan![]()
Waarom zijn die voorverkopen altijd op zaterdagquote:Op dinsdag 17 april 2007 16:33 schreef Goover het volgende:
[..]
Kwart voor negen bij het GWK in een kansloos dorpje (of Postkantoor)
Tiveauquote:Op dinsdag 17 april 2007 16:31 schreef -skippybal- het volgende:
Ah so jah...![]()
Tivoli![]()
![]()
Pop-o-matic![]()
![]()
Optredens![]()
![]()
Cabaretavondennog nooit geweest
Deur SS'ersJa wat zijn die gasten irritant zeg
Ze gaven een toegiftquote:Op dinsdag 17 april 2007 16:31 schreef mindgames het volgende:
-knip-
Ja, u leest het goed! Een toegift! Die overgang van 'If You Found This' naar 'Brianstorm'.
Pff, gektequote:Op dinsdag 17 april 2007 16:33 schreef mindgames het volgende:
[..]
Geen enkel idee, maar bedenk dit. Voor de Melkweg waren er 1500 kaarten, 2 per persoon. Daarvan werden er 100 achtergehouden. Om 11:00 begon de voorverkoop. De grens van wél of géén kaarten lag op 09:30. En dit ging over één verkooppunt dus.
Maar die deurlui zijn ook dan weer best makkelijk te ontwijken.quote:
Hehe, nooit last gehad inderdaad met niet binnenkomen als ik gedronken had. Denk dat het ook wel een boel scheelt dat ik een meisje ben, dan lach ik liev en mag ik naar binnenquote:Op dinsdag 17 april 2007 16:37 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Maar die deurlui zijn ook dan weer best makkelijk te ontwijken.
"Jah, jij hebt te veel gedronken"
"Maar dat maakt niks uit"
En hoppa, doorlopen![]()
Deze is vanmorgen wel uitgezonden bij Jo Whiley. In het interview werd ook even aangestipt dat het hun eerste toegift was.quote:
Ok! Thanks voor de tip!quote:Op dinsdag 17 april 2007 16:43 schreef Breuls het volgende:
[..]
Deze is vanmorgen wel uitgezonden bij Jo Whiley. In het interview werd ook even aangestipt dat het hun eerste toegift was.
Tofquote:Op dinsdag 17 april 2007 16:46 schreef Breuls het volgende:
Ja, links naar alle streams staan hier: http://www.bbc.co.uk/radio1/events/arcticmonkeys.shtml
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |