Ik heb ze in hun geheel verorberd.quote:
Gelijk heb je. Wat moet je nou met tietenquote:Op donderdag 29 maart 2007 21:18 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ik heb ze in hun geheel verorberd..
Ik ben dan ook aan het thuis'werken'quote:Op vrijdag 30 maart 2007 06:57 schreef Q. het volgende:
Dank je wel, nu is dit topic weer een pagina lang nsfw.
Stel je pagina's in op precies één post meer dan die post van mcd.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 06:57 schreef Q. het volgende:
halloquote:
8 april. Utrecht. Meet.quote:
WAT ZEG JE? MOET DE MUZIEK ZACHTER?quote:Op vrijdag 30 maart 2007 09:18 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ssssst!! Er proberen hier mensen te slapen ja!
Ja, niet voor mij hoor. M'n collega's kijken zo verstoord op.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 09:19 schreef Misstique het volgende:
[..]
WAT ZEG JE? MOET DE MUZIEK ZACHTER?
Hoe laat eigenlijk?quote:
Geen idee nog. De details moeten nog besproken worden.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 09:30 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ja, niet voor mij hoor. M'n collega's kijken zo verstoord op.
[..]
Hoe laat eigenlijk?
*gooit wat in de groepquote:Op vrijdag 30 maart 2007 09:31 schreef Misstique het volgende:
[..]
Geen idee nog. De details moeten nog besproken worden.
Wat mij betreft prima.quote:
rechtermuis -> adblock imagequote:Op vrijdag 30 maart 2007 06:57 schreef Q. het volgende:
neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeequote:
Mocht ik aanwezig kunnen zijn: primaquote:
Lees het topicquote:Op vrijdag 30 maart 2007 12:14 schreef pc-fr34k het volgende:
Ik hoorde op msn iets over een meet en dat ik moest komen. Waar is hij? De stad weet ik maar waar? En wat is de planning met tijden?
Fijn hè, die eigen smileys bij je FQR? Zeg eens eerlijk, je hebt er daar meer staan dan dat er standaard fok-smileys zijn, hè?quote:
Ik snap er niks van. Is het nou de 7e of de 8e? En waar gaan we, stairway, of iets anders?quote:
quote:
quote:Op vrijdag 30 maart 2007 09:31 schreef Misstique het volgende:
[..]
Geen idee nog. De details moeten nog besproken worden.
Ook als het uiteindelijk 16.00 wordt?quote:
quote:Op vrijdag 30 maart 2007 12:29 schreef rompompom het volgende:
[..]
Fijn hè, die eigen smileys bij je FQR? Zeg eens eerlijk, je hebt er daar meer staan dan dat er standaard fok-smileys zijn, hè?
quote:Op vrijdag 30 maart 2007 13:17 schreef Memento-Mori het volgende:
alleen in geval; van noodweer toch bij q?
Geeft niet. Als je het ons maar gratis verstrekt, zijn we allemaal je allerbeste vriend.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 14:37 schreef Q. het volgende:
Bier is nimmer gratis. Voor mij dan.
Ernstig he!quote:Op vrijdag 30 maart 2007 22:45 schreef Mokster het volgende:
Wat een gezelligheid!
Met jou erbij is het altijd gezellig!quote:Op vrijdag 30 maart 2007 22:58 schreef Memento-Mori het volgende:
nou!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |