Een meeting?quote:Op vrijdag 30 maart 2007 22:59 schreef mcDavid het volgende:
- in de zin van, "naar de meeting gaan" dan, he![]()
Dat weet ik tochquote:Op vrijdag 30 maart 2007 23:00 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Met jou erbij is het altijd gezellig!
Geintje, ik ben bij mn ouders, die hebben geen bier.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 23:40 schreef Q. het volgende:
Bier.
Ik ook niet.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 23:45 schreef timbob het volgende:
Ik lust geen bier.
Ha!quote:Op zaterdag 31 maart 2007 01:02 schreef Luiaerdt het volgende:
cerrie hier vanaf san's house dronekn!
Some things never change.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 01:02 schreef Luiaerdt het volgende:
cerrie hier vanaf san's house dronekn!
That goes for me as well.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 10:01 schreef Dagonet het volgende:
De meet wordt me op dit moment te druk zo. Dus.
Een andere keer misschien, kleinschaliger.
ruim je het zelf op?quote:Op zaterdag 31 maart 2007 10:27 schreef paultjuhhh het volgende:
IK KOM !
Het gaat niet om één of zelfs meerdere specifieke personen, ik heb alleen geen zin in een al te grote meet.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 10:24 schreef Mokster het volgende:
Ik kom niet hoor.
Mocht dat nog iets schelen wellicht.
ik denk niet dat er veel zullen komen dus kijk het ff aan zou ik zeggenquote:Op zaterdag 31 maart 2007 10:38 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Het gaat niet om één of zelfs meerdere specifieke personen, ik heb alleen geen zin in een al te grote meet.
Tip voor de volgende keer: spreek gewoon via de mail, PM, msn, telefoon [insert: overig afgeschermd communicatiemiddel] af. De kans dat iedereen die het leest denkt "Hey, geinig. Een meet!" is dan stukken kleiner.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 10:38 schreef Dagonet het volgende:
Het gaat niet om één of zelfs meerdere specifieke personen, ik heb alleen geen zin in een al te grote meet.
In september waren het er nog meer.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 10:52 schreef Memento-Mori het volgende:
mwah volgens mij komen er hoogstens 4 a 5 man
En Q.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 10:52 schreef Memento-Mori het volgende:
Er komen er inderdaad niet heel veel en dan krijg je ook de afzeg-regen van vlak van tevoren nog. Ik denk dat we momenteel met jullie er bij met z'n negenen zijn.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 10:38 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Aan je rottende linker teen jaquote:Op zaterdag 31 maart 2007 14:35 schreef cerror het volgende:
Kanker.
Neen.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 14:37 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Aan je rottende linker teen ja
Krijg je ervan !quote:Op zaterdag 31 maart 2007 15:12 schreef cerror het volgende:
[..]
Neen.
Mijn fiets is vannacht in elkander getrapt en ik heb een kater.
Gewoon even je fiets repareren en die kater een schop geven.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 15:12 schreef cerror het volgende:
Neen.
Cerror kan niet tegen bierquote:Op zaterdag 31 maart 2007 16:44 schreef Mokster het volgende:
[..]
Gewoon even je fiets repareren en die kater een schop geven.
En jij niet tegen een trein, maar laat je dat niet weerhouden er eentje te koppen.quote:
Pimp.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 19:29 schreef SiemeN het volgende:
Blauw.
ok vanavondquote:Op zaterdag 31 maart 2007 17:03 schreef cerror het volgende:
[..]
En jij niet tegen een trein, maar laat je dat niet weerhouden er eentje te koppen.
quote:
Eentje terug stelen en veel water zuipenquote:Op zaterdag 31 maart 2007 15:12 schreef cerror het volgende:
[..]
Neen.
Zo weinig?quote:Op zaterdag 31 maart 2007 10:52 schreef Memento-Mori het volgende:
Wat voor bruggen zijn dat? (in het engels)quote:Op zondag 1 april 2007 02:09 schreef Mokster het volgende:
Euhm/ Nadenken gaat niet zo goed. Teveeel alcohol.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |