abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 29 maart 2007 @ 14:40:27 #1
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_47791738
Deel 1: Marco van Basten moet ontslagen worden! #1
Deel 2: Marco van Basten moet ontslagen worden! #2
Deel 3: Marco van Basten moet ontslagen worden! #3
Deel 4: Marco van Basten moet ontslagen worden! #4
Deel 5: Marco van Basten moet ontslagen worden! #5
Deel 6: Marco van Basten moet ontslagen worden! #6
Deel 7: Marco van Basten moet ontslagen worden! #7
Deel 8: Marco van Basten moet ontslagen worden! #8
Deel 9: Marco van Basten moet ontslagen worden! #9
Deel 10: Marco van Basten moet ontslagen worden! #10
Deel 11: Marco van Basten moet ontslagen worden! #11
Deel 12: Marco van Basten moet ontslagen worden! #12
Deel 13: Marco van Basten moet ontslagen worden! #13
Deel 14: Marco van Basten moet ontslagen worden! #14

Wanneer kruipt de KNVB uit de kont van Johan Cruijff? Wanneer zien zij in dat Marco van Basten wel een goede voetballer was, maar absoluut geen goede trainer/coach? Wanneer wordt er nu eindelijk actie ondernomen? Pas wanneer we na een gemakkelijke kwalificatie (Roemenië, Bulgarije, Slovenië, Belarus, Luxemburg en Albanië zullen hoogstwaarschijnlijk geen bedreiging vormen) grandioos op ons bek gaan tijdens het EK van 2008 in Oostenrijk en Zwitserland? Of al eerder? Zal San Marco dan nog steeds geforceerd 4-3-3 blijven spelen met een defensieve middenvelder, zonder dat hij daar de spelers voor heeft? Iedereen ziet toch dat Oranje beter zal presteren in een 4-4-2-systeem? Marco van Basten pretendeert bij het samenstellen van zijn selectie puur een alleen naar de voetbalkwaliteiten van een speler te kijken, maar dat geloof toch niemand meer? Maar waarom worden/werden Ruud van Nistelrooij, Edgar Davids, Clarence Seedorf, Mark van Bommel en Roy Makaay dan steevast gepasseerd?
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_47791998
Op zich maakt het slechte spel nog niet eens zoveel uit, dat mag best een keer gebeuren. Wat ik Van Basten erg kwalijk neem is dat hij het slechte spel in de hand werkt door keer op keer een onlogische opstelling te verzinnen. Telkens 4-4-3 met vleugelspelers die naar binnen komen waardoor de centrumspits (ongeacht wie) verzuipt. Daarnaast is het middenveld ook niet in balans door telkens de verkeerde mensen op de verkeerde plaats te zetten. Daarnaast vind ik hem in de omgang richting pers, publiek en met name spelers die hij niet selecteert asociaal, onverschillig en inconsequent.

Ik ben echt op een punt aangekomen dat ik het NL-elftal liever zie verliezen dan dat ik ze zie winnen, en dat allemaal dankzij een man: Marco van Basten.

Ik wil weer trots kunnen zijn op een NL-elftal met een logische consequente strijdwijze.... dus Marco rot op!
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_47792017
Je OP mag je wel even updaten hoor, Montana.

Z'n resultaten erbij. Een foto'tje. Wordt het een centraal Marco van Basten-topic .
  donderdag 29 maart 2007 @ 14:51:21 #4
88139 JoeyT
Ecoutez.. We komen hard...
pi_47792295
quote:
Op donderdag 29 maart 2007 14:33 schreef Canisfire het volgende:

[..]

Drenthe is op zijn jonge leeftijd verder dit heel siezoen al de beste bij Feyenoord.
Te makkelijk
"Meisje kijk me aan en laat je tranen lopen.
Oog in oog met genialiteit sta je.
Hier had je toch niet op durven hopen.
Je gaat met Joey mee, want deze jongen komt zo hard."
pi_47792378
quote:
Op donderdag 29 maart 2007 14:45 schreef TheVulture het volgende:
...

Ik ben echt op een punt aangekomen dat ik het NL-elftal liever zie verliezen dan dat ik ze zie winnen, en dat allemaal dankzij een man: Marco van Basten.

Ik wil weer trots kunnen zijn op een NL-elftal met een logische consequente strijdwijze.... dus Marco rot op!
Triest genoeg betrapte ik mezelf er gisteren op dat ik na die ene gemiste kans dat die Sloveen wegliep uit de rug van Bouma teleurgesteld op de tafel ramde.
Heel triest, ik weet het...
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_47792446
Optyfen indd, ik krijg inmiddels een hekel aan die vent.
Geef mij maar Amsterdam
pi_47792481
quote:
Op donderdag 29 maart 2007 14:52 schreef Mwanatabu het volgende:

[..]

Triest genoeg betrapte ik mezelf er gisteren op dat ik na die ene gemiste kans dat die Sloveen wegliep uit de rug van Bouma teleurgesteld op de tafel ramde.
Heel triest, ik weet het...
Het is bij mij net zo dus. vraag me alleen af hoe je als publiek je stem kunt laten gelden bij de KNVB... misschien uit protest geen kaartje kopen voor de eerstvolgende interland.
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_47792483
weg met die vent terug naar italie of monaco kan die daar gaan trainen
pi_47792848
Kan er in de OP niet een lijstje met namen van FOK!kers die tegen Marco zijn, lekker overzichtelijk
  donderdag 29 maart 2007 @ 15:05:43 #10
82578 Grimm
shoo bi do bi doo
pi_47793006
quote:
Op donderdag 29 maart 2007 15:02 schreef TJDoornbos het volgende:
Kan er in de OP niet een lijstje met namen van FOK!kers die tegen Marco zijn, lekker overzichtelijk
Dan word de OP te lang
  donderdag 29 maart 2007 @ 15:11:03 #11
149074 Sala-adin
Knuffelmoslim
pi_47793251
Nederlands elftal

Het zijn toch losers en zullen nooit winnaars worden
pi_47793266
quote:
Op donderdag 29 maart 2007 15:05 schreef Grimm het volgende:

[..]

Dan word de OP te lang
Daar heb jij een punt. Ik gok als je alle namen van iedere nede/medelander op papier zet die Marco eruit wil hebben dat je de A2 kan behangen
pi_47793373
Al gepost hier?
quote:
Eén coach troeft Van Basten af met debutanten

29/3/2007 12:15

Bondscoach Marco van Basten voegde in Slovenië drie spelers toe aan het arsenaal debutanten dat hij sinds zijn aantreden heeft opgeroepen. Met Ibrahim Afellay, Danny Koevermans en Demy de Zeeuw voerde hij zijn totaal op tot dertig nieuwelingen. Slechts één bondscoach liet in een soortgelijke periode meer spelers debuteren.
Bob Glendenning stelde in zijn eerste 34 interlands liefst zestig nieuwe internationals op, al was het niet de trainer zelf die deze spelers had geselecteerd, maar de keuzecommissie van de KNVB. Daarvoor had de geboren Engelsman wel zeven jaar nodig. Glendenning liet van 1923 tot 1940 in totaal 117 spelers debuteren tijdens de 87 interlands dat hij de scepter zwaaide over het Nederlands elftal.

Van Basten zat tegen Slovenië voor de 34ste keer op de bank als bondscoach. In 31 maanden liet hij dertig keer een speler voor het eerst een shirt van Oranje aantrekken. Dat zijn er bijvoorbeeld twee keer zoveel als Dick Advocaat in eenzelfde tijdspanne liet opdraven, terwijl Rinus Michels 53 interlands nodig had om tot dat aantal te komen.

Van de dertig debutanten had Van Basten er woensdag tien opgenomen in zijn achttienkoppige selectie voor het duel met Slovenië. Zeven van hen kwamen in Celje op het veld, Maarten Stekelenburg, Khalid Boulahrouz en Klaas-Jan Huntelaar bleven op de bank zitten.
van B de coach die sinds 2004 aan het bouwen is.
Kwalitatief hoogstaande flauwekul voor de intelligente onbenul!
  donderdag 29 maart 2007 @ 15:17:11 #14
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_47793536
quote:
Op donderdag 29 maart 2007 14:45 schreef BliksemSchigt het volgende:
Je OP mag je wel even updaten hoor, Montana.

Z'n resultaten erbij. Een foto'tje. Wordt het een centraal Marco van Basten-topic .

Kan iemand deze onder een ontslagbrief aan de KNVB photoshoppen? Voor in de OP.
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_47793791
quote:
Op donderdag 29 maart 2007 15:13 schreef Longmen het volgende:
Al gepost hier?
[..]

van B de coach die sinds 2004 aan het bouwen is.
Even de lijst erbij dan he:

Collins John 18/08/04 Geen vaste waarde, nergens. Raar.
Dave van den Bergh 18/08/04 In dit optiek, nog redelijk logisch, het principe van 1ste LB geblesseerd, dan de 2de, etc. Maar verder raar. Zeker in vergelijking met nu.
Jan Kromkamp 18/08/04 Niet raar. Vaste waarde bij PSV. Oranje-waardig.
Romeo Castelen 18/08/04 Geblesseerd geraakt, groot talent. Niet geheel raar.
Dirk Kuijt 03/09/04 Lijkt me logisch.
Khalid Boulahrouz 03/09/04 Lijkt me logisch.
Maarten Stekelenburg 03/09/04 Lijkt me logisch.
Romano Denneboom 03/09/04 Onlogisch, geheel debiel.
Barry van Galen 17/11/04 Voor een vriendschappelijke wedstrijd, als afscheid. Mwah.
Joris Mathijsen 17/11/04 Niet raar, oranje-waardig.
Ugur Yildirim 09/02/05 Om de Turken te pesten .
Hedwiges Maduro 26/03/05 Toendertijd niet heel raar, nu wel.
Ryan Babel 26/03/05 Lijkt me logisch.
Barry Opdam 04/06/05 Had niet gehoeven.
Robin van Persie 04/06/05 Lijkt me geheel logisch.
Theo Lucius 04/06/05 Ik vond het vrij apart, sommige vonden het wel oranje-waardig.
Tim de Cler 17/08/05 Als 2de/3de keuze achter Gio, niet heel raar.
Ron Vlaar 08/10/05 Groot talent.
Henk Timmer 12/11/05 Degelijke keeper, achter vd Sar. Oefenwedstrijd.
Kew Jaliens 01/03/06 Onbegrijpelijk, Oranje-onwaardig.
Martijn Meerdink 01/03/06 Onbegrijpelijk, Oranje-onwaardig.
Nick Hofs 01/03/06 Wel begrijpelijk, een beetje.
Klaas-Jan Huntelaar 16/08/06 Begrijpeijk.
Stijn Schaars 16/08/06 Aanvoerder van Jong Oranje, begrijpelijk.
Theo Janssen 16/08/06 Valt wat voor te zeggen, niet Oranje waardig though.
Urby Emanuelson 16/08/06 Begrijpelijk.
David Mendes da Silva 07/02/07 Niet heel raar, bij AZ een goede speler.
Ibrahim Afellay 28/03/07 Groot talent.
Danny Koevermans 28/03/07 Als breekijzer, ipv VoH. Best logisch. Zeker gezien AZ.
Demy de Zeeuw 28/03/07 Van grote waarde voor AZ, zeker potentie.

Dus al met al, valt het, naar mijn mening wel mee, zeker als je ongeveer toch zeker 12 mensen telt die in de toekomst prob vaker het shirt zullen dragen of bij de selectie zullen zitten, ook bij andere bondscoaches.
pi_47793944
Met keuzes als John, Kerstboom en Meerdink maak je je compleet belachelijk!!!!
pi_47793985
Ik ben het wel met de post hierboven eens. Collins John, Dave van den Bergh, Romeo Castelen, Denneboom, Van Galen, Yildirim, Opdam, Lucius, Kjieuw Jaliens, Meerdink, Nick Hofs hebben we gewoon niet nodig bij het Nederlands elftal. Over Koevermans heb ik ook grote twijfels.
  donderdag 29 maart 2007 @ 15:32:08 #18
82578 Grimm
shoo bi do bi doo
pi_47794156
quote:
Op donderdag 29 maart 2007 15:11 schreef Sala-adin het volgende:
Nederlands elftal

Het zijn toch losers en zullen nooit winnaars worden
EK'88? wat heeft dat pauperland van jouw gewonnen?
pi_47794188
Koef kan ik begrijpen en Hofs en Castelen (mits fit in in vorm) ook nog wel maar dan houd het op!!
  donderdag 29 maart 2007 @ 15:34:05 #20
30220 Barca
~:) EVIL - E; Bad As I Wanna B
pi_47794247
Als je kiest voor Mathijsen ben je gewoon een idioot!
Retro is mode, metro ook!
'Bert, Bert, ik duw een banaan in je kont!' "Oh ja, lekker, Ernie!"
pi_47794305
quote:
Op donderdag 29 maart 2007 15:32 schreef Grimm het volgende:

[..]

EK'88? wat heeft dat pauperland van jouw gewonnen?
pi_47794331
Dat fucking EK is ook al weer bijna 20 jaar geleden .
pi_47794515
quote:
Op donderdag 29 maart 2007 15:36 schreef hello_moto1992 het volgende:
Dat fucking EK is ook al weer bijna 20 jaar geleden .
Toen was onze bondscoach nog de held
  donderdag 29 maart 2007 @ 15:42:15 #24
82578 Grimm
shoo bi do bi doo
pi_47794570
Ik begrijp nog meer spelers niet..emmanuelson, heitinga, babel, bouma, jaliens, landzaat, de jong.
Ik vind deze spelers allemaal niet of nog niet NL elftal waardig, veel liever zie ik davids, makaay etc. spelen in plaats van deze veelal jonge spelers.
Laat er ze er dan n's bij komen, maar we kunnen nu al een jaar zien dat de routine de jonge spelers missen.

En dan tot twee keer toe 5 minuten voor tijd Seedorf in laten vallen vind ik volstrekt nutteloos en dat verdient die jongen ook niet.
Dan speelde ik nog liever voor de belgen dan dat ik 5 minuten moest aankijken hoe de jonge jongens faalden
pi_47794576
quote:
Op donderdag 29 maart 2007 15:34 schreef Barca het volgende:
Als je kiest voor Mathijsen ben je gewoon een idioot!
Gast. Mathijsen speelt de laatste tijd erg goed in Oranje. Vrijwel foutloos.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')