Zo intellectueel ben je dus nietquote:Op zondag 1 april 2007 13:11 schreef Lambiekje het volgende:
Je moet wel wat intellectueel zijn om de film te waarderen. Als je StevenSegal films top vind dan kun 2001 niet waarderen. Bovendien is bij deze flim meerdere views benodigd om de echte schoonheid te zien.
Intellectueel, ik ben intellecueelquote:Op zondag 1 april 2007 13:11 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Je moet wel wat intellectueel zijn om de film te waarderen. Als je StevenSegal films top vind dan kun 2001 niet waarderen. Bovendien is bij deze flim meerdere views benodigd om de echte schoonheid te zien.
Als ik dan toch bezig ben. Waarom kijk je dat Seagal-spul als je al weet dat je die 'pointloze movies' zo bagger vindt? Wat verwacht je dan, dat hij je ineens verrast met wat intellectueel hoogvermaak?quote:Op zondag 1 april 2007 13:32 schreef Lambiekje het volgende:
Submerged (2005)
Pheeeeuw Steven Seagal heeft de wereld maar mooi weer gered. Tjonge jonge jonge wat een pointoze movies maakt die gast.
cijfer 3 / imdb 3.7
[...]
Dan zou ik eerder Santa Claus Conquers the Martians of Manos: The Hands of Fate aanradenquote:
Ho ho ik vind 2001 een prachtfilm. En ben er zelfs 3 jaar geleden in de Pathé Comebacks voor naar de bios geweest. Dat is echt een ervaring.quote:Op zondag 1 april 2007 13:28 schreef Sokolsky het volgende:
Wat jammer toch dat als mensen op een nette manier aangeven dat ze een bepaalde klassieker niet zo waarderen (in dit geval zelfs "toen ze klein waren") dat er dan meteen gesmeten gaat worden met namen als Deuce Bigalow 2 en Steven Seagal.
Ik vind 2001: ASO enkele prachtige scènes hebben, maar na een aantal kijkbeurten ook nog steeds een flink aantal overbodige. Nu heb ik geen Heidegger gelezen, daar zal het wel aan liggen. Of ik ben gewoon niet intellectueel genoeg.
Toch stiekum hopen dat ie Nico of Under Siege overtreft.quote:Op zondag 1 april 2007 13:40 schreef Doff het volgende:
[..]
Als ik dan toch bezig ben. Waarom kijk je dat Seagal-spul als je al weet dat je die 'pointloze movies' zo bagger vindt? Wat verwacht je dan, dat hij je ineens verrast met wat intellectueel hoogvermaak?
Monsturd niet vergeten !quote:Op zondag 1 april 2007 13:42 schreef Falco het volgende:
[..]
Dan zou ik eerder Santa Claus Conquers the Martians of Manos: The Hands of Fate aanraden. Het idee en de boodschap, die zowaar te ontdekken viel, is nog wel aardig bedacht, maar de uitvoering is echt bagger, maar wel genietbare bagger dus.
Gelukkig maar dat wij daar boven staanquote:Op zondag 1 april 2007 13:48 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Ik wil alleen maar aangegeven, dat als je nobrainer actiefilms echt leuk vind, films als 2001 of Solyaris minder kan waarderen. Gros van de mensen heeft het verstand van een tokkie, niet vergeten he. Want waarom worden er nog steeds van die trieste spinoffs van AmericanPies en jamesbonds gemaakt? Of films als Norbit, White Chicks en Little man. Deze producties krijgen potverdikkie nog exposure ook in onze zalen.?
Wie zijn die mensen, die Seagals films boven MLS verkiezen. Je 12-jarige broertje?quote:Op zondag 1 april 2007 13:50 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Toch stiekum hopen dat ie Nico of Under Siege overtreft.
Ik heb me invloed op de flimkeuze verspeeld, nadat ik Miss Little Sunshine had voorgeschoteld![]()
Nee voor deze Seagal film niet hoor .. ,maar ik heb wel degelijk te horen gekregen van jy mag niet meer bepalen na MLS.
En bovendien wie een beetje me filmhistory bekijkt. Weet dat ik het leuk vind om zelf op te winden over hoogstaande werken als Pledge This, 9 Lives en andere topfilms met Paris Hilton.![]()
Nou ik heb het over hedendaagse rommel om dat ik vrienden/kennissen heb die dus films voor 1990 niet te harden vinden. (afgezien van de paar die ik net al eerder had genoemd). En ik ben ervan overtuigd dat een groot deel die mening ook gedeeld is. Voor 1990 hoor je niet te bekijken gevoel heb ik dan...quote:Op zondag 1 april 2007 13:58 schreef Sokolsky het volgende:
Volgens mij heb je mij niet begrepen Lambiekje. Ik heb het helemaal niet over jouw mening over 2001. Ik vraag me af waarom je in hemelsnaam begint over hedendaagse rommel als iemand anders alleen stelt 2001 niet te trekken. Dat heeft toch niets met elkaar te maken? Bovendien ben jij volgens mij degene hier die het meest van dat soort rommel kijkt, dus het verkoopt wel degelijk.
Verder vind ik opmerkingen als "gros van de mensen heeft het verstand van een tokkie" nogal misplaatst en arrogant .Waarom zou jij zo verheven zijn?
Welke filosofische klassiekers zou ik volgens jou moeten kennen om bijvoorbeeld die schreeuwende kleurenpaletsequentie in 2001 op waarde te schatten?
Daar heb ik ook altijd last van. Ze lachen me uit.quote:Op zondag 1 april 2007 14:08 schreef Lambiekje het volgende:
Nou ik heb het over hedendaagse rommel om dat ik vrienden/kennissen heb die dus films voor 1990 niet te harden vinden.
dat misschien wel. Maar dan moet je nog wel een aversie hebben tegen films van voor 1990.quote:Op zondag 1 april 2007 14:35 schreef RuneRose het volgende:
Wat een gezeur om niets allemaal. Waarom zou je 2001:ASO niet goed kunnen vinden als je graag naar films van Steven Seagal kijkt. Klinkklare onzin.
Dat is toevallig, die heb ik vandaag ook gezien. Die special effects waren erg hip ja. Het einde is helaas even beroerd als Steven Spielbergs einde. Cijfer: 8quote:Op zondag 1 april 2007 20:54 schreef dvdfreak het volgende:
[afbeelding]
Prima oudje, voor die tijd prima effecten. En zowaar superspannend nog,ondanks dat de film zo oud is.
7.5/10
Ikheb de Spielberg versie nog niet gezienquote:Op zondag 1 april 2007 20:59 schreef Falco het volgende:
[..]
Dat is toevallig, die heb ik vandaag ook gezien. Die special effects waren erg hip ja. Het einde is helaas even beroerd als Steven Spielbergs einde. Cijfer: 8
Waar baseer je die .4 op?quote:Op zondag 1 april 2007 23:09 schreef dvdfreak het volgende:
[afbeelding]
Geen sterk verhaal of een slecht script maar de special effects maken nog iets goed bij deze film
6.4/10
Schrijf eens wat over The Fountain, ik ben er erg benieuwd naar.quote:Op maandag 2 april 2007 08:49 schreef SaintOfKillers het volgende:
Top 10 dan maar, deze keer zonder links, vanwege geen zin.
1. The Fountain (Darren Aronofsky, 2006)
2. About Love (Ten Shimoyama, Chin-yen Yee, Yibai Zhang, 2005)
3. The Verdict (Sidney Lumet, 1982)
4. Paris, Texas (Wim Wenders, 1984)
5. Le fantôme de la liberté (Luis Buñuel, 1974)
6. The Glass Key (Stuart Heisler, 1942)
7. Badkonake sefid (Jafar Panahi, 1995)
8. 300 (Zack Snyder, 2006)
9. Hôhokekyo tonari no Yamada-kun (Isao Takahata, 1999)
10. All That Heaven Allows (Douglas Sirk, 1955)
Geen kortfilms omdat ik gewoon niets ben tegengekomen wat in een top 10 zou horen.
Darren Aronofsky's nieuwste film: The Fountainquote:Op maandag 2 april 2007 11:15 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Schrijf eens wat over The Fountain, ik ben er erg benieuwd naar.![]()
Het is vaak een uitnodiging tot prentetieuze onzin, zoals weer blijkt.quote:Op zondag 1 april 2007 13:28 schreef Sokolsky het volgende:
Ik vind 2001: ASO enkele prachtige scènes hebben, maar na een aantal kijkbeurten ook nog steeds een flink aantal overbodige. Nu heb ik geen Heidegger gelezen, daar zal het wel aan liggen. Of ik ben gewoon niet intellectueel genoeg.
Thanks.quote:Op maandag 2 april 2007 11:31 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Darren Aronofsky's nieuwste film: The Fountain
Edit: je post nu wat beter gelezen, onderstaande reactie is dan ook niet echt meer relevant.quote:Op maandag 2 april 2007 11:52 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik vind het zinloos om bij "moeilijke" films ergens anders een interpretatie te gaan zoeken. Wat ben je zelf nu met de interpretatie van iemand anders? Hoogstens leuk om eens te lezen, maar zoiets kan je toch alleen maar zelf invullen, vind ik.
Dat kan ik moeilijk begrijpen, een film niet snappen of er zelf geen interpretatie aan kunnen geven (waar niets mis mee is, dat is gewoon een vorm van smaak) en nadat een ander dan zijn persoonlijke, subjectieve uitleg daarover geeft, iets dan plotseling schitterend gaan vinden.
Dat is geen mening vormen, maar een mening kopiëren.
Preciesquote:Op maandag 2 april 2007 11:52 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik vind het zinloos om bij "moeilijke" films ergens anders een interpretatie te gaan zoeken. Wat ben je zelf nu met de interpretatie van iemand anders? Hoogstens leuk om eens te lezen, maar zoiets kan je toch alleen maar zelf invullen, vind ik.
Dat kan ik moeilijk begrijpen, een film niet snappen of er zelf geen interpretatie aan kunnen geven (waar niets mis mee is, dat is gewoon een vorm van smaak) en nadat een ander dan zijn persoonlijke, subjectieve uitleg daarover geeft, iets dan plotseling schitterend gaan vinden.
Dat is geen mening vormen, maar een mening kopiëren.
Ik ben het half met je eens. Half totaal niet.quote:Op maandag 2 april 2007 11:52 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik vind het zinloos om bij "moeilijke" films ergens anders een interpretatie te gaan zoeken. Wat ben je zelf nu met de interpretatie van iemand anders? Hoogstens leuk om eens te lezen, maar zoiets kan je toch alleen maar zelf invullen, vind ik.
Dat kan ik moeilijk begrijpen, een film niet snappen of er zelf geen interpretatie aan kunnen geven (waar niets mis mee is, dat is gewoon een vorm van smaak) en nadat een ander dan zijn persoonlijke, subjectieve uitleg daarover geeft, iets dan plotseling schitterend gaan vinden.
Dat is geen mening vormen, maar een mening kopiëren.
Ik beschouw een film als een losstaand gegeven. Als ik 'm heb gezien, dan vorm ik een mening, geef ik een waardering. Als ik nog allerlei zijdelings verwante dingen moet lezen om het beter te begrijpen/waarderen, dan vind ik dat persoonlijk een gebrek van de film. Als ik iets uit een film niet begrijp, dan wekt dat bij mij geen nieuwsgierigheid op, maar dan verlies ik gewoonlijk alle interesse en dan wens ik geen energie te steken in een queeste om het wel te begrijpen, het boeit me niet. Ik zie film vooral als een verhalend medium, als dat verhaal onduidelijk is, tja... dan heeft dat zijn effect op mijn waardering voor die film.quote:Op maandag 2 april 2007 13:44 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Ik ben het half met je eens. Half totaal niet.
...
Na het lezen daarvan erover na te denken, vond ik dat een logischere, betere verklaring.
Ik zie niet in waarom ik bij dit soort dingen van mening zou veranderen? Als ik iets ontzettend kut vind en een ander komt met allerlei briljante theorietjes aanzetten, nou, fijn voor hem of haar, ik vind 'm nog steeds ontzettend kut. Ik heb nog nooit iets gehoord of gelezen waardoor ik mijn mening over een film heb bijgesteld, kan me ook niet voorstellen dat dat gebeurt. Ik kan me ook niet voorstellen dat iemand mij iets komt vertellen waardoor ik een rockband die ik tot dan vreselijk vond, plots leuk vind of waardoor ik Big Brother plots boeiende TV zou vinden. Ik bedoel maar, dit is geen discussie over politiek of over moraliteit of weet ik veel, dit gaat over subjectieve waardering van vormen van vluchtig entertainment.quote:Dat is geen mening kopieëren maar een mening vormen aan de hand van een discussie.
.....
Of als je alwetend bent.
Dat is schromelijke zelfoverschatting.quote:Op maandag 2 april 2007 15:49 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Ik respecteer de mening van een ander en de redenen daarvoor, maar dat heeft uiteindelijk 0,0% effect op wat ik denk.
Volgens mij haal je twee dingen door elkaar. Het waarderen van een film, (je meninig) en het begrijpen van een film (Interpretatie). Dat kan voor een los van elkaar staan. Je kan een film kut/prachtig vinden. Er over lezen, iets leren dat je nog niet wist. En de film nog steeds kut/prachtig vinden.quote:Op maandag 2 april 2007 15:49 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Ik beschouw een film als een losstaand gegeven. Als ik 'm heb gezien, dan vorm ik een mening, geef ik een waardering. Als ik nog allerlei zijdelings verwante dingen moet lezen om het beter te begrijpen/waarderen, dan vind ik dat persoonlijk een gebrek van de film. Als ik iets uit een film niet begrijp, dan wekt dat bij mij geen nieuwsgierigheid op, maar dan verlies ik gewoonlijk alle interesse en dan wens ik geen energie te steken in een queeste om het wel te begrijpen, het boeit me niet. Ik zie film vooral als een verhalend medium, als dat verhaal onduidelijk is, tja... dan heeft dat zijn effect op mijn waardering voor die film.
[..]
Het gaat dus niet om dat je een rockband opeens tof gaat vinden, maar dat je begrijpt waar de teksten over gaan. BB is een perfect slecht voorbeeld, omdat daar geen enkele boodschap onderligt. (Tenminste niet uit zich zelf) En du om geen enkel begrip vraagt.quote:Ik zie niet in waarom ik bij dit soort dingen van mening zou veranderen? Als ik iets ontzettend kut vind en een ander komt met allerlei briljante theorietjes aanzetten, nou, fijn voor hem of haar, ik vind 'm nog steeds ontzettend kut. Ik heb nog nooit iets gehoord of gelezen waardoor ik mijn mening over een film heb bijgesteld, kan me ook niet voorstellen dat dat gebeurt. Ik kan me ook niet voorstellen dat iemand mij iets komt vertellen waardoor ik een rockband die ik tot dan vreselijk vond, plots leuk vind of waardoor ik Big Brother plots boeiende TV zou vinden. Ik bedoel maar, dit is geen discussie over politiek of over moraliteit of weet ik veel, dit gaat over subjectieve waardering van vormen van vluchtig entertainment.
Bij mij werkt dat niet zo. Een mening van iemand kan best wel effect hebben op mij. Natuurlijk geen drastische omzwaaingen van 3en naar 8en. Maar iemand kan met zijn mening mij wel wijzen op gebreken of positieve punten van een film en daardoor van een 8 een 7,5 of 8,5 maken bijvoorbeeld.quote:De enige manier waarop ik mijn mening zou bijstellen is na het herkijken van de film, alleen op basis van het gegeven zelf, nooit door de mening van een ander daarover. Ik zou het ook bizar vinden dat iemand zijn mening aanpast door iets wat ik zeg. Ik respecteer de mening van een ander en de redenen daarvoor, maar dat heeft uiteindelijk 0,0% effect op wat ik denk.
Dat vind juist totaal niet. Je hebt wel degelijk kennis nodig van zaken wat er in de echte wereld speelt. Zelffs voor StarWars.quote:Op maandag 2 april 2007 15:49 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Ik beschouw een film als een losstaand gegeven. Als ik 'm heb gezien, dan vorm ik een mening, geef ik een waardering. Als ik nog allerlei zijdelings verwante dingen moet lezen om het beter te begrijpen/waarderen, dan vind ik dat persoonlijk een gebrek van de film. Als ik iets uit een film niet begrijp, dan wekt dat bij mij geen nieuwsgierigheid op, maar dan verlies ik gewoonlijk alle interesse en dan wens ik geen energie te steken in een queeste om het wel te begrijpen, het boeit me niet. Ik zie film vooral als een verhalend medium, als dat verhaal onduidelijk is, tja... dan heeft dat zijn effect op mijn waardering voor die film.
[..]
Jy gaat mij niet vertellen dat jy als kind een noir film goed vind. Dus je geeft Thrid Man bijvnu geen 2e kans omdat je het in het verleden slecht vond.quote:Ik zie niet in waarom ik bij dit soort dingen van mening zou veranderen? Als ik iets ontzettend kut vind en een ander komt met allerlei briljante theorietjes aanzetten, nou, fijn voor hem of haar, ik vind 'm nog steeds ontzettend kut. Ik heb nog nooit iets gehoord of gelezen waardoor ik mijn mening over een film heb bijgesteld, kan me ook niet voorstellen dat dat gebeurt. Ik kan me ook niet voorstellen dat iemand mij iets komt vertellen waardoor ik een rockband die ik tot dan vreselijk vond, plots leuk vind of waardoor ik Big Brother plots boeiende TV zou vinden. Ik bedoel maar, dit is geen discussie over politiek of over moraliteit of weet ik veel, dit gaat over subjectieve waardering van vormen van vluchtig entertainment.
De enige manier waarop ik mijn mening zou bijstellen is na het herkijken van de film, alleen op basis van het gegeven zelf, nooit door de mening van een ander daarover. Ik zou het ook bizar vinden dat iemand zijn mening aanpast door iets wat ik zeg. Ik respecteer de mening van een ander en de redenen daarvoor, maar dat heeft uiteindelijk 0,0% effect op wat ik denk.
quote:Op maandag 2 april 2007 08:49 schreef SaintOfKillers het volgende:
Top 10 dan maar, deze keer zonder links, vanwege geen zin.
1. The Fountain (Darren Aronofsky, 2006)
2. About Love (Ten Shimoyama, Chin-yen Yee, Yibai Zhang, 2005)
3. The Verdict (Sidney Lumet, 1982)
4. Paris, Texas (Wim Wenders, 1984)
5. Le fantôme de la liberté (Luis Buñuel, 1974)
6. The Glass Key (Stuart Heisler, 1942)
7. Badkonake sefid (Jafar Panahi, 1995)
8. 300 (Zack Snyder, 2006)
9. Hôhokekyo tonari no Yamada-kun (Isao Takahata, 1999)
10. All That Heaven Allows (Douglas Sirk, 1955)
Geen kortfilms omdat ik gewoon niets ben tegengekomen wat in een top 10 zou horen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
quote:Op maandag 2 april 2007 20:12 schreef Lambiekje het volgende:
[..]Ja.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verder komt het er op neer dat ik er niet van hou om dingen kapot te analyseren en al helemaal niet van anderen die dat voor mij doen. Dat heeft volgens mij minder te maken met een cultureel/historisch referentiekader.The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
Wat in films als Caligula of Salo getoond wordt heeft bar weinig te maken met daadwerkelijk geschiedenis. Als iemand goed is in het verdraaien van en een eigen interpretatie geven aan de geschiedenis is het Pasolini wel. Ik hoop niet dat jij (en andere mensen) dat aanziet als een correcte weergave van de geschiedenis.quote:Op maandag 2 april 2007 19:53 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Films als Caligula of Salo. Als je denkt dat een regiseur pervers is. Maar dat is dus gewoon geschiedenis.
Er is geen film die de echte werkelijkheid vertoond. Ieder regiseur ieder persoon heeft zijn eigen preceptie van een gebeurtenis.quote:Op dinsdag 3 april 2007 15:37 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Wat in films als Caligula of Salo getoond wordt heeft bar weinig te maken met daadwerkelijk geschiedenis. Als iemand goed is in het verdraaien van en een eigen interpretatie geven aan de geschiedenis is het Pasolini wel. Ik hoop niet dat jij (en andere mensen) dat aanziet als een correcte weergave van de geschiedenis.
Maar die films hebben niet eens iets met gebeurtenissen te maken. Het gaat daarbij hoogstens om een eigen perceptie van een bepaalde tijd of een bepaalde locatie of personage. Als je het dan toch over films en kennis van geschiedenis hebt kun je veel meer met kennis van de periode waarin de film gemaakt werd dan de periode waarin de film zich afspeelt.quote:Op dinsdag 3 april 2007 16:44 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Er is geen film die de echte werkelijkheid vertoond. Ieder regiseur ieder persoon heeft zijn eigen preceptie van een gebeurtenis.
Waaaaaaaaaaaaaaaquote:Op dinsdag 3 april 2007 16:44 schreef steeg het volgende:
Ook heb ik OLDBOY gekeken maar dat vind ik echt een film voor geweldsgenieters zonder herseninhoud. Pretentieuze troep.
Mensen die niks van sarcasme begrijpenquote:Op dinsdag 3 april 2007 16:49 schreef BMH het volgende:
[..]
Waaaaaaaaaaaaaaa. Alleen omdat de film meer actie heeft dan een psychologische betekenis wil niet zeggen dat enkel mensen zonder herseninhoud de film leuk vinden. Generalisering ten top. En een opmerking als deze geeft ook niet echt een intelligente indruk.
Welcome to the clubquote:Op dinsdag 3 april 2007 16:44 schreef steeg het volgende:
Ook heb ik OLDBOY gekeken maar dat vind ik echt een film voor geweldsgenieters zonder herseninhoud. Pretentieuze troep.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt., dat vond ik het tofste stuk.
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 3% gewijzigd door base3ball op 06-04-2007 18:17:06 ]Everybody has a talent, most people just don't know what it is.
www.xi-online.nl
quote:Op vrijdag 6 april 2007 00:44 schreef Dannie_Dorka het volgende:
Inland Empire(2006)
Ik ben al 'n tijdje terug van de bios,maar ik moet nog steeds bijkomen van deze film.Ik kan hier wel de film uitgebreid gaan analiseren,maar dit is gewoon 'n film die je gewoon echt zelf moet beleven.Van de geweldige openingscredit tot de "konijnen" uit Rabbits tot de aparte aftiteling,dit was gewoon één grote heerlijke trip.Het was even wennen aan het camerawerk,maar daarna is het gewoon 3 uur lang met open mond genieten.Deze film wil ik gewoon zo snel mogelijk nog 'n keer zien.Nu al één van m'n favorieten van het jaar!
De USAversie heeft dus een betere voice over een mooiere soundtrack dan die Urbanus versie.quote:Op zaterdag 7 april 2007 14:49 schreef Bluezz het volgende:
The march of the penguins, gisteren.
Prachtig gemaakt, ook de making of gezien.
De stem van Morgan Freeman is prachtig eronder, alleen de menselijke trekjes toedichten aan dieren blijf ik jammer vinden in zo'n film.
Ik heb begrepen dat ie toen in de bios draaide, urbanus' commentaar nog erger was.
Ik vind de Franse versie dan nog een stuk beter dan de Amerikaanse.quote:Op zaterdag 7 april 2007 16:04 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
De USAversie heeft dus een betere voice over een mooiere soundtrack dan die Urbanus versie.
Goed dat je de USA versie hebt gezien![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |