En waarom dan wel niet? Omdat ik voor mijn onderzoekje met de trein naar Italië ben geweest?quote:Op vrijdag 30 maart 2007 01:49 schreef JohnDope het volgende:
heej Floor alles leuk en aardig, maar ik wil je niet meer over CO2 horen huilen......
Ik vind het heer-lijk!quote:Op vrijdag 30 maart 2007 01:50 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Blijven wachten, ik heb er geen zin an.
Een beetje teveel Pim naar mijn smaak.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 01:50 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Blijven wachten, ik heb er geen zin an.
Ja daarom, je had dat onderzoek ook perfect via de Computer > (A-Bom + Pen) kunnen doen. Dat had de wereld veel minder CO2 opgeleverd.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 01:51 schreef Floripas het volgende:
[..]
En waarom dan wel niet? Omdat ik voor mijn onderzoekje met de trein naar Italië ben geweest?
Ik ben anders bezig rechtse users te trollen.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 01:51 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Een beetje teveel Pim naar mijn smaak.
Excuus.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 01:51 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Een beetje teveel Pim naar mijn smaak.
Nee.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 01:53 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Ja daarom, je had dat onderzoek ook perfect via de Computer > (A-Bom + Pen) kunnen doen.
1. Dan maak je geld over, zodat ze een scanner kunnen kopen.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 01:54 schreef Floripas het volgende:
[..]
Nee.
1. Het Aartsgymansium heeft geen scanner.
2. Scanners beschadigen handschriften.
3. Die trein was nou ook weer niet zo vervuilend.
4. Ik moest dingen kunnen zien die je door scanners heen niet kunt zien.
5. Ik heb een lezing gegeven voor een zaal vol studenten.
Het ging mij meer om het "geen zin an" van EWK.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 01:53 schreef Floripas het volgende:
[..]
Ik ben anders bezig rechtse users te trollen.
Dus jij reist nooit ergens heen? Ooit?quote:Op vrijdag 30 maart 2007 01:57 schreef JohnDope het volgende:
[..]
1. dan maak je geld over, zodat ze een scanner kunnen kopen.
2. ik geloof niet dat die scanner die handschriften beschadigt. En mocht dat wel zo zijn, dan laat je hun een iets duurdere scanner kopen op jouw kosten.
3. Scannen is minder vervuilend dan de trein
4. Scanners kunnen meer tonen dan een mens met het blote oog kan zien.
5. dat kan ook via videoconferencing.
Dit is wederom een teken van zwakte. Buiten dat feit, kan iedereen zoiets in elkaar plakken....quote:Op vrijdag 30 maart 2007 01:59 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[22:56] <ExtraWaskracht> ligt het aan mij als ik JohnDope een idioot vind?
Dat snap ik. Toch loopt dat topic heerlijk uit de hand.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 01:58 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Het ging mij meer om het "geen zin an" van EWK.
Ik ben het nu even zat om het voor pol te doen. Als ik weer zin heb of er wat interessants komt dan zie ik het dan wel weer. Hoe zit dat met jou eigenlijk? Ik vond je altijd wel goed te pruimen.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 01:59 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Het is je vergeven. Ben je trouwens van plan zwart te blijven of is het meer een sabbatical?
Dank jequote:Op vrijdag 30 maart 2007 01:59 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[22:56] <ExtraWaskracht> ligt het aan mij als ik JohnDope een idioot vind?
Ik reis niet vaak. Maar ik heb ook maling aan die CO2-hoax.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 01:59 schreef Floripas het volgende:
[..]
Dus jij reist nooit ergens heen? Ooit?
Het staat nota bene in je eigen log, maar dan met de naam wAck, die jij daar hanteert!quote:Op vrijdag 30 maart 2007 02:00 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Dit is wederom een teken van zwakte. Buiten dat feit, kan iedereen zoiets in elkaar plakken....
Ik zou niet weten waar je het over hebt, maffie :Squote:Op vrijdag 30 maart 2007 02:00 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Het staat nota bene in je eigen log, maar dan met de naam wAck, die jij daar hanteert!
Het was ook best leuk om te doen, maar het kost me gewoon te veel tijd.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 02:00 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Ik ben het nu even zat om het voor pol te doen. Als ik weer zin heb of er wat interessants komt dan zie ik het dan wel weer. Hoe zit dat met jou eigenlijk? Ik vond je altijd wel goed te pruimen.
Dat speelt ook wel een rol inderdaad. Er komt trouwens wat aan, waar ik mogelijk wel oren naar zou hebben en waarvan ik me in kan beelden dat jij dat ook hebt. Maar ja, wie eea gaat trekken is allemaal niet helder.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 02:05 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Het was ook best leuk om te doen, maar het kost me gewoon te veel tijd.
En jouw CO2-uitstoot is anders dan die van mij omdat...?quote:Op vrijdag 30 maart 2007 02:00 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Ik reis niet vaak. Maar ik heb ook maling aan die CO2-hoax.
Oh, maar in dat geval wil ik dat ook wel.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 02:07 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Dat speelt ook wel een rol inderdaad. Er komt trouwens wat aan, waar ik mogelijk wel oren naar zou hebben en waarvan ik me in kan beelden dat jij dat ook hebt. Maar ja, wie eea gaat trekken is allemaal niet helder.
Ja, ik was net aan het lezen, kom ik onderaan een slotje tegen.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 02:08 schreef Floripas het volgende:
Man gedood in Utrecht
Kut, ze ruimen het al op.
in principe maakt het niet uit of mijn CO2-uitstoot meer is dan die van jou. Mij zal het persoonlijk een zorg zjin hoeveel CO2 iemand uitstoot, tenzij het iemand als Al Gore of een andere pseudo-milieu-freak e is.....quote:Op vrijdag 30 maart 2007 02:08 schreef Floripas het volgende:
[..]
En jouw CO2-uitstoot is anders dan die van mij omdat...?
"Do you want the million dollar prize or the mystery box?"quote:Op vrijdag 30 maart 2007 02:09 schreef Floripas het volgende:
[..]
Oh, maar in dat geval wil ik dat ook wel.
I'll take the box, yes, thank you.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 02:10 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
"Do you want the million dollar prize or the mystery box?"
"A million dollars is just a million dollars, but the mystery box can be anything, it could even be a million dollars. I'll take the mystery box."
Waarom maak je je er dan druk om of ik CO2 uitstoot?quote:Op vrijdag 30 maart 2007 02:10 schreef JohnDope het volgende:
[..]
in principe maakt het niet uit of mijn CO2-uitstoot meer is dan die van jou. Mij zal het persoonlijk een zorg zjin hoeveel CO2 iemand uitstoot, tenzij het iemand als Al Gor of een andere milieu-freak e is.....
Ik dacht dat jij ook zo'n milieuhippie was, die in die CO2-sprookjes gelooft.....quote:Op vrijdag 30 maart 2007 02:12 schreef Floripas het volgende:
[..]
Waarom maak je je er dan druk om of ik CO2 uitstoot?
En als dat zo was.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 02:13 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij ook zo'n milieuhippie was, die in die CO2-sprookjes gelooft.....
jij kan wel weer zogenaamd moeilijk gaan praten, maar geloof jij nou in dat CO2-probleem?quote:Op vrijdag 30 maart 2007 02:15 schreef Floripas het volgende:
[..]
En als dat zo was.
Wordt het wetenschappelijke bewijs voor de opwarming van de aarde aangetast door hoe vaak ik vliegreizen maak?
Dat is echt een dikke non sequitur, JohnDope. Ja, zoek die maar op.
ZeeOOHOOOHOOOOOOOHJaaaaatwee is voor links wat moslimhaat is voor rechts???quote:Op vrijdag 30 maart 2007 02:15 schreef Floripas het volgende:
[..]
En als dat zo was.
Wordt het wetenschappelijke bewijs voor de opwarming van de aarde aangetast door hoe vaak ik vliegreizen maak?
Dat is echt een dikke non sequitur, JohnDope. Ja, zoek die maar op.
Ik trek niks in twijfel, maar het ging even om dat CO2-uitstotende-reisje van Floor......quote:Op vrijdag 30 maart 2007 02:16 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Oh god, de antropogene opwarming wordt weer eens in twijfel getrokken door een oppositionele fundamentalist. Waar is M wanneer je hem nodig hebt?
Het is geen kwestie van geloof, maar van waarschijnlijkheid. Ik ben geen chemica, dus ik neem aan wat de meerderheid van de wetenschappers erover zegt. En dat is dat het zo is. Maar als morgen de meerderheid "nee" zegt, dan zeg ik ook "nee". Het is geen religie.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 02:17 schreef JohnDope het volgende:
[..]
jij kan wel weer zogenaamd moeilijk gaan praten, maar geloof jij nou in dat CO2-probleem?
1. Ja
2. Nee
Nogmaals. Zou dat tripje van mij de wetenschappelijke debatten beïnvloeden, denk je?quote:Op vrijdag 30 maart 2007 02:17 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Ik trek niks in twijfel, maar het ging even om dat CO2-uitstotende-reisje van Floor......
een mooi verhaal, maar 1 dusquote:Op vrijdag 30 maart 2007 02:19 schreef Floripas het volgende:
[..]
Het is geen kwestie van geloof, maar van waarschijnlijkheid. Ik ben geen chemica, dus ik neem aan wat de meerderheid van de wetenschappers erover zegt. En dat is dat het zo is. Maar als morgen de meerderheid "nee" zegt, dan zeg ik ook "nee". Het is geen religie.
Dacht ook ooit dat het Spaans luidde.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 02:18 schreef kLowJow het volgende:
Jip en Janneke. Klip en Klaar en geen woord SpaansFrans.
het enige dat ik van jou wil weten; is een 1 of een 2, meer nietquote:Op vrijdag 30 maart 2007 02:21 schreef Floripas het volgende:
[..]
Waar wil je nou heen, man? Doe je verhaal, zeg je zegje!
Nou, een ja dus.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 02:22 schreef JohnDope het volgende:
[..]
het enige dat ik van jou wil weten; is een 1 of een 2, meer niet
From your lips to Wilder's ears my friend.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 02:21 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Dacht ook ooit dat het Spaans luidde.
Kijk eens aanquote:
Als de lucht net zo droog is als aan de costa brava tegenwoordig, dan hoor je mij verder niet klagen, mits de dijken verhoogd worden.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 02:25 schreef Ryan3 het volgende:
Mooie is natuurlijk dat ik op een berg woon midden op het platteland, maar als het aan de weerman van Talpa ligt dan woon ik medio 2008 dus aan het strand in een Middellandse Zeeklimaat..
Ik heb je al vijf redenen gegeven waarom dat niet ging.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 02:26 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Kijk eens aan
Maar toch ga je een doelloos CO2-uitstotend-reisje doen, terwijl het dus ook via de p inverhouding CO2-reducerende - Computer kan.![]()
heej Floripas, het kostte een aantal pagina's maar we zijn er uiteindelijk wel uit
En ik gaf je 5 redenen waarom het wel mogelijk is!quote:Op vrijdag 30 maart 2007 02:28 schreef Floripas het volgende:
[..]
Ik heb je al vijf redenen gegeven waarom dat niet ging.
En als je je zo druk maakt om de CO2-uitstoot, waarom hoor ik je niet pleiten voor belasting op kerosine?
Voor mij hoeven die dijken dus niet verhoogd te worden hoor. Als ik medio 2008 wakker word, open ik de tuindeuren en dan loop ik zo naar het strand.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 02:28 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Als de lucht net zo droog is als aan de costa brava tegenwoordig, dan hoor je mij verder niet klagen, mits de dijken verhoogd worden.
Zeg zijn die Floripas en JohnDope autistisch btw?quote:Op vrijdag 30 maart 2007 02:28 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Als de lucht net zo droog is als aan de costa brava tegenwoordig, dan hoor je mij verder niet klagen, mits de dijken verhoogd worden.
Wat dan wel jammer voor je zou zijn is dat je met een boot je levensmiddelen in huis moet halen, als je echt op zo'n lokaal bergje woont.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 02:30 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Voor mij hoeven die dijken dus niet verhoogd te worden hoor. Als ik medio 2008 wakker word, open ik de tuindeuren en dan loop ik zo naar het strand.
JD misschien Fp niet.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 02:31 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Zeg zijn die Floripas en JohnDope autistisch btw?
Ik denk dat jij Floripas net zo goed kent, als dat jij mij kentquote:
Nee, die berg, een tong eigenlijk loopt door naar Antwerpen. Die hebben wel weer wat geregeld met Wallonië.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 02:31 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Wat dan wel jammer voor je zou zijn is dat je met een boot je levensmiddelen in huis moet halen, als je echt op zo'n lokaal bergje woont.
quote:Op vrijdag 30 maart 2007 02:31 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Zeg zijn die Floripas en JohnDope autistisch btw?
Waarom dan, als je toch niet gelooft in anthropogene klimaatverandering?quote:Op vrijdag 30 maart 2007 02:29 schreef JohnDope het volgende:
[..]
En ik gaf je 5 redenen waarom het wel mogelijk is!
Verder maakt het mij echt niet uit hoeveel iedereen uitstoot. Maar ik maak mij wel druk, wanneer milieu-hippies onnodig CO2 uit stoten.
Dat in tegenstelling tot.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 02:36 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
JohnDope komt me wel voor als een oprechte jongeman toch.
Alsof autisten pathologische leugenaars zijn.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 02:36 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
JohnDope komt me wel voor als een oprechte jongeman toch.
Ik erger mij namelijk aan hypocriete mensen, uhuhquote:Op vrijdag 30 maart 2007 02:36 schreef Floripas het volgende:
[..]
Waarom dan, als je toch niet gelooft in anthropogene klimaatverandering?
Says Whoquote:Op vrijdag 30 maart 2007 02:36 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Alsof autisten pathologische leugenaars zijn.
Zoals dat woord op internet gebruikt wordt?quote:Op vrijdag 30 maart 2007 02:36 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Alsof autisten pathologische leugenaars zijn.
Dat kan, ik ook. Maar wat heeft dat te maken met of de aarde al dan niet opwarmt?quote:Op vrijdag 30 maart 2007 02:37 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Ik erger mij namelijk aan hypocriete mensen, uhuh![]()
Yep, Aahtje ook idd.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 02:41 schreef Floripas het volgende:
[..]
Dat kan, ik ook. Maar wat heeft dat te maken met of de aarde al dan niet opwarmt?
Ik zit macaroni te vermalen.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 02:42 schreef Floripas het volgende:
[..]
Heb jij drank op? Ik wel, en ik lig al op de grond van het lachen.
Jij hebt dan ook geen Stali hè.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 02:45 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Ik een Niquitin tabletje.
Als je het niet erg vindt, ga ik zo slapie doen.... jij kost te veel CO2quote:Op vrijdag 30 maart 2007 02:41 schreef Floripas het volgende:
[..]
Dat kan, ik ook. Maar wat heeft dat te maken met of de aarde al dan niet opwarmt?
Iets met schaamhaar en shag.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 02:47 schreef Ryan3 het volgende:
Ze leest dit natuurlijk toch niet, maar nee, Stali dat was idd niet zo lekker nee..
Ik zie dat je er geen inhoudelijk debat over aan wilt gaan, maar graag linkse users wil bashen op hun CO2verbruik? Ook al geloof je zelf niet eens dat het effect heeft?quote:Op vrijdag 30 maart 2007 02:47 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Als je het niet erg vindt, ga ik zo slapie doen.... jij kost te veel CO2
Ga jij nou maar even mijn betoog terug lezen, met name in dat andere topic (zal wel weg gemod zijn, maar je weet wat ik bedoel). Maar volgens mij heb ik pagina's lang tegen een muur aan zitten pratenquote:Op vrijdag 30 maart 2007 02:49 schreef Floripas het volgende:
[..]
Ik zie dat je er geen inhoudelijk debat over aan wilt gaan, maar graag linkse users wil bashen op hun CO2verbruik? Ook al geloof je zelf niet eens dat het effect heeft?
Dát is pas hypocriet.
Nee, ik ben het zat, het opstaan met gehoest, het paar stappen lopen en dan hijgen, het nauwelijks ruiken, het later naar bed "om er nog eentje te roken", het gevoel van "ik moet, ik moet, ik moet".quote:
Eh....nee.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 02:51 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Ga jij nou maar even mijn betoog terug lezen, met name in dat andere topic (zal wel weg gemod zijn). Maar volgens mij heb ik pagina's lang tegen een muur aan zitten praten
Rook dan zoals ik: soms.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 02:52 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Nee, ik ben het zat, het opstaan met gehoest, het paar stappen lopen en dan hijgen, het nauwelijks ruiken, het later naar bed "om er nog eentje te roken", het gevoel van "ik moet, ik moet, ik moet".
Je bedoelt die aan zowel Fok als aan mij? Ja, dat gaat nog problemen opleveren....quote:Op vrijdag 30 maart 2007 02:56 schreef Ryan3 het volgende:
Even au serieux, Floripas, wat vind je van de dubbele loyaliteit van je virtuele hartsvrindin sigme?
Ik rook alleen als er bier in het zicht is. En zelfs dan niet altijd.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 02:54 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Het escaleert elke keer weer als ik probeer te matigen. Gaat niet werken, denk ik.
Is ze loyaal aan jou, denk je?quote:Op vrijdag 30 maart 2007 02:57 schreef Floripas het volgende:
[..]
Je bedoelt die aan zowel Fok als aan mij? Ja, dat gaat nog problemen opleveren....
Newsman post altijd volslagen idioot.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 02:45 schreef Floripas het volgende:
Post hier je Iraki, Darwin Award.
Die ga ik eens even lekker stalken.
Ja, zo begon ik ongeveer. Maareh, nee, je hoort mij niet klagen over dat ik gestopt ben. Het is alleen af en toe op mijn lip bijten.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 02:58 schreef Floripas het volgende:
[..]
Ik rook alleen als er bier in het zicht is. En zelfs dan niet altijd.
Absofuckinlutely.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 03:00 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Newsman post altijd volslagen idioot.
Ben je ook met de trein naar Canada gegaan?quote:Op vrijdag 30 maart 2007 01:51 schreef Floripas het volgende:
[..]
En waarom dan wel niet? Omdat ik voor mijn onderzoekje met de trein naar Italië ben geweest?
Ik voel met je meequote:Op vrijdag 30 maart 2007 07:07 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
tering, stelletje lulkezen. M'n hele topic in 3 uur vol lullen.
Inderdaad. Daar doe je het toch niet voor.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 08:26 schreef Napalm het volgende:
[..]
Ik voel met je mee
Dit deden ze laatst ook met het mijne; heel ff weg en mn topic al dicht. Slechts één post van mij erin!
Puur een kwestie van oefening.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 02:42 schreef Ryan3 het volgende:
Stali heeft een enorme pan met macaroni gemaakt. Ze zei zelf al dat het moeilijk is om zo'n grote hoeveelheid voedsel te maken. Dat klopt.
En gratis koffie. Maar vraag of dat een reistijd van ruim 2 uur (normaal een uur) goed maakt is nog niet beantwoord.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 09:33 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
In de trein heb je iig geen last van mist.
Krantje erbij, lekker relaxed zitten mensen kijken etc. Best te doenquote:Op vrijdag 30 maart 2007 09:39 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
En gratis koffie. Maar vraag of dat een reistijd van ruim 2 uur (normaal een uur) goed maakt is nog niet beantwoord.
Gewoon doenquote:Op vrijdag 30 maart 2007 09:43 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Ik ben ermee bezig. Dit was eigenlijk wel de druppel die de overvolle emmer deed overlopen. Tijd om er wat haast achter te zetten.
Valt me nog mee dat je niet zegt "de manager komt zo .."quote:Op vrijdag 30 maart 2007 09:49 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Pfff de directeur komt zo een les kijken.
Juist. Ik ga koffiedrinkend niks zitten doen in de les.quote:
De onderdrukten denk ik.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 09:54 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Uberhaupt, wie groeide op met in zijn hoofd "ik wil managen"? Als er 1 functie is waarop je publiekelijk mag kotsen is dat het denk ik wel.. manager. Niks ten nadele van de goede manager he, maar die red zich toch wel met technische kennis. Die lui die te dom zijn om te poepen die kunnen niet wegrennen voor het kots wat hen ten deel valt, die mogen wmb ondergekotst worden op dagelijkse basis.
Very good, gewoon een les Aardrijkskunde geven of zo.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 09:54 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Juist. Ik ga koffiedrinkend niks zitten doen in de les.Zal m leren!
Moet een manager technische kennis hebben? Lijkt mij eerder dat die moet kunnen managen, dus mensen aansturen en ervoor zorgen dat ze de juiste dingen op de juiste plek doen. Motiveren, sturen, verbeteren, etc. Die managers die jij noemt zijn van het type rat en luihannes.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 09:54 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Uberhaupt, wie groeide op met in zijn hoofd "ik wil managen"? Als er 1 functie is waarop je publiekelijk mag kotsen is dat het denk ik wel.. manager. Niks ten nadele van de goede manager he, maar die red zich toch wel met technische kennis. Die lui die te dom zijn om te poepen die kunnen niet wegrennen voor het kots wat hen ten deel valt, die mogen wmb ondergekotst worden op dagelijkse basis.
Het stuitende is juist dat de nikskunnenden gepromoveerd worden. Dat zou nog ok zijn, ware het niet dat ze er dan ook nog een financieel op vooruit gaan.quote:
In principe klopt dat, maar de beste managers die ik heb meegemaakt kwamen uit het veld, dusja.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 10:03 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Moet een manager technische kennis hebben? Lijkt mij eerder dat die moet kunnen managen, dus mensen aansturen en ervoor zorgen dat ze de juiste dingen op de juiste plek doen. Motiveren, sturen, verbeteren, etc. Die managers die jij noemt zijn van het type rat en luihannes.![]()
Dus, uit het veld is geen bepalende factor?quote:Op vrijdag 30 maart 2007 10:04 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
In principe klopt dat, maar de beste managers die ik heb meegemaakt kwamen uit het veld, dusja.
De slechtsten trouwens ook.
Afhankelijk van het type bedrijf natuurlijk. Vaak kan je een technicus eenvoudiger wat managementtaken aanleren dan een manager technische kennis op laten doen.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 10:03 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Moet een manager technische kennis hebben? Lijkt mij eerder dat die moet kunnen managen, dus mensen aansturen en ervoor zorgen dat ze de juiste dingen op de juiste plek doen. Motiveren, sturen, verbeteren, etc. Die managers die jij noemt zijn van het type rat en luihannes.![]()
Hou op.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 10:06 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Dus, uit het veld is geen bepalende factor?
Ik denk dat je even moet vermelden dat je iets technisch deed, anders snappen mensen het niet.![]()
heb wel eens betere soeps gezien.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 10:06 schreef pberends het volgende:
[afbeelding]
http://www.geenstijl.nl/feauteaufuck/manches/74/index.html
Duidelijk nog geen bedrijfservaring....quote:Op vrijdag 30 maart 2007 10:07 schreef du_ke het volgende:
[..]
Afhankelijk van het type bedrijf natuurlijk. Vaak kan je een technicus eenvoudiger wat managementtaken aanleren dan een manager technische kennis op laten doen.
Nogal wiedes, aangezien het lagere management vaak totaal geen niveau behoeft en praktisch neerkomt op het fiatteren van uurtjes. De goeden houden zich ook bezig met de bedrijfsvoering van hun afdeling(en), maar dat zie je niet echt vaak. Ik geloof dat ik een manager al goed cq aanwezig moet vinden als hij het opmerkt als ik 8 uur op de post "overig" schrijf.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 10:07 schreef du_ke het volgende:
[..]
Afhankelijk van het type bedrijf natuurlijk. Vaak kan je een technicus eenvoudiger wat managementtaken aanleren dan een manager technische kennis op laten doen.
Ik hoop trouwens niet dat ik enkele quasi-productieven nu enige last heb bezorgd doordat sommigen van het verachtelijke volk ineens de post "overig" gaan napluizen.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 10:11 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Nogal wiedes, aangezien het lagere management vaak totaal geen niveau behoeft en praktisch neerkomt op het fiatteren van uurtjes. De goeden houden zich ook bezig met de bedrijfsvoering van hun afdeling(en), maar dat zie je niet echt vaak. Ik geloof dat ik een manager al goed cq aanwezig moet vinden als hij het opmerkt als ik 8 uur op de post "overig" schrijf.
Of je hebt geen ruk te doen of je hebt geen post om werkelijk op te schrijven.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 10:19 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Ik hoop trouwens niet dat ik enkele quasi-productieven nu enige last heb bezorgd doordat sommigen van het verachtelijke volk ineens de post "overig" gaan napluizen.
Ik had een half jaar terug een onderhoudsklus waarbij we dingen uiteindelijk zo goed geregeld hadden dat er echt niks meer te doen was. Briljant goede manager, werkelijk waar. Maar ja, ik had door het werk en de aard van het werk, beheer (quote:Op vrijdag 30 maart 2007 10:22 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Of je hebt geen ruk te doen of je hebt geen post om werkelijk op te schrijven.
Ik schreef in voorgaande banen ook vaak op overig, al dat geneuzel was leuk voor de boekhouders.
Mijn schoonfamilie is dorps. Geboren & getogen op een gehucht. Bij verjaardagen komen vrienden, ooms, tantes, uiteraard alle eerstelijnsfamilie. En natuurlijk bevriend dorpsspul. Met z'n allen in een kring, 's avonds, eerst koffie & taart, dan bier, even later komen hapjes erbij.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 10:17 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Mijn schoonfamilie is gereformeerd en daar hebben we dus amper contact mee. Feestjes zijn er niet en als er bijeenkomsten zijn, zijn ze heeeeel langdradig en saaaaaai.
Mijn eigen familie... tja... alcoholmisbruik en te dikke autos....
Gelukkig geen Frans Bauer en zo.
Gebruik je deze woorden ook in het "echte leven"?quote:Op vrijdag 30 maart 2007 09:32 schreef Finder_elf_towns het volgende:
De trein is op dit moment echt te fucking lame. Gatverdamme.
Alle mooie vrouwen zijn lesbisch, toch?quote:Op vrijdag 30 maart 2007 10:38 schreef Mutant01 het volgende:
Ik ga zo maar weer ff de loverboy uithangen.
Vrij bekende procedurequote:Op vrijdag 30 maart 2007 10:26 schreef sigme het volgende:
[..]
Mijn schoonfamilie is dorps. Geboren & getogen op een gehucht. Bij verjaardagen komen vrienden, ooms, tantes, uiteraard alle eerstelijnsfamilie. En natuurlijk bevriend dorpsspul. Met z'n allen in een kring, 's avonds, eerst koffie & taart, dan bier, even later komen hapjes erbij.
Jep, daarom....aan de slag met wat minder mooie vrouwenquote:Op vrijdag 30 maart 2007 10:40 schreef sigme het volgende:
[..]
Alle mooie vrouwen zijn lesbisch, toch?
De minder mooie zijn vaak beter.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 10:44 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Jep, daarom....aan de slag met wat minder mooie vrouwen
Vuig tuigquote:Op vrijdag 30 maart 2007 10:52 schreef sigme het volgende:
[..]
Pss; kijk hier even.
Beter - het was opzettelijk vaag geformuleerd.
quote:Voor dit forum is privetoegang vereist. Meen je dat je die moet hebben, mail dan naar forum@fok.nl.
Je hebt toch een laptop? Porno kijken.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 09:39 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
En gratis koffie. Maar vraag of dat een reistijd van ruim 2 uur (normaal een uur) goed maakt is nog niet beantwoord.
Jaja, ik moet er even inkomen enzo.quote:
Het gaat hard met de SC's de laatste tijdquote:Op vrijdag 30 maart 2007 10:57 schreef Monidique het volgende:
Zo, jullie zijn vannacht even lang doorgegaan.
http://www.sargasso.nl/ar(...)tot-erger/#more-9362quote:There he was tortured using a common technique of Russian law enforcement: a gas mask is put over the detainee’s head and then the oxygen is turned off, producing the beginnings of asphyxiation and a sense of panic. This form of torture is known in Russia as “little elephant,” or “ slonik,” because the tube dangling from the front of the mask resembles the trunk of an elephant.
Nou, gelukkig.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 11:32 schreef du_ke het volgende:
Vandaag wel een aardig stukje in de NRC.Next over Iran en welke dreiging dat land mogelijk is voor het midden oosten en dat die eigenlijk reuze meevalt.
Wel eens een wisseling van de wacht aan de Pakistaans / Indiase grens gezien?quote:Op vrijdag 30 maart 2007 11:46 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Lijkt mij echter niet zo'n geweldig idee als dat soort landen kernwapens kunnen maken. Je geeft een kleuter ook geen pistool om mee te spelen...
Het komt er vooral op neer dat hoewel Iran z'n defensieuitgaven verhoogt ze vooral veel verouderde wapens hebben. Er is geen bewijs dat ze niet met nucleaire wapens bezig zijn maar óók geen bewijs dat het wel zo is. Daarnaast heeft Iran de afgelopen eeuw nooit in een oorlog opgetreden als de agressor.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 11:46 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Nou, gelukkig.
Dat is natuurlijk ook weer sussende propaganda. Hoe kan de NRC dat nu weten? Beroepen die zich weer op Clingendael? Ik weet wel dat daar fanatiekelingen zitten, maar ook dat kan natuurlijk een toneelstukje zijn.
Lijkt mij echter niet zo'n geweldig idee als dat soort landen kernwapens kunnen maken. Je geeft een kleuter ook geen pistool om mee te spelen...
Een beetje exclusiviteit is ver te zoekenquote:Op vrijdag 30 maart 2007 09:29 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Inderdaad. Daar doe je het toch niet voor.![]()
Slechts één post in een heel topic is toch reuze exclusief?quote:Op vrijdag 30 maart 2007 11:51 schreef Napalm het volgende:
[..]
Een beetje exclusiviteit is ver te zoeken
Wacht maar af,quote:Op vrijdag 30 maart 2007 11:49 schreef sigme het volgende:
[..]
Wel eens een wisseling van de wacht aan de Pakistaans / Indiase grens gezien?
Nog veel bloedserieuskinderachtiger komen ze niet.
Op dat moment wel inderdaad. Maar dat moment lijkt bepaald nog niet in bereik. Hun beste raket kan met veel geluk Israel bereiken. Het probleem wordt nogal opgeblazen.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 11:52 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Zo'n kernwapen is toch wat definitiever, wat omvangrijker, wat verderstrijkend. Dat ze in hun zandbak een beetje spelen is niet erg, maar op het moment dat ze ons fysiek in ons eigen landje kunnen bedreigen wordt het tijd voor billenkoek!
Zegt iran over de VS.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 11:52 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Zo'n kernwapen is toch wat definitiever, wat omvangrijker, wat verderstrijkend. Dat ze in hun zanbak een beetje spelen is niet erg, maar op het moment dat ze ons fysiek in ons eigen landje kunnen bedreigen wordt het tijd voor billenkoek!
Maar nog lang niet zo slecht als hij eens was.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 11:43 schreef Monidique het volgende:
De relatie is alleen de afgelopen zes jaar een stuk slechter geworden.
Het zal wel in de buurt komen.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 12:01 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Maar nog lang niet zo slecht als hij eens was.
Kolder. Iran heeft vrijwillig het NP-pact getekend.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 11:56 schreef One_of_the_few het volgende:
Maar de VS die gaat zeuren dat anderen een kernwapen hebben. Dat neemt niemand meer serieus toch. Dat is hetzelfde als Fransen gaan zeggen dat belgen wel heel nationalistisch zijn.![]()
Pakistan is het labielst wat dat betreft. Die hebben al kernwapens (bedankt TU Delftquote:Op vrijdag 30 maart 2007 12:01 schreef Aaahikwordgek het volgende:
We zijn het er wel over eens dat kernwapens niet fijn zijn. Nu geloof ik niet dat de VS zomaar op een knopje gaat drukken. Al was het alleen maar wegens die democratische procedures. Bij landen als Pakistan en Iran weet ik dat zo allemaal nog net niet zo.
Inderdaadquote:Op vrijdag 30 maart 2007 12:00 schreef Monidique het volgende:
Ik vind het dus enger dat Pakistan die wapens heeft, want daar wonen toch een stel randmongolen.
De VS toch ook, en die zijn bezig kernwapens te produceren die 'voldoen aan de behoeften van vandaag'.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 12:02 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Kolder. Iran heeft vrijwillig het NP-pact getekend.
Nee, dat is niet het. Ze hebben inspecties geweigerd die ze volgens datzelfde verdrag toe moeten staan. Er is dus geen manier om te weten wat ze nu precies aan het doen zijn en daarmee overtreden ze dat verdrag bewust.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 12:05 schreef Monidique het volgende:
Ze mogen geen kernwapens ontwikkelen volgens dat verdrag, nee, en ja, daar houden ze zich vrij keurig aan. Er zijn geen kernwapens in Iran, ze hebben niet gezegd ze te willen hebben, ze hebben juist gezegd ze niet te willen ontwikkelen, de VN heeft geen bewijzen of zelfs maar aanwijzingen gevonden dat ze zo'n bom proberen te maken, ze waren alleen te geheimzinning in 2001. Dat is het.
Ze kunnen dus ook bezig zijn met een revolutionaire techniek om bepaalde ziektes met radioactive stoffen te genezen. Ze doen gewoon alles om een technologische vooruitgang ten opzichte van het westen te verbloemen.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 12:06 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Nee, dat is niet het. Ze hebben inspecties geweigerd die ze volgens datzelfde verdrag toe moeten staan. Er is dus geen manier om te weten wat ze nu precies aan het doen zijn en daarmee overtreden ze dat verdrag bewust.
Nou ja, dat is vooral politiek, hè, als reactie op andere politieke besluiten van met name Amerika, dat zelf uiteraard escalatie wilde, maar ook de geheimzinnige, volgens het verdrag verboden, verrijking hielp daarbij.quote:Ze hebben inspecties geweigerd die ze volgens datzelfde verdrag toe moeten staan. Er is dus geen manier om te weten wat ze nu precies aan het doen zijn en daarmee overtreden ze dat verdrag bewust.
Nu opeensquote:Op vrijdag 30 maart 2007 12:07 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Hoezo zijn pakistanen nu opeens mongolen?![]()
Verrijking dient sowieso maar 1 doel: kernwapens.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 12:08 schreef Monidique het volgende:
[..]
Nou ja, dat is vooral politiek, hè, als reactie op andere politieke besluiten van met name Amerika, dat zelf uiteraard escalatie wilde, maar ook de geheimzinnige, volgens het verdrag verboden, verrijking hielp daarbij.
Uhuh, right. Ga voor de gein eens kijken met Google earth, dan zie je de moderne woonwijken die een afspiegeling zijn van die revolutionaire wetenschap.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 12:08 schreef One_of_the_few het volgende:
[..]
Ze kunnen dus ook bezig zijn met een revolutionaire techniek om bepaalde ziektes met radioactive stoffen te genezen. Ze doen gewoon alles om een technologische vooruitgang ten opzichte van het westen te verbloemen.![]()
Ja, ze kunnen goed hockyen toch?quote:
quote:Op vrijdag 30 maart 2007 12:10 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Verrijking dient sowieso maar 1 doel: kernwapens.
http://en.wikipedia.org/wiki/Enriched_uraniumquote:Enriched uranium is a critical component for both civil nuclear power generation and military nuclear weapons. The International Atomic Energy Agency attempts to monitor and control enriched uranium supplies and processes in its efforts to ensure nuclear power generation safety and curb nuclear weapons proliferation.
Cricketcoaches wurgen is er ook populair.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 12:11 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Ja, ze kunnen goed hockyen toch?
Dat was een corrupte drol toch?quote:Op vrijdag 30 maart 2007 12:12 schreef du_ke het volgende:
[..]
Cricketcoaches wurgen is er ook populair.
Iran wordt qua olie een beetje overschat, maar omdat de olieprijs al skyhigh kan gaan bij een paar procent minder productie zal het grote gevolgen hebbenquote:Op vrijdag 30 maart 2007 12:14 schreef Monidique het volgende:
Alleen jammer voor Iran dat hun olie-industrie nogal verrot is.
Hij juist niet begreep ik. Hij zou erachter gekomen zijn dat 1 van z'n spelers aan het verkopen van wedstrijden deed. Hij was juist ingehuurd als buitenstaander.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 12:14 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Dat was een corrupte drol toch?
Ze moeten bijna al hun benzine importerenquote:Op vrijdag 30 maart 2007 12:14 schreef Monidique het volgende:
Alleen jammer voor Iran dat hun olie-industrie nogal verrot is.
Is dat zo?quote:Op vrijdag 30 maart 2007 12:17 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ze moeten bijna al hun benzine importeren.
Ze hebben amper raffinaderijen. Dikke kans dat de Iraanse olie vanuit Iran naar Rotterdam gaat waarna de benzine weer naar Iran wordt getransporteerd.quote:
Ah, mooi, kunnen de raffinageprijzen dus ook omhoog!quote:Op vrijdag 30 maart 2007 12:20 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Ze hebben amper raffinaderijen. Dikke kans dat de Iraanse olie vanuit Iran naar Rotterdam gaat waarna de benzine weer naar Iran wordt getransporteerd.
Kunnen ze beter daar in investeren ipv in een kernbomprogramma.
Stond in hetzelfde NRC stuk. Maar had het al eens eerder gehoord.quote:
update:quote:Op vrijdag 30 maart 2007 11:11 schreef One_of_the_few het volgende:
Als ik uit het raam kijk zie ik een echtpaar in een blauwe auto. Beide zitten in de auto. Waarom? Geen idee. Beetje puzzelen en lezen.
Het is zo vaag als het klinkt.
Sommige mensen houden van gewoon wat rondrijden in de auto. Floripas niet.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 12:55 schreef One_of_the_few het volgende:
[..]
update:
Na een uitstapje van ongeveer een kwartier zijn ze al een tijdje weer terug in de auto. Na even wat gepuzzeld te hebben is het tijd voor een broodje. Voor gesmeerde bolletjes!
En dan zo'n echtpaar dat niet tegen elkaar praat maar door de grauwgesluierde voorruit naar een tankstation zitten te staren...quote:Op vrijdag 30 maart 2007 13:03 schreef sigme het volgende:
Rondrijden is tot dáár aan toe. Mensen die vertoeven in een stilstaande auto.. ik zie ze wel eens, maar ik bergijp er weinig van.
Ze staan de hele tijd stil. Binnen in de auto. en dat terwijl er ook bankjes zijn waar je heerlijk op kan zitten. Zonnetje erbij, wat wil je nog meer?quote:Op vrijdag 30 maart 2007 13:01 schreef Floripas het volgende:
[..]
Sommige mensen houden van gewoon wat rondrijden in de auto. Floripas niet.
Parkeerplaatstoeristenquote:Op vrijdag 30 maart 2007 13:05 schreef du_ke het volgende:
Bermtoeristen.
laat je ook weten watr het geworden is?quote:Op vrijdag 30 maart 2007 13:00 schreef Floripas het volgende:
Aardige oogst: volgende week drie dates. Eentje met een vrouw, eentje met een kapitalistische ex-militair en eentje met een muzikant.
Ze praten idd niet, maar de deur staat nu open: er moet gerookt worden.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 13:06 schreef Floripas het volgende:
[..]
En dan zo'n echtpaar dat niet tegen elkaar praat maar door de grauwgesluierde voorruit naar een tankstation zitten te staren...
Nou ben ik depressief.![]()
Dat soort dingen slaagt meestal. Zelden komt er ook daadwerkelijk seks van (ondanks de reputatie die ik hier schijn hoog te moeten houden), maar het is bijna altijd wel gezellig. Ik heb maar een keer een aaargghh-date gehad.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 13:10 schreef One_of_the_few het volgende:
[..]
laat je ook weten watr het geworden is?
Geen details, maar gewoon: geslaagd of niet.
quote:Op vrijdag 30 maart 2007 13:13 schreef pberends het volgende:
[afbeelding][afbeelding]
President Camacho "spreekt" het Huis van Afgevaardigden toe
Idiocracy
Erg flauwe film.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 13:13 schreef pberends het volgende:
[afbeelding][afbeelding]
President Camacho "spreekt" het Huis van Afgevaardigden toe
Idiocracy
vast een latijns amerikaans land.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 13:19 schreef Floripas het volgende:
Quiz, niet googlen: welk land had ook alweer punkzanger "El Loco" (de gek) als president?
Van pijpen krijg je wrs. honger.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 12:55 schreef One_of_the_few het volgende:
[..]
update:
Na een uitstapje van ongeveer een kwartier zijn ze al een tijdje weer terug in de auto. Na even wat gepuzzeld te hebben is het tijd voor een broodje. Voor gesmeerde bolletjes!
quote:
Nope!quote:Op vrijdag 30 maart 2007 13:22 schreef One_of_the_few het volgende:
[..]
vast een latijns amerikaans land.
Mexico?
quote:
Make up your mind!quote:Op vrijdag 30 maart 2007 13:00 schreef Floripas het volgende:
Aardige oogst: volgende week drie dates. Eentje met een vrouw, eentje met een kapitalistische ex-militair en eentje met een muzikant.
Waarom zaai je dates?quote:Op vrijdag 30 maart 2007 13:00 schreef Floripas het volgende:
Om zaad te oogste. (Behalve dan in dat ene geval.)quote:
Ik zou wel willen. Maar ik heb hier niks waarmee ik een foto kan maken....quote:
Ik heb straks een toets die beslissen zal over de voortduring van mijn dienstbetrekking.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 14:05 schreef Monidique het volgende:
Ík heb geen flikker te doen. "O, ik dacht dat jij altijd wel een flikker kon vinden om te doen! Haha." Nu kan ik gaan fietsen, of niet. Er moet nog vanalles worden opgeruimd, maar heb ik daar wel zin in? Ook niet, hè.
Dat is heel leuk. Waar gaat het over?quote:Op vrijdag 30 maart 2007 14:07 schreef Apropos het volgende:
[..]
Ik heb straks een toets die beslissen zal over de voortduring van mijn dienstbetrekking.
Zaaien om zaad te oogsten - de zin van het leven in een notedop.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 14:03 schreef Apropos het volgende:
[..]
Om zaad te oogste. (Behalve dan in dat ene geval.)
Houd je vast: verzekeringen.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 14:08 schreef Monidique het volgende:
[..]
Dat is heel leuk. Waar gaat het over?
Ik stond op het punt te informeren naar je betrekking, maar ik vond het platvloers. Eigenlijk vind ik dat jij daarboven staat.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 14:07 schreef Apropos het volgende:
[..]
Ik heb straks een toets die beslissen zal over de voortduring van mijn dienstbetrekking.
en men maar klagen over mensen die haatzaaienquote:Op vrijdag 30 maart 2007 14:08 schreef sigme het volgende:
[..]
Zaaien om zaad te oogsten - de zin van het leven in een notedop.
Dat mag niet in het openbaar. Je mag dus niet in het openbaar de zin van het leven tentoonstellenquote:Op vrijdag 30 maart 2007 14:10 schreef Monidique het volgende:
Zaadzaaierij.
Ik zie 'm niet?quote:Op vrijdag 30 maart 2007 14:09 schreef Monidique het volgende:
Sigme, dubbeltopic, taak voor jou.
Ga bouwen!quote:Op vrijdag 30 maart 2007 14:05 schreef Monidique het volgende:
Ík heb geen flikker te doen. "O, ik dacht dat jij altijd wel een flikker kon vinden om te doen! Haha." Nu kan ik gaan fietsen, of niet. Er moet nog vanalles worden opgeruimd, maar heb ik daar wel zin in? Ook niet, hè.
Dank je.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 14:13 schreef Monidique het volgende:
De juridische terreur van Wakker Dier
Link Wakker Dier en PvdD
doe dan gelijk:quote:Op vrijdag 30 maart 2007 14:13 schreef Monidique het volgende:
De juridische terreur van Wakker Dier
Link Wakker Dier en PvdD
quote:Op vrijdag 30 maart 2007 14:15 schreef Monidique het volgende:
God, wat ben ik toch een kutuser, [14.gif].
Dat je daar god voor nodig hebtquote:Op vrijdag 30 maart 2007 14:15 schreef Monidique het volgende:
God, wat ben ik toch een kutuser, [14.gif].
*quotequote:Op vrijdag 30 maart 2007 14:16 schreef One_of_the_few het volgende:
[..]
Dat je daar god voor nodig bent![]()
Maakt hulp van een almachtige dat wel?quote:Op vrijdag 30 maart 2007 14:16 schreef Monidique het volgende:
Het is niet gemakkelijk, als je dat soms denkt.
Brabander.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 14:16 schreef One_of_the_few het volgende:
[..]
Dat je daar god voor nodig bent![]()
Die is eenvoudiger, ook mijn dank hiervoor. M'n eerste samensmeltverzoek..quote:Op vrijdag 30 maart 2007 14:15 schreef One_of_the_few het volgende:
[..]
doe dan gelijk:
2e kamer wil verbod op Bloud & Honour
Tweede Kamer wil verbod op Blood & Honour
't Is ook Grunnings. Nodig bennen.quote:
´´Ik wou dat pberends hier was´´.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 14:21 schreef Monidique het volgende:
Goed plan. Ik zag gisteren nog een dooie eend en ik dacht... meeehnnn...
Kom uit Overijssel en heb het verholpen.quote:
En dan samen met die eend?quote:Op vrijdag 30 maart 2007 14:24 schreef Monidique het volgende:
Ik dacht aan hem toen.
quote:Op vrijdag 30 maart 2007 14:34 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:Directeur was tevreden over de les. Niks dan lof. Mijn dag ook weer goed.
Ach, over mij zijn ze meestal ook zeer tevredenquote:Op vrijdag 30 maart 2007 14:34 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:Directeur was tevreden over de les. Niks dan lof. Mijn dag ook weer goed.
Precies. Het gaat om de schijn.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 14:36 schreef sigme het volgende:
[..]
Ach, over mij zijn ze meestal ook zeer tevreden.
wat geef je?quote:Op vrijdag 30 maart 2007 14:38 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Precies. Het gaat om de schijn.
quote:Op vrijdag 30 maart 2007 14:24 schreef Monidique het volgende:
Ik dacht aan hem toen.
Langahrig werkschuw tuigquote:Op vrijdag 30 maart 2007 14:58 schreef du_ke het volgende:
pff we hebben hier tegenwoordig van die ondergrondse afvalcontainers moet verdomme best ver lopen om m'n zak afval weg te brengen. Eerder konden we het gewoon op maandagochtend aan de weg dumpen
.
quote:
quote:Op vrijdag 30 maart 2007 15:02 schreef Floripas het volgende:
Ik ga zo lekker richting sigme!
Echt wel.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 15:02 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
![]()
Vriendschap is iets spontaans, dat score je niet even met een date.
Want?quote:
quote:Op vrijdag 30 maart 2007 15:07 schreef Floripas het volgende:
[..]
*houdt-zich-in-voor-flauwe-woordgrap*
Nou goed, dan geloof jij dat toch. Jij bent van het type die 1000 vrienden over de hele wereld heeft?quote:Op vrijdag 30 maart 2007 15:06 schreef Floripas het volgende:
[..]
Echt wel.
(Nou date ik meestal ook gewoon beginnende vrienden een keertje. Kijken of ze do-able dan wel befriendable zijn.)
Eerst maar eens de bodem van een glas verkennen.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 15:11 schreef du_ke het volgende:
Jullie gaan samen schaapjes kijken?
En vrouwenpraat.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 15:11 schreef du_ke het volgende:
Jullie gaan samen schaapjes kijken?
Beter 1000 kennissen om zo nu en dan bier mee te drinken dan een vriendin die over d'r ongesteldheid zeikt.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 15:14 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Nou goed, dan geloof jij dat toch. Jij bent van het type die 1000 vrienden over de hele wereld heeft?
Ik noem dat eerder kennissen.![]()
Jij hebt ons evident niet in het echt ontmoet.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 15:16 schreef Autodidact het volgende:
[..]
En vrouwenpraat.
Oh ja?!
- Ja!
Neeeeeee toch! Hij toch niet?
- Ja! Hij!
Nee, dat kan toch niet zo zijn, dat pik je toch niet? Daarom, daarom! Nou, meid, eventjes bijkomen, hoor, hehe, ik schrik toch wel van dat nieuws!quote:Op vrijdag 30 maart 2007 15:18 schreef sigme het volgende:
Ik zeg nog, ik zeg meid, kom, ik dacht, ik moet het toch even zeggen, m'n hart luchten, want tussen ons gezegd een gezwegen, nou, dan weet je het wel. Toch?
Economie aan de bovenbouw havo/vwoquote:
Ze doen het allemaal, die gleufdieren. Let er eens op.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 15:18 schreef Floripas het volgende:
[..]
Jij hebt ons evident niet in het echt ontmoet.
Je lult.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 15:35 schreef Autodidact het volgende:
[..]
Ze doen het allemaal, die gleufdieren. Let er eens op.
Das ook weer zo, jij kiest ze wel uit zeg.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 15:17 schreef Floripas het volgende:
[..]
Beter 1000 kennissen om zo nu en dan bier mee te drinken dan een vriendin die over d'r ongesteldheid zeikt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |