Je bent fan van Ericquote:Op donderdag 29 maart 2007 16:08 schreef FSR het volgende:
[..]
Ik seg: Ik hou d'r van !!
Psst: is m'n avatar wel toegestaan ?
Raar he, aangezien Brian op de 2e plaats staat in de poll van fokquote:Op donderdag 29 maart 2007 17:00 schreef FSR het volgende:
Ik heb er nog geen 1 gehoord die bijv. Bwian of Jopia te gek vinden....
vreemd allemaal...
Ja en ?quote:
Ik mag hem wel dat wel... Maar niet in de context (je smily)quote:
Zou die popol toch kloppen dan.....:Dquote:Op donderdag 29 maart 2007 17:00 schreef petraa het volgende:
[..]
Raar he, aangezien Brian op de 2e plaats staat in de poll van fok
nummer 1 inmiddels, er zal wel iemand een flinke proxielijst aan het roteren zijnquote:Op donderdag 29 maart 2007 17:00 schreef petraa het volgende:
[..]
Raar he, aangezien Brian op de 2e plaats staat in de poll van fok
Ze hebben geen breezersquote:Op donderdag 29 maart 2007 17:02 schreef Desii het volgende:
Mieke mag blijven.. leuke meid
quote:Op donderdag 29 maart 2007 17:02 schreef Desii het volgende:
Mieke mag blijven.. leuke meid
Ja, Huub is ook gezakt in mijn popipollquote:Op donderdag 29 maart 2007 17:03 schreef F04 het volgende:
[..]
Ik begin soms wel medelijden te krijgen omdat (de populaire) Huub hem soms zo afzeikt.
is ook wel zo, maar het is ook actie reactie....quote:Op donderdag 29 maart 2007 17:03 schreef F04 het volgende:
[..]
Ik begin soms wel medelijden te krijgen omdat (de populaire) Huub hem soms zo afzeikt.
Zijn dagelijkse pammetje?quote:Op donderdag 29 maart 2007 17:07 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Brian kan vaak zo suffig kijken, zou hij gisteren 'poeder' hebben gekregen ?
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |