Een meeting?quote:Op vrijdag 30 maart 2007 22:59 schreef mcDavid het volgende:
- in de zin van, "naar de meeting gaan" dan, he![]()
Dat weet ik tochquote:Op vrijdag 30 maart 2007 23:00 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Met jou erbij is het altijd gezellig!
Geintje, ik ben bij mn ouders, die hebben geen bier.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 23:40 schreef Q. het volgende:
Bier.
Ik ook niet.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 23:45 schreef timbob het volgende:
Ik lust geen bier.
Ha!quote:Op zaterdag 31 maart 2007 01:02 schreef Luiaerdt het volgende:
cerrie hier vanaf san's house dronekn!
Some things never change.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 01:02 schreef Luiaerdt het volgende:
cerrie hier vanaf san's house dronekn!
That goes for me as well.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 10:01 schreef Dagonet het volgende:
De meet wordt me op dit moment te druk zo. Dus.
Een andere keer misschien, kleinschaliger.
ruim je het zelf op?quote:Op zaterdag 31 maart 2007 10:27 schreef paultjuhhh het volgende:
IK KOM !
Het gaat niet om één of zelfs meerdere specifieke personen, ik heb alleen geen zin in een al te grote meet.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 10:24 schreef Mokster het volgende:
Ik kom niet hoor.
Mocht dat nog iets schelen wellicht.
ik denk niet dat er veel zullen komen dus kijk het ff aan zou ik zeggenquote:Op zaterdag 31 maart 2007 10:38 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Het gaat niet om één of zelfs meerdere specifieke personen, ik heb alleen geen zin in een al te grote meet.
Tip voor de volgende keer: spreek gewoon via de mail, PM, msn, telefoon [insert: overig afgeschermd communicatiemiddel] af. De kans dat iedereen die het leest denkt "Hey, geinig. Een meet!" is dan stukken kleiner.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 10:38 schreef Dagonet het volgende:
Het gaat niet om één of zelfs meerdere specifieke personen, ik heb alleen geen zin in een al te grote meet.
In september waren het er nog meer.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 10:52 schreef Memento-Mori het volgende:
mwah volgens mij komen er hoogstens 4 a 5 man
En Q.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 10:52 schreef Memento-Mori het volgende:
Er komen er inderdaad niet heel veel en dan krijg je ook de afzeg-regen van vlak van tevoren nog. Ik denk dat we momenteel met jullie er bij met z'n negenen zijn.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 10:38 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Aan je rottende linker teen jaquote:Op zaterdag 31 maart 2007 14:35 schreef cerror het volgende:
Kanker.
Neen.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 14:37 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Aan je rottende linker teen ja
Krijg je ervan !quote:Op zaterdag 31 maart 2007 15:12 schreef cerror het volgende:
[..]
Neen.
Mijn fiets is vannacht in elkander getrapt en ik heb een kater.
Gewoon even je fiets repareren en die kater een schop geven.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 15:12 schreef cerror het volgende:
Neen.
Cerror kan niet tegen bierquote:Op zaterdag 31 maart 2007 16:44 schreef Mokster het volgende:
[..]
Gewoon even je fiets repareren en die kater een schop geven.
En jij niet tegen een trein, maar laat je dat niet weerhouden er eentje te koppen.quote:
Pimp.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 19:29 schreef SiemeN het volgende:
Blauw.
ok vanavondquote:Op zaterdag 31 maart 2007 17:03 schreef cerror het volgende:
[..]
En jij niet tegen een trein, maar laat je dat niet weerhouden er eentje te koppen.
quote:
Eentje terug stelen en veel water zuipenquote:Op zaterdag 31 maart 2007 15:12 schreef cerror het volgende:
[..]
Neen.
Zo weinig?quote:Op zaterdag 31 maart 2007 10:52 schreef Memento-Mori het volgende:
Wat voor bruggen zijn dat? (in het engels)quote:Op zondag 1 april 2007 02:09 schreef Mokster het volgende:
Euhm/ Nadenken gaat niet zo goed. Teveeel alcohol.
Teveel gezopen?quote:Op zondag 1 april 2007 02:18 schreef Mokster het volgende:
Ik denk dat ik moete overgevn
jezus moksquote:
Jíj begint over mijn katten. Ík niet!quote:Op zondag 1 april 2007 04:18 schreef timbob het volgende:
[..]
jezus moks
je streeft wel heel erg naar je status van "oude vrijster die met katten samenwoont en zich lamzuipt"
Zal 'm leren foto's van zijn zusje online te zettenquote:Op zondag 1 april 2007 02:13 schreef cerror het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Boeiend, hier humor.
hehehehequote:Op zondag 1 april 2007 02:07 schreef cerror het volgende:
[afbeelding]
Jezus ik verveel me.(je moet even nadenken)
Helaas. Zon onder. Weekend voorbij.quote:Op zondag 1 april 2007 17:12 schreef Q. het volgende:
Terras. Tof.
Wel lekkere goedkope hotdogs!quote:
Eensch. Voetbal is tof, voetbal is prachtig.quote:Op zondag 1 april 2007 17:12 schreef Q. het volgende:
Terras. Tof.
don;t remind mequote:Op zondag 1 april 2007 21:59 schreef rompompom het volgende:
[..]
Eensch. Voetbal is tof, voetbal is prachtig..
[afbeelding]
Wat is er nou weer met voetbal dan?quote:
Ik leef liever 's nachts.quote:Op zondag 1 april 2007 22:28 schreef Misstique het volgende:
Vroeg in je nest, dan ben je 's morgens op zn best.
Ik ga ook wat vroeger slapen. Zwaar weekend achter de rug. Brak.quote:Op zondag 1 april 2007 22:28 schreef Misstique het volgende:
Vroeg in je nest, dan ben je 's morgens op zn best.
Whehe, d'r club gaat in de laatste vier wedstrijden het kampioenschap nog vernaggelen, terwijl ze halverwege elf punten voor stonden.quote:
Ik heb pantoffels aan.quote:Op maandag 2 april 2007 00:07 schreef mcDavid het volgende:
Overigens, jullie veters zitten los.
Oh nee, niet meer...
Ik heb m'n pyjamabroek nog aan.quote:
Pyjama'squote:
Ja je moet wat overdag he..quote:
Heb je weer teveel cola gedronken?quote:Op maandag 2 april 2007 02:16 schreef clumsy_clown het volgende:
OOO OOO DEN HAAAAG
MOOOOIE STAD
ACHTER DE DUUUUUUUUUUUUINEN.
Taksi.quote:Op maandag 2 april 2007 02:17 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Heb je weer teveel cola gedronken?
Ik was een tijd verslaafd totdat ik ice-tea ontdekte. It's a hell of a drug.quote:Op maandag 2 april 2007 02:24 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Och, na een tijdje heftig gebruik raak je immuun.
Al die vitaminen, kan je daar wel tegen?quote:Op maandag 2 april 2007 02:24 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Och, na een tijdje heftig gebruik raak je immuun.
Idem.quote:Op maandag 2 april 2007 02:18 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik heb een gruwelijke hekel aan Den Haag trouwens. Echt.
Ziek?quote:Op maandag 2 april 2007 09:18 schreef Pheno het volgende:
Thuis
I've got a special package for you.quote:
zwak en misselijk. Nee, ik overdrijf. Mijn stem is zo goed als weg. Ik werk nu maar thuis, ondanks dat ik in mijn bed zou moeten liggen. Beetje koortsig voor de rest, maar zolang ik kan fokken en eten, ben ik niet ziek. Dus ik ben nog nooit ziek geweest, gezien mijn eetlust nog nooit verdwenen isquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |