Zo te zien aan je typen wel.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 23:06 schreef tong80 het volgende:
Volgerns mij mkoet ik in hert vervolg eerst ontbijten voo0r ik een fles wijn open trek
Ben nog aan het natrillen. Geweldige episodequote:
Diepzinnige titelquote:Op dinsdag 27 maart 2007 23:07 schreef tong80 het volgende:
Toch is dit geen slecht topic :
Duitsland na 50 jaar weer massaal uitgerukt.
Jammer van het slotje.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 23:07 schreef tong80 het volgende:
Toch is dit geen slecht topic :
Duitsland na 50 jaar weer massaal uitgerukt.
in het filmhuisquote:Op dinsdag 27 maart 2007 23:29 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Welke film PH?
Inderdaad, een prima ep.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 23:07 schreef RayMania het volgende:
[..]
Ben nog aan het natrillen. Geweldige episode.
Ik kende een meisje en die heet serieus 'Mokkeltje'. Het waren mensen van het plaatselijke 'kamp'. Overigens wel hele aardige mensen.quote:Op woensdag 28 maart 2007 00:08 schreef -Vaduz- het volgende:
Blijft een grappig woord, mokkel.
Staat ook nog op mijn lijstje, maar Bluezz verstaat en spreekt in tegenstelling tot mij geen Deens.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 23:36 schreef pascalheister het volgende:
in het filmhuis
Efter brylluppet (Susanne Bier, 2006)
Te oud voor jou, valt meer in mijn doelgroepje.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 23:40 schreef pascalheister het volgende:
mooi mokkel trouwens uit die film, Sidse Babett Knudsen![]()
![]()
quote:Op woensdag 28 maart 2007 00:13 schreef -Vaduz- het volgende:
Mijn god, dan hoop je op een bijnaam.
Hee...had ik al gezegd dat ik ging slapen ???quote:Op dinsdag 27 maart 2007 23:39 schreef -Vaduz- het volgende:
Bjoro! Drukkeman!
Mooi zo.quote:Op woensdag 28 maart 2007 00:27 schreef tong80 het volgende:
Weltrusten
Zatlap zegt trusten en zichzelf kennende tot overmorgen.
*Burp* hoor ik dar een golfer piepen ?quote:Op woensdag 28 maart 2007 00:32 schreef golfer het volgende:
[..]
Mooi zo.
Dan kan de rest van Fok! weer veilig z'n msn aanzetten.![]()
Trusteh, zatlappie!quote:Op woensdag 28 maart 2007 00:33 schreef tong80 het volgende:
*Burp* hoor ik dar een golfer piepen ?
Terusten ouwe
Tie-break 3e setquote:
Haaibaaike woont vlak bij je manquote:Op dinsdag 27 maart 2007 21:38 schreef tong80 het volgende:
Ik ben aan een omscholingsprogramma bezig. Werd voor een afstudeerproject vanmiddag geinterviewd door twee mooie HBOsters van midden twintig over dat traject. Vroeg ze wat mijn hobby's waren. Ik zei Fok kennen jullie dat ? Ja zei de één gelijk daar zit mijn broer elke dag op. Ik liet haar dus de groeten doen aan die broer. Straks is het X-Ray, Haaibaaike of Youssef die dan te horen krijgen dat ik eigenlijk gedetineerd zit in Breda en over 2 jaar vrij kom.
neuhquote:
Jawelquote:
We hebben nog een Soprano op de plank liggen.quote:
quote:Op woensdag 28 maart 2007 01:48 schreef MrDoegewoon het volgende:
Leuk dat stand by
Ach ja heb nu al langer geslapen dan gisteren
Jaquote:
1 dag niet douchenquote:Op woensdag 28 maart 2007 09:14 schreef Ole het volgende:
Kan nog niet warm douchen
Kan op mijn werk douchen, en idd na het sporten. Maar thuis is wel zo lekkerquote:Op woensdag 28 maart 2007 09:18 schreef appelsientje het volgende:
[..]
1 dag niet douchen... ga naar het zwembad
of eeuh ga sporten, kan je daarna warm douchen
Dat is luxequote:Op woensdag 28 maart 2007 10:03 schreef Ole het volgende:
[..]
Kan op mijn werk douchen, en idd na het sporten. Maar thuis is wel zo lekker![]()
hm, dure grap. Hoe oud was deze ketel?quote:
8 jaar. Maar hij is denk ik niet altijd goed onderhouden. Kon hem wel repareren, maar kost minimaal 300 euro, en dan nog..quote:Op woensdag 28 maart 2007 10:15 schreef Againzender het volgende:
[..]
hm, dure grap. Hoe oud was deze ketel?
We hebben ook een fitness ruimte.quote:Op woensdag 28 maart 2007 10:14 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Dat is luxeop je werk douchen...
wat voor school zit je?quote:Op woensdag 28 maart 2007 10:35 schreef borisz het volgende:
het uurtje verplicht op school in de mediatheek doorbrengen is begonnen.
vwo, normaal heb ik pas over 3 uurtjes een zw(zelfstandig werken) uur maar dat doe ik nu zodat ik dan naar huis kan ipv tussenurenquote:
Scheikunde al in de 3e laten vallen, vertel!quote:Op woensdag 28 maart 2007 10:49 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Of je komt er ff achter dat je met massavernietigingswapens bezig was bij scheikunde.
Bleekwater, kaliumjodide en zwavelzuur, combineer die 1e en de laatste eens.
Neu. Het Chloor uit bleekwater. (Cl) en de waterstof uit zwavelzuur. (H) combineren tot HCl (g), meen ik... Chloorgas.quote:Op woensdag 28 maart 2007 10:53 schreef borisz het volgende:
boem?
oh,quote:Op woensdag 28 maart 2007 10:57 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Neu. Het Chloor uit bleekwater. (Cl) en de waterstof uit zwavelzuur. (H) combineren tot HCl (g), meen ik... Chloorgas.
Hypochloriet dat in bleekwater zit geeft in combinatie met zuur chloorgasquote:
Je moet toch wat doenquote:
Dat klinkt goed, betekent dat je er al door bent en het nu over voorwaarden etc. gaat of zijn er in deze 2e ronde wel nog meerdere kandidaten?quote:Op woensdag 28 maart 2007 12:06 schreef appelsientje het volgende:
Ik mag op 2e gesprek komen
ze waren dus tevreden gisteren
We gaan 't over de voorwaarden etc hebben.. als ik het goed heb begrepen zijn er nog wel meerdere kandidaten.. maar ze bleven er erg vaag over, dus misschien ben ik wel de enigequote:Op woensdag 28 maart 2007 12:27 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Dat klinkt goed, betekent dat je er al door bent en het nu over voorwaarden etc. gaat of zijn er in deze 2e ronde wel nog meerdere kandidaten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |