Omdat ONZ?quote:Op donderdag 29 maart 2007 16:58 schreef Janetje het volgende:
Tee Vou Pee.
Ik had bijna automatisch een slotje hierop gezet..![]()
Omdat ik zovaak slotjes zet een toevallig met m'n muis over het sluitknopje ging..quote:
*posthistory checktquote:Op donderdag 29 maart 2007 17:04 schreef Janetje het volgende:
[..]
Omdat ik zovaak slotjes zet een toevallig met m'n muis over het sluitknopje ging..
Ja hoor..quote:Op donderdag 29 maart 2007 17:11 schreef mcDavid het volgende:
[..]
*posthistory checktkom jij ook nog wel eens voor je lol op FOK!?
Sterf zelf, slome kut-noob.quote:
Niet met jou.quote:
quote:Op donderdag 29 maart 2007 17:18 schreef Misstique het volgende:
mcD doe eens een goeie poll maken! Nou gaat iedereen op die onzinoptie stemmen, inclusief ikzelf!.
Kei-leuk wat doettie danquote:Op donderdag 29 maart 2007 17:28 schreef mcDavid het volgende:
WTF Henk is aan het verbouwen!
Net alsof jij daar problemen mee hebtquote:Op donderdag 29 maart 2007 19:05 schreef rompompom het volgende:
Dus dan moet ik maar meteen keihard zuipen..
Wie ben jij ook alweer?quote:Op donderdag 29 maart 2007 19:17 schreef Knikkerputje het volgende:
Waarom kunnen die kut- tyfus- tering- klotehuisgenoten niet met hun poten van m'n was afblijven??
Is het wasrek (voor de zoveelste keer) bezet.. dus ik denk ik hang het even over de wasmachine.. Maar dan wel recht.. zodat het niet teveel kreukt..
Kom ik 4 uur later terug.. Is het half droog.. hebben ze het in elkaar gekreukeld op de wasmachine geflikkerd, m'n (nogal kreukelgevoelige) rok lag op de grond, in het stof.. die kreukels krijg ik er dus godver niet meer uit en ik heb geen strijkijzer.. AAARRGHHHH ik haat ze, ik haat ze, ik haat ze.
Hoi.quote:
Is goed, zet ik die datum in mn agenda.quote:Op donderdag 29 maart 2007 19:33 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik niet, Lits niet, wij zouden 'liever op zaterdag' kiezen, maar er zijn meer stemmen voor 'alleen op zondag' dus het wordt de 8e.
Dan moeten we binnenkort maar even de verdeling van het eetspul regelen.
Q. pleitte voor Utrecht dus als het kutweer is gaan we allemaal bij hem zitten.quote:Op donderdag 29 maart 2007 19:38 schreef Misstique het volgende:
[..]
Is goed, zet ik die datum in mn agenda..
En als het nou kutweer blijkt te zijn?
Precies, tuig is het.quote:Op donderdag 29 maart 2007 19:40 schreef clumsy_clown het volgende:
Fokkers. Bah.
FB-zeikerds 0wnen de boel als het op kansloos gejank aankomt. Dat zou jij moeten weten.quote:Op donderdag 29 maart 2007 19:58 schreef Janetje het volgende:
Vooral die gasten uit die reeksen.
Tyf op naar het subforum waar je hoort dan!quote:Op donderdag 29 maart 2007 19:40 schreef clumsy_clown het volgende:
Denk ik. Maar hé. Wie ben ik he? Ik ben slechts een puber met geen enkele vorm van levenswijsheid.
Jajajajajajaquote:Op donderdag 29 maart 2007 20:06 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
FB-zeikerds 0wnen de boel als het op kansloos gejank aankomt. Dat zou jij moeten weten.
Gezellig.quote:Op donderdag 29 maart 2007 19:40 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Q. pleitte voor Utrecht dus als het kutweer is gaan we allemaal bij hem zitten.
Hoeveel bier moet er komen?quote:Op donderdag 29 maart 2007 19:33 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik niet, Lits niet, wij zouden 'liever op zaterdag' kiezen, maar er zijn meer stemmen voor 'alleen op zondag' dus het wordt de 8e.
Dan moeten we binnenkort maar even de verdeling van het eetspul regelen.
Afbijten.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |