Nee, het gaat om hun ouders, en dat het niet heel slim is van de overheid om de dingen zo te regelen dat "stoppen met werken en bijstand aanvragen" de aantrekkelijkste optie is.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 13:33 schreef Gia het volgende:
Hier gaat het ook om kinderen die er al zijn.
Als ik alleen kinderen zou hebben voor mijn plezier, omdat dat zo leuk is, waarom zou ik er dan energie in steken om ze wat bij te brengen. Mijn oudste wil graag het onderwijs in, waarvoor wij dus flink moeten investeren, maar waar dan straks andere kinderen weer mee geholpen zijn.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 13:13 schreef niet_links het volgende:
[..]
Ah dus volgens jou neem je kinderen voor de maatschappij![]()
Je neemt kinderen omdat je een kinderwens hebt hoor. Dat betekend niet dat iedereen aan jouw kinderwens moet meebetalen.
Waar wil je het allemaal van doen nog meer belastingenquote:Op vrijdag 30 maart 2007 13:33 schreef Gia het volgende:
[..]
Hier gaat het ook om kinderen die er al zijn. Of een kind nu 3 of 18 is, blijft hetzelfde. Die van 3 kan ook een bolleboos zijn. En dat komt er misschien niet uit als de ouders te arm zijn om bijvoorbeeld iets achterlijks als een computer aan te schaffen. Maar jij vindt dus dat kinderen wel financieel gesteund mogen worden als ze 18 zijn en kunnen leren, maar niet als ze jonger zijn.
Ik ben dat dus niet met je eens.
Ben het wel met je eens dat studiebeurzen er alleen zouden moeten zijn voor hardwerkende studenten die met minstens een 6,5 gemiddeld van school komen en géén onvoldoendes hebben op hun lijst. Heb je een 6,4 gemiddeld, dan heb je pech, betaal je het maar zelf. (Eigenlijk vind ik dat het een 7 moet zijn, met een marge tot 6,5)
Verder vind ik, zoals je boven kunt lezen, dat kinderbijslag afgeschaft moet worden en dat mensen voor elk kind een toelage moeten krijgen van rond de 500 euro. (voor max. 3 kinderen) Daarnaast kan dan aanvulling zijn in de vorm van bijstand. Iemand met 3 kinderen krijgt dus 1500 euro en heeft uiteraard dan geen recht op bijstand.
In geval van 2 ouders kan er één besluiten tijdelijk te stoppen met werken om voor de kinderen te zorgen. Of ze kunnen het geld gebruiken om de opvang van te betalen en eventueel parttime werken. Voor kinderen van 4 tot 12 kan de toelage worden verlaagd tot 200 euro, voor naschoolse opvang of je doet dit zelf. Vanaf 12 jaar 100 euro per kind.
Verder vind ik dat het OV voor kinderen boven de 12 gratis moet zijn als ze verder dan 10 kilometer van huis op school zitten. Dit moet dus ook voor studenten gelden. Woon je binnen 10 km van school, dan geen OV-kaart.
Wat is het verschil ? Je beleefd er beide plezier aan en het is een beslissing die je neemt en die je voor jezelf neemt. Kinderen zjn geen speelgoed maar een stuk verantwoording en als je die niet kan dragen (financieel of emotioneel) dan moet je ze niet nemen en niet verwachten dat anderen het voor jou gaan betalen.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 13:37 schreef Gia het volgende:
[..]
Als ik alleen kinderen zou hebben voor mijn plezier, omdat dat zo leuk is, waarom zou ik er dan energie in steken om ze wat bij te brengen. Mijn oudste wil graag het onderwijs in, waarvoor wij dus flink moeten investeren, maar waar dan straks andere kinderen weer mee geholpen zijn.
Het zijn trouwens ook niet mijn kinderen. Ze zijn namelijk van zichzelf. Zodra een kind geboren wordt is het een eigen individu. Ouders hebben de taak van deze kinderen goede burgers te maken en daar mag best wat tegenover staan.
Er wordt hier over kinderen gesproken alsof het een stuk speelgoed is.
"Als ik een computer wil, betaal ik die zelf, dus dan moet je dat ook maar doen als je een kind wilt"
Ik vind het heel naief om te denken dat een 6,5 of 7 echt iets zegt over iemands kunnen. Er zijn zat scholen die de cijfers maar een beetje gunstiger maken, en dat kan ook, tenslotte telt het centraal examen maar voor de helft mee. Hoe hoger de cijfers, hoe beter de school staat aangeschreven. En dat geen onvoldoende vind ik helemaal belachelijk in een tweede fase systeem waar wiskunde voor iedereen verplicht is bijv. Niet iedereen is overal goed in, daar mag je best rekening mee houden. Maar daar ben je dan wel weer keihard en eis je prestaties, terwijl de 500 euro bonus al is als je er een paar kinderen uitgepoept hebt. Heel knap gedaan hoor, maar dat is de kunst niet. En dat vind ik dus ook het gevaar van een 'oudersalaris': waar blijft de bijbehorende prestatie? Of heb je die al geleverd doordat je dat kind op de wereld hebt gezet.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 13:33 schreef Gia het volgende:
Ben het wel met je eens dat studiebeurzen er alleen zouden moeten zijn voor hardwerkende studenten die met minstens een 6,5 gemiddeld van school komen en géén onvoldoendes hebben op hun lijst. Heb je een 6,4 gemiddeld, dan heb je pech, betaal je het maar zelf. (Eigenlijk vind ik dat het een 7 moet zijn, met een marge tot 6,5)
Nou, toch echt wel grotendeels hoor. Ik ken niemand die een kind heeft gekregen omdat het zoveel nut zou hebben voor de maatschappij. Overigens ken ik wel mensen die een kind kregen zodat ze lekker de bijstand in konden, maar da's een ander verhaalquote:Op vrijdag 30 maart 2007 13:37 schreef Gia het volgende:
Als ik alleen kinderen zou hebben voor mijn plezier, omdat dat zo leuk is, waarom zou ik er dan energie in steken om ze wat bij te brengen.
Dat komt dan allemaal te vervallen, dus. De toelage geldt dan ook alleen voor kinderen die in Nederland wonen. Scheelt sowieso enorm in de kinderbijslag die momenteel naar het buitenland gaat. Want uiteraard wordt het voor hen dan ook afgeschaft. En daar komt dan niks voor in de plaats.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 13:38 schreef niet_links het volgende:
[..]
Waar wil je het allemaal van doen nog meer belastingenZolang je het zelf maar niet hoeft te betalen is het wel ok.
Er is al :
KInderbijslag
Kinderkorting
aanvullende kinderkorting
alleenstaande ouder korting
ect ect
Dan wil ik ook niet voor de studie van andere mensen hun kinderen betalen. Dat betalen ze ook maar lekker zelf.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 13:39 schreef niet_links het volgende:
[..]
Wat is het verschil ? Je beleefd er beide plezier aan en het is een beslissing die je neemt en die je voor jezelf neemt. Kinderen zjn geen speelgoed maar een stuk verantwoording en als je die niet kan dragen (financieel of emotioneel) dan moet je ze niet nemen en niet verwachten dat anderen het voor jou gaan betalen.
Het opvoeden van kinderen tot nuttige burgers kost heel veel energie en verantwoordelijkheid. Daar mag best wat tegenover staan, vind ik.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 13:42 schreef miss_dynastie het volgende:
Nou, toch echt wel grotendeels hoor. Ik ken niemand die een kind heeft gekregen omdat het zoveel nut zou hebben voor de maatschappij. Overigens ken ik wel mensen die een kind kregen zodat ze lekker de bijstand in konden, maar da's een ander verhaal
Nee maar je wil wel dat ze voor je kinderen betalen. Neem je weloverwogen geen kinderen kan je nog voor de ander zijn kinderen betalen + dat je nog meer van die beroeps moeders krijgt die steeds weer een kindje uitpoepen wanneer ze moeten werken. 3 kinderen alsof we nog niet genoeg mensen op deze wereld hebben.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 13:45 schreef Gia het volgende:
[..]
Dan wil ik ook niet voor de studie van andere mensen hun kinderen betalen. Dat betalen ze ook maar lekker zelf.
Ach welnee, ik mag toch aannemen dat je van je kind houdt en wil dat het gelukkig wordt, en die kans is groter als je ze niet aan hun lot overlaat. Doe nou toch alsjeblieft niet alsof jij, de nobelheid zelve, je kinderen fatsoenlijk opvoedt omdat dat zo fijn is voor de rest van de mensen in dit land.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 13:49 schreef Gia het volgende:
Als ik alleen kinderen zou hebben omdat het leuk is, zou ik die energie er niet in steken. Gewoon voeren, kleding aan en lekker laten doen wat ze zelf willen.
klopt, ik heb alleen maar de ergernis gehad om niet te mogen werken omdat ik een vrouw ben met kinderen, en al heb ik me dag en nacht uit de naad gewerkt voor mijn kinderen en vanaf het moment dat ze wat ouder werden vrijwilligerswerk gedaan (dat mocht vreemd genoeg wel van die ex van mij) , en nog word ik vanaf alle kanten met de nek aangekeken alsof ik een lui mens zou zijn dat niets anders doet dan op de bank hangen en TV kijkenquote:Op vrijdag 30 maart 2007 12:47 schreef niet_links het volgende:
Dat dacht ik dus al, dan heb jij nooit de ergernis gehad van te moeten werken terwijl andere mensen te lui waren om te werken (was toen nogheel makkelijk nu al iets moeilijker maar nog niet moeilijk genoeg). Of te zien dat je wat opslag krijgt maar je 45% moet inleveren aan de staat om dat soort mensen te verzorgen. Is anders hoor of je geld krijgt zonder ervoor te werken of dat je ergens voor werkt en een stuk moet afstaan aan dingen waarvan je het nut niet inziet. Het is ook wel makkelijk om te zeggen laat ze maar meer betalen want bij jou blijft het toch hetzelfde.
volgens mij komt dat meer door de medische zorg voor en na de bevalling plus dat je niet gedwongen wordt je kleintje meteen in het diepe te gooien ( al die bacillen van vreemden waar zo'n kleintje nog geen weerstand tegen heeft) .. feit is dat het sterftecijfer hier maar een kwart is van de sterfte in Thailandquote:Dat komt door medische zorg van de eerste maanden niet omdat er een fout iemand voor zorgt en is dus een onzin argument. Hier lukt het de mensen goed en vroeger ging het ook goed. Alleen de medische zorg is verbeterd
ja hoor vast .. er gaan nog steeds minder mensen dood dan er geboren worden, dus dat moet wel goed zitten ? ..quote:Bangmakerij van de overheid er zijn genoeg kinderen nog steeds.
zoals ik al zei, je kan je kind niet gaan inleveren na een paar jaar omdat je inkomenssituatie verandert is, dus je moet wel zo lang vooruit gaan kijken wil je niet in een situatie belanden waarin je op de hulp van derden bent aangewezenquote:Jij had het over 18 jaar vooruitkijken toen ging ik terug naar 6-8
euhm, je familie hoeft niet te werken ? En mocht je de mazzel hebben idd een familielid te hebben die niet werkt, die vangt dan gratis en voor niets je kind(eren) op ? Want helaas is het zo dat je je kosten alleen maar vergoed kan krijgen als je kind op een gediplomeerde opvang zit, regel je de opvang particulier zal je het toch zelf moeten opbrengen ?quote:Dit gaat gewoon teveel kosten en is niet nodig, mensen moeten gewoon hulp inschakelen van familie of naar creshes gaan. Kan of wil je dat niet dan maar geen kinderen. Je wilt iets dan moet je het ook maar plannen niet alles hoeft je op een zilveren schaaltje aangeboden worden (dat is nu het verschil van iemand die voor zn geld werkt en dingen plant t.o.v iemand die verwacht dat iemand anders voor hem zorgt)
helaas zijn de wetenschappers het niet met je eensquote:Je zal ze maar de korst geven die wel gelijk zwanger zijn. Dus dat is geen goed argument. Vanaf 30 kan best valt allemaal enorm mee.
http://tinyurl.com/2tw5o8quote:Helaas, hoe ouder de vrouw, hoe moeilijker ze zwanger zal worden, met of zonder medische hulp. Je voelt je op je 35ste of 40ste jong en dynamisch, je verzorgt je goed, doet veel aan sport, ziet er maar 25 uit… Maar onze biologie is onverbiddelijk, om moeder te worden ben je oud.
Studies bij vrouwen zonder en met vruchtbaarheidsproblemen tonen duidelijk aan dat de vrouw het meest vruchtbaar is onder de 30 jaar. Een negatieve trend ziet men in de curve tussen de 30 en 35 jaar. Maar tussen de 35 en 40 jaar ziet men een afname van de vruchtbaarheid van 30%.“Bij een vrouw van 25 jaar zijn 30% van haar eicellen chromosomaal abnormaal. Bij een vrouw van 37 jaar, 60%. Ik vind het verrassend dat vrouwen over het algemeen niet ingelicht zijn over deze biologische feiten.”
met zo'n regeling als ik voorstel kom je juist af van die beroepsmoedersquote:Ja nogal logisch dat je alleen maar kan raden omdat zoiets totaal niet vaststaat en je dan nog meer beoerpsmoeder creerd. Overigens wil je de vergrijzing met kinderne opvangen en dan neem je opeens 50% van de bevolking weg voor 4 jaar uit het arbeidsproces.. wel eens aan gedacht ?
tja, ik profiteer dus ook niet, ik werk ook hard .. en tegen die tijd dat ik dat niet meer kan nemen mijn kinderen het over .. ik zal ze dan maar leren alleen de billen te vegen van mensen die zelf ook luiers hebben verschoont als hobby, hoe jij je redt zoek je zelf maar uit ?quote:Ik profiteer nergens van ik heb altijd hard gewerkt en mn premies betaald. Je haalt gewoon een sentiment aan want nergens staat dat we tekort kinderen krijgen.
Nee hoor, wmb schaffen ze de kinderbijslag af. Maar dan ook de studiefinanciering en de gratis OV-kaart.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 13:56 schreef niet_links het volgende:
[..]
Nee maar je wil wel dat ze voor je kinderen betalen.
Je bent wel altijd op fok, dat kan ik van je zeggen. En hoe bedoel je uit je naad gewerkt voor je kinderen verzorgen telt niet en vrijwilligerswerk doe je niet voor je kinderen.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 14:13 schreef moussie het volgende:
[..]
klopt, ik heb alleen maar de ergernis gehad om niet te mogen werken omdat ik een vrouw ben met kinderen, en al heb ik me dag en nacht uit de naad gewerkt voor mijn kinderen en vanaf het moment dat ze wat ouder werden vrijwilligerswerk gedaan (dat mocht vreemd genoeg wel van die ex van mij) , en nog word ik vanaf alle kanten met de nek aangekeken alsof ik een lui mens zou zijn dat niets anders doet dan op de bank hangen en TV kijken
[..]
Heb je geen bewijs voor, en al die kinderen die op de dagopvan komen die gaan gelijk dood. Het is juist zo dat mensen die altijd maar hygienisch beschermd zijn veel vatbaarder zijn. Ik wordt hier makkelijk ziek van eten dat worden zij niet ze hebben veel meer weerstand als ikquote:volgens mij komt dat meer door de medische zorg voor en na de bevalling plus dat je niet gedwongen wordt je kleintje meteen in het diepe te gooien ( al die bacillen van vreemden waar zo'n kleintje nog geen weerstand tegen heeft) .. feit is dat het sterftecijfer hier maar een kwart is van de sterfte in Thailand
[..]
Kom met cijfers misschien geloof ik je dan maar feit is we sterven nog steeds niet uit.quote:ja hoor vast .. er gaan nog steeds minder mensen dood dan er geboren worden, dus dat moet wel goed zitten ? ..
en dat zijn dan de cijfers met bijstandsvrouwen erbij .. hoe komt dat eruit te zien als die weg zouden vallen .. dan begint Nederland langzaam aan uit te sterven ?
Tijdelijk dus geen jaren op derden aangewezen zijn is geen probleem.quote:[..]
zoals ik al zei, je kan je kind niet gaan inleveren na een paar jaar omdat je inkomenssituatie verandert is, dus je moet wel zo lang vooruit gaan kijken wil je niet in een situatie belanden waarin je op de hulp van derden bent aangewezen
[..]
Dus op 30ste kinderen nemen kan best daarna wordt het lastig.. Nou op je 30ste heb je genoeg gepsaard en geplant dan weet je tenminste of je relatie standhoud ect. Hoe werk je hard op het moment moussie ?quote:euhm, je familie hoeft niet te werken ? En mocht je de mazzel hebben idd een familielid te hebben die niet werkt, die vangt dan gratis en voor niets je kind(eren) op ? Want helaas is het zo dat je je kosten alleen maar vergoed kan krijgen als je kind op een gediplomeerde opvang zit, regel je de opvang particulier zal je het toch zelf moeten opbrengen ?
En creches zijn er nog lang niet overal, misschien dat het in de randstad tegenwoordig wat beter geregeld is maar hier in de buurt is het nog steeds een ramp ..
Voor de rest, scheidingen, ongelukken ed, er zijn zoveel dingen die kunnen gebeuren en die niet te plannen zijn .. het is maar goed dat dat zilveren schaaltje er is op zo'n moment zodat de kinderen niet 2 keer de dupe worden van zo'n gebeurtenis waar ze niets aan kunnen doen, het is alleen jammer dat er een kleine groep is die daar bewust misbruik van maakt [quote]
Eens dat het jammer is dat er een kleine groep bewust misbruik van maakt die verpesten het ook voor anderen en zo klein is die groep overigens niet.
[..]
[quote]
helaas zijn de wetenschappers het niet met je eens
[..]
http://tinyurl.com/2tw5o8
[..]
met zo'n regeling als ik voorstel kom je juist af van die beroepsmoeders
[..]
tja, ik profiteer dus ook niet, ik werk ook hard .. en tegen die tijd dat ik dat niet meer kan nemen mijn kinderen het over .. ik zal ze dan maar leren alleen de billen te vegen van mensen die zelf ook luiers hebben verschoont als hobby, hoe jij je redt zoek je zelf maar uit ?
Zoiets zal jou natuurlijk nooit overkomenquote:Op donderdag 29 maart 2007 10:36 schreef Toeps het volgende:
[..]
Zeg ik dat? Dat is imo nog erger. Maar nou noem je ook wel een uiterste. Het verbaast me toch steeds weer hoeveel vrouwen het voor elkaar krijgen zwanger te worden, en dan nog vóór de geboorte weer alleenstaand te zijn. Ik dacht dat kinderen nemen/krijgen/baren/whatever toch wel een doordachte keuze zou moeten zijn? Niet zo van: "Oh, ik ben zwanger van de eerste de beste gozer, maar ik vind 'm toch maar niets dus ik dump hem maar weer, en dat kind, ach, lekker toch? Hoef ik niet te solliciteren!"
Maar ik geloof niet dat je dat doet met het idee je kind een nuttig Nederlands burger te maken. Je doet dat vooral omdat het kind van jou is, omdat je van hem houdt. Anders zou je het ook met tig andere kinderen wel doen. Begrijp me niet verkeerd, ik wil ook kinderen, maar ik ben best zo eerlijk om toe te geven dat dat voor mijn eigen plezier is. Dat er zoiets is als kinderbijslag en toeslag voor opvang vind ik niet meer dan normaal omdat dat kind inderdaad een bijdrage zal leveren aan de maatschappij later als hij groot is, dus is het logisch dat de maatschappij ook bijdraagt nu, nu hij klein is. Maar dat doet niets af aan mijn eigen wens, ik heb die kinderwens, mocht die ooit verdwijnen dan is hij weg en zullen er echt geen kinderen komen omdat dat zo nuttig is voor de samenleving.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 13:49 schreef Gia het volgende:
Als ik alleen kinderen zou hebben omdat het leuk is, zou ik die energie er niet in steken. Gewoon voeren, kleding aan en lekker laten doen wat ze zelf willen.
Ik heb geen kinderen en zal ze ook niet krijgen, maar ik heb er geen enkele moeite mee om de kinderwens van anderen mee te financieren.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 13:13 schreef niet_links het volgende:
[..]
Ah dus volgens jou neem je kinderen voor de maatschappij![]()
Je neemt kinderen omdat je een kinderwens hebt hoor. Dat betekend niet dat iedereen aan jouw kinderwens moet meebetalen.
Dat is je goed recht net zoals het mijn recht is dat niet te willen. Als er nu een vakje op de belasting aangifte stond is gewetensbezwaarde tegen meefinancieren kinderwens andere en je dan dus ook niet mee hoefde te betalen zou deze discussie er niet zjin.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 15:05 schreef HiZ het volgende:
[..]
Ik heb geen kinderen en zal ze ook niet krijgen, maar ik heb er geen enkele moeite mee om de kinderwens van anderen mee te financieren.
Nee, dat is niet jouw goed recht. Het pure egoïsme dat jij zit te verdedigen op dit moment is een opzettelijke negatie van één heel simpel gegeven. Iedereen op deze wereld wordt ouder, en wij in het Westen worden inmiddels zo oud dat het onvermijdelijk is dat we zorg nodig hebben later in ons leven. Dat geldt net zo hard voor jou. Alleen zit jij hier nu net te doen alsof dat jou allemaal niet aangaat en je er dus ook niet aan hoeft bij te dragen.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 15:16 schreef niet_links het volgende:
[..]
Dat is je goed recht net zoals het mijn recht is dat niet te willen. Als er nu een vakje op de belasting aangifte stond is gewetensbezwaarde tegen meefinancieren kinderwens andere en je dan dus ook niet mee hoefde te betalen zou deze discussie er niet zjin.
vreemd hé, eigenlijk, als je thuis 24/7 voor je kinderen zorgt is het geen werk maar als je het doet van 9 tot 5 ineens weer wel ..quote:Op vrijdag 30 maart 2007 14:24 schreef niet_links het volgende:
Je bent wel altijd op fok, dat kan ik van je zeggen. En hoe bedoel je uit je naad gewerkt voor je kinderen verzorgen telt niet en vrijwilligerswerk doe je niet voor je kinderen.
en nu bevestig je dus dat je idd langzaam aan moet gaan wennen aan nieuwe dingen, doe je het te snel wordt je er ziek vanquote:Heb je geen bewijs voor, en al die kinderen die op de dagopvan komen die gaan gelijk dood. Het is juist zo dat mensen die altijd maar hygienisch beschermd zijn veel vatbaarder zijn. Ik wordt hier makkelijk ziek van eten dat worden zij niet ze hebben veel meer weerstand als ik
de mensheid op zich niet, de blanke Nederlander wel, die krijgt gewoon geen kinderen meerquote:Kom met cijfers misschien geloof ik je dan maar feit is we sterven nog steeds niet uit.
en met mijn voorstel is het dus tijdelijk, in tegenstelling tot nuquote:Tijdelijk dus geen jaren op derden aangewezen zijn is geen probleem.
heb je dat artikel überhaupt gelezen ? Er staat toch duidelijk dat je niet alleen moeilijker zwanger wordt maar ook dat de kwaliteit van de eitjes achteruit gaat, dat betekend dat je verhoudingsgewijs veel meer kans hebt op ziektes edquote:Dus op 30ste kinderen nemen kan best daarna wordt het lastig..
pff, misschien dat je genoeg hebt gespaard, maar of je relatie standhoud weet je nooit .. je zal maar 3 miskramen achter elkaar krijgen, de kans daarop neemt ook toe naarmate je ouder wordt, en dat niet kunnen verwerken .. relatie kapot en daarna te oud om nog opnieuw te kunnen beginnenquote:Nou op je 30ste heb je genoeg gepsaard en geplant dan weet je tenminste of je relatie standhoud ect.
niet zo hard .. mag niet meer van de doctor .. dus da's best lullig, op mijn leeftijd en met een arbeidshandicap werk vinden is niet makkelijk, zoals ik eerder al zei, flexibelere werktijden ed zouden voor mij een uitkomst zijnquote:Hoe werk je hard op het moment moussie ?
Mag jij mn moeder toch even vertellen hoe je dat doet 24/7 voor kinderen zorgen. Je overdrijft dingen weer eens.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 13:36 schreef moussie het volgende:
[..]
vreemd hé, eigenlijk, als je thuis 24/7 voor je kinderen zorgt is het geen werk maar als je het doet van 9 tot 5 ineens weer wel ..
en nee, vrijwilligerswerk doe je in het algemeen niet voor je kinderen
Ik ben een volwassen man als kind wen je makkelijker aan dingen. Kortom ik heb gelijk over het steriel opvoeden..quote:[..]
en nu bevestig je dus dat je idd langzaam aan moet gaan wennen aan nieuwe dingen, doe je het te snel wordt je er ziek van
[..]
Laat dan de allochtonen maar babies nemen doen ze toch wel ook al krijgen ze niets extra. IK heb overiggens nog steeds geen cijfers gezen.quote:de mensheid op zich niet, de blanke Nederlander wel, die krijgt gewoon geen kinderen meer
[..]
Nu is het ook tijdelijk tot 18 of 16. Maar goed vind het best hoor kinderbijslag x6 voor de eerste 3 jaar en daarna nooit meer iets. Dan kost het evenveel, maar goed dan kunnen ze weer geen werk vinden ect en kosten ze nog meer geld. [/quote]quote:en met mijn voorstel is het dus tijdelijk, in tegenstelling tot nu
[..]
Je doet je naam als drama koning weer eer aan om alles tot in het absurde te trekken. Er is heus wel wat risico in dit leven dat je zelf moet dragen en niet de staat ik weet dat is moeilijk te bevatten voor iemand die altijd verzorgd is door of de staat of een man. Maar je kan ook voor jezelf zorgen.quote:pff, misschien dat je genoeg hebt gespaard, maar of je relatie standhoud weet je nooit .. je zal maar 3 miskramen achter elkaar krijgen, de kans daarop neemt ook toe naarmate je ouder wordt, en dat niet kunnen verwerken .. relatie kapot en daarna te oud om nog opnieuw te kunnen beginnen
[..]
Je bent de hele dag op fok te vinden kantoorwerk is best wel mogelijk. Maar goed je kan totaal niets meer zoals je het zegt. Ik moet je maar op je woord geloven. Soms is geld vangen en niets doen heel makkelijk..quote:niet zo hard .. mag niet meer van de doctor .. dus da's best lullig, op mijn leeftijd en met een arbeidshandicap werk vinden is niet makkelijk, zoals ik eerder al zei, flexibelere werktijden ed zouden voor mij een uitkomst zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |