quote:Van Gobbel vier maanden in de cel
Geschreven door Robert Tjalsma op dinsdag, 27 maart om 13:38
Ulrich van Gobbel is door de Rotterdamse rechtbank veroordeeld tot vier maanden celstraf. De oud-Feyenoorder had drie auto's onder zijn hoede via een huurkoopovereenkomst. Hij heeft deze auto's doorverkocht zonder ze af te betalen. De rechter oordeelde dat er sprake was van verduistering.
Sinds hij in 2006 werd verdacht van het verduisteren van leaseauto's, is van Gobbel onvindbaar. Ook voor zijn advocaat is hij spoorloos. Inmiddels is bekend dat hij vermoedelijk het hazenpad naar Suriname heeft gekozen. Het is daarom nog onduidelijk of van Gobbel ook daadwerkelijk in de cel zal belanden. Zodra hij echter voet op Nederlandse bodem zet, zal hij worden opgepakt.
Van Gobbel kende een rijke loopbaan die hem langs vele clubs voerde. Onder andere Willem II, Feyenoord, Galatasary en Southampton mochten genieten van de diensten van de snelle verdediger. Hij speelde acht interlands voor het Nederlands elftal.
Dit is gedaan vanuit de gemeente Rotterdam. Dat ze in Rotterdam niet alles op een rijtje hadden was al wel bekendquote:Op dinsdag 27 maart 2007 15:49 schreef rubbereend het volgende:
[..]
omg, weer zo'n onzalige uitwerking van een maatregel die door het vorige kabinet bedacht is.
Telekidsquote:Op dinsdag 27 maart 2007 16:02 schreef Da_Sandman het volgende:
Nog tweeeeeeeeeeeeeeeeeeeee twee minuten voordat ik stopppppppppppppppppppp.
Een soort afteltopic dus?quote:
quote:Op dinsdag 27 maart 2007 15:57 schreef VoreG het volgende:
[..]
Dit is gedaan vanuit de gemeente Rotterdam. Dat ze in Rotterdam niet alles op een rijtje hadden was al wel bekend
Engggggquote:Op dinsdag 27 maart 2007 16:02 schreef Da_Sandman het volgende:
Nog tweeeeeeeeeeeeeeeeeeeee twee minuten voordat ik stopppppppppppppppppppp.
Durf je het niet open te maken?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 16:36 schreef BliksemSchigt het volgende:
Een envelop bij de post. Knalgeel. Portbetaald. En er staat niets op qua ontvanger of afzender. Links boven staat geelbericht, goedbericht
Weet iemand wat dat is?
ruikt het naar anthrax?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 16:36 schreef BliksemSchigt het volgende:
Een envelop bij de post. Knalgeel. Portbetaald. En er staat niets op qua ontvanger of afzender. Links boven staat geelbericht, goedbericht
Weet iemand wat dat is?
Een bom-brief.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 16:36 schreef BliksemSchigt het volgende:
Weet iemand wat dat is?
Ik vind het lullig als ik post open maak van een van mijn huisgenotenquote:
quote:Op dinsdag 27 maart 2007 16:42 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Ik vind het lullig als ik post open maak van een van mijn huisgenoten.
Maar het was iets van de jumbo. 5 euro korting
.
Zolang het maar geen blauwe envelop isquote:Op dinsdag 27 maart 2007 16:36 schreef BliksemSchigt het volgende:
Weet iemand wat dat is?
De lijers moeten me nog zorgtoeslag betalen. al 2 maanden gebeld, nog steeds niet. Nu zou ik eindelijk een spoedbetaling krijgenquote:Op dinsdag 27 maart 2007 16:44 schreef VoreG het volgende:
[..]
Zolang het maar geen blauwe envelop is.
Ik krijg het gewoon telkens netjes uitbetaaldquote:Op dinsdag 27 maart 2007 16:45 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
De lijers moeten me nog zorgtoeslag betalen. al 2 maanden gebeld, nog steeds niet. Nu zou ik eindelijk een spoedbetaling krijgen.
Aaah op die fietsquote:Op dinsdag 27 maart 2007 16:42 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Ik vind het lullig als ik post open maak van een van mijn huisgenoten.
Maar het was iets van de jumbo. 5 euro korting
.
dat is toch een rode enveloppe en geen blauwequote:Op dinsdag 27 maart 2007 16:45 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
De lijers moeten me nog zorgtoeslag betalen. al 2 maanden gebeld, nog steeds niet. Nu zou ik eindelijk een spoedbetaling krijgen.
er is vandaag al van 2 jarigen taartquote:
veel van mijn leraren vroeger schreven zelf schoolboeken, die ze vervolgens mooi op de lijst zetten. Handig je eigen omzet creërenquote:Op dinsdag 27 maart 2007 16:51 schreef borisz het volgende:
middag
kom je erachter dat mijn leraar economie een boek geschreven heeft over kunst![]()
en trots te vertellen dat jij een bestseller hebt geschrevenquote:Op dinsdag 27 maart 2007 16:52 schreef rubbereend het volgende:
[..]
veel van mijn leraren vroeger schreven zelf schoolboeken, die ze vervolgens mooi op de lijst zetten. Handig je eigen omzet creëren
het boek heet over schoon bedrog dat beschaving heetquote:Op dinsdag 27 maart 2007 16:52 schreef rubbereend het volgende:
[..]
veel van mijn leraren vroeger schreven zelf schoolboeken, die ze vervolgens mooi op de lijst zetten. Handig je eigen omzet creëren
quote:Beschrijving:
Toen er nog geen voorbeelden ter navolging waren (er was immers nog geen méns) moest het op evolutie beluste dier zélf iets bedenken. Aldus geschiedde. Op weg van dier naar mens bedacht de evoluerende primaat tal van zaken die hem blijvend zouden onderscheiden van en verheffen boven het dier. Op de eerste plaats noodzakelijke en onontbeerlijke zaken, zoals het bouwen van een huis in plaats van het graven van een hol. Op de tweede plaats nuttige en handige zaken: de uitving van het wiel, het vuur en het schrift, maar ook het eten met mes en vork in plaats van met handen en voeten. Tenslotte aangename en versierende zaken: het gebruik van kleuren, het maken van muziek, hakken van beelden, kortom: het scheppen van kunst.
Al die onderscheidende maniertjes en trucjes samen noemen we beschaving. Ze vormden de culturele canon. Een corpus van voorbeelden voor alle volgende generaties mensen. dat deel van die cultuur, waar we enigszins plechtig over spreken en dat we met een hoofdletter C schrijven, zijn we kunst gaan noemen.
Kunst bedekt het oorspronkelijke dierlijke in ons met ongekend raffinement en verbijsterende veelzijdigheid.
Het enige wat ik in de vakantie lees is de menukaart van een restaurant en de achterkant van mijn flesje zonnebrandcremequote:
Ja maar ik dronk Guinnessquote:Op dinsdag 27 maart 2007 17:01 schreef Bluezz het volgende:
[..]
JaloerSCHejij hebt ook op het terras gezeten
Vanavond, morgenmiddag, donderdagmiddag, vrijdagmiddag en zaterdag van 13.00 tot 07.00. Bah.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 17:05 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik morgen 1 dagjeDan weer 2 dagen vrij.
al had ik die dagen liever geen vrij
quote:
eensquote:Op dinsdag 27 maart 2007 17:06 schreef rubbereend het volgende:
[..]da's geen bier, dat vervuild bier
Heeft de SP dit al aan de minister gevraagd?! Van de rest hoef ik het namelijk niet te verwachtenquote:De Landelijke Studentenvakbond vraagt studenten door middel van een handtekening te zetten een actie te steunen voor het verhogen van de studiefinanciering. De bond heeft een petitie gemaakt waarin zij de verantwoordelijke ministeries oproept om het bedrag dat binnen de studiefinanciering is gereserveerd voor huisvesting aan te passen en realistischer te maken.
Het is nu zo dat er uitgegaan wordt van 177,84 euro per maand aan huisvestingskosten. Uit onderzoek van het NIBUD blijkt dat studenten gemiddeld 295 euro voor hun woonruimte betalen. Studenten zijn bovendien nog altijd een groter percentage van hun inkomen kwijt aan huisvesting dan andere bevolkingsgroepen.
Ik betaal 330quote:De Landelijke Studentenvakbond vraagt studenten door middel van een handtekening te zetten een actie te steunen voor het verhogen van de studiefinanciering. De bond heeft een petitie gemaakt waarin zij de verantwoordelijke ministeries oproept om het bedrag dat binnen de studiefinanciering is gereserveerd voor huisvesting aan te passen en realistischer te maken.
Het is nu zo dat er uitgegaan wordt van 177,84 euro per maand aan huisvestingskosten. Uit onderzoek van het NIBUD blijkt dat studenten gemiddeld 295 euro voor hun woonruimte betalen. Studenten zijn bovendien nog altijd een groter percentage van hun inkomen kwijt aan huisvesting dan andere bevolkingsgroepen.
Jij hebt een paar jaar voorsprong, ja.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 17:41 schreef golfer het volgende:
Naast de boeken uit de bibliotheek kopen wij er gemiddeld ook wel nog 1 per maand.
Onze boekenkasten puilen uit en zijn intussen over meerdere etages van ons huis verspreid.
Ik betaal 370, maar ik heb dit jaar een financiering van 460 per maand, omdat ik de aanvullende beurs krijg. Volgend jaar krijg ik die beurs niet en het jaar daarop weer welquote:Op dinsdag 27 maart 2007 17:45 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ik ben bezig in de nieuwe Brusselmans.
[..]
Ik betaal 330. Ik denk dat ik qua vaste lasten rond de 650 zit, zonder uberhaupt ook maar iets extra's
.
Ik krijg 740 ofzo, maar hoeveel daarvan basis, aanvullend en lening is .. Geen ideequote:Op dinsdag 27 maart 2007 17:49 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ik betaal 370, maar ik heb dit jaar een financiering van 460 per maand, omdat ik de aanvullende beurs krijg. Volgend jaar krijg ik die beurs niet en het jaar daarop weer wel.
740 en je bent nog aan het werk?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 17:54 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Ik krijg 740 ofzo, maar hoeveel daarvan basis, aanvullend en lening is .. Geen idee.
Uhuhquote:
quote:Op dinsdag 27 maart 2007 17:37 schreef sjimz het volgende:
Ik heb afgelopen vakantie alleen de reisgids van Egypte gelezen
Ah het scheelt dat ik mn collegeld etc. niet zelf hoef te betalen.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 17:58 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Uhuh.
Vakantie naar Zurich, collegeld, seizoenskaart, tripjes, lekkerder eten, hoge telefoonrekeningen, boeken zo af en toe, leuke uitstapjes, bier, wijn, sterk, etc. Dat red ik niet met 740 p/m hoor.
* BliksemSchigt gaat voetballen in de zon.
Ja indd. Belachelijk vooral...quote:Op dinsdag 27 maart 2007 18:16 schreef rubbereend het volgende:
die beelden van die Ferrari die kort wordt gereden doen gewoon pijn
Ik kan een Ferrari en een Fiat Panda niet eens uit elkaar houden dus om nou te zeggen dat het me wat deed, neequote:Op dinsdag 27 maart 2007 18:16 schreef rubbereend het volgende:
die beelden van die Ferrari die kort wordt gereden doen gewoon pijn
Wat heb je gehad?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 18:28 schreef Vom het volgende:
Kadootjes gehad
Ik ben weer verwend door paps en mams
Pascal, kan je die Fiat-Panda limo nog even linken?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 18:19 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ik kan een Ferrari en een Fiat Panda niet eens uit elkaar houden dus om nou te zeggen dat het me wat deed, nee.
Luchtje van D&G, C&C 3, overhemd + matchende stropdas en een staatslotquote:
Die is nog niet uitquote:Op dinsdag 27 maart 2007 18:40 schreef Vom het volgende:
[..]
Luchtje van D&G, C&C 3, overhemd + matchende stropdas en een staatslot
Die beertender krijg ik wel als ik afgestudeerd ben (over 2 jaar ofzo dus)
Dat was een Ferrari limo!quote:Op dinsdag 27 maart 2007 18:40 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Pascal, kan je die Fiat-Panda limo nog even linken?
Maar wel gereserveerdquote:
ja hoorquote:Op dinsdag 27 maart 2007 18:40 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Pascal, kan je die Fiat-Panda limo nog even linken?
C&Cquote:Op dinsdag 27 maart 2007 18:40 schreef Vom het volgende:
[..]
Luchtje van D&G, C&C 3, overhemd + matchende stropdas en een staatslot
Die beertender krijg ik wel als ik afgestudeerd ben (over 2 jaar ofzo dus)
kun je misschien ff een overzichtslijstje maken wie waarin je favoriet is?quote:
Hoiquote:
rubbereend: mijn favoriete blauwe.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 19:05 schreef rubbereend het volgende:
[..]
kun je misschien ff een overzichtslijstje maken wie waarin je favoriet is?
rubbereend is met een kleine rquote:Op dinsdag 27 maart 2007 19:07 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Rubbereend: mijn favoriete blauwe.
Raymania: mijn op 1 na favoriete blauwe
Bos81: mijn favoriete ex modvalt nog mee toch
en met mij alles goed hoor bos
valt toch wel mee?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 19:09 schreef VoreG het volgende:
Hools begint een 'kliekerig' gehalte te krijgen!
En dan te bedenken dat er hele gezinnen zijn die daar rond van moeten zien te komen.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 18:04 schreef VoreG het volgende:
Ah het scheelt dat ik mn collegeld etc. niet zelf hoef te betalen.
Ik maak een 'winst' van ¤120,- per maand en m'n inkomsten zijn rond de ¤800,-
Woon ruim, eet ruim, drink ruim. Vakanties gaan goed. Gaat lekker zo
VBL is één vieze kliekquote:Op dinsdag 27 maart 2007 19:09 schreef VoreG het volgende:
Hools begint een 'kliekerig' gehalte te krijgen!
ik ben tegen sex met dierenquote:Op dinsdag 27 maart 2007 19:09 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]mierenneuker maar tis al verandert
pas jij nou mijn quote aan?quote:
Sorryquote:
nee!quote:Op dinsdag 27 maart 2007 19:14 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Sorry![]()
word ik nu eindelijk eens geband?
wat dan wel?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 19:14 schreef Memento-Mori het volgende:
ik ben student en stem zeer zeker geen VVD![]()
daar zitten zoveel partijenquote:
Een map.quote:
MS-DOSquote:Op dinsdag 27 maart 2007 19:16 schreef VoreG het volgende:
[..]
Een map.
Met de dir command moest je vroeger in MS-DOS lopen klooien om ervoor te zorgen dat je spellen kon spelen.
Ach man krijg een tuin op je bolle buik,quote:
1000 euro in de maand en dan red je het netquote:Op dinsdag 27 maart 2007 19:14 schreef Memento-Mori het volgende:
ik ben student en stem zeer zeker geen VVDen ik heb ook 740 stufi (inc lening) en daar red ik het net mee. Maar dan kan ik ab-so-luut niets extra;s kopen of doen, dus daar werk ik ook nog voor, en ik leen liever ook niet maar heb gewoon geen keus.
250 collegegeld (om de maand)
240 huur
110 ziekenfonds
boekengeld
20 euro huisrekening
en dan nog eten en drinken
verkapte doodsverwensingquote:Op dinsdag 27 maart 2007 19:17 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ach man krijg een tuin op je bolle buik,![]()
De huren zijn voor studenten doorgaans een stuk hoger.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 19:11 schreef golfer het volgende:
[..]
En dan te bedenken dat er hele gezinnen zijn die daar rond van moeten zien te komen.
En maar klagen, die studentjes.
Nu snap ik waarom er zoveel VVD-stemmers tussen de studenten zitten.
met 740 red ik het net zei ik/quote:Op dinsdag 27 maart 2007 19:18 schreef VoreG het volgende:
[..]
1000 euro in de maand en dan red je het net
quote:Op dinsdag 27 maart 2007 19:17 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ach man krijg een tuin op je bolle buik,![]()
En dat na mijn post.quote:
quote:Op dinsdag 27 maart 2007 19:18 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
en ik zweef daar tussen nog weleens
Een userfoto van jou ook goed?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 19:20 schreef rubbereend het volgende:
[..]
wat is het volgende wat je gaat proberen? Een tubgirl?
Oraandonor?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 19:26 schreef Memento-Mori het volgende:
Ik heb vandaag mijn donorcodicile gekregen en ingevuld en opgestuurd, dus ik ben straks oraan- en weefseldonor![]()
quote:Op dinsdag 27 maart 2007 19:23 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Een userfoto van jou ook goed?
Komt op het zelfde neer namelijk
Hum ik las iets andersquote:
Heerlijkquote:
Hoeveel maand wil je?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 19:27 schreef Gollemrulez het volgende:
[..]
![]()
Zozo Bos is op oorlogspad. We kunnen elkaar ook iets toewensen Bos, een ban lijkt mij nl weleens ontspannend.
quote:Op dinsdag 27 maart 2007 19:23 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Een userfoto van jou ook goed?
Komt op het zelfde neer namelijk
quote:
Dat lukt alleen als ie eerst crew wordt en dan gaat lekken of met een rel weggaan. En dan hopen op kerstgratie.quote:
quote:Op dinsdag 27 maart 2007 19:26 schreef Memento-Mori het volgende:
Ik heb vandaag mijn donorcodicile gekregen en ingevuld en opgestuurd, dus ik ben straks orgaan- en weefseldonor![]()
Volgens mij kan het ook anders. In ieder geval de grenzen verkennen maar.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 19:41 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Dat lukt alleen als ie eerst crew wordt en dan gaat lekken of met een rel weggaan. En dan hopen op kerstgratie.
Kerst duurt alleen nog zo langquote:Op dinsdag 27 maart 2007 19:41 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Dat lukt alleen als ie eerst crew wordt en dan gaat lekken of met een rel weggaan. En dan hopen op kerstgratie.
Paasgratie.quote:
quote:Op dinsdag 27 maart 2007 19:20 schreef rubbereend het volgende:
[..]
wat is het volgende wat je gaat proberen? Een tubgirl?
Of anders pinkstergratiequote:
Met een half uur vertragingquote:Op dinsdag 27 maart 2007 20:32 schreef tong80 het volgende:
Er is trouwens voetballen opTalpa nu. De kraker Jong Oranje - Jong Ierland.Ik ben zo zenuwachtig.
ik pak vast een Guinnessquote:Op dinsdag 27 maart 2007 20:32 schreef tong80 het volgende:
Er is trouwens voetballen opTalpa nu. De kraker Jong Oranje - Jong Ierland.Ik ben zo zenuwachtig.
wat is je punt? heb het niet gezien.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 20:39 schreef Apfel. het volgende:
wat een docu weer van netwerk, ik heb het gevoel dat ik nu net de inleiding had gezien.. echt totaal weer geen inhoud...
netwerk![]()
Hemelvaartsgratie.quote:
Met een documentaire verwacht je toch (serieuse) inhoud. Het ging dit maal om "reltoeristen"quote:Op dinsdag 27 maart 2007 20:40 schreef Againzender het volgende:
[..]
wat is je punt? heb het niet gezien.
Krijg je dan gratie om naar de hemel te gaanquote:
Ik had voor de dagen in Ierland zo weinig bagage nodig dat er nogal wat Harp, Smithwick's & Kilkenny is meegegaan op de terugwegquote:
Lekker spul hoorquote:Op dinsdag 27 maart 2007 20:50 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Ik had voor de dagen in Ierland zo weinig bagage nodig dat er nogal wat Harp, Smithwick's & Kilkenny is meegegaan op de terugweg![]()
(Guinness is in Nederland ook prima te betalen en scheelt amper in prijs)
Maaruh, Slainte AZ
Hoeveel loempia's en kippenboutjes kan je daarvoor niet extra kopen?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 19:50 schreef tong80 het volgende:
Terug van de belastingconsulent was wat verkeerd gegaan vorige week. Ik krijg geen 500 maar 750 euro terug
dat moeten de arme studentjes hier wel weten.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 20:59 schreef golfer het volgende:
[..]
Hoeveel loempia's en kippenboutjes kan je daarvoor niet extra kopen?![]()
Het enige juiste antwoord hier is dan ook: Veel te veel.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 21:05 schreef Againzender het volgende:
[..]
dat moeten de arme studentjes hier wel weten.
Er bestaat geen 'te veel'quote:Op dinsdag 27 maart 2007 21:07 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Het enige juiste antwoord hier is dan ook: Veel te veel.
Heb hem vanmiddag al binnengehaald.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 21:06 schreef RayMania het volgende:
Oeh, Prison Break #21 is al omlaaglaadbaar.
Ga eens een avondje stappen met Kamagurka en Doc. Die zuipen dat bocht. In O 'Connols betaal je dus 5 fucking euro's voor die zooi.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 20:50 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Ik had voor de dagen in Ierland zo weinig bagage nodig dat er nogal wat Harp, Smithwick's & Kilkenny is meegegaan op de terugweg![]()
(Guinness is in Nederland ook prima te betalen en scheelt amper in prijs)
Maaruh, Slainte AZ
Maak me gekquote:Op dinsdag 27 maart 2007 20:59 schreef golfer het volgende:
[..]
Hoeveel loempia's en kippenboutjes kan je daarvoor niet extra kopen?![]()
Kom je ook op de meet tong?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 21:31 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ga eens een avondje stappen met Kamagurka en Doc. Die zuipen dat bocht. In O 'Connols betaal je dus 5 fucking euro's voor die zooi.
Wat nu dus ook in mijn koelkast staatquote:Op dinsdag 27 maart 2007 21:34 schreef borisz het volgende:
en dat zwarte bier is nog bij de gall en gall in de aanbieding 4 halen 3 betalen
Je kent me nog niet echt hè ?quote:
geen TBS dus?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 21:38 schreef tong80 het volgende:
Ik ben aan een omscholingsprogramma bezig. Werd voor een afstudeerproject vanmiddag geinterviewd door twee mooie HBOsters van midden twintig over dat traject. Vroeg ze wat mijn hobby's waren. Ik zei Fok kennen jullie dat ? Ja zei de één gelijk daar zit mijn broer elke dag op. Ik liet haar dus de groeten doen aan die broer. Straks is het X-Ray, Haaibaaike of Youssef die dan te horen krijgen dat ik eigenlijk gedetineerd zit in Breda en over 2 jaar vrij kom.
Door Bluezz en Golfer die in het buitenland zitten dit keer.quote:
no kiddingquote:
In het verre België. Ik weet niet of het gaat lukken om te bellenquote:Op dinsdag 27 maart 2007 21:44 schreef Bos81 het volgende:
Door Bluezz en Golfer die in het buitenland zitten dit keer.
Dan moet Tong maar naar Doc bellen en hopen dat hij er bij is. Wat waarschijnlijk wel zo schijnt te zijn.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 21:51 schreef Bluezz het volgende:
[..]
In het verre België. Ik weet niet of het gaat lukken om te bellen
Is de paus niet katholiek?quote:
de paus is de antichrist is mij wel eens verteld.quote:
3.35 a 3.80 in de pubs die ik allemaal van binnen bekeken heb recentelijk.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 21:31 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ga eens een avondje stappen met Kamagurka en Doc. Die zuipen dat bocht. In O 'Connols betaal je dus 5 fucking euro's voor die zooi.
dus dit weekend zonder jou ?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 21:51 schreef Bluezz het volgende:
[..]
In het verre België. Ik weet niet of het gaat lukken om te bellen
That's a negative.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 21:54 schreef tong80 het volgende:
Digger heb je nog MSN
ooo ja dan pas.. dan hebben we nog ffquote:
Preciesquote:Op dinsdag 27 maart 2007 21:59 schreef appelsientje het volgende:
[..]
ooo ja dan pas.. dan hebben we nog ff
Hoe moet ik weten wat in je planning past als je geen MSN meer hebt ?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 22:14 schreef DIGGER het volgende:
Jawel hoor, maar dan moet het wel in de planning passen
Gat ie weer naar bed met z'n knuppelquote:
Zo te zien aan je typen wel.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 23:06 schreef tong80 het volgende:
Volgerns mij mkoet ik in hert vervolg eerst ontbijten voo0r ik een fles wijn open trek
Ben nog aan het natrillen. Geweldige episodequote:
Diepzinnige titelquote:Op dinsdag 27 maart 2007 23:07 schreef tong80 het volgende:
Toch is dit geen slecht topic :
Duitsland na 50 jaar weer massaal uitgerukt.
Jammer van het slotje.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 23:07 schreef tong80 het volgende:
Toch is dit geen slecht topic :
Duitsland na 50 jaar weer massaal uitgerukt.
in het filmhuisquote:Op dinsdag 27 maart 2007 23:29 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Welke film PH?
Inderdaad, een prima ep.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 23:07 schreef RayMania het volgende:
[..]
Ben nog aan het natrillen. Geweldige episode.
Ik kende een meisje en die heet serieus 'Mokkeltje'. Het waren mensen van het plaatselijke 'kamp'. Overigens wel hele aardige mensen.quote:Op woensdag 28 maart 2007 00:08 schreef -Vaduz- het volgende:
Blijft een grappig woord, mokkel.
Staat ook nog op mijn lijstje, maar Bluezz verstaat en spreekt in tegenstelling tot mij geen Deens.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 23:36 schreef pascalheister het volgende:
in het filmhuis
Efter brylluppet (Susanne Bier, 2006)
Te oud voor jou, valt meer in mijn doelgroepje.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 23:40 schreef pascalheister het volgende:
mooi mokkel trouwens uit die film, Sidse Babett Knudsen![]()
![]()
quote:Op woensdag 28 maart 2007 00:13 schreef -Vaduz- het volgende:
Mijn god, dan hoop je op een bijnaam.
Hee...had ik al gezegd dat ik ging slapen ???quote:Op dinsdag 27 maart 2007 23:39 schreef -Vaduz- het volgende:
Bjoro! Drukkeman!
Mooi zo.quote:Op woensdag 28 maart 2007 00:27 schreef tong80 het volgende:
Weltrusten
Zatlap zegt trusten en zichzelf kennende tot overmorgen.
*Burp* hoor ik dar een golfer piepen ?quote:Op woensdag 28 maart 2007 00:32 schreef golfer het volgende:
[..]
Mooi zo.
Dan kan de rest van Fok! weer veilig z'n msn aanzetten.![]()
Trusteh, zatlappie!quote:Op woensdag 28 maart 2007 00:33 schreef tong80 het volgende:
*Burp* hoor ik dar een golfer piepen ?
Terusten ouwe
Tie-break 3e setquote:
Haaibaaike woont vlak bij je manquote:Op dinsdag 27 maart 2007 21:38 schreef tong80 het volgende:
Ik ben aan een omscholingsprogramma bezig. Werd voor een afstudeerproject vanmiddag geinterviewd door twee mooie HBOsters van midden twintig over dat traject. Vroeg ze wat mijn hobby's waren. Ik zei Fok kennen jullie dat ? Ja zei de één gelijk daar zit mijn broer elke dag op. Ik liet haar dus de groeten doen aan die broer. Straks is het X-Ray, Haaibaaike of Youssef die dan te horen krijgen dat ik eigenlijk gedetineerd zit in Breda en over 2 jaar vrij kom.
neuhquote:
Jawelquote:
We hebben nog een Soprano op de plank liggen.quote:
quote:Op woensdag 28 maart 2007 01:48 schreef MrDoegewoon het volgende:
Leuk dat stand by
Ach ja heb nu al langer geslapen dan gisteren
Jaquote:
1 dag niet douchenquote:Op woensdag 28 maart 2007 09:14 schreef Ole het volgende:
Kan nog niet warm douchen
Kan op mijn werk douchen, en idd na het sporten. Maar thuis is wel zo lekkerquote:Op woensdag 28 maart 2007 09:18 schreef appelsientje het volgende:
[..]
1 dag niet douchen... ga naar het zwembad
of eeuh ga sporten, kan je daarna warm douchen
Dat is luxequote:Op woensdag 28 maart 2007 10:03 schreef Ole het volgende:
[..]
Kan op mijn werk douchen, en idd na het sporten. Maar thuis is wel zo lekker![]()
hm, dure grap. Hoe oud was deze ketel?quote:
8 jaar. Maar hij is denk ik niet altijd goed onderhouden. Kon hem wel repareren, maar kost minimaal 300 euro, en dan nog..quote:Op woensdag 28 maart 2007 10:15 schreef Againzender het volgende:
[..]
hm, dure grap. Hoe oud was deze ketel?
We hebben ook een fitness ruimte.quote:Op woensdag 28 maart 2007 10:14 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Dat is luxeop je werk douchen...
wat voor school zit je?quote:Op woensdag 28 maart 2007 10:35 schreef borisz het volgende:
het uurtje verplicht op school in de mediatheek doorbrengen is begonnen.
vwo, normaal heb ik pas over 3 uurtjes een zw(zelfstandig werken) uur maar dat doe ik nu zodat ik dan naar huis kan ipv tussenurenquote:
Scheikunde al in de 3e laten vallen, vertel!quote:Op woensdag 28 maart 2007 10:49 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Of je komt er ff achter dat je met massavernietigingswapens bezig was bij scheikunde.
Bleekwater, kaliumjodide en zwavelzuur, combineer die 1e en de laatste eens.
Neu. Het Chloor uit bleekwater. (Cl) en de waterstof uit zwavelzuur. (H) combineren tot HCl (g), meen ik... Chloorgas.quote:Op woensdag 28 maart 2007 10:53 schreef borisz het volgende:
boem?
oh,quote:Op woensdag 28 maart 2007 10:57 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Neu. Het Chloor uit bleekwater. (Cl) en de waterstof uit zwavelzuur. (H) combineren tot HCl (g), meen ik... Chloorgas.
Hypochloriet dat in bleekwater zit geeft in combinatie met zuur chloorgasquote:
Je moet toch wat doenquote:
Dat klinkt goed, betekent dat je er al door bent en het nu over voorwaarden etc. gaat of zijn er in deze 2e ronde wel nog meerdere kandidaten?quote:Op woensdag 28 maart 2007 12:06 schreef appelsientje het volgende:
Ik mag op 2e gesprek komen
ze waren dus tevreden gisteren
We gaan 't over de voorwaarden etc hebben.. als ik het goed heb begrepen zijn er nog wel meerdere kandidaten.. maar ze bleven er erg vaag over, dus misschien ben ik wel de enigequote:Op woensdag 28 maart 2007 12:27 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Dat klinkt goed, betekent dat je er al door bent en het nu over voorwaarden etc. gaat of zijn er in deze 2e ronde wel nog meerdere kandidaten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |