Is Florescent Adolescent nog live bij jullie?quote:Op maandag 9 april 2007 13:09 schreef TC03 het volgende:
Ik snap het echt niet, hoe kan je het nou minder vinden? Teddy Picker, Dangerous, Yellow Bricks, The Bad Thing, allemaal coole nummers.
Achja, your loss.
Het eind is tof, maar de rest... not so muchquote:Op maandag 9 april 2007 13:53 schreef =HellFire= het volgende:
Hoe kun je Fake Tales nou een dieptepunt vinden?![]()
Ja, met Buena Vista Social Club. Briljante versie.quote:Op zondag 8 april 2007 23:37 schreef =HellFire= het volgende:
Ik heb trouwens een hele vette salsa versie van Dancing Shoes, officieel gespeeld door de Monkeys zelf. Klinkt heel zomers, haha.
Ook ik heb weer even ingegrepen...quote:Op woensdag 4 april 2007 22:38 schreef nipeng het volgende:
Mooi topic is dit geworden. Het gaat enkel nog over lekken en PM's.
Kappen met het gezever.
Momenteel neig ik sterk naar het sluiten van het topic.
Edit: ik heb de betreffende posts verwijderd. Als ik iets te driftig heb gedelete dan daarvoor alvast mijn excuses. Topic kan zo open blijven.
ff gedownload, vet nrquote:Op zondag 8 april 2007 23:37 schreef =HellFire= het volgende:
Ik heb trouwens een hele vette salsa versie van Dancing Shoes, officieel gespeeld door de Monkeys zelf. Klinkt heel zomers, haha.
Het enige echt langszame nummer is Only one. 505 zit nog wel een beetje tempo in, al is die ook wat minder. De rest echterquote:Op dinsdag 10 april 2007 14:19 schreef MaJo het volgende:
Na de derde keer luisteren ben ik om, wat een vette cdAlleen de langzame nummers zuigen
Maar dat vond ik bij de vorige cd ook, Riot Van
Hoewel Mardy Bum wel vet is
100% mee eens. Ritz en Still Take zijn de uitschieters, die heeft FWN niet. Maar deze cd is over de gehele linie veel beter inderdaad.quote:Op dinsdag 10 april 2007 20:16 schreef TC03 het volgende:
Toch mis ik nummers als Ritz en Still Take You Home. Een beetje dat overdonderende.
Voor de rest is de kwaliteit gemiddeld veel hoger.
Zoals al eerder gezegd vind ik dat geen uitschieters, dus daarom bevalt deze cd me nog beterquote:Op dinsdag 10 april 2007 20:53 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
100% mee eens. Ritz en Still Take zijn de uitschieters, die heeft FWN niet. Maar deze cd is over de gehele linie veel beter inderdaad.
Een balaclava is toch zo'n ding wat ninja's op hun hoofd hebben?quote:Op woensdag 11 april 2007 13:07 schreef MaJo het volgende:
Waarom heet het nummer trouwens balaclava? Dacht eerst dat het een tikfout was (dat het baclava moest zijn) maar toen zong hij het op een gegeven moment. Vind het irritant
Ik heb ze nog nooit gezien, op PP eerste keerquote:Op woensdag 11 april 2007 19:06 schreef MaJo het volgende:
Bedankt belsen
Ik zit steeds met Fluorescent Adolescent in mijn hoofdIk wil de monkeys weer eens zien
Heb ze dan ook pas 3x gezien
Maar nog nooit de nieuwe nummers dus het wordt weer eens tijd dat de mannen gaan touren
Oeh jaloersquote:Op woensdag 11 april 2007 19:07 schreef Goover het volgende:
[..]
Ik heb ze nog nooit gezien, op PP eerste keer
Toen ik ze wilde zien, waren de concertkaartjes al zo snel weg, dat het voor mij niet meer hoefde.quote:Op woensdag 11 april 2007 19:12 schreef MaJo het volgende:
[..]
Oeh jaloersDat ga je echt super vinden
Ik heb al eens 2 uur in de rij gestaan zonder kaartjes te krijgenquote:Op woensdag 11 april 2007 19:15 schreef belsen het volgende:
[..]
Toen ik ze wilde zien, waren de concertkaartjes al zo snel weg, dat het voor mij niet meer hoefde.
Toch jammer dat zo'n band zo'n vlucht kan nemen.
En naar mijn mening onterecht, want voor wie een band als Arctic Monkeys uit de lucht kwam vallen, heeft de afgelopen 5 jaar naar zijn schoenen gekeken.
Wat ik bedoel is dat Arctic Monkeys, ondanks dat het best een grappig bandje is, niets nieuws onder de zon is.quote:Op woensdag 11 april 2007 19:17 schreef Goover het volgende:
[..]
Ik heb al eens 2 uur in de rij gestaan zonder kaartjes te krijgen
En AM.. 5 jaar... beetje overdreven miss?
Wat maakt het uit? Het is gewoon goede muziek die bij veel mensen aanslaat.quote:Op woensdag 11 april 2007 19:15 schreef belsen het volgende:
[..]
Toen ik ze wilde zien, waren de concertkaartjes al zo snel weg, dat het voor mij niet meer hoefde.
Toch jammer dat zo'n band zo'n vlucht kan nemen.
En naar mijn mening onterecht, want voor wie een band als Arctic Monkeys uit de lucht kwam vallen, heeft de afgelopen 5 jaar naar zijn schoenen gekeken.
Ik vind het toch gek hoe de smaken hier uiteen lopen. Ik skip Brianstorm ongeveer standaard.quote:Op woensdag 11 april 2007 20:25 schreef Sautor het volgende:
Ik vind alleen Brianstorm een tof nummer. Misschien dat het na een paar keer luisteren wel wat beter wordt, maar het heeft niet echt een indruk op me gemaakt. Brianstorm vond ik eerst ook een kutnummer, nu heb ik de hele dag die intro in mijn kop
Boven de middelmaat, maar onder de top.quote:Op woensdag 11 april 2007 22:05 schreef JeroenV het volgende:
En ik vind ze als ik ze vergelijk met veel andere zelfde soort bandjes uit Engeland toch wel boven de middelmaat uit steken...
Ik vind bands als Art Brut, The Libertines en Maxïmo Park echt een flink tandje beter.quote:Op donderdag 12 april 2007 00:09 schreef TC03 het volgende:
Wat vind je dan wel de top?
Mee eens. Behalve dan dat ik Art Brut ook troep vond. Arctic Monkeys was leuk voor even, maar zal over een tijdje het nieuwe album wel een kans geven.quote:Op donderdag 12 april 2007 00:42 schreef belsen het volgende:
[..]
Ik vind bands als Art Brut, The Libertines en Maxïmo Park echt een flink tandje beter.
Wel in de top van CD verkopenquote:Op donderdag 12 april 2007 00:08 schreef belsen het volgende:
[..]
Boven de middelmaat, maar onder de top.
In mijn oren dan...
www.cd-wow.nlquote:Van het eerste album vind ik alleen A certain romance écht top. Maar ik denk dat ik de opvolger, mits ie normaal geprijsd is, wel ga aanschaffen over een weekje of 2.
Razorlight flop?quote:Hoewel dat na de flops van Razorlight en Kaiser Chiefs, wel wat ongeloofwaardiger begint te worden...
Ik denk dat het alleen maar minder kan gaan met Arctic Monkeys, nu de hype een beetje betrekt, aan de andere kant wil dat niets zeggen over de muziek. Maar het feit dat het debuut in eens CD van de week was in de Free Record Shop, vond ik toch wel tekenend.quote:Op donderdag 12 april 2007 08:49 schreef Goover het volgende:
[..]
Wel in de top van CD verkopen
[..]
www.cd-wow.nl
[..]
Razorlight flop?
Ik denk dat het nieuwe AM album het weer goed gaat doen, maar het zal lastig zijn de verkoopcijfers van hun eerste album te evenaren.
naisquote:Op donderdag 12 april 2007 12:08 schreef Breuls het volgende:
Aanstaande maandag Arctic Monday op Radio 1: http://www.bbc.co.uk/radio1/events/arcticmonkeys.shtml
Met live-optredens en natuurlijk materiaal van het album.
Mochten ze in een grote zaal komen ga je niet?quote:Op donderdag 12 april 2007 13:07 schreef =HellFire= het volgende:
Inderdaad goede single. Ben nog steeds fan van de muziek, maar tis gewoon absurd dat, zoals hier al gezegd, het haast onmogelijk is om tickets te scoren. Vrees dat ik die band nooit zal gaan zien live (of het moet op een festival zijn, maar ik ga nooit naar die grote festivals... Groezrock en Deconstruction Tour uitgezonderd).
Libertines en Art Brut ken ik niet echtquote:Op donderdag 12 april 2007 00:42 schreef belsen het volgende:
[..]
Ik vind bands als Art Brut, The Libertines en Maxïmo Park echt een flink tandje beter.
Uh ja, Melkweg (voor zover dat een grote zaal isquote:Op donderdag 12 april 2007 21:06 schreef JeroenV het volgende:
[..]
Mochten ze in een grote zaal komen ga je niet?
In de Melkweg kon ik voor 55 euro aan kaarten komen. Niet gedaan, nu best spijt van. Zou het volgende keer zeker doen.
[..]
Bij de Melkweg kon je op de avond van het concert nog kaartjes kopen. Als je echt graag had gewild had het dus geekundquote:Op donderdag 12 april 2007 21:06 schreef JeroenV het volgende:
[..]
Mochten ze in een grote zaal komen ga je niet?
In de Melkweg kon ik voor 55 euro aan kaarten komen. Niet gedaan, nu best spijt van. Zou het volgende keer zeker doen.
[..]
Libertines en Art Brut ken ik niet echt, maar betreft MP ben ik het niet met je eens. Maar dat is gewoon een kwestie van smaak. MP begint me na een paar nummers sneller te vervelen, bij de Monkeys totaal niet.
Dat was toen nog niet bekend, of ik hoorde het in ieder geval na de avond pas. Zaterdag was ik tot zes uur en het werk en daarna uit. Ging er van uit dat het stijf uitverkocht was.quote:Op donderdag 12 april 2007 23:37 schreef MaJo het volgende:
[..]
Bij de Melkweg kon je op de avond van het concert nog kaartjes kopen. Als je echt graag had gewild had het dus geekund
Nee klopt maar als je echt graag naar een concert wilt dan ga je toch aan de deur kijken? Vaak zijn er nog wel kaarten voor een redelijke prijs. Toen de monkeys voor de eerste keer in NL waren wilde ik ook gaan kijken of ik kaarten kon krijgen, maar ik heb toen die dag nog een perskaart gekregenquote:Op donderdag 12 april 2007 23:40 schreef JeroenV het volgende:
[..]
Dat was toen nog niet bekend, of ik hoorde het in ieder geval na de avond pas. Zaterdag was ik tot zes uur en het werk en daarna uit. Ging er van uit dat het stijf uitverkocht was.
En 55 euro vond ik toen een beetje te veel, wat het natuurlijk ook is. Maar nu zou ik het er wel voor over hebben achteraf.
quote:Op donderdag 12 april 2007 23:59 schreef MaJo het volgende:
[..]
Nee klopt maar als je echt graag naar een concert wilt dan ga je toch aan de deur kijken? Vaak zijn er nog wel kaarten voor een redelijke prijs. Toen de monkeys voor de eerste keer in NL waren wilde ik ook gaan kijken of ik kaarten kon krijgen, maar ik heb toen die dag nog een perskaart gekregenJa je mag me aanraken
Maar wat ik dus wil zeggen (ik dwaal af
) is dat je als je een concert écht graag wil zien gewoon bij de deur moet checken of er nog kaarten zijn
Ja ik ben stoerquote:Op vrijdag 13 april 2007 00:05 schreef JeroenV het volgende:
[..]
*raakt MaJo aan
Ik heb dus het idee dat je er vaak voor niks staat. Ik ging er van uit dat ik dan 60 euro per kaartje kwijt was geweest en had dus al wat gepland, helemaal omdat het op een zaterdag was. Maar ik zal er in het vervolg wel rekening mee houden...
Was bij The Killers overigens niet, in Paradiso. Ik had een kaartje, maar ook bij de deur gingen ze nog voor hele hoge bedragen weg.
Artikel daarover bij 3voor12: http://3voor12.vpro.nl/artikelen/artikel/33649137quote:Op donderdag 12 april 2007 23:37 schreef MaJo het volgende:
Bij de Melkweg kon je op de avond van het concert nog kaartjes kopen. Als je echt graag had gewild had het dus geekund
omg omg omgquote:Op vrijdag 13 april 2007 00:37 schreef mindgames het volgende:
[..]
Artikel daarover bij 3voor12: http://3voor12.vpro.nl/artikelen/artikel/33649137
Inderdaad. Bij The Killers kon ik ze ook voor 65 euro+ verkopen, maar bijv. Fratellis (al is dat wat anders natuurlijk) van de week zou je ze niet kwijt raken. Ligt ook aan de populariteit, en AM is natuurlijk nu eenmaal razendpopulair. Je mocht maar 2 kaarten kopen, dus die houdt men dan ook snel voor zichzelf.quote:Op vrijdag 13 april 2007 00:22 schreef n0r het volgende:
Ligt er maar net aan of t uitverkocht is.
Kaarten voor the kooks in paradiso, die eigenlijk 12 euro ofzo kostte, konden we voor 65+ euro oid verpatsen (als we wilden) in amsterdam.
razorlight in paradiso, een maandje later ofzo, raakte je aan de straatstenen niet kwijt.
Fantastische drumsquote:Op zondag 8 april 2007 23:24 schreef TC03 het volgende:
Voorbeeld van zo'n onluisterbaar nummer vind ik trouwens The View From The Afternoon.
Ik snap sowieso niet wat er onluisterbaar is aan dat nummer? Vind het juist heerlijkquote:
vind het orgineel toch een stuk beter, het is gewoonweg niet een arctic monkeys plaatquote:Op zondag 15 april 2007 16:13 schreef soul114 het volgende:
Bij een optreden voor franse TV hebben de Arctic Monkeys Take It Or Leave It (van de strokes) gecoverd. Show is (nog) online te bekijken via: http://www.dailymotion.co(...)keys-live-a-taratata
Leuk interviewquote:Op zondag 15 april 2007 16:13 schreef soul114 het volgende:
Bij een optreden voor franse TV hebben de Arctic Monkeys Take It Or Leave It (van de strokes) gecoverd. Show is (nog) online te bekijken via: http://www.dailymotion.co(...)keys-live-a-taratata
Nou ja die zin blijft er niet minder triest door hoorquote:Op maandag 16 april 2007 16:28 schreef BaantjerWebby het volgende:
Elevator?? Beter luisteren: innovator!
Dat stukje tussen die twee coupletten in is zo tof.quote:Curiousity becomes a heavy load,
Too heavy to hold, too heavy to hold.
Curiousity becomes a heavy load,
Too heavy to hold, will force you to be cold.
And do me a favour, and ask if you need some help!
She said, do me a favour and stop flattering yourself!
How to tear apart the ties that bind, perhaps fuck off, might be too kind,
Perhaps fuck off, might be too kind.
Site: http://www.bbc.co.uk/radio1/events/arcticmonkeys.shtmlquote:Radio 1 Presents Arctic Monkeys inlcuding the London Astoria gig, and interview with the band.
dankjewel hiervoor, ben al 2 uur met veel genot aan het luisterenquote:Op maandag 16 april 2007 19:11 schreef Breuls het volgende:
Niet vergeten: straks:
[..]
Site: http://www.bbc.co.uk/radio1/events/arcticmonkeys.shtml
klopt, ze coveren het nummer tijdens een franse live show, de link staat een paar posts hierboven (het orgineel is van the strokes)quote:
Ja, Love Machine. Beiden erg geslaagd imho.quote:Op maandag 16 april 2007 19:18 schreef mindgames het volgende:
Sweet, vanmiddag bij Jo Whiley (Live Lounge) al een cover van Amy Winehouse.De vorige keer bij Live Lounge deden ze die Girls Aloud cover, toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |