en nou serieus ?quote:Op donderdag 29 maart 2007 16:46 schreef Likkende_Lassie het volgende:
OW hebben ze niet gevraagd, maarzo'n 18 / 19 voor de geintreseerde
Met een auto mag ik hopen, maar toch niet zelf hequote:Op donderdag 29 maart 2007 16:46 schreef Likkende_Lassie het volgende:
jullie zullen t zien als ik over amanda heen ga
quote:Op donderdag 29 maart 2007 16:47 schreef petraa het volgende:
[..]
Met een auto mag ik hopen, maar toch niet zelf he![]()
quote:Op donderdag 29 maart 2007 16:47 schreef petraa het volgende:
[..]
Met een auto mag ik hopen, maar toch niet zelf he![]()
als je um ietsje uitrekt, heeft Eric nog wel een gaatje voor je....quote:Op donderdag 29 maart 2007 16:46 schreef Likkende_Lassie het volgende:
jullie zullen t zien als ik over amanda heen ga
Euhm komt dat nu pas voorbij ?quote:Op donderdag 29 maart 2007 16:49 schreef blomst het volgende:
En LL denkt dat er naast jaap niet genoeg ruimte is om te slapen.
Dronk wodka, in het verleden puur
Nee al eerder.quote:Op donderdag 29 maart 2007 16:50 schreef Likkende_Lassie het volgende:
[..]
Euhm komt dat nu pas voorbij ?
Wij tiepen met vertragingquote:Op donderdag 29 maart 2007 16:50 schreef Likkende_Lassie het volgende:
[..]
Euhm komt dat nu pas voorbij ?
quote:Op donderdag 29 maart 2007 16:57 schreef petraa het volgende:
Ik vind het wel lachen die gesprekjes, maar is dit nou allemaal van belang om op een feestje te mogen komen ?????![]()
![]()
Ze willen dat het een stijlvol feest wordt.. vandaar die lengte en cupmaat vragenquote:Op donderdag 29 maart 2007 16:57 schreef petraa het volgende:
Ik vind het wel lachen die gesprekjes, maar is dit nou allemaal van belang om op een feestje te mogen komen ?????
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |