Zo te zien aan je typen wel.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 23:06 schreef tong80 het volgende:
Volgerns mij mkoet ik in hert vervolg eerst ontbijten voo0r ik een fles wijn open trek
Ben nog aan het natrillen. Geweldige episodequote:
Diepzinnige titelquote:Op dinsdag 27 maart 2007 23:07 schreef tong80 het volgende:
Toch is dit geen slecht topic :
Duitsland na 50 jaar weer massaal uitgerukt.
Jammer van het slotje.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 23:07 schreef tong80 het volgende:
Toch is dit geen slecht topic :
Duitsland na 50 jaar weer massaal uitgerukt.
in het filmhuisquote:Op dinsdag 27 maart 2007 23:29 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Welke film PH?
Inderdaad, een prima ep.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 23:07 schreef RayMania het volgende:
[..]
Ben nog aan het natrillen. Geweldige episode.
Ik kende een meisje en die heet serieus 'Mokkeltje'. Het waren mensen van het plaatselijke 'kamp'. Overigens wel hele aardige mensen.quote:Op woensdag 28 maart 2007 00:08 schreef -Vaduz- het volgende:
Blijft een grappig woord, mokkel.
Staat ook nog op mijn lijstje, maar Bluezz verstaat en spreekt in tegenstelling tot mij geen Deens.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 23:36 schreef pascalheister het volgende:
in het filmhuis
Efter brylluppet (Susanne Bier, 2006)
Te oud voor jou, valt meer in mijn doelgroepje.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 23:40 schreef pascalheister het volgende:
mooi mokkel trouwens uit die film, Sidse Babett Knudsen![]()
![]()
quote:Op woensdag 28 maart 2007 00:13 schreef -Vaduz- het volgende:
Mijn god, dan hoop je op een bijnaam.
Hee...had ik al gezegd dat ik ging slapen ???quote:Op dinsdag 27 maart 2007 23:39 schreef -Vaduz- het volgende:
Bjoro! Drukkeman!
Mooi zo.quote:Op woensdag 28 maart 2007 00:27 schreef tong80 het volgende:
Weltrusten
Zatlap zegt trusten en zichzelf kennende tot overmorgen.
*Burp* hoor ik dar een golfer piepen ?quote:Op woensdag 28 maart 2007 00:32 schreef golfer het volgende:
[..]
Mooi zo.
Dan kan de rest van Fok! weer veilig z'n msn aanzetten.![]()
Trusteh, zatlappie!quote:Op woensdag 28 maart 2007 00:33 schreef tong80 het volgende:
*Burp* hoor ik dar een golfer piepen ?
Terusten ouwe
Tie-break 3e setquote:
Haaibaaike woont vlak bij je manquote:Op dinsdag 27 maart 2007 21:38 schreef tong80 het volgende:
Ik ben aan een omscholingsprogramma bezig. Werd voor een afstudeerproject vanmiddag geinterviewd door twee mooie HBOsters van midden twintig over dat traject. Vroeg ze wat mijn hobby's waren. Ik zei Fok kennen jullie dat ? Ja zei de één gelijk daar zit mijn broer elke dag op. Ik liet haar dus de groeten doen aan die broer. Straks is het X-Ray, Haaibaaike of Youssef die dan te horen krijgen dat ik eigenlijk gedetineerd zit in Breda en over 2 jaar vrij kom.
neuhquote:
Jawelquote:
We hebben nog een Soprano op de plank liggen.quote:
quote:Op woensdag 28 maart 2007 01:48 schreef MrDoegewoon het volgende:
Leuk dat stand by
Ach ja heb nu al langer geslapen dan gisteren
Jaquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |