Te makkelijkquote:Op donderdag 29 maart 2007 14:33 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Drenthe is op zijn jonge leeftijd verder dit heel siezoen al de beste bij Feyenoord.
Triest genoeg betrapte ik mezelf er gisteren op dat ik na die ene gemiste kans dat die Sloveen wegliep uit de rug van Bouma teleurgesteld op de tafel ramde.quote:Op donderdag 29 maart 2007 14:45 schreef TheVulture het volgende:
...
Ik ben echt op een punt aangekomen dat ik het NL-elftal liever zie verliezen dan dat ik ze zie winnen, en dat allemaal dankzij een man: Marco van Basten.
Ik wil weer trots kunnen zijn op een NL-elftal met een logische consequente strijdwijze.... dus Marco rot op!
Het is bij mij net zo dus. vraag me alleen af hoe je als publiek je stem kunt laten gelden bij de KNVB... misschien uit protest geen kaartje kopen voor de eerstvolgende interland.quote:Op donderdag 29 maart 2007 14:52 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Triest genoeg betrapte ik mezelf er gisteren op dat ik na die ene gemiste kans dat die Sloveen wegliep uit de rug van Bouma teleurgesteld op de tafel ramde.
Heel triest, ik weet het...![]()
![]()
![]()
Dan word de OP te langquote:Op donderdag 29 maart 2007 15:02 schreef TJDoornbos het volgende:
Kan er in de OP niet een lijstje met namen van FOK!kers die tegen Marco zijn, lekker overzichtelijk
Daar heb jij een punt. Ik gok als je alle namen van iedere nede/medelander op papier zet die Marco eruit wil hebben dat je de A2 kan behangenquote:
van B de coach die sinds 2004 aan het bouwen is.quote:Eén coach troeft Van Basten af met debutanten
29/3/2007 12:15
Bondscoach Marco van Basten voegde in Slovenië drie spelers toe aan het arsenaal debutanten dat hij sinds zijn aantreden heeft opgeroepen. Met Ibrahim Afellay, Danny Koevermans en Demy de Zeeuw voerde hij zijn totaal op tot dertig nieuwelingen. Slechts één bondscoach liet in een soortgelijke periode meer spelers debuteren.
Bob Glendenning stelde in zijn eerste 34 interlands liefst zestig nieuwe internationals op, al was het niet de trainer zelf die deze spelers had geselecteerd, maar de keuzecommissie van de KNVB. Daarvoor had de geboren Engelsman wel zeven jaar nodig. Glendenning liet van 1923 tot 1940 in totaal 117 spelers debuteren tijdens de 87 interlands dat hij de scepter zwaaide over het Nederlands elftal.
Van Basten zat tegen Slovenië voor de 34ste keer op de bank als bondscoach. In 31 maanden liet hij dertig keer een speler voor het eerst een shirt van Oranje aantrekken. Dat zijn er bijvoorbeeld twee keer zoveel als Dick Advocaat in eenzelfde tijdspanne liet opdraven, terwijl Rinus Michels 53 interlands nodig had om tot dat aantal te komen.
Van de dertig debutanten had Van Basten er woensdag tien opgenomen in zijn achttienkoppige selectie voor het duel met Slovenië. Zeven van hen kwamen in Celje op het veld, Maarten Stekelenburg, Khalid Boulahrouz en Klaas-Jan Huntelaar bleven op de bank zitten.
quote:Op donderdag 29 maart 2007 14:45 schreef BliksemSchigt het volgende:
Je OP mag je wel even updaten hoor, Montana.
Z'n resultaten erbij. Een foto'tje. Wordt het een centraal Marco van Basten-topic.
Even de lijst erbij dan he:quote:Op donderdag 29 maart 2007 15:13 schreef Longmen het volgende:
Al gepost hier?
[..]
van B de coach die sinds 2004 aan het bouwen is.![]()
EK'88? wat heeft dat pauperland van jouw gewonnen?quote:Op donderdag 29 maart 2007 15:11 schreef Sala-adin het volgende:
Nederlands elftal
Het zijn toch losers en zullen nooit winnaars worden
quote:Op donderdag 29 maart 2007 15:32 schreef Grimm het volgende:
[..]
EK'88? wat heeft dat pauperland van jouw gewonnen?
Toen was onze bondscoach nog de heldquote:Op donderdag 29 maart 2007 15:36 schreef hello_moto1992 het volgende:
Dat fucking EK is ook al weer bijna 20 jaar geleden.
Gast. Mathijsen speelt de laatste tijd erg goed in Oranje. Vrijwel foutloos.quote:Op donderdag 29 maart 2007 15:34 schreef Barca het volgende:
Als je kiest voor Mathijsen ben je gewoon een idioot!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |