Expres? en waarom?quote:Op donderdag 29 maart 2007 16:05 schreef HiDiHo het volgende:
Natasia gooide een ijsklontje tegen Sylvia's neus aan !
Valt projectielen lanceren naar een medebewoner ook onder fysiek geweld ?quote:Op donderdag 29 maart 2007 16:05 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Spastischquote:
Nix aan de hand, gewoon de ijsmachine teruggooien !!quote:Op donderdag 29 maart 2007 16:05 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Die ijsmachine die in de koelkast in ingebouwd!quote:Op donderdag 29 maart 2007 16:06 schreef FSR het volgende:
Nix aan de hand, gewoon de ijsmachine teruggooien !!
De hele koelkast dan maar ?quote:Op donderdag 29 maart 2007 16:07 schreef Copycat het volgende:
[..]
Die ijsmachine die in de koelkast in ingebouwd!
Ik seg: Ik hou d'r van !!quote:Op donderdag 29 maart 2007 16:07 schreef Copycat het volgende:
[..]
Die ijsmachine die in de koelkast in ingebouwd!
Dat bedoelde ik, inderdaad.quote:
Bij mij wel, heb ze toch uitstaanquote:Op donderdag 29 maart 2007 16:08 schreef FSR het volgende:
[..]
Ik seg: Ik hou d'r van !!
Psst: is m'n avatar wel toegestaan ?
Luchtgitaarspelen magquote:Op donderdag 29 maart 2007 16:08 schreef FSR het volgende:
[..]
Waarom niet? Tis alleen een handquote:
Zonnetje schijnt hierquote:Op donderdag 29 maart 2007 16:10 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Waarom niet? Tis alleen een hand![]()
Oh, het gaat daar nu regenen.... hier onweert het hard![]()
Alleen onder he dekbed!quote:Op donderdag 29 maart 2007 16:08 schreef FSR het volgende:
[..]
Met dobbelstenen erin die op het punt staan geworpen te worden.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |