je bent hier toch al...quote:
Ik las trouwens dat je voor 3 mannen bier ging halenquote:Op donderdag 29 maart 2007 09:47 schreef BrandX het volgende:
ik ga koffie voor de drie mannen hier halen
briljante TVP dit!
Ziet er goed uit!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 15 augustus 2009 23:05 schreef eer-ik het volgende:
Ik vind je sig nogal denigrerend.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
ik heb paaseitjes!quote:Op donderdag 29 maart 2007 10:17 schreef Kuukske het volgende:
Er staat hier een doos bonbons op de kast. Zoeen giga chocolade verleiding.
quote:Op donderdag 29 maart 2007 10:17 schreef Kuukske het volgende:
Nah lekker danquote:
quote:Op donderdag 29 maart 2007 10:07 schreef OA het volgende:
[..]
Ziet er goed uit!![]()
Afgelopen weekend was ik hier trouwens...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat deed je daar
Chillen gewoon ofzo
Signature.
Mijn vader kwam gister terug uit België, met een doos van dit:quote:Op donderdag 29 maart 2007 10:17 schreef Kuukske het volgende:
altijd baas boven baas hequote:Op donderdag 29 maart 2007 10:27 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Mijn vader kwam gister terug uit België, met een doos van dit:
[afbeelding]
niemand die reageert....quote:
Ohja, daar wilde ik nog wat op zeggen.quote:Op donderdag 29 maart 2007 10:30 schreef OA het volgende:
[..]
niemand die reageert....![]()
er heerste hier paniek hoor...het brandalarm ging ineens af...
![]()
Normaal gesproken hebben wij regelmatig een oefening maar die wordt altijd aangekondigd... en dat waren ze nu dus vergeten...![]()
srond ik voor niets buiten inde kou...![]()
en verliep de onaangekondigde oefening soepeltjes?quote:Op donderdag 29 maart 2007 10:30 schreef OA het volgende:
[..]
niemand die reageert....![]()
er heerste hier paniek hoor...het brandalarm ging ineens af...
![]()
Normaal gesproken hebben wij regelmatig een oefening maar die wordt altijd aangekondigd... en dat waren ze nu dus vergeten...![]()
srond ik voor niets buiten inde kou...![]()
Bij ons is het altijd op iedere laatste vrijdag van de maand worstenbroodjesquote:Op donderdag 29 maart 2007 10:32 schreef eer-ik het volgende:
oeh, ik moet even naar beneden geloof ik, er komt een croissantenlucht voorbij jakkeren
Kan ik meteen een nieuwe bak koffie meenemen
is het morgen alweer de laatste vrijdag van de maand?!quote:Op donderdag 29 maart 2007 10:33 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Bij ons is het altijd op iedere laatste vrijdag van de maand worstenbroodjes.. en dat is MORGEN!
![]()
![]()
Het was idd onaangekondigd, maar dat was niet zo bedoeld....quote:Op donderdag 29 maart 2007 10:32 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
en verliep de onaangekondigde oefening soepeltjes?![]()
Hehe, eindelijk!quote:Op donderdag 29 maart 2007 10:34 schreef eer-ik het volgende:
[..]
is het morgen alweer de laatste vrijdag van de maand?!
Ohja
Tering, wat gaat dit jaar toch snel.
ik had gister m'n laatste lesdag[afbeelding]
dank je voor je medelevenquote:Op donderdag 29 maart 2007 10:39 schreef OA het volgende:
[..]
Hehe, eindelijk!![]()
Ik vond al dat je wat weinig vrije tijd had... na de examens wordt alles beter...![]()
Oei vervelendquote:Op donderdag 29 maart 2007 10:49 schreef crossover het volgende:
![]()
Godver, ik werd midden in de nacht wakker door een gigantische steek in m'n voorhoofdgeen idee waar het vandaan kwam, bleek dat er een soort van wesp (maar dan groter) op m'n kamer zat
Dat beest had me gestoken terwijl ik sliep
quote:Op donderdag 29 maart 2007 10:54 schreef MPG het volgende:
goedemorgen allemaal
Na een drietal bakjes koffie heb ik mezelf ff aan het uploaden gezet:
backup van OP
backup van WIKI
zoals altijd hequote:
kutbeest.quote:Op donderdag 29 maart 2007 10:49 schreef crossover het volgende:
![]()
Godver, ik werd midden in de nacht wakker door een gigantische steek in m'n voorhoofdgeen idee waar het vandaan kwam, bleek dat er een soort van wesp (maar dan groter) op m'n kamer zat
Dat beest had me gestoken terwijl ik sliep
Wat een aso'squote:Op donderdag 29 maart 2007 10:55 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Oei vervelend![]()
Ik werd vanacht wakker door ellendige zatte huisgenoten die een dvd gingen kijken met de volumeknop tot het maximum opengedraaid..![]()
Ja, verder is nog alles OKquote:Op donderdag 29 maart 2007 10:56 schreef eer-ik het volgende:
[..]
kutbeest.
moge cross
verder wel alles goed?
zulks een puikheid, die studentenhuizenquote:Op donderdag 29 maart 2007 10:55 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Oei vervelend![]()
Ik werd vanacht wakker door ellendige zatte huisgenoten die een dvd gingen kijken met de volumeknop tot het maximum opengedraaid..![]()
mooiquote:Op donderdag 29 maart 2007 10:57 schreef crossover het volgende:
[..]
Wat een aso's
[..]
Ja, verder is nog alles OK [afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |