Te makkelijkquote:Op donderdag 29 maart 2007 14:33 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Drenthe is op zijn jonge leeftijd verder dit heel siezoen al de beste bij Feyenoord.
Triest genoeg betrapte ik mezelf er gisteren op dat ik na die ene gemiste kans dat die Sloveen wegliep uit de rug van Bouma teleurgesteld op de tafel ramde.quote:Op donderdag 29 maart 2007 14:45 schreef TheVulture het volgende:
...
Ik ben echt op een punt aangekomen dat ik het NL-elftal liever zie verliezen dan dat ik ze zie winnen, en dat allemaal dankzij een man: Marco van Basten.
Ik wil weer trots kunnen zijn op een NL-elftal met een logische consequente strijdwijze.... dus Marco rot op!
Het is bij mij net zo dus. vraag me alleen af hoe je als publiek je stem kunt laten gelden bij de KNVB... misschien uit protest geen kaartje kopen voor de eerstvolgende interland.quote:Op donderdag 29 maart 2007 14:52 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Triest genoeg betrapte ik mezelf er gisteren op dat ik na die ene gemiste kans dat die Sloveen wegliep uit de rug van Bouma teleurgesteld op de tafel ramde.
Heel triest, ik weet het...![]()
![]()
![]()
Dan word de OP te langquote:Op donderdag 29 maart 2007 15:02 schreef TJDoornbos het volgende:
Kan er in de OP niet een lijstje met namen van FOK!kers die tegen Marco zijn, lekker overzichtelijk
Daar heb jij een punt. Ik gok als je alle namen van iedere nede/medelander op papier zet die Marco eruit wil hebben dat je de A2 kan behangenquote:
van B de coach die sinds 2004 aan het bouwen is.quote:Eén coach troeft Van Basten af met debutanten
29/3/2007 12:15
Bondscoach Marco van Basten voegde in Slovenië drie spelers toe aan het arsenaal debutanten dat hij sinds zijn aantreden heeft opgeroepen. Met Ibrahim Afellay, Danny Koevermans en Demy de Zeeuw voerde hij zijn totaal op tot dertig nieuwelingen. Slechts één bondscoach liet in een soortgelijke periode meer spelers debuteren.
Bob Glendenning stelde in zijn eerste 34 interlands liefst zestig nieuwe internationals op, al was het niet de trainer zelf die deze spelers had geselecteerd, maar de keuzecommissie van de KNVB. Daarvoor had de geboren Engelsman wel zeven jaar nodig. Glendenning liet van 1923 tot 1940 in totaal 117 spelers debuteren tijdens de 87 interlands dat hij de scepter zwaaide over het Nederlands elftal.
Van Basten zat tegen Slovenië voor de 34ste keer op de bank als bondscoach. In 31 maanden liet hij dertig keer een speler voor het eerst een shirt van Oranje aantrekken. Dat zijn er bijvoorbeeld twee keer zoveel als Dick Advocaat in eenzelfde tijdspanne liet opdraven, terwijl Rinus Michels 53 interlands nodig had om tot dat aantal te komen.
Van de dertig debutanten had Van Basten er woensdag tien opgenomen in zijn achttienkoppige selectie voor het duel met Slovenië. Zeven van hen kwamen in Celje op het veld, Maarten Stekelenburg, Khalid Boulahrouz en Klaas-Jan Huntelaar bleven op de bank zitten.
quote:Op donderdag 29 maart 2007 14:45 schreef BliksemSchigt het volgende:
Je OP mag je wel even updaten hoor, Montana.
Z'n resultaten erbij. Een foto'tje. Wordt het een centraal Marco van Basten-topic.
Even de lijst erbij dan he:quote:Op donderdag 29 maart 2007 15:13 schreef Longmen het volgende:
Al gepost hier?
[..]
van B de coach die sinds 2004 aan het bouwen is.![]()
EK'88? wat heeft dat pauperland van jouw gewonnen?quote:Op donderdag 29 maart 2007 15:11 schreef Sala-adin het volgende:
Nederlands elftal
Het zijn toch losers en zullen nooit winnaars worden
quote:Op donderdag 29 maart 2007 15:32 schreef Grimm het volgende:
[..]
EK'88? wat heeft dat pauperland van jouw gewonnen?
Toen was onze bondscoach nog de heldquote:Op donderdag 29 maart 2007 15:36 schreef hello_moto1992 het volgende:
Dat fucking EK is ook al weer bijna 20 jaar geleden.
Gast. Mathijsen speelt de laatste tijd erg goed in Oranje. Vrijwel foutloos.quote:Op donderdag 29 maart 2007 15:34 schreef Barca het volgende:
Als je kiest voor Mathijsen ben je gewoon een idioot!
Nou weten we wel dat je geen voetbalverstand hebt harry!!quote:Op donderdag 29 maart 2007 15:34 schreef Barca het volgende:
Als je kiest voor Mathijsen ben je gewoon een idioot!
Ja maar we stonden er wel, en dat kunnen niet zo heel veel landen zeggen.quote:Op donderdag 29 maart 2007 15:36 schreef hello_moto1992 het volgende:
Dat fucking EK is ook al weer bijna 20 jaar geleden.
Ook al zo'n cliche. "We" stonden er, maar "ze" hebben slecht gespeeld.quote:Op donderdag 29 maart 2007 15:44 schreef Grimm het volgende:
[..]
Ja maar we stonden er wel, en dat kunnen niet zo heel veel landen zeggen.
Exact een compleet belachelijke lijst!quote:Op donderdag 29 maart 2007 15:28 schreef hello_moto1992 het volgende:
Ik ben het wel met de post hierboven eens. Collins John, Dave van den Bergh, Romeo Castelen, Denneboom, Van Galen, Yildirim, Opdam, Lucius, Kjieuw Jaliens, Meerdink, Nick Hofs hebben we gewoon niet nodig bij het Nederlands elftal. Over Koevermans heb ik ook grote twijfels.
Vind je?quote:Op donderdag 29 maart 2007 15:46 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Van Basten heeft ons toch maar mooi allemaal de mond gesnoerd gisteren!
Dat is wel erg makkelijk he. Dan zou dus niemand hier commentaar mogen leveren. Dat is natuurlijk onzin. Overigens heb ik nog niet zoveel tegen Van Basten. Van mij mag hij t/m het EK aanblijven. Daarna wordt het tijd voor iemand anders. Het liefste Guus en anders Louisquote:Op donderdag 29 maart 2007 15:42 schreef Dungeonmaster het volgende:
Ik vind het altijd zo gek dat degene die het hardste roepen dat het allemaal verkeerde keuzes zijn en dat het allemaal debiel en onterecht is dat spelers worden geplaatst, zelf nooit bondscoach zijn geweest, of zullen worden.
Nou ja, misschien gaat hij iedereen wel verrassen. Zou wel een mooie zijn. Ik vind dat ie wel koel overkomt op t.v. en het lijkt er op dat de spelers in ieder geval loyaal aan hem zijn, of althans, zo komen ze op mij over. Zag toevallig een interview met Dirk Kuijt. Die kwam wel relaxed over. maar ja, ik heb echt geen verstand van voetbal, dus misschien zit ik er wel naast. Waarschijnlijk zelfsquote:Op donderdag 29 maart 2007 15:54 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Dat is wel erg makkelijk he. Dan zou dus niemand hier commentaar mogen leveren. Dat is natuurlijk onzin. Overigens heb ik nog niet zoveel tegen Van Basten. Van mij mag hij t/m het EK aanblijven. Daarna wordt het tijd voor iemand anders. Het liefste Guus en anders Louis![]()
Geef mij die baan en ik zal minder kritiek veroorzaken! Maar goed, ook al ben ik een betere trainer/coach dan San Marco, ik heb de onvoorwaardelijke steun van de KNVB (lees: Johan Cruijff) niet.quote:Op donderdag 29 maart 2007 15:42 schreef Dungeonmaster het volgende:
Ik vind het altijd zo gek dat degene die het hardste roepen dat het allemaal verkeerde keuzes zijn en dat het allemaal debiel en onterecht is dat spelers worden geplaatst, zelf nooit bondscoach zijn geweest, of zullen worden.
Hij heeft ons al genoeg verrast op het WKquote:Op donderdag 29 maart 2007 15:56 schreef Dungeonmaster het volgende:
[..]
Nou ja, misschien gaat hij iedereen wel verrassen. Zou wel een mooie zijn. Ik vind dat ie wel koel overkomt op t.v. en het lijkt er op dat de spelers in ieder geval loyaal aan hem zijn, of althans, zo komen ze op mij over. Zag toevallig een interview met Dirk Kuijt. Die kwam wel relaxed over. maar ja, ik heb echt geen verstand van voetbal, dus misschien zit ik er wel naast. Waarschijnlijk zelfs![]()
Van Persie is niet oranje waardig?quote:Op donderdag 29 maart 2007 15:32 schreef TJDoornbos het volgende:
Koef kan ik begrijpen en Hofs en Castelen (mits fit in in vorm) ook nog wel maar dan houd het op!!
Ik ook niet.quote:Op donderdag 29 maart 2007 15:42 schreef Grimm het volgende:
Ik begrijp nog meer spelers niet..emmanuelson, heitinga, babel, bouma, jaliens, landzaat, de jong.
Ik vind deze spelers allemaal niet of nog niet NL elftal waardig, veel liever zie ik davids, makaay etc. spelen in plaats van deze veelal jonge spelers.
Laat er ze er dan n's bij komen, maar we kunnen nu al een jaar zien dat de routine de jonge spelers missen.
En dan tot twee keer toe 5 minuten voor tijd Seedorf in laten vallen vind ik volstrekt nutteloos en dat verdient die jongen ook niet.
Dan speelde ik nog liever voor de belgen dan dat ik 5 minuten moest aankijken hoe de jonge jongens faalden
Ik betrapte mijzelf er gisteren ook op dat ik er van baalde dat die spits van Slovenië 100% kansen verprutste. Natuurlijk wil ik wel dat Oranje zich kwalificeert, maar niet met MvB. Bovendien heeft Oranje niets te zoeken op het EK als er zo wordt gespeeld als de afgelopen wedstrijden. Dat gaat alleen maar voor ergernis zorgen.quote:Op donderdag 29 maart 2007 14:45 schreef TheVulture het volgende:
Ik ben echt op een punt aangekomen dat ik het NL-elftal liever zie verliezen dan dat ik ze zie winnen, en dat allemaal dankzij een man: Marco van Basten.
Same here, daarbij las ik soortgelijke reacties. Best apart, dat gevoel heb ik nog nooit eerder gehad.quote:Op donderdag 29 maart 2007 16:08 schreef Everett het volgende:
[..]
Ik betrapte mijzelf er gisteren ook op dat ik er van baalde dat die spits van Slovenië 100% kansen verprutste. Natuurlijk wil ik wel dat Oranje zich kwalificeert, maar niet met MvB.
Juist omdat ik Oranje liever zie winnen maken we ons allen zo druk over MvB.quote:Op donderdag 29 maart 2007 14:45 schreef TheVulture het volgende:
quote:Ik wil weer trots kunnen zijn op een NL-elftal met een logische consequente strijdwijze.... dus Marco rot op!
Ja, en die zouden ook Van Nistelrooy, Makaay, Huntelaar en/of Van Persie kunnen en moeten heten.quote:Op donderdag 29 maart 2007 14:36 schreef Canisfire het volgende:
Nou en normaal hebben ze toch ook drie centrale spitsen ?
Huntelaar Kuijt en Koevermans.
quote:Op donderdag 29 maart 2007 15:23 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Even de lijst erbij dan he:
Hedwiges Maduro 26/03/05 Toendertijd niet heel raar, nu wel.
werd geselecteerd toen hij in de CL met gemak mee kwam en echt heel goed speelde.quote:Theo Lucius 04/06/05 Ik vond het vrij apart, sommige vonden het wel oranje-waardig.
misschien een heel klein beetje danquote:Nick Hofs 01/03/06 Wel begrijpelijk, een beetje.
Ik heb dat gevoel ook echt nooit gehad. Op een eindtoernooi zal het waarschijnlijk wel anders zijn, maar toch...quote:Op donderdag 29 maart 2007 16:16 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Same here, daarbij las ik soortgelijke reacties. Best apart, dat gevoel heb ik nog nooit eerder gehad.
Op een eindtoernooi zal het wel anders zijn? Dan moeten we dat eindtoernooi wél halen.quote:Op donderdag 29 maart 2007 16:25 schreef Everett het volgende:
[..]
Ik heb dat gevoel ook echt nooit gehad. Op een eindtoernooi zal het waarschijnlijk wel anders zijn, maar toch...
Ik wil weer gewoon trots zijn op het nederlands elftal.
Ik ben er niet bang voor dat we het eindtoernooi niet halen. Ik ben er wel bang voor hoe we op dat eindtoernooi gaan presterenquote:Op donderdag 29 maart 2007 16:28 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Op een eindtoernooi zal het wel anders zijn? Dan moeten we dat eindtoernooi wél halen.
Toen we verloren onder Dick Advocaat en Louis van Gaal, verweet ik dat vooral de spelers. Tegenwoordig is het vooral de bondscoach die fouten maakt, een andere bondscoach zou veel beter presteren.quote:Op donderdag 29 maart 2007 16:25 schreef Everett het volgende:
[..]
Ik heb dat gevoel ook echt nooit gehad. Op een eindtoernooi zal het waarschijnlijk wel anders zijn, maar toch...
Ik wil weer gewoon trots zijn op het nederlands elftal.
Als we gisteren hadden verloren, had het ontzettend moeilijk geworden om dat eindtoernooi te halen. Dus hopen dat we verliezen, daar schieten we helemaal niets mee op.quote:Op donderdag 29 maart 2007 16:35 schreef Everett het volgende:
[..]
Ik ben er niet bang voor dat we het eindtoernooi niet halen. Ik ben er wel bang voor hoe we op dat eindtoernooi gaan presteren![]()
eensch.. die analyserende blik over het veld heenquote:Op donderdag 29 maart 2007 14:45 schreef BliksemSchigt het volgende:
Je OP mag je wel even updaten hoor, Montana.
Z'n resultaten erbij. Een foto'tje. Wordt het een centraal Marco van Basten-topic.
Als we gisteren hadden verloren dan was het voor iedereen duidelijk dat we met dit Oranje niets te zoeken hebben op een eindtoernooi. Nu komt MvB weer weg met matige resultaten. Het is wel Slovenie waar we het over hebben hè!?!quote:Op donderdag 29 maart 2007 16:42 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Als we gisteren hadden verloren, had het ontzettend moeilijk geworden om dat eindtoernooi te halen. Dus hopen dat we verliezen, daar schieten we helemaal niets mee op.
Hallo. 10 fuckin kansen. Bij rust had je 0-2 voor moeten staan, na rust had het 0-4, 0-5 kunnen zijn.quote:Op donderdag 29 maart 2007 16:45 schreef Everett het volgende:
[..]
Als we gisteren hadden verloren dan was het voor iedereen duidelijk dat we met dit Oranje niets te zoeken hebben op een eindtoernooi. Nu komt MvB weer weg met matige resultaten. Het is wel Slovenie waar we het over hebben hè!?!
Mag ik je ook herinneren aan de 5 opgelegde kansen die Slovenie heeft gemist...quote:Op donderdag 29 maart 2007 16:58 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Hallo. 10 fuckin kansen. Bij rust had je 0-2 voor moeten staan, na rust had het 0-4, 0-5 kunnen zijn.
Wat een meegeblaat met iedereen zeg, jezus christus.
Halloquote:Op donderdag 29 maart 2007 16:58 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Hallo. 10 fuckin kansen. Bij rust had je 0-2 voor moeten staan, na rust had het 0-4, 0-5 kunnen zijn.
Wat een meegeblaat met iedereen zeg, jezus christus.
Opgelegde kansen?quote:Op donderdag 29 maart 2007 17:02 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Mag ik je ook herinneren aan de 5 opgelegde kansen die Slovenie heeft gemist...
quote:Op donderdag 29 maart 2007 17:06 schreef Everett het volgende:
[..]
Hallo![]()
10 fucking kansen tellen niet. Doelpunten tellen. Gisteren had ik in één week tijd bijna 180 minuten naar Oranje zitten kijken en geen doelpunt gezien. Misschien ben jij daar tevreden mee, maar ik leg de lat iets hoger.
Het had 0-2 moeten zijn, en het had 0 -4 zelfs 0-5 kunnen zijn. Maar dat was het niet hè?! Als telt niet.
Lalalala. Joker.quote:Op donderdag 29 maart 2007 16:45 schreef Everett het volgende:
[..]
[b] Als we gisteren hadden verloren dan was het voor iedereen duidelijk dat we met dit Oranje niets te zoeken hebben op een eindtoernooi. Nu komt MvB weer weg met matige resultaten. Het is wel Slovenie waar we het over hebben hè!?!
Sarcasme komt op een forum een heel stuk minder over merk ikquote:Op donderdag 29 maart 2007 15:47 schreef Longmen het volgende:
[..]
Vind je?
Het is te merken aan de reacties hier.![]()
Oh, ik help jhet je hopen hoor.quote:Op donderdag 29 maart 2007 16:39 schreef BonJovi het volgende:
Luister dat was tegen Klinsman ook in Duitsland, maar hij speelden toch goed met zijn team in Duitsland en iedereen ging hem aanbidden als een god. Dus waarom kan het dan met Nederland niet?
Waar staat dat?quote:En als je het kut vind dat Slovenie kansen hebben gemist gister, ben jet niet Oranje waardig. Dan moet je gewoon heel snel oprotten.
Hahaha, als ze kampioen worden onder Marco van Basten ga ik grasmaaien in Slovenië, daar mag je me aan houdenquote:En als Nederland toch kampioen word moet je niet mee op de grachten met een biertje. Dan moet je gewoon naar Slovenie grasmaaien.
Toegegeven het was gisteren beter dan zaterdag, maar dat was ook niet zo moeilijk. Het blijft wel een feit dat geen enkele speler bij V Basten weet waar ie aan toe is. Dat levert een gebrek aan zelfvertrouwen op bij spelers. Er ontbreekt gewoon een rechtlijnige, realistische visie. Ik poste gisteren al in een ander topic dat het net lijkt alsof hij 20 namen in een hoed gooit en er willekeurig 11 uithaalt. Zijn tactisch onvermogen wordt elke wedstrijd meer geïllustreerd.quote:Op donderdag 29 maart 2007 17:07 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Opgelegde kansen?! Je bedoelt die 2 counters die na een foutje van Bouma toevallig door konden lopen en toen hopeloos naast schoten zonder dat het echt heel gevaarlijk werd?
Als je had willen zeiken, had je het echt na zaterdag moeten doen. Toen was het bagger, kansloos, hopeloos, slecht qua wissels en tactische invulling. Gisteren stond het gewoon goed, speelde ze behoorlijk en waren er legio kansen.
Foutje?quote:Op donderdag 29 maart 2007 17:07 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Opgelegde kansen?! Je bedoelt die 2 counters die na een foutje van Bouma toevallig door konden lopen en toen hopeloos naast schoten zonder dat het echt heel gevaarlijk werd?
Sorry, maar als je bedoelt met "het stond goed" van "de bal kwam maar niet bij de voorhoede terecht op een nuttige manier in de zin van "kans", dan geef ik je gelijk. En laat dat nou net de bedoeling van het spelletje zijn he...quote:Als je had willen zeiken, had je het echt na zaterdag moeten doen. Toen was het bagger, kansloos, hopeloos, slecht qua wissels en tactische invulling. Gisteren stond het gewoon goed, speelde ze behoorlijk en waren er legio kansen.
Meningquote:Op donderdag 29 maart 2007 19:09 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Bliksemschigt is nogal een fan van Bassie geloof ik.
BS is wel iemand die wat tegen argumenten geeft waarom Marco nog aan zou mogen blijven. Reacties zoals die van Boomstam voegen ook niet veel toe aan dit topic.quote:Op donderdag 29 maart 2007 19:09 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Bliksemschigt is nogal een fan van Bassie geloof ik.
Louis en Co is van hetzelfde laken een pak. Voor de uitstraling naar de buitenwereld zou ik dan voor Van Gaal kiezen, maar zoals ik al zei is Hiddink mijn eerste keus, by far.quote:Op donderdag 29 maart 2007 19:24 schreef Boomstam het volgende:
louis een herkansing? waarom?
natuurlijk is het een goede trainer maar willen we wel zo iemand op die positie hebben?
Louis heeft weinig krediet bij de mensen in nederland dus lijkt m geen goed plan. neem dan adriaanse ofzo.
Lippi! een buitenlandse coach laat een frisse wind waaien door het Cruyff bolwerk, of laat anders Cruyff z'n grote bek maar n's waarmaken.quote:Op donderdag 29 maart 2007 19:24 schreef Boomstam het volgende:
louis een herkansing? waarom?
natuurlijk is het een goede trainer maar willen we wel zo iemand op die positie hebben?
Louis heeft weinig krediet bij de mensen in nederland dus lijkt m geen goed plan. neem dan adriaanse ofzo.
daarom juist adiraanse. louis heeft het al is verknalt dus zal kritiek uit het verleden mee kunnen nemen. al na 3 wedstrijden kan de media hem compleet afserveren. adriaanse heeft dat betreft meer krediet.quote:Op donderdag 29 maart 2007 19:26 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Louis en Co is van hetzelfde laken een pak. Voor de uitstraling naar de buitenwereld zou ik dan voor Van Gaal kiezen, maar zoals ik al zei is Hiddink mijn eerste keus, by far.
nah in nederland moet je gewoon een NL coach hebben. we hebben zat coaches die het kunnenquote:Op donderdag 29 maart 2007 19:27 schreef Grimm het volgende:
[..]
Lippi! een buitenlandse coach laat een frisse wind waaien door het Cruyff bolwerk, of laat anders Cruyff z'n grote bek maar n's waarmaken.
Ik ben niet zo'n Adriaanse fan, dus dat zou het ook kunnen zijn dat ik hem liever niet als bondscoach ziequote:Op donderdag 29 maart 2007 19:33 schreef Boomstam het volgende:
[..]
daarom juist adiraanse. louis heeft het al is verknalt dus zal kritiek uit het verleden mee kunnen nemen. al na 3 wedstrijden kan de media hem compleet afserveren. adriaanse heeft dat betreft meer krediet.
mwa heb ook liever 10 andere dan adriaanse. maar kan me voorstellen dat zijn naam zal vallen bij de opvolgingquote:Op donderdag 29 maart 2007 19:35 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Ik ben niet zo'n Adriaanse fan, dus dat zou het ook kunnen zijn dat ik hem liever niet als bondscoach zie
@ Grimm, Cruijff zal nooit bondscoach worden.
Ik meende dat hij eerst rondliep met een ondertitel "san Marco", vandaarquote:Op donderdag 29 maart 2007 19:21 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
BS is wel iemand die wat tegen argumenten geeft waarom Marco nog aan zou mogen blijven. Reacties zoals die van Boomstam voegen ook niet veel toe aan dit topic.
Aangezien je er nul ervaring voor nodig hebt stikt het van de kandidatenquote:Ik wil nu niet zeggen dat ik het eens ben met de keuzes van Van Basten, maar hem nu ontslaan lost denk ik weinig op. Wie moet het dan gaan doen?
Ik zie het Guus niet nog een keer doen, al heeft hij wel wat een bondscoach nodig heeft: de capaciteit om van 20 losse spelers die zelden met elkaar spelen een collectief te maken. Van Gaal moet maar fijn bij clubs blijven werken, zijn aanpak werkt niet als je je spelers maar 10 keer per jaar oid ziet.quote:Dan neemt hopelijk Guus het over. Wil of kan hij niet, dan lijkt Louis mij de beste kandidaat. Die verdiend nog wel een herkansing.
100% Eens.quote:Op donderdag 29 maart 2007 17:07 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Als je had willen zeiken, had je het echt na zaterdag moeten doen. Toen was het bagger, kansloos, hopeloos, slecht qua wissels en tactische invulling. Gisteren stond het gewoon goed, speelde ze behoorlijk en waren er legio kansen.
Whahah is goedquote:Op donderdag 29 maart 2007 17:35 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Oh, ik help jhet je hopen hoor.
[..]
Waar staat dat?In het grote Boek der Echte Oranjefans ofzo? Of in Jouw Grote Gelijk?
[..]
Hahaha, als ze kampioen worden onder Marco van Basten ga ik grasmaaien in Slovenië, daar mag je me aan houden
ik neem wel een biertje mee dan
quote:Op donderdag 29 maart 2007 19:43 schreef Duiveltja het volgende:
Geweldige speler, maar een bagger coach
Kandidaten genoeg. Een bondscoach moet vooral in staat zijn om een team te smeden. Hiddink is daar idd een ster in, goede communicator. Dat moet elke bondscoach hebben. En met vedettes om kunnen gaan. Bassie kan allebei niet, van Gaal is er ook geen ster in en Co'tje zullen we maar niet over beginnenquote:Op donderdag 29 maart 2007 19:43 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Wie zou jij als zijn opvolger willen dan?
Klopt er zitten erg veel kutwestrijden tussen. Terwijl van Basten de bek vol had over "dominant" en "aantrekkelijk" spelen. Nou, die wedstrijden zijn op de vingers van 1 hand te tellen.quote:Op donderdag 29 maart 2007 19:57 schreef Boomstam het volgende:
lekker boeiend als ze tegen slovenie een niet onaardige pot speelde. het is ook nog steeds niet erg om er met 1-0 te winnen. maar aub kijk gewoon naar alle wedstrijden onder van basten. tis allemaal matigjes op 1 of 2 na.
daar ben ik het niet mee eens. Alleen als we een baggerland zijn die nog nooit verder gekomen is als een gelijk spel bij kwalificaties zou een buitelandse coach een optie zijn :pquote:Op donderdag 29 maart 2007 20:55 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Pak van mijn part een Jol, v Marwijk, Rutten, weet ik wie... Het hoeft natuurlijk ook niet perse een Nederlander te zijn, daar wordt mijns inziens ook veel st spastisch over gedaan.
Weet je wat een stunt zou zijn? Beckenbauer vragen...quote:Op donderdag 29 maart 2007 19:43 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Foppequote:Op donderdag 29 maart 2007 19:43 schreef HeinekenAFCA het volgende:
die is wel strak jaquote:Op donderdag 29 maart 2007 22:38 schreef Eb het volgende:
[..]
Weet je wat een stunt zou zijn? Beckenbauer vragen...![]()
Ik weet zeker dattie 't doet![]()
en ik weet ook zeker dat je dan Europees Kampioen wordt
Hiddink wel. Foppe ook. Zelfs Advocaat en v Gaal geef ik het voordeel van de twijfel.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 01:12 schreef Radegast het volgende:
Van Basten mag wel weg, maar met een andere trainer gaat het niet beter denk ik.
Hiddink gaat z'n vingers toch niet branden aan dit Oranje? Kan alleen maar tegenvallen, en bovendien gaat hij er dan ontzettend op achteruit financieel gezien.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 01:14 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Hiddink wel. Foppe ook. Zelfs Advocaat en v Gaal geef ik het voordeel van de twijfel.
Advocaat werd uitgekotst door 1 verkeerd uitgepakte wissel. V. Basten past een wisselsysteem/selectiesysteem toe, dat voor níemand te bevatten is.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 01:21 schreef Radegast het volgende:
[..]
Hiddink gaat z'n vingers toch niet branden aan dit Oranje? Kan alleen maar tegenvallen, en bovendien gaat hij er dan ontzettend op achteruit financieel gezien.
Advocaat, moet ik daar serieus op ingaan? Die kon drie jaar geleden niet eens normaal over straat, zo werd ie uitgekotst...
En Van Gaal heeft bij Oranje (met een veel betere selectie) ook al laten zien dat ie niet geschikt is als bondscoach.
Wat er zo goed is aan Foppe weet ik eigenlijk niet, maar als die er trek in heeft om bondscoach te worden: oké.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |