Gaarne deze Eed in uw eerste post op te nemen!quote:Ik zweer dat ik iedere dag koffie zal drinken:
ik zal nooit of te nimmer koffie afkraken:
ik zal iedere dag op z'n minst 10 posts posten in dit topic:
bij slecht gedrag zal ik 10x het "Wees Gekoffied" opschrijven:
ik zweer bij deze dat ik te allen tijde zal; trachten het werkwoord Koffiën te bezigen waar dit mogelijk is!
Ik zal ooit eens in mijn leven een Starbucks bezoeken
Ik heb het gedaan en geloof dat ie werkt!quote:Op donderdag 29 maart 2007 09:10 schreef eer-ik het volgende:
oh trouwens, tim, je kunt ook even je UI opslaan, en hier uploaden o.i.d.
Dan blijft ie het wellicht gewoon doen
quote:Op donderdag 29 maart 2007 09:17 schreef Kuukske het volgende:
Bah, koude thee.
goed bezig.quote:Op donderdag 29 maart 2007 09:18 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Ik heb het gedaan en geloof dat ie werkt!![]()
quote:Op donderdag 29 maart 2007 09:20 schreef eer-ik het volgende:
[..]
goed bezig.
Ik verander het effe in de wiki
quote:Op donderdag 29 maart 2007 09:21 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
oja het antwoord op de vraag van mijn stage is vanLeest!
he, waar stond jij eerst in de OP?quote:Op donderdag 29 maart 2007 09:21 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
oja het antwoord op de vraag van mijn stage is vanLeest!
huh ... nou ben ik weg uit de OP ..!quote:Op donderdag 29 maart 2007 09:24 schreef eer-ik het volgende:
[..]
he, waar stond jij eerst in de OP?
Want de OP is nu wel verneukt zie ik, maar ik dacht dat je op een andere plek stond
Stond je naast buzzer? weet je dat?
goeie morgen eer-ik
IK zie het al
Daar ben ik weer... maar nu is iemand anders wegquote:Op donderdag 29 maart 2007 09:26 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
huh ... nou ben ik weg uit de OP ..!![]()
Ja, klopt, ik was het even aan het bijwerken.quote:Op donderdag 29 maart 2007 09:26 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Daar ben ik weer... maar nu is iemand anders weg![]()
wat heb je het toch slecht daarquote:Op donderdag 29 maart 2007 09:28 schreef OA het volgende:
Blijkbaar is er weer iemand jarig vandaag...![]()
ik zit nu met warm appalgebak voor mn neus!!![]()
en koffie![]()
quote:Op donderdag 29 maart 2007 09:29 schreef eer-ik het volgende:
[..]
wat heb je het toch slecht daar
Ik dacht trouwens dat de zon de hele week zou aanhouden.
Ja, ik weet het, het was naief van me, we leven nog steeds in nederland...
Maar ik had zo graag in het zonnetje willen zitten en leren en fokken vandaag
ik vind het wel prima weer om binnen op een kantoor te zittenquote:Op donderdag 29 maart 2007 09:29 schreef eer-ik het volgende:
[..]
wat heb je het toch slecht daar
Ik dacht trouwens dat de zon de hele week zou aanhouden.
Ja, ik weet het, het was naief van me, we leven nog steeds in nederland...
Maar ik had zo graag in het zonnetje willen zitten en leren vandaag
gefeliciteerdquote:Op donderdag 29 maart 2007 09:33 schreef OA het volgende:
Hé, ik ben gisteren ongemerkt de "2000-grens" gepasseerd...![]()
Gefeliciteerdquote:Op donderdag 29 maart 2007 09:33 schreef OA het volgende:
Hé, ik ben gisteren ongemerkt de "2000-grens" gepasseerd...![]()
die 8000 ga k vandaag nog wel halen met een beetje 'geluk'quote:Op donderdag 29 maart 2007 09:35 schreef eer-ik het volgende:
[..]
gefeliciteerd
* eer-ik checkt eigen postcount
hij is mooi vandaag
7979
Dan ga ik voor de 1500quote:Op donderdag 29 maart 2007 09:36 schreef eer-ik het volgende:
[..]
die 8000 ga k vandaag nog wel halen met een beetje 'geluk'
Dagdagquote:Op donderdag 29 maart 2007 09:40 schreef vrolijke-frits het volgende:
Ik ben er ook weer
En ik ben ook weer weg!
Ik ga werken in Heerenveen vandaag!
POstcount: 2328
Spreek jullie vanavond wel weder!
Ik doe mijn bestquote:Op donderdag 29 maart 2007 09:39 schreef eer-ik het volgende:
[..]
dan mag je ook nog best aardig doorposten
ik moet er nog 15 nu ofzo
Best te doen
mwah..quote:Op donderdag 29 maart 2007 09:39 schreef eer-ik het volgende:
[..]
dan mag je ook nog best aardig doorposten
Hey Frits!quote:Op donderdag 29 maart 2007 09:40 schreef vrolijke-frits het volgende:
Ik ben er ook weer
En ik ben ook weer weg!
Ik ga werken in Heerenveen vandaag!
POstcount: 2328
Spreek jullie vanavond wel weder!
whehe, echt ?quote:Op donderdag 29 maart 2007 09:41 schreef OA het volgende:
[..]
mwah..
aan het begin van de maand stond mijn postcount op 500- ...![]()
Als ik een beetje m'n best doe haal ik dit weekend de 21.000 nog.quote:
Moge BrandXquote:Op donderdag 29 maart 2007 09:47 schreef BrandX het volgende:
ik ga koffie voor de drie mannen hier halen
briljante TVP dit!
Wie heb je nu weer omgekocht.quote:
je bent hier toch al...quote:
Ik las trouwens dat je voor 3 mannen bier ging halenquote:Op donderdag 29 maart 2007 09:47 schreef BrandX het volgende:
ik ga koffie voor de drie mannen hier halen
briljante TVP dit!
Ziet er goed uit!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 15 augustus 2009 23:05 schreef eer-ik het volgende:
Ik vind je sig nogal denigrerend.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
ik heb paaseitjes!quote:Op donderdag 29 maart 2007 10:17 schreef Kuukske het volgende:
Er staat hier een doos bonbons op de kast. Zoeen giga chocolade verleiding.
quote:Op donderdag 29 maart 2007 10:17 schreef Kuukske het volgende:
Nah lekker danquote:
quote:Op donderdag 29 maart 2007 10:07 schreef OA het volgende:
[..]
Ziet er goed uit!![]()
Afgelopen weekend was ik hier trouwens...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat deed je daar
Chillen gewoon ofzo
Signature.
Mijn vader kwam gister terug uit België, met een doos van dit:quote:Op donderdag 29 maart 2007 10:17 schreef Kuukske het volgende:
altijd baas boven baas hequote:Op donderdag 29 maart 2007 10:27 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Mijn vader kwam gister terug uit België, met een doos van dit:
[afbeelding]
niemand die reageert....quote:
Ohja, daar wilde ik nog wat op zeggen.quote:Op donderdag 29 maart 2007 10:30 schreef OA het volgende:
[..]
niemand die reageert....![]()
er heerste hier paniek hoor...het brandalarm ging ineens af...
![]()
Normaal gesproken hebben wij regelmatig een oefening maar die wordt altijd aangekondigd... en dat waren ze nu dus vergeten...![]()
srond ik voor niets buiten inde kou...![]()
en verliep de onaangekondigde oefening soepeltjes?quote:Op donderdag 29 maart 2007 10:30 schreef OA het volgende:
[..]
niemand die reageert....![]()
er heerste hier paniek hoor...het brandalarm ging ineens af...
![]()
Normaal gesproken hebben wij regelmatig een oefening maar die wordt altijd aangekondigd... en dat waren ze nu dus vergeten...![]()
srond ik voor niets buiten inde kou...![]()
Bij ons is het altijd op iedere laatste vrijdag van de maand worstenbroodjesquote:Op donderdag 29 maart 2007 10:32 schreef eer-ik het volgende:
oeh, ik moet even naar beneden geloof ik, er komt een croissantenlucht voorbij jakkeren
Kan ik meteen een nieuwe bak koffie meenemen
is het morgen alweer de laatste vrijdag van de maand?!quote:Op donderdag 29 maart 2007 10:33 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Bij ons is het altijd op iedere laatste vrijdag van de maand worstenbroodjes.. en dat is MORGEN!
![]()
![]()
Het was idd onaangekondigd, maar dat was niet zo bedoeld....quote:Op donderdag 29 maart 2007 10:32 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
en verliep de onaangekondigde oefening soepeltjes?![]()
Hehe, eindelijk!quote:Op donderdag 29 maart 2007 10:34 schreef eer-ik het volgende:
[..]
is het morgen alweer de laatste vrijdag van de maand?!
Ohja
Tering, wat gaat dit jaar toch snel.
ik had gister m'n laatste lesdag[afbeelding]
dank je voor je medelevenquote:Op donderdag 29 maart 2007 10:39 schreef OA het volgende:
[..]
Hehe, eindelijk!![]()
Ik vond al dat je wat weinig vrije tijd had... na de examens wordt alles beter...![]()
Oei vervelendquote:Op donderdag 29 maart 2007 10:49 schreef crossover het volgende:
![]()
Godver, ik werd midden in de nacht wakker door een gigantische steek in m'n voorhoofdgeen idee waar het vandaan kwam, bleek dat er een soort van wesp (maar dan groter) op m'n kamer zat
Dat beest had me gestoken terwijl ik sliep
quote:Op donderdag 29 maart 2007 10:54 schreef MPG het volgende:
goedemorgen allemaal
Na een drietal bakjes koffie heb ik mezelf ff aan het uploaden gezet:
backup van OP
backup van WIKI
zoals altijd hequote:
kutbeest.quote:Op donderdag 29 maart 2007 10:49 schreef crossover het volgende:
![]()
Godver, ik werd midden in de nacht wakker door een gigantische steek in m'n voorhoofdgeen idee waar het vandaan kwam, bleek dat er een soort van wesp (maar dan groter) op m'n kamer zat
Wat een aso'squote:Op donderdag 29 maart 2007 10:55 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Oei vervelend![]()
Ik werd vanacht wakker door ellendige zatte huisgenoten die een dvd gingen kijken met de volumeknop tot het maximum opengedraaid..![]()
Ja, verder is nog alles OKquote:Op donderdag 29 maart 2007 10:56 schreef eer-ik het volgende:
[..]
kutbeest.
moge cross
verder wel alles goed?
zulks een puikheid, die studentenhuizenquote:Op donderdag 29 maart 2007 10:55 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Oei vervelend![]()
Ik werd vanacht wakker door ellendige zatte huisgenoten die een dvd gingen kijken met de volumeknop tot het maximum opengedraaid..![]()
mooiquote:Op donderdag 29 maart 2007 10:57 schreef crossover het volgende:
[..]
Wat een aso's
[..]
Ja, verder is nog alles OK [afbeelding]
quote:Op donderdag 29 maart 2007 10:49 schreef crossover het volgende:
![]()
of een vleermuisquote:Op donderdag 29 maart 2007 10:58 schreef OA het volgende:
[..]
![]()
groter dan een wesp... een bij wellicht...![]()
quote:Op donderdag 29 maart 2007 10:23 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik ws natuurlijk naar Brugge en das niet zo ver van de kust...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat deed je daar
Chillen gewoon ofzo![]()
Dus zijn we even naar Oostende gereden!
Op zaterdag 15 augustus 2009 23:05 schreef eer-ik het volgende:
Ik vind je sig nogal denigrerend.
een hommel wellicht? al vraag ik me af of die dingen wel stekenquote:Op donderdag 29 maart 2007 10:58 schreef OA het volgende:
[..]
![]()
groter dan een wesp... een bij wellicht...![]()
rielekstquote:Op donderdag 29 maart 2007 11:00 schreef OA het volgende:
[..]
Ik ws natuurlijk naar Brugge en das niet zo ver van de kust...![]()
Dus zijn we even naar Oostende gereden!![]()
Ik heb ze er ook maar even van langs gegeven om 3 uur in de nachtquote:Op donderdag 29 maart 2007 10:57 schreef crossover het volgende:
[..]
Wat een aso's
[..]
Ja, verder is nog alles OK [afbeelding]
Oh en tijd voor koffie en ontbijt.
ik zie het verband tussen in brugge zijn, natuurlijk niet...quote:Op donderdag 29 maart 2007 11:00 schreef OA het volgende:
[..]
Ik ws natuurlijk naar Brugge en das niet zo ver van de kust...![]()
Dus zijn we even naar Oostende gereden!![]()
hommels steken niet.quote:Op donderdag 29 maart 2007 11:00 schreef MPG het volgende:
[..]
een hommel wellicht? al vraag ik me af of die dingen wel steken
Vanavond ff langs om te praten..quote:Op donderdag 29 maart 2007 10:58 schreef eer-ik het volgende:
[..]
mooi
hoe staat het ervoor met de chick?
oh, toch welquote:
bron: wikipedia enzo, moet je daar even zoeken op hommels.quote:Alleen vrouwtjes kunnen steken, zowel werksters als koninginnen. De steek van hommels is slechts pijnlijk en niet gevaarlijk, tenzij men allergisch is. Dan kan in extreme gevallen een anafylactische shock optreden, een ernstige allergische reactie, die levensbedreigend kan zijn. De angel van de hommel blijft niet achter na een steek zoals bij de honingbij. Een hommel gaat na een steek niet dood en kan de angel telkens opnieuw gebruiken, net zoals wespen. Door de angel wordt gif naar buiten gepompt. Hommels die zich aangevallen voelen laten dikwijls een verdedigingshouding zien door op één kant te gaan liggen en alle poten en het achterlijf met angel uit te steken.
Ik zal eens zoeken, heb 'm nog neergeslagen maar hij landde ergens op bed dus ik ben maar in een ander bed gaan liggen.quote:
Heb jij meerdere bedden?quote:Op donderdag 29 maart 2007 11:04 schreef crossover het volgende:
[..]
Ik zal eens zoeken, heb 'm nog neergeslagen maar hij landde ergens op bed dus ik ben maar in een ander bed gaan liggen.
ik wel.. dagje brugge -> conclusie trekken dat het goed weer is -> auto in -> halfuurtje rijden -> In oostende zijn -> zee, strand, rieleksenquote:Op donderdag 29 maart 2007 11:01 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ik zie het verband tussen in brugge zijn, natuurlijk niet...
of was je een gezellig weekendje weg, dat ik effe niet opgelet heb ofzo...
quote:Op donderdag 29 maart 2007 11:07 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Ja voor het geval dat hij last heeft van hommels/wespen..![]()
poot hier maar een foto neerquote:Op donderdag 29 maart 2007 11:04 schreef crossover het volgende:
[..]
Ik zal eens zoeken, heb 'm nog neergeslagen maar hij landde ergens op bed dus ik ben maar in een ander bed gaan liggen.
Kan 'm zo snel niet vindenquote:
quote:Op donderdag 29 maart 2007 11:08 schreef MPG het volgende:
[..]
ik wel.. dagje brugge -> conclusie trekken dat het goed weer is -> auto in -> halfuurtje rijden -> In oostende zijn -> zee, strand, rieleksen![]()
Ik zie dat ik mezelf niet helemaal goed geformuleerd heb, ik bedoelde namelijk, dat ik niet snapte waarom hij 'natuurlijk' in brugge zatquote:Op donderdag 29 maart 2007 11:08 schreef MPG het volgende:
[..]
ik wel.. dagje brugge -> conclusie trekken dat het goed weer is -> auto in -> halfuurtje rijden -> In oostende zijn -> zee, strand, rieleksen![]()
Hahaquote:Op donderdag 29 maart 2007 11:10 schreef eer-ik het volgende:
[..]
[..]
Ik zie dat ik mezelf niet helemaal goed geformuleerd heb, ik bedoelde namelijk, dat ik niet snapte waarom hij 'natuurlijk' in brugge zat
Dat is daar zat en dacht: he, het is mooi weer, laat ik naar het strand gaan, begrijp ik ook wel
weet niet waar ie woont, maar 't is best een goeie optiequote:Op donderdag 29 maart 2007 11:12 schreef MPG het volgende:
[..]
Haha... dan moet je ff wachten op het antwoord van hemzelf
... waarschijnlijk wilde hij een dagje eropuit en vond hij dat je in brugge wel rielekst een dagje eropuit kon vieren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |