Het is niet mijn type maar ik kan er wel overheen. Slet dat je er bent.quote:Op donderdag 29 maart 2007 16:40 schreef Likkende_Lassie het volgende:
Volgens mij was dit nog niet op de stream, hij vroeg zo of ik het met haar kon doen, dusse ikke van sjaa zou dr wel overheenkunnen gaan maar verder...
Dat stukkie heb ik dus gemist, was zeker nog niet op de streams. Maarre ik hoop dat je mag komen.quote:Op donderdag 29 maart 2007 16:41 schreef Likkende_Lassie het volgende:
enne hij vroeg ook, met wie zou je NIET in bed willen liggen.
Dus ik zo van nou, toen ik zag wat jij met huub deed... hahaha en toen zei die Ik zeg niets...
Krijgt die wel wratjes op z'n tong.quote:Op donderdag 29 maart 2007 16:40 schreef FSR het volgende:
[..]
Dan mag je je nick wel eer aan gaan doen, als je er mag komen !!!
Bah hij gaat toch niet aan Amanda likken hequote:Op donderdag 29 maart 2007 16:42 schreef noekje het volgende:
[..]
Krijgt die wel wratjes op z'n tong.![]()
Mwaah, formaat van een flinke opgewonden klitquote:Op donderdag 29 maart 2007 16:35 schreef blomst het volgende:
[..]
We hebben wat zien hangen in het begin toen hij er was, dus toch billy
dat stuk is allaaaaang geweestquote:Op donderdag 29 maart 2007 16:42 schreef petraa het volgende:
[..]
Dat stukkie heb ik dus gemist, was zeker nog niet op de streams. Maarre ik hoop dat je mag komen.![]()
Kom op Jeroen, Op tafel ermee....quote:Op donderdag 29 maart 2007 16:43 schreef Likkende_Lassie het volgende:
gesprek duurde 13 minuten
quote:Op donderdag 29 maart 2007 16:43 schreef Dogga het volgende:
[..]
dat stuk is allaaaaang geweest
zo ver lopen de streams toch niet uit een
Maatje Jaap ?quote:Op donderdag 29 maart 2007 16:44 schreef FSR het volgende:
[..]
Kom op Jeroen, Op tafel ermee....
Hoe lang istie![]()
![]()
Tof van je, ik kan daar nl niet naar luisterenquote:Op donderdag 29 maart 2007 16:45 schreef petraa het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik durf het niet te zeggen, maar ik zat naar Brian en jaap te luisteren.
![]()
![]()
quote:Op donderdag 29 maart 2007 16:46 schreef milk-shake het volgende:
hallo .allemaal ....net ingeschakeld................ff een vraagje ...is Sylvia nou geslaagd(ze moest toch afrijden , of niet)?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |