abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_47796852
Luister dat was tegen Klinsman ook in Duitsland, maar hij speelden toch goed met zijn team in Duitsland en iedereen ging hem aanbidden als een god. Dus waarom kan het dan met Nederland niet? En als je het kut vind dat Slovenie kansen hebben gemist gister, ben jet niet Oranje waardig. Dan moet je gewoon heel snel oprotten. En als Nederland toch kampioen word moet je niet mee op de grachten met een biertje. Dan moet je gewoon naar Slovenie grasmaaien.
AFC AJAX
  donderdag 29 maart 2007 @ 16:42:27 #52
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_47796992
quote:
Op donderdag 29 maart 2007 16:25 schreef Everett het volgende:

[..]

Ik heb dat gevoel ook echt nooit gehad. Op een eindtoernooi zal het waarschijnlijk wel anders zijn, maar toch...
Ik wil weer gewoon trots zijn op het nederlands elftal.
Toen we verloren onder Dick Advocaat en Louis van Gaal, verweet ik dat vooral de spelers. Tegenwoordig is het vooral de bondscoach die fouten maakt, een andere bondscoach zou veel beter presteren.
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_47797005
quote:
Op donderdag 29 maart 2007 16:35 schreef Everett het volgende:

[..]

Ik ben er niet bang voor dat we het eindtoernooi niet halen. Ik ben er wel bang voor hoe we op dat eindtoernooi gaan presteren
Als we gisteren hadden verloren, had het ontzettend moeilijk geworden om dat eindtoernooi te halen. Dus hopen dat we verliezen, daar schieten we helemaal niets mee op.
pi_47797070
quote:
Op donderdag 29 maart 2007 14:45 schreef BliksemSchigt het volgende:
Je OP mag je wel even updaten hoor, Montana.

Z'n resultaten erbij. Een foto'tje. Wordt het een centraal Marco van Basten-topic .
eensch.. die analyserende blik over het veld heen
  donderdag 29 maart 2007 @ 16:45:16 #55
98138 Everett
Damnit, I am the paterfamilias
pi_47797110
quote:
Op donderdag 29 maart 2007 16:42 schreef HeinekenAFCA het volgende:

[..]
Als we gisteren hadden verloren, had het ontzettend moeilijk geworden om dat eindtoernooi te halen. Dus hopen dat we verliezen, daar schieten we helemaal niets mee op.
Als we gisteren hadden verloren dan was het voor iedereen duidelijk dat we met dit Oranje niets te zoeken hebben op een eindtoernooi. Nu komt MvB weer weg met matige resultaten. Het is wel Slovenie waar we het over hebben hè!?!
Well, as soon as we get ourselves cleaned up and we get a little smellum in our hair, why, we're gonna feel 100% better about ourselves and about life in general.
pi_47797717
quote:
Op donderdag 29 maart 2007 16:45 schreef Everett het volgende:

[..]

Als we gisteren hadden verloren dan was het voor iedereen duidelijk dat we met dit Oranje niets te zoeken hebben op een eindtoernooi. Nu komt MvB weer weg met matige resultaten. Het is wel Slovenie waar we het over hebben hè!?!
Hallo. 10 fuckin kansen. Bij rust had je 0-2 voor moeten staan, na rust had het 0-4, 0-5 kunnen zijn.

Wat een meegeblaat met iedereen zeg, jezus christus.
pi_47797875
quote:
Op donderdag 29 maart 2007 16:58 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

Hallo. 10 fuckin kansen. Bij rust had je 0-2 voor moeten staan, na rust had het 0-4, 0-5 kunnen zijn.

Mag ik je ook herinneren aan de 5 opgelegde kansen die Slovenie heeft gemist...
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  donderdag 29 maart 2007 @ 17:06:26 #58
98138 Everett
Damnit, I am the paterfamilias
pi_47798028
quote:
Op donderdag 29 maart 2007 16:58 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

Hallo
10 fucking kansen tellen niet. Doelpunten tellen. Gisteren had ik in één week tijd bijna 180 minuten naar Oranje zitten kijken en geen doelpunt gezien. Misschien ben jij daar tevreden mee, maar ik leg de lat iets hoger.

Het had 0-2 moeten zijn, en het had 0 -4 zelfs 0-5 kunnen zijn. Maar dat was het niet hè?! Als telt niet.
Well, as soon as we get ourselves cleaned up and we get a little smellum in our hair, why, we're gonna feel 100% better about ourselves and about life in general.
pi_47798060
quote:
Op donderdag 29 maart 2007 17:02 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Mag ik je ook herinneren aan de 5 opgelegde kansen die Slovenie heeft gemist...
Opgelegde kansen? ! Je bedoelt die 2 counters die na een foutje van Bouma toevallig door konden lopen en toen hopeloos naast schoten zonder dat het echt heel gevaarlijk werd?

Als je had willen zeiken, had je het echt na zaterdag moeten doen. Toen was het bagger, kansloos, hopeloos, slecht qua wissels en tactische invulling. Gisteren stond het gewoon goed, speelde ze behoorlijk en waren er legio kansen.
pi_47798092
quote:
Op donderdag 29 maart 2007 17:06 schreef Everett het volgende:

[..]

Hallo
10 fucking kansen tellen niet. Doelpunten tellen. Gisteren had ik in één week tijd bijna 180 minuten naar Oranje zitten kijken en geen doelpunt gezien. Misschien ben jij daar tevreden mee, maar ik leg de lat iets hoger.

Het had 0-2 moeten zijn, en het had 0 -4 zelfs 0-5 kunnen zijn. Maar dat was het niet hè?! Als telt niet.
quote:
Op donderdag 29 maart 2007 16:45 schreef Everett het volgende:

[..]

[b] Als we gisteren hadden verloren dan was het voor iedereen duidelijk dat we met dit Oranje niets te zoeken hebben op een eindtoernooi.
Nu komt MvB weer weg met matige resultaten. Het is wel Slovenie waar we het over hebben hè!?!
Lalalala. Joker. .
pi_47798220
quote:
Op donderdag 29 maart 2007 15:47 schreef Longmen het volgende:

[..]

Vind je?
Het is te merken aan de reacties hier.
Sarcasme komt op een forum een heel stuk minder over merk ik ...
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_47799063
quote:
Op donderdag 29 maart 2007 16:39 schreef BonJovi het volgende:
Luister dat was tegen Klinsman ook in Duitsland, maar hij speelden toch goed met zijn team in Duitsland en iedereen ging hem aanbidden als een god. Dus waarom kan het dan met Nederland niet?
Oh, ik help jhet je hopen hoor.
quote:
En als je het kut vind dat Slovenie kansen hebben gemist gister, ben jet niet Oranje waardig. Dan moet je gewoon heel snel oprotten.
Waar staat dat? In het grote Boek der Echte Oranjefans ofzo? Of in Jouw Grote Gelijk?
quote:
En als Nederland toch kampioen word moet je niet mee op de grachten met een biertje. Dan moet je gewoon naar Slovenie grasmaaien.
Hahaha, als ze kampioen worden onder Marco van Basten ga ik grasmaaien in Slovenië, daar mag je me aan houden
ik neem wel een biertje mee dan
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_47799179
quote:
Op donderdag 29 maart 2007 17:07 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

Opgelegde kansen? ! Je bedoelt die 2 counters die na een foutje van Bouma toevallig door konden lopen en toen hopeloos naast schoten zonder dat het echt heel gevaarlijk werd?

Als je had willen zeiken, had je het echt na zaterdag moeten doen. Toen was het bagger, kansloos, hopeloos, slecht qua wissels en tactische invulling. Gisteren stond het gewoon goed, speelde ze behoorlijk en waren er legio kansen.
Toegegeven het was gisteren beter dan zaterdag, maar dat was ook niet zo moeilijk. Het blijft wel een feit dat geen enkele speler bij V Basten weet waar ie aan toe is. Dat levert een gebrek aan zelfvertrouwen op bij spelers. Er ontbreekt gewoon een rechtlijnige, realistische visie. Ik poste gisteren al in een ander topic dat het net lijkt alsof hij 20 namen in een hoed gooit en er willekeurig 11 uithaalt. Zijn tactisch onvermogen wordt elke wedstrijd meer geïllustreerd.

Daarnaast straalt hij arrogantie en minachting uit (ook verbaal) tegen pers, publiek en spelers die hij niet meer denkt nodig te hebben, hij schoffeert die laatste groep zelfs meerdere malen openlijk. Dat is de reden dat ik hem nog liever gisteren zie vertrekken dan vandaag
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_47799194
quote:
Op donderdag 29 maart 2007 17:07 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

Foutje? Koeiefouten zul je bedoelen. Tegen zo'n beetje elke andere ploeg (muv Luxemburg) waren dat dikke vette goals geweest en op een toernooi byebye.
quote:
Sorry, maar als je bedoelt met "het stond goed" van "de bal kwam maar niet bij de voorhoede terecht op een nuttige manier in de zin van "kans", dan geef ik je gelijk. En laat dat nou net de bedoeling van het spelletje zijn he...
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_47801856

kijkersaantallen in miljoenen, kwalificatiewedstrijden............ ik zeg Van Basten
pi_47801995
Bliksemschigt is nogal een fan van Bassie geloof ik .
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  donderdag 29 maart 2007 @ 19:13:07 #67
89808 Boomstam
Bart de Tiggelen
pi_47802107
blegh is die schijtvent nu nog niet weg.
pi_47802227
Van mij mag Bassie ook nog steeds wel weg .
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_47802284
quote:
Op donderdag 29 maart 2007 19:09 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Mening .
pi_47802380
quote:
Op donderdag 29 maart 2007 19:09 schreef Grrrrrrrr het volgende:
BS is wel iemand die wat tegen argumenten geeft waarom Marco nog aan zou mogen blijven. Reacties zoals die van Boomstam voegen ook niet veel toe aan dit topic.

Ik wil nu niet zeggen dat ik het eens ben met de keuzes van Van Basten, maar hem nu ontslaan lost denk ik weinig op. Wie moet het dan gaan doen? Ik vind dat Marco zijn werk af moet kunnen maken t/m Euro 2008 en dan is het exit. Dan neemt hopelijk Guus het over. Wil of kan hij niet, dan lijkt Louis mij de beste kandidaat. Die verdiend nog wel een herkansing.
  donderdag 29 maart 2007 @ 19:24:43 #71
89808 Boomstam
Bart de Tiggelen
pi_47802512
louis een herkansing? waarom?
natuurlijk is het een goede trainer maar willen we wel zo iemand op die positie hebben?
Louis heeft weinig krediet bij de mensen in nederland dus lijkt m geen goed plan. neem dan adriaanse ofzo.
pi_47802571
quote:
Op donderdag 29 maart 2007 19:24 schreef Boomstam het volgende:
natuurlijk is het een goede trainer maar willen we wel zo iemand op die positie hebben?
Louis heeft weinig krediet bij de mensen in nederland dus lijkt m geen goed plan. neem dan adriaanse ofzo.
Louis en Co is van hetzelfde laken een pak. Voor de uitstraling naar de buitenwereld zou ik dan voor Van Gaal kiezen, maar zoals ik al zei is Hiddink mijn eerste keus, by far.
  donderdag 29 maart 2007 @ 19:27:04 #73
82578 Grimm
shoo bi do bi doo
pi_47802587
quote:
Op donderdag 29 maart 2007 19:24 schreef Boomstam het volgende:
Lippi! een buitenlandse coach laat een frisse wind waaien door het Cruyff bolwerk, of laat anders Cruyff z'n grote bek maar n's waarmaken.
  donderdag 29 maart 2007 @ 19:33:56 #74
89808 Boomstam
Bart de Tiggelen
pi_47802845
quote:
Op donderdag 29 maart 2007 19:26 schreef HeinekenAFCA het volgende:

[..]

Louis en Co is van hetzelfde laken een pak. Voor de uitstraling naar de buitenwereld zou ik dan voor Van Gaal kiezen, maar zoals ik al zei is Hiddink mijn eerste keus, by far.
daarom juist adiraanse. louis heeft het al is verknalt dus zal kritiek uit het verleden mee kunnen nemen. al na 3 wedstrijden kan de media hem compleet afserveren. adriaanse heeft dat betreft meer krediet.
  donderdag 29 maart 2007 @ 19:35:04 #75
89808 Boomstam
Bart de Tiggelen
pi_47802883
quote:
Op donderdag 29 maart 2007 19:27 schreef Grimm het volgende:

[..]

Lippi! een buitenlandse coach laat een frisse wind waaien door het Cruyff bolwerk, of laat anders Cruyff z'n grote bek maar n's waarmaken.
nah in nederland moet je gewoon een NL coach hebben. we hebben zat coaches die het kunnen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')