Daar gaat Bwian z'n hoop.. !quote:Op donderdag 29 maart 2007 16:14 schreef petraa het volgende:
Cora begrijpt hem zo goed. Brian vraagt vind je mij ook geil als ik zeg dat ik je begrijp. Nee ik maak uitzondering voor mannen aldus jaap
Hij luisterd naar jequote:Op donderdag 29 maart 2007 16:16 schreef HiDiHo het volgende:
Moet motormuis niet weg?
Anders gaat het Syl CP's kosten !
quote:
NAAR HUS !!!!quote:
Als dat toch eens zou kunnenquote:Op donderdag 29 maart 2007 16:19 schreef FSR het volgende:
[..]
NAAR HUS !!!!
En neem Zdngmw mee.. !!
Seg het ze..HiDiHo !!!!
Hmja, nu kunnen we hem tenminste in de gaten houden...anders loopt hij weer in de maatschappij rond...quote:
Laat hem maar in de maatschappij hoor, dan heeft ie binnen no-time een paar jaar gevangenisstraf.quote:Op donderdag 29 maart 2007 16:21 schreef FSR het volgende:
[..]
Hmja, nu kunnen we hem tenminste in de gaten houden...anders loopt hij weer in de maatschappij rond...
Tough choice...
jaap is toch al een tijd schizofreen?quote:Op donderdag 29 maart 2007 16:22 schreef FSR het volgende:
Hij plaatst zich even buiten zichzelf... 2 japio's ??
als hij mazzel heeft wel... ik denk dat er zat zijn, die hem die mazzl niet gunnen....quote:Op donderdag 29 maart 2007 16:23 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Laat hem maar in de maatschappij hoor, dan heeft ie binnen no-time een paar jaar gevangenisstraf.
Lichamelijk telt hij iid ook voor 2....quote:Op donderdag 29 maart 2007 16:24 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
jaap is toch al een tijd schizofreen?![]()
![]()
Touchéquote:Op donderdag 29 maart 2007 16:24 schreef FSR het volgende:
[..]
als hij mazzel heeft wel... ik denk dat er zat zijn, die hem die mazzl niet gunnen....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |