Daarom.quote:Op woensdag 28 maart 2007 20:59 schreef mcDavid het volgende:
Waarom op een zaterdag?
Omdat bier.quote:Op woensdag 28 maart 2007 20:59 schreef mcDavid het volgende:
Waarom op een zaterdag?
Jij gaat toch aan de kola?quote:
Je had maandag ook wel wat kolaatjes opquote:Op woensdag 28 maart 2007 21:11 schreef Q. het volgende:
[..]
Uiteraard. Ik heb een reputatie hoog te houden.
Met of zonder rietje gedronken?quote:Op woensdag 28 maart 2007 21:13 schreef Q. het volgende:
Ja, ik kan niet zo goed tegen koooooolaaaaa.
Was dat ik je droom van vannacht, of de nacht ervoor?quote:
Ik heb elke nacht dezelfde.quote:Op woensdag 28 maart 2007 21:34 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Was dat ik je droom van vannacht, of de nacht ervoor?
Natte (kola)droomquote:
Bubbleiciousquote:Op woensdag 28 maart 2007 21:40 schreef Q. het volgende:
Het is dan ook een hele mooie droom. En een emotionele droom.
All-in op chocola.quote:Op woensdag 28 maart 2007 22:06 schreef Misstique het volgende:
Ik eet een haas.
Right-o.quote:
Cool huh?quote:Op woensdag 28 maart 2007 22:51 schreef rompompom het volgende:
[..]
En een kwartet om het te vieren, hoezee!.
mits PIquote:Op donderdag 29 maart 2007 00:11 schreef paultjuhhh het volgende:
hoi ik moet me hier melden volgens nikky
Hiero. Moet ik teruglezen?quote:Op woensdag 28 maart 2007 21:32 schreef Misstique het volgende:
Waar blijft c_c nou?
quote:
Nee hoor, blijf liever weg.quote:Op donderdag 29 maart 2007 00:11 schreef paultjuhhh het volgende:
hoi ik moet me hier melden volgens nikky
Nogal.quote:
Wel! Oh. Dan moeten we maar een andere datum kiezen. Wat erg nu.quote:Op donderdag 29 maart 2007 07:08 schreef JDude het volgende:
Oh ik bedenk me net. Het kan niet de 7e. Want dan kan ik niet.
quote:Op donderdag 29 maart 2007 08:07 schreef Q. het volgende:
[..]
Wel! Oh. Dan moeten we maar een andere datum kiezen. Wat erg nu..
Neen!quote:Op donderdag 29 maart 2007 08:07 schreef Q. het volgende:
[..]
Wel! Oh. Dan moeten we maar een andere datum kiezen. Wat erg nu..
Nee? Ook niet als ik zelf eigenlijk de 7e niet kan?quote:Op donderdag 29 maart 2007 09:22 schreef JDude het volgende:
Ik denk niet dat Q en Ph. dat serieus meenden.
BeF orgiequote:Op donderdag 29 maart 2007 09:21 schreef Q. het volgende:
Het?
BeF piknick.quote:Op donderdag 29 maart 2007 09:21 schreef Q. het volgende:
Het?
Ik denk het wel hoor.quote:Op donderdag 29 maart 2007 09:22 schreef JDude het volgende:
Ik denk niet dat Q en Ph. dat serieus meenden.
Dat is 1e paasdag.quote:Op donderdag 29 maart 2007 09:33 schreef clumsy_clown het volgende:
Nu ja, eventueel kan het ook naar de 8e.
Dus moeten jullie eieren zoeken ofzo?quote:
Ik heb niets met het geloof, het is dat het bedrijf op tweede paasdag dicht is, anders zou ik gewoon gaan werken...quote:Op donderdag 29 maart 2007 09:34 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Dus moeten jullie eieren zoeken ofzo?Stomme Nederlanders met jullie stomme semi-feestdagen
.
Ik weet zelf niet eens of ik kan, eigenlijkquote:
Ja! En chocola! En paasbrood!quote:Op donderdag 29 maart 2007 09:34 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Dus moeten jullie eieren zoeken ofzo?Stomme Nederlanders met jullie stomme semi-feestdagen
.
Ja hodver, dit schiet niet op zo!quote:Op donderdag 29 maart 2007 09:41 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik weet zelf niet eens of ik kan, eigenlijk
Paasbroodquote:Op donderdag 29 maart 2007 09:44 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ja! En chocola! En paasbrood!.
Ik ben pas klaar om 3 uur op zaterdag. Reken een uur rijden, dus 4 uur pas in Utrecht. Dat schiet pas niet op.quote:Op donderdag 29 maart 2007 09:45 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ja hodver, dit schiet niet op zo!.
Tuulk wel. Tis niet zo alsof we 12 uur ah klaar zitten heur. Je bent dan hooguit een uurtje later dan de rest enzo.quote:Op donderdag 29 maart 2007 09:48 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ben pas klaar om 3 uur op zaterdag. Reken een uur rijden, dus 4 uur pas in Utrecht. Dat schiet pas niet op.
Inderdaad. Gewoon komen dus. Aanhang is uiteraard ook welkom.quote:Op donderdag 29 maart 2007 09:50 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Tuulk wel. Tis niet zo alsof we 12 uur ah klaar zitten heur. Je bent dan hooguit een uurtje later dan de rest enzo.
Ik heb geen tijden gezien, vandaar dat ik dus niet weet of ik kan. Of ik moet wat dingen zien te verschuiven. Ik kom er nog op terug. Pinguins doen altijd lastig, zeker als ze 14 jaar zijnquote:Op donderdag 29 maart 2007 09:50 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Tuulk wel. Tis niet zo alsof we 12 uur ah klaar zitten heur. Je bent dan hooguit een uurtje later dan de rest enzo.
Valt het jou ook op dat het altijd de mannen zijn die moelijk doen om meets?quote:Op donderdag 29 maart 2007 09:51 schreef Misstique het volgende:
[..]
Inderdaad. Gewoon komen dus. Aanhang is uiteraard ook welkom.
Niet als men om 19:00 al weer weg gaat nee.quote:Op donderdag 29 maart 2007 09:48 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ben pas klaar om 3 uur op zaterdag. Reken een uur rijden, dus 4 uur pas in Utrecht. Dat schiet pas niet op.
quote:Op donderdag 29 maart 2007 09:54 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Valt het jou ook op dat het altijd de mannen zijn die moelijk doen om meets?.
Ja! En maar blijven beweren dat vrouwen zo moeilijk zijn.quote:Op donderdag 29 maart 2007 09:54 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Precies, mijn aanhang komt gewoon niet, dat is veel gemakklijker.quote:Op donderdag 29 maart 2007 09:54 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Doe dan een conference call, dat is makkelijkerquote:Op donderdag 29 maart 2007 09:55 schreef Q. het volgende:
[..]
Niet als men om 19:00 al weer weg gaat nee.
Dat is één. Nu de rest nog.quote:
ik was ook uitgenodig door bizzquote:Op donderdag 29 maart 2007 10:00 schreef Misstique het volgende:
Goed, ik ben wel bereid om anderen tegemoet te komen en er de 8e van te maken. Misschien moeten we even inventariseren wie de 7e en wie de 8e kunnen?
en of ze nog leeftquote:Op donderdag 29 maart 2007 10:24 schreef Misstique het volgende:
Bizz? Leeft die nog?.
Ik zie haar nooit meer hier..
Al 3 met voorkeur voor de 8ste dus.quote:Op donderdag 29 maart 2007 10:28 schreef Pheno het volgende:
De 8ste zou moeten kunnen. Ik ga het even checken vanavond. Mijn arm zit al vol krassen, dus zeker weet ik het nooit
Soms ben ik hier nogquote:Op donderdag 29 maart 2007 10:24 schreef Misstique het volgende:
Bizz? Leeft die nog?.
Ik zie haar nooit meer hier..
Stimmtquote:Op donderdag 29 maart 2007 10:28 schreef Q. het volgende:
Ik heb Bizz een week of twee geleden nog IRL gezien.
Het gaat je ook alleen maar om het geld héquote:Op donderdag 29 maart 2007 10:29 schreef JDude het volgende:
Ik krijg nog geld van Bizz... maar nou loop ik d'r dus weer mis.
Liever heb ik zaterdag ivm repetities en zanglesquote:Op donderdag 29 maart 2007 10:21 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik was ook uitgenodig door bizz
de 7e kan ik pas heul laat en als ikt zo hoor is bijna iederen dan al weg (20.30uur werken dus)
de 8e kan ik heel de dag ondankspasen
dus voorkeur naar de 8e
Jaquote:
Omdat ONZ?quote:Op donderdag 29 maart 2007 16:58 schreef Janetje het volgende:
Tee Vou Pee.
Ik had bijna automatisch een slotje hierop gezet..![]()
Omdat ik zovaak slotjes zet een toevallig met m'n muis over het sluitknopje ging..quote:
*posthistory checktquote:Op donderdag 29 maart 2007 17:04 schreef Janetje het volgende:
[..]
Omdat ik zovaak slotjes zet een toevallig met m'n muis over het sluitknopje ging..
Ja hoor..quote:Op donderdag 29 maart 2007 17:11 schreef mcDavid het volgende:
[..]
*posthistory checktkom jij ook nog wel eens voor je lol op FOK!?
Sterf zelf, slome kut-noob.quote:
Niet met jou.quote:
quote:Op donderdag 29 maart 2007 17:18 schreef Misstique het volgende:
mcD doe eens een goeie poll maken! Nou gaat iedereen op die onzinoptie stemmen, inclusief ikzelf!.
Kei-leuk wat doettie danquote:Op donderdag 29 maart 2007 17:28 schreef mcDavid het volgende:
WTF Henk is aan het verbouwen!
Net alsof jij daar problemen mee hebtquote:Op donderdag 29 maart 2007 19:05 schreef rompompom het volgende:
Dus dan moet ik maar meteen keihard zuipen..
Wie ben jij ook alweer?quote:Op donderdag 29 maart 2007 19:17 schreef Knikkerputje het volgende:
Waarom kunnen die kut- tyfus- tering- klotehuisgenoten niet met hun poten van m'n was afblijven??
Is het wasrek (voor de zoveelste keer) bezet.. dus ik denk ik hang het even over de wasmachine.. Maar dan wel recht.. zodat het niet teveel kreukt..
Kom ik 4 uur later terug.. Is het half droog.. hebben ze het in elkaar gekreukeld op de wasmachine geflikkerd, m'n (nogal kreukelgevoelige) rok lag op de grond, in het stof.. die kreukels krijg ik er dus godver niet meer uit en ik heb geen strijkijzer.. AAARRGHHHH ik haat ze, ik haat ze, ik haat ze.
Hoi.quote:
Is goed, zet ik die datum in mn agenda.quote:Op donderdag 29 maart 2007 19:33 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik niet, Lits niet, wij zouden 'liever op zaterdag' kiezen, maar er zijn meer stemmen voor 'alleen op zondag' dus het wordt de 8e.
Dan moeten we binnenkort maar even de verdeling van het eetspul regelen.
Q. pleitte voor Utrecht dus als het kutweer is gaan we allemaal bij hem zitten.quote:Op donderdag 29 maart 2007 19:38 schreef Misstique het volgende:
[..]
Is goed, zet ik die datum in mn agenda..
En als het nou kutweer blijkt te zijn?
Precies, tuig is het.quote:Op donderdag 29 maart 2007 19:40 schreef clumsy_clown het volgende:
Fokkers. Bah.
FB-zeikerds 0wnen de boel als het op kansloos gejank aankomt. Dat zou jij moeten weten.quote:Op donderdag 29 maart 2007 19:58 schreef Janetje het volgende:
Vooral die gasten uit die reeksen.
Tyf op naar het subforum waar je hoort dan!quote:Op donderdag 29 maart 2007 19:40 schreef clumsy_clown het volgende:
Denk ik. Maar hé. Wie ben ik he? Ik ben slechts een puber met geen enkele vorm van levenswijsheid.
Jajajajajajaquote:Op donderdag 29 maart 2007 20:06 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
FB-zeikerds 0wnen de boel als het op kansloos gejank aankomt. Dat zou jij moeten weten.
Gezellig.quote:Op donderdag 29 maart 2007 19:40 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Q. pleitte voor Utrecht dus als het kutweer is gaan we allemaal bij hem zitten.
Hoeveel bier moet er komen?quote:Op donderdag 29 maart 2007 19:33 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik niet, Lits niet, wij zouden 'liever op zaterdag' kiezen, maar er zijn meer stemmen voor 'alleen op zondag' dus het wordt de 8e.
Dan moeten we binnenkort maar even de verdeling van het eetspul regelen.
Afbijten.quote:
Ik heb ze in hun geheel verorberd.quote:
Gelijk heb je. Wat moet je nou met tietenquote:Op donderdag 29 maart 2007 21:18 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ik heb ze in hun geheel verorberd..
Ik ben dan ook aan het thuis'werken'quote:Op vrijdag 30 maart 2007 06:57 schreef Q. het volgende:
Dank je wel, nu is dit topic weer een pagina lang nsfw.
Stel je pagina's in op precies één post meer dan die post van mcd.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 06:57 schreef Q. het volgende:
halloquote:
8 april. Utrecht. Meet.quote:
WAT ZEG JE? MOET DE MUZIEK ZACHTER?quote:Op vrijdag 30 maart 2007 09:18 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ssssst!! Er proberen hier mensen te slapen ja!
Ja, niet voor mij hoor. M'n collega's kijken zo verstoord op.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 09:19 schreef Misstique het volgende:
[..]
WAT ZEG JE? MOET DE MUZIEK ZACHTER?
Hoe laat eigenlijk?quote:
Geen idee nog. De details moeten nog besproken worden.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 09:30 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ja, niet voor mij hoor. M'n collega's kijken zo verstoord op.
[..]
Hoe laat eigenlijk?
*gooit wat in de groepquote:Op vrijdag 30 maart 2007 09:31 schreef Misstique het volgende:
[..]
Geen idee nog. De details moeten nog besproken worden.
Wat mij betreft prima.quote:
rechtermuis -> adblock imagequote:Op vrijdag 30 maart 2007 06:57 schreef Q. het volgende:
neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeequote:
Mocht ik aanwezig kunnen zijn: primaquote:
Lees het topicquote:Op vrijdag 30 maart 2007 12:14 schreef pc-fr34k het volgende:
Ik hoorde op msn iets over een meet en dat ik moest komen. Waar is hij? De stad weet ik maar waar? En wat is de planning met tijden?
Fijn hè, die eigen smileys bij je FQR? Zeg eens eerlijk, je hebt er daar meer staan dan dat er standaard fok-smileys zijn, hè?quote:
Ik snap er niks van. Is het nou de 7e of de 8e? En waar gaan we, stairway, of iets anders?quote:
quote:
quote:Op vrijdag 30 maart 2007 09:31 schreef Misstique het volgende:
[..]
Geen idee nog. De details moeten nog besproken worden.
Ook als het uiteindelijk 16.00 wordt?quote:
quote:Op vrijdag 30 maart 2007 12:29 schreef rompompom het volgende:
[..]
Fijn hè, die eigen smileys bij je FQR? Zeg eens eerlijk, je hebt er daar meer staan dan dat er standaard fok-smileys zijn, hè?
quote:Op vrijdag 30 maart 2007 13:17 schreef Memento-Mori het volgende:
alleen in geval; van noodweer toch bij q?
Geeft niet. Als je het ons maar gratis verstrekt, zijn we allemaal je allerbeste vriend.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 14:37 schreef Q. het volgende:
Bier is nimmer gratis. Voor mij dan.
Ernstig he!quote:Op vrijdag 30 maart 2007 22:45 schreef Mokster het volgende:
Wat een gezelligheid!
Met jou erbij is het altijd gezellig!quote:Op vrijdag 30 maart 2007 22:58 schreef Memento-Mori het volgende:
nou!
Een meeting?quote:Op vrijdag 30 maart 2007 22:59 schreef mcDavid het volgende:
- in de zin van, "naar de meeting gaan" dan, he![]()
Dat weet ik tochquote:Op vrijdag 30 maart 2007 23:00 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Met jou erbij is het altijd gezellig!
Geintje, ik ben bij mn ouders, die hebben geen bier.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 23:40 schreef Q. het volgende:
Bier.
Ik ook niet.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 23:45 schreef timbob het volgende:
Ik lust geen bier.
Ha!quote:Op zaterdag 31 maart 2007 01:02 schreef Luiaerdt het volgende:
cerrie hier vanaf san's house dronekn!
Some things never change.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 01:02 schreef Luiaerdt het volgende:
cerrie hier vanaf san's house dronekn!
That goes for me as well.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 10:01 schreef Dagonet het volgende:
De meet wordt me op dit moment te druk zo. Dus.
Een andere keer misschien, kleinschaliger.
ruim je het zelf op?quote:Op zaterdag 31 maart 2007 10:27 schreef paultjuhhh het volgende:
IK KOM !
Het gaat niet om één of zelfs meerdere specifieke personen, ik heb alleen geen zin in een al te grote meet.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 10:24 schreef Mokster het volgende:
Ik kom niet hoor.
Mocht dat nog iets schelen wellicht.
ik denk niet dat er veel zullen komen dus kijk het ff aan zou ik zeggenquote:Op zaterdag 31 maart 2007 10:38 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Het gaat niet om één of zelfs meerdere specifieke personen, ik heb alleen geen zin in een al te grote meet.
Tip voor de volgende keer: spreek gewoon via de mail, PM, msn, telefoon [insert: overig afgeschermd communicatiemiddel] af. De kans dat iedereen die het leest denkt "Hey, geinig. Een meet!" is dan stukken kleiner.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 10:38 schreef Dagonet het volgende:
Het gaat niet om één of zelfs meerdere specifieke personen, ik heb alleen geen zin in een al te grote meet.
In september waren het er nog meer.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 10:52 schreef Memento-Mori het volgende:
mwah volgens mij komen er hoogstens 4 a 5 man
En Q.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 10:52 schreef Memento-Mori het volgende:
Er komen er inderdaad niet heel veel en dan krijg je ook de afzeg-regen van vlak van tevoren nog. Ik denk dat we momenteel met jullie er bij met z'n negenen zijn.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 10:38 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Aan je rottende linker teen jaquote:Op zaterdag 31 maart 2007 14:35 schreef cerror het volgende:
Kanker.
Neen.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 14:37 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Aan je rottende linker teen ja
Krijg je ervan !quote:Op zaterdag 31 maart 2007 15:12 schreef cerror het volgende:
[..]
Neen.
Mijn fiets is vannacht in elkander getrapt en ik heb een kater.
Gewoon even je fiets repareren en die kater een schop geven.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 15:12 schreef cerror het volgende:
Neen.
Cerror kan niet tegen bierquote:Op zaterdag 31 maart 2007 16:44 schreef Mokster het volgende:
[..]
Gewoon even je fiets repareren en die kater een schop geven.
En jij niet tegen een trein, maar laat je dat niet weerhouden er eentje te koppen.quote:
Pimp.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 19:29 schreef SiemeN het volgende:
Blauw.
ok vanavondquote:Op zaterdag 31 maart 2007 17:03 schreef cerror het volgende:
[..]
En jij niet tegen een trein, maar laat je dat niet weerhouden er eentje te koppen.
quote:
Eentje terug stelen en veel water zuipenquote:Op zaterdag 31 maart 2007 15:12 schreef cerror het volgende:
[..]
Neen.
Zo weinig?quote:Op zaterdag 31 maart 2007 10:52 schreef Memento-Mori het volgende:
Wat voor bruggen zijn dat? (in het engels)quote:Op zondag 1 april 2007 02:09 schreef Mokster het volgende:
Euhm/ Nadenken gaat niet zo goed. Teveeel alcohol.
Teveel gezopen?quote:Op zondag 1 april 2007 02:18 schreef Mokster het volgende:
Ik denk dat ik moete overgevn
jezus moksquote:
Jíj begint over mijn katten. Ík niet!quote:Op zondag 1 april 2007 04:18 schreef timbob het volgende:
[..]
jezus moks
je streeft wel heel erg naar je status van "oude vrijster die met katten samenwoont en zich lamzuipt"
Zal 'm leren foto's van zijn zusje online te zettenquote:Op zondag 1 april 2007 02:13 schreef cerror het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Boeiend, hier humor.
hehehehequote:Op zondag 1 april 2007 02:07 schreef cerror het volgende:
[afbeelding]
Jezus ik verveel me.(je moet even nadenken)
Helaas. Zon onder. Weekend voorbij.quote:Op zondag 1 april 2007 17:12 schreef Q. het volgende:
Terras. Tof.
Wel lekkere goedkope hotdogs!quote:
Eensch. Voetbal is tof, voetbal is prachtig.quote:Op zondag 1 april 2007 17:12 schreef Q. het volgende:
Terras. Tof.
don;t remind mequote:Op zondag 1 april 2007 21:59 schreef rompompom het volgende:
[..]
Eensch. Voetbal is tof, voetbal is prachtig..
[afbeelding]
Wat is er nou weer met voetbal dan?quote:
Ik leef liever 's nachts.quote:Op zondag 1 april 2007 22:28 schreef Misstique het volgende:
Vroeg in je nest, dan ben je 's morgens op zn best.
Ik ga ook wat vroeger slapen. Zwaar weekend achter de rug. Brak.quote:Op zondag 1 april 2007 22:28 schreef Misstique het volgende:
Vroeg in je nest, dan ben je 's morgens op zn best.
Whehe, d'r club gaat in de laatste vier wedstrijden het kampioenschap nog vernaggelen, terwijl ze halverwege elf punten voor stonden.quote:
Ik heb pantoffels aan.quote:Op maandag 2 april 2007 00:07 schreef mcDavid het volgende:
Overigens, jullie veters zitten los.
Oh nee, niet meer...
Ik heb m'n pyjamabroek nog aan.quote:
Pyjama'squote:
Ja je moet wat overdag he..quote:
Heb je weer teveel cola gedronken?quote:Op maandag 2 april 2007 02:16 schreef clumsy_clown het volgende:
OOO OOO DEN HAAAAG
MOOOOIE STAD
ACHTER DE DUUUUUUUUUUUUINEN.
Taksi.quote:Op maandag 2 april 2007 02:17 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Heb je weer teveel cola gedronken?
Ik was een tijd verslaafd totdat ik ice-tea ontdekte. It's a hell of a drug.quote:Op maandag 2 april 2007 02:24 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Och, na een tijdje heftig gebruik raak je immuun.
Al die vitaminen, kan je daar wel tegen?quote:Op maandag 2 april 2007 02:24 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Och, na een tijdje heftig gebruik raak je immuun.
Idem.quote:Op maandag 2 april 2007 02:18 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik heb een gruwelijke hekel aan Den Haag trouwens. Echt.
Ziek?quote:Op maandag 2 april 2007 09:18 schreef Pheno het volgende:
Thuis
I've got a special package for you.quote:
zwak en misselijk. Nee, ik overdrijf. Mijn stem is zo goed als weg. Ik werk nu maar thuis, ondanks dat ik in mijn bed zou moeten liggen. Beetje koortsig voor de rest, maar zolang ik kan fokken en eten, ben ik niet ziek. Dus ik ben nog nooit ziek geweest, gezien mijn eetlust nog nooit verdwenen isquote:
Chocolade uit Oostenrijk?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |