Jaha Jaap heeft wel gelijkquote:Op donderdag 29 maart 2007 15:58 schreef petraa het volgende:
Huub zegt je hebt een laag adaptief vermogen, dat klopt niet want ik heb een TRAAG adaptief vermogen, aldus Jaap
Laadtvermogen ?quote:Op donderdag 29 maart 2007 16:02 schreef Sarah-Louise het volgende:
Leervermogen, adaptief vermogen, empathisch vermogen .... nou Jaap, nu nog een vermogen !
Dat en:quote:Op donderdag 29 maart 2007 16:02 schreef Suikeroom het volgende:
huh wat was er met Sylvia?
Natasia gooide een ijsklontje tegen Sylvia's neus aan !quote:Op donderdag 29 maart 2007 16:04 schreef FSR het volgende:
damn ben ik ff me avatar aan het aanpassen, mi ik mepperij....
wat gebeurde er ??
Expres? en waarom?quote:Op donderdag 29 maart 2007 16:05 schreef HiDiHo het volgende:
Natasia gooide een ijsklontje tegen Sylvia's neus aan !
Valt projectielen lanceren naar een medebewoner ook onder fysiek geweld ?quote:Op donderdag 29 maart 2007 16:05 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Spastischquote:
Nix aan de hand, gewoon de ijsmachine teruggooien !!quote:Op donderdag 29 maart 2007 16:05 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Die ijsmachine die in de koelkast in ingebouwd!quote:Op donderdag 29 maart 2007 16:06 schreef FSR het volgende:
Nix aan de hand, gewoon de ijsmachine teruggooien !!
De hele koelkast dan maar ?quote:Op donderdag 29 maart 2007 16:07 schreef Copycat het volgende:
[..]
Die ijsmachine die in de koelkast in ingebouwd!
Ik seg: Ik hou d'r van !!quote:Op donderdag 29 maart 2007 16:07 schreef Copycat het volgende:
[..]
Die ijsmachine die in de koelkast in ingebouwd!
Dat bedoelde ik, inderdaad.quote:
Bij mij wel, heb ze toch uitstaanquote:Op donderdag 29 maart 2007 16:08 schreef FSR het volgende:
[..]
Ik seg: Ik hou d'r van !!
Psst: is m'n avatar wel toegestaan ?
Luchtgitaarspelen magquote:Op donderdag 29 maart 2007 16:08 schreef FSR het volgende:
[..]
Waarom niet? Tis alleen een handquote:
Zonnetje schijnt hierquote:Op donderdag 29 maart 2007 16:10 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Waarom niet? Tis alleen een hand![]()
Oh, het gaat daar nu regenen.... hier onweert het hard![]()
Alleen onder he dekbed!quote:Op donderdag 29 maart 2007 16:08 schreef FSR het volgende:
[..]
Met dobbelstenen erin die op het punt staan geworpen te worden.quote:
Daar gaat Bwian z'n hoop.. !quote:Op donderdag 29 maart 2007 16:14 schreef petraa het volgende:
Cora begrijpt hem zo goed. Brian vraagt vind je mij ook geil als ik zeg dat ik je begrijp. Nee ik maak uitzondering voor mannen aldus jaap
Hij luisterd naar jequote:Op donderdag 29 maart 2007 16:16 schreef HiDiHo het volgende:
Moet motormuis niet weg?
Anders gaat het Syl CP's kosten !
quote:
NAAR HUS !!!!quote:
Als dat toch eens zou kunnenquote:Op donderdag 29 maart 2007 16:19 schreef FSR het volgende:
[..]
NAAR HUS !!!!
En neem Zdngmw mee.. !!
Seg het ze..HiDiHo !!!!
Hmja, nu kunnen we hem tenminste in de gaten houden...anders loopt hij weer in de maatschappij rond...quote:
Laat hem maar in de maatschappij hoor, dan heeft ie binnen no-time een paar jaar gevangenisstraf.quote:Op donderdag 29 maart 2007 16:21 schreef FSR het volgende:
[..]
Hmja, nu kunnen we hem tenminste in de gaten houden...anders loopt hij weer in de maatschappij rond...
Tough choice...
jaap is toch al een tijd schizofreen?quote:Op donderdag 29 maart 2007 16:22 schreef FSR het volgende:
Hij plaatst zich even buiten zichzelf... 2 japio's ??
als hij mazzel heeft wel... ik denk dat er zat zijn, die hem die mazzl niet gunnen....quote:Op donderdag 29 maart 2007 16:23 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Laat hem maar in de maatschappij hoor, dan heeft ie binnen no-time een paar jaar gevangenisstraf.
Lichamelijk telt hij iid ook voor 2....quote:Op donderdag 29 maart 2007 16:24 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
jaap is toch al een tijd schizofreen?![]()
![]()
Touchéquote:Op donderdag 29 maart 2007 16:24 schreef FSR het volgende:
[..]
als hij mazzel heeft wel... ik denk dat er zat zijn, die hem die mazzl niet gunnen....
waarom? Er waren echt wel mensen in het huis die er wel mee konden werkenquote:Op donderdag 29 maart 2007 16:21 schreef uniekhoorn het volgende:
De DJ set is weggehaald... lekker rustig!
Mod op johquote:Op donderdag 29 maart 2007 16:25 schreef Leandra het volgende:
[SC # 23] Voor al uw off-topics (met of zonder backspace)
En nog lekker ff die nasty-ass naar achterquote:
Als Natasnee weer buiten is.. heeft ze extentions niet meer..quote:
Hmm hij heeft tieten.. niemand heeft zijn snikkel gezien....quote:Op donderdag 29 maart 2007 16:32 schreef beequeen het volgende:
Het is toch echt net Billie Turf.
[afbeelding]
We hebben wat zien hangen in het begin toen hij er was, dus toch billyquote:Op donderdag 29 maart 2007 16:34 schreef FSR het volgende:
[..]
Hmm hij heeft tieten.. niemand heeft zijn snikkel gezien....
Dus kan het ook net zo goed bessie turf zijn !!!!
Ja, niveau van Fok gaan omlaagquote:Op donderdag 29 maart 2007 16:35 schreef noekje het volgende:
Iemand van FOK!?
Edit: Ene Jeroen dus.quote:Op donderdag 29 maart 2007 16:36 schreef beequeen het volgende:
Wieeeeeeeeeeeeeee van Fok, melden graag![]()
quote:Op donderdag 29 maart 2007 16:37 schreef anno-i-mus het volgende:
kan ff niet chatten want ik zit aan de telefoon
Jij?quote:
Ja!quote:Op donderdag 29 maart 2007 16:37 schreef blomst het volgende:
Is het de zelfde die wel over Amanda heen kon?
was of is?quote:Op donderdag 29 maart 2007 16:38 schreef Likkende_Lassie het volgende:
hee! dat was ik jongens!:D ik was jeroen
Ja klopt!quote:Op donderdag 29 maart 2007 16:37 schreef blomst het volgende:
Is het de zelfde die wel over Amanda heen kon?
Nee ik was jeroen,quote:Op donderdag 29 maart 2007 16:38 schreef Likkende_Lassie het volgende:
LL heet iig wel Jeroen, dus wie weetquote:Op donderdag 29 maart 2007 16:39 schreef petraa het volgende:
[..]
Nee ik was jeroen,pfffff zo komen we er dus nooit achter.
Als ik je profiel bekijk, kan dat weleens kloppen.quote:Op donderdag 29 maart 2007 16:38 schreef Likkende_Lassie het volgende:
Hoe groot is je piemel?quote:Op donderdag 29 maart 2007 16:39 schreef Likkende_Lassie het volgende:
gvd... serieus![]()
Eric belde me net, take it or leave it
Ik geloof je, heb ff in je profiel gegluurd.quote:Op donderdag 29 maart 2007 16:39 schreef Likkende_Lassie het volgende:
gvd... serieus![]()
quote:Op donderdag 29 maart 2007 16:40 schreef beequeen het volgende:
[..]
Als ik je profiel bekijk, kan dat weleens kloppen.![]()
Dan mag je je nick wel eer aan gaan doen, als je er mag komen !!!quote:Op donderdag 29 maart 2007 16:39 schreef Likkende_Lassie het volgende:
gvd... serieus![]()
Bij Amanda??quote:Op donderdag 29 maart 2007 16:40 schreef FSR het volgende:
[..]
Dan mag je je nick wel eer aan gaan doen, als je er mag komen !!!
Het is niet mijn type maar ik kan er wel overheen. Slet dat je er bent.quote:Op donderdag 29 maart 2007 16:40 schreef Likkende_Lassie het volgende:
Volgens mij was dit nog niet op de stream, hij vroeg zo of ik het met haar kon doen, dusse ikke van sjaa zou dr wel overheenkunnen gaan maar verder...
Dat stukkie heb ik dus gemist, was zeker nog niet op de streams. Maarre ik hoop dat je mag komen.quote:Op donderdag 29 maart 2007 16:41 schreef Likkende_Lassie het volgende:
enne hij vroeg ook, met wie zou je NIET in bed willen liggen.
Dus ik zo van nou, toen ik zag wat jij met huub deed... hahaha en toen zei die Ik zeg niets...
Krijgt die wel wratjes op z'n tong.quote:Op donderdag 29 maart 2007 16:40 schreef FSR het volgende:
[..]
Dan mag je je nick wel eer aan gaan doen, als je er mag komen !!!
Bah hij gaat toch niet aan Amanda likken hequote:Op donderdag 29 maart 2007 16:42 schreef noekje het volgende:
[..]
Krijgt die wel wratjes op z'n tong.![]()
Mwaah, formaat van een flinke opgewonden klitquote:Op donderdag 29 maart 2007 16:35 schreef blomst het volgende:
[..]
We hebben wat zien hangen in het begin toen hij er was, dus toch billy
dat stuk is allaaaaang geweestquote:Op donderdag 29 maart 2007 16:42 schreef petraa het volgende:
[..]
Dat stukkie heb ik dus gemist, was zeker nog niet op de streams. Maarre ik hoop dat je mag komen.![]()
Kom op Jeroen, Op tafel ermee....quote:Op donderdag 29 maart 2007 16:43 schreef Likkende_Lassie het volgende:
gesprek duurde 13 minuten
quote:Op donderdag 29 maart 2007 16:43 schreef Dogga het volgende:
[..]
dat stuk is allaaaaang geweest
zo ver lopen de streams toch niet uit een
Maatje Jaap ?quote:Op donderdag 29 maart 2007 16:44 schreef FSR het volgende:
[..]
Kom op Jeroen, Op tafel ermee....
Hoe lang istie![]()
![]()
Tof van je, ik kan daar nl niet naar luisterenquote:Op donderdag 29 maart 2007 16:45 schreef petraa het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik durf het niet te zeggen, maar ik zat naar Brian en jaap te luisteren.
![]()
![]()
quote:Op donderdag 29 maart 2007 16:46 schreef milk-shake het volgende:
hallo .allemaal ....net ingeschakeld................ff een vraagje ...is Sylvia nou geslaagd(ze moest toch afrijden , of niet)?
en nou serieus ?quote:Op donderdag 29 maart 2007 16:46 schreef Likkende_Lassie het volgende:
OW hebben ze niet gevraagd, maarzo'n 18 / 19 voor de geintreseerde
Met een auto mag ik hopen, maar toch niet zelf hequote:Op donderdag 29 maart 2007 16:46 schreef Likkende_Lassie het volgende:
jullie zullen t zien als ik over amanda heen ga
quote:Op donderdag 29 maart 2007 16:47 schreef petraa het volgende:
[..]
Met een auto mag ik hopen, maar toch niet zelf he![]()
quote:Op donderdag 29 maart 2007 16:47 schreef petraa het volgende:
[..]
Met een auto mag ik hopen, maar toch niet zelf he![]()
als je um ietsje uitrekt, heeft Eric nog wel een gaatje voor je....quote:Op donderdag 29 maart 2007 16:46 schreef Likkende_Lassie het volgende:
jullie zullen t zien als ik over amanda heen ga
Euhm komt dat nu pas voorbij ?quote:Op donderdag 29 maart 2007 16:49 schreef blomst het volgende:
En LL denkt dat er naast jaap niet genoeg ruimte is om te slapen.
Dronk wodka, in het verleden puur
Nee al eerder.quote:Op donderdag 29 maart 2007 16:50 schreef Likkende_Lassie het volgende:
[..]
Euhm komt dat nu pas voorbij ?
Wij tiepen met vertragingquote:Op donderdag 29 maart 2007 16:50 schreef Likkende_Lassie het volgende:
[..]
Euhm komt dat nu pas voorbij ?
quote:Op donderdag 29 maart 2007 16:57 schreef petraa het volgende:
Ik vind het wel lachen die gesprekjes, maar is dit nou allemaal van belang om op een feestje te mogen komen ?????![]()
![]()
Ze willen dat het een stijlvol feest wordt.. vandaar die lengte en cupmaat vragenquote:Op donderdag 29 maart 2007 16:57 schreef petraa het volgende:
Ik vind het wel lachen die gesprekjes, maar is dit nou allemaal van belang om op een feestje te mogen komen ?????
Je bent fan van Ericquote:Op donderdag 29 maart 2007 16:08 schreef FSR het volgende:
[..]
Raar he, aangezien Brian op de 2e plaats staat in de poll van fokquote:Op donderdag 29 maart 2007 17:00 schreef FSR het volgende:
Ik heb er nog geen 1 gehoord die bijv. Bwian of Jopia te gek vinden....
vreemd allemaal...
Ja en ?quote:
Ik mag hem wel dat wel... Maar niet in de context (je smily)quote:
Zou die popol toch kloppen dan.....:Dquote:Op donderdag 29 maart 2007 17:00 schreef petraa het volgende:
[..]
Raar he, aangezien Brian op de 2e plaats staat in de poll van fok
nummer 1 inmiddels, er zal wel iemand een flinke proxielijst aan het roteren zijnquote:Op donderdag 29 maart 2007 17:00 schreef petraa het volgende:
[..]
Raar he, aangezien Brian op de 2e plaats staat in de poll van fok
Ze hebben geen breezersquote:Op donderdag 29 maart 2007 17:02 schreef Desii het volgende:
Mieke mag blijven.. leuke meid
quote:Op donderdag 29 maart 2007 17:02 schreef Desii het volgende:
Mieke mag blijven.. leuke meid
Ja, Huub is ook gezakt in mijn popipollquote:Op donderdag 29 maart 2007 17:03 schreef F04 het volgende:
[..]
Ik begin soms wel medelijden te krijgen omdat (de populaire) Huub hem soms zo afzeikt.
is ook wel zo, maar het is ook actie reactie....quote:Op donderdag 29 maart 2007 17:03 schreef F04 het volgende:
[..]
Ik begin soms wel medelijden te krijgen omdat (de populaire) Huub hem soms zo afzeikt.
Zijn dagelijkse pammetje?quote:Op donderdag 29 maart 2007 17:07 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Brian kan vaak zo suffig kijken, zou hij gisteren 'poeder' hebben gekregen ?
[afbeelding]
Bij mij een heel klein beetje, Eric daal erg snel in m'n popipoll.quote:Op donderdag 29 maart 2007 17:05 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ja, Huub is ook gezakt in mijn popipoll
Daar ga je verre van suf van uit je ogen kijken, hoor.quote:Op donderdag 29 maart 2007 17:07 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Brian kan vaak zo suffig kijken, zou hij gisteren 'poeder' hebben gekregen ?
[afbeelding]
mij ookquote:Op donderdag 29 maart 2007 17:10 schreef mootie het volgende:
De popo hier maakt me verdrietig ;-(
Na zijn reactie gisteren bij het akkefietje met Sylvia/Lieke, staat hij onderaan bij mij......quote:Op donderdag 29 maart 2007 17:10 schreef Lipsch het volgende:
[..]
Bij mij een heel klein beetje, Eric daal erg snel in m'n popipoll.
Maak je niet druk, die is gemanipuleerdquote:Op donderdag 29 maart 2007 17:10 schreef mootie het volgende:
Zet je zonnebril eens af...quote:Op donderdag 29 maart 2007 17:10 schreef Copycat het volgende:
[..]
Daar ga je verre van suf van uit je ogen kijken, hoor.
Eric of Huub?quote:Op donderdag 29 maart 2007 17:11 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Na zijn reactie gisteren bij het akkefietje met Sylvia/Lieke, staat hij onderaan bij mij......
Weet ik, maar toch erg iri!quote:Op donderdag 29 maart 2007 17:12 schreef Lipsch het volgende:
[..]
Maak je niet druk, die is gemanipuleerd
Niet doen, tis toch nep, om te pesten denk ik.quote:Op donderdag 29 maart 2007 17:10 schreef mootie het volgende:
Huub begint altijd met pesten en Jaap reageert uit zelfverdedigingquote:Op donderdag 29 maart 2007 17:05 schreef FSR het volgende:
[..]
is ook wel zo, maar het is ook actie reactie....
Hoezo?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |