Vind ik ook. De film heeft wel zo zijn momenten en Mr Bean blijft altijd leuk genoeg om naar te kijken, maar zo grappig als de eerste film vond ik hem toch niet. Het einde had inderdaad ook wel wat beter gekund, wat meer in die typische Mr Bean stijl. Volgens mij is het ook meer een film om gezellig thuis op tv te kijken dan in de bios.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 12:07 schreef HeaRt_woRm het volgende:
Mr. Bean's holiday
Ja, wel een leuke filmAf en toe een beetje erg flauw
En het einde vond ik een beetje jammer
![]()
Had niet verwacht dat je dit hoogtepunt uit de vaderlandse filmgeschiedenis zo goed zou vindenquote:
Ik gaf het zelfs een 8,5. Naar mijn mening een prachtig visueel kunstwerk.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 18:28 schreef Sokolsky het volgende:
300 in de top-tien? Goh.
Nog niet gezien, ben er wel benieuwd naar. Ik was eigenlijk ook al erg onder de indruk van Solaris, maar verwacht van Solyaris inderdaad wat anders. Zal 'm binnenkort eens opzoeken. Maar er staan tussen de tentamens door ook nog wat andere films op m'n lijstjequote:Op zaterdag 31 maart 2007 00:18 schreef Falco het volgende:
Heb je Solyaris gezien Doff? Is ook erg de moeite waard en benadert meer de menselijke dan de technische kant en is eveneens SF in een apart sausje. Ik denk dat ik maar weer gauw 2001 ga zien, want er zijn veel opmerkelijke overeenkomsten en ook verschillen te vinden tussen die twee.
quote:Op zondag 1 april 2007 01:34 schreef Falco het volgende:
Rear Window
Wat is dit voor suffigheid, dacht ik continu bij het zien van deze film! De hele tijd wordt een of andere gluurder gevolgd en daarmee moet je het maar doen. Andere personages komen ook niet lekker uit de verf. Ohja er zou iemand vermoord zijn bij de overburen en daar wordt dan de hele film over gespeculeerd, tsjonge tis maar waarmee je een film wilt opvullen. Ohja, qua spanning viel me dit ook erg tegen. Duidelijk een misser dus van Alfred Hitchcock. Cijfer: 4-4,5 (zit nog te twijfelen ertussen)
Dat was ie al niet meer nadat ie Raging Bull en (ik geloof) Goodfellas had afgekraaktquote:Op zondag 1 april 2007 01:37 schreef Sokolsky het volgende:
Had Falco zijn reputatie na Oldboygate net een beetje opgevijzeld, komt 'ie met dit... pff. Nu ben je echt niet meer serieus te nemen natuurlijk.
Heb nog nooit iemand Raging Bull horen afkrakenquote:Op zondag 1 april 2007 01:51 schreef Sokolsky het volgende:
Da's anders, dat zijn gewoon films waar men niet bepaald unaniem lovend over is.
Goed dat je er toch eens voor bent gaan zitten. En gelukkig heeft het nog geloond ook. Hoeveel sterren geef je 'm?quote:Op vrijdag 30 maart 2007 23:13 schreef Doff het volgende:
A Space Odyssey (Stanley Kubrick, 1968)
Ik was waarschijnlijk een van de weinigen hier de deze nog niet had gezien, maar vandaag was het dan eindelijk zo ver en wat heb ik hiervan genoten. Echt een fantastische film, die misschien beter een beleving kan worden genoemd. Afijn, alles is hier over al wel gezegd. Hoe dan ook, zonder twijfel een van de mooiste films die ik tot nu toe heb gezien. Ik gebruik het woord niet vaak, maar dit is echt geniaal![]()
[afbeelding]
Dat is denk ik wat overdreven. Doel je specifiek op het existentialisme?Licht eens toe dan.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 00:04 schreef JelleS het volgende:
A Space Odyssey kijken nadat je o.a. werk van filosofen als Heidegger hebt gelezen is helemaal geweldig, pas dan snap je het echt op alle niveaus, de eerste keer vond ik het ook niet zo goed, saai zelfs.
Het is gewoon een 1 aprilgrap.quote:Op zondag 1 april 2007 11:00 schreef Falco het volgende:
Ik denk dat 300 meer recht heeft op de titel meesterwerk
Ssstquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
Volle 5 sterrenquote:Op zondag 1 april 2007 11:25 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Goed dat je er toch eens voor bent gaan zitten. En gelukkig heeft het nog geloond ook. Hoeveel sterren geef je 'm?![]()
[..]
Doe je goed.quote:Op zondag 1 april 2007 12:07 schreef Doff het volgende:
[..]
Volle 5 sterren.
Het is ook zo'n film die nog zo lekker lang blijft hangen. Zit nog steeds een beetje over het verhaal na te denken, mooi is dat.
Heb Eyes Wide Shut al op de plank liggen, van de week misschien eens opnieuw een kans gevenquote:Op zondag 1 april 2007 12:11 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Doe je goed.
Misschien dat je Kubrick nu ook iets meer waardeert?![]()
Concept is goed. Uitvoering onvoldoende.quote:Op donderdag 29 maart 2007 20:57 schreef pberends het volgende:
[afbeelding]
Idiocracy (2006)
Imdb: 6,3/10
Mijn cijfer: 9,0/10
Geniale film! Heerlijk absurde humor, maar toch met een erg goede boodschap voor de gehele mensheid.
Wat is voor jou verouderd, en ken meer gasten die films voor 1990 niet oke vinden, afgezien van Back to the future en Godfather, star wars en james bonds.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 23:41 schreef BMH het volgende:
[..]
Verouderd als in "het werkt niet" of "het komt niet over". Ik heb het zelfde met acteerwerk van oudere films. Ik vind het tenenkrommend omdat het zo slecht overkomt. Soort soapniveau.
Óm te zien hoe het dus NIET moet ?!quote:Op zaterdag 31 maart 2007 17:10 schreef Falco het volgende:
Ook de moeite waard is Plan 9 From Outer Space
Je moet wel wat intellectueel zijn om de film te waarderen. Als je StevenSegal films top vind dan kun 2001 niet waarderen. Bovendien is bij deze flim meerdere views benodigd om de echte schoonheid te zien.quote:Op zondag 1 april 2007 11:25 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Goed dat je er toch eens voor bent gaan zitten. En gelukkig heeft het nog geloond ook. Hoeveel sterren geef je 'm?![]()
[..]
Dat is denk ik wat overdreven. Doel je specifiek op het existentialisme?Licht eens toe dan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |