Ik zit altijd achter de laptop, met prima boxjes. Maar meestal luister ik mp3s of 3FM op de echte radio...quote:Op maandag 16 april 2007 22:56 schreef Breuls het volgende:
Mja voor mij is dat makkelijk: ik heb op m'n werk en thuis mijn laptop meestal wel in de buurt, en daar staat RealPlayer standaard open. Prima geluid en portable.
Studio Brusselquote:Op maandag 16 april 2007 22:41 schreef grasmat het volgende:
[..]
duidelijk![]()
![]()
Ik ben vooral geintresseert in het "in new music we trust" verhaal, ga dan zeker deze week eens luisteren van 10 tot 11.
Misschien niet het juiste topic hiervoor, maar weet iemand ook een goede webradio met vooral indie muziek (zoals arctic monkeys, the kooks, the view etc.)
Ik luister nu vooral naar kink fm, maar dat is me eigenlijk nog iets te breed
Studio Brusselquote:Op dinsdag 17 april 2007 02:12 schreef bloodymary het volgende:
[..]
Studio Brussel. In het zuiden van Nederland ook gewoon te ontvangen, anders via www.stubru.be
Wat zijn de grotere postkantoren?quote:Op dinsdag 17 april 2007 13:56 schreef Meganog het volgende:
Van de Tivoli site:
Kaarten zijn alleen te koop via de Plato Utrecht en de grotere postkantoren, niet via internet.
De kaartverkoop start aanstaande zaterdag 21 april bij Plato (Steenweg 13, Utrecht) om 09:00 uur en via de landelijke verkooppunten van Ticketservice om 10:00 uur.
Nie van die kleine kutbalietjes die ergens in een COOP zitten ofzo.quote:
Ticketmaster.nlquote:Op dinsdag 17 april 2007 14:56 schreef Breuls het volgende:
Wat voor landelijke verkooppunten zijn er allemaal? Want ik ga echt niet om 9 uur 's ochtends in Utrecht aankloppen.
Sja, dat was met het optreden in Amsterdam ookquote:Op dinsdag 17 april 2007 14:29 schreef JeroenV het volgende:
Gelukkig is het pas een paar dagen van te voren bekend, ik hoop dat de gekte meevalt.
Ik verwacht ( al is het meer hoopquote:Op dinsdag 17 april 2007 15:05 schreef MaJo het volgende:
Ik ben echt blij dat ik in Utrecht woonBen benieuwd hoe druk het zou zijn. Het hoeft niet perse minder druk te zijn dan toen, aangezien het toen ook een paar dagen vantevoren bekend gemaakt werd. Aan de andere kant is het nu wel verspreid over het hele land
Maar de echte fans zullen wel naar Utrecht komen aangezien het daar een uur eerder begint... Ben benieuwd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |