Muizen in je nieuwe stekkie?quote:
De echte Calimero is opgestaan!quote:
pfffffoei gelukkigquote:Op dinsdag 27 maart 2007 09:16 schreef RayMania het volgende:
Niet rubber hoor.
was dit bij de grootste familie van Nederland?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 10:34 schreef appelsientje het volgende:
En weer terug![]()
ging best lekker het gesprek!
quote:
Hoe diep?quote:
En dat voor een woutquote:
Dan weet Appelsientje ook waarom ie elke dag in de file staat en deze files steeds erger worden.quote:Het aantal vrouwen dat een nieuwe auto koopt is vorig jaar met 10% gestegen, naar 72.000.Steeds meer vrouwen hebben een rijbewijs. Van de rijbewijsbezitters is 46 procent vrouw.
quote:
hoi mijn op 1 na favoriete blauwequote:
Nope dat moet nog komen... dit was bij een bedrijf vlakbij ermelo (in Harderwijk) dus kan ik iedere dag mooi op de fiets... als het niet regentquote:Op dinsdag 27 maart 2007 12:09 schreef rubbereend het volgende:
[..]
was dit bij de grootste familie van Nederland?
quote:Op dinsdag 27 maart 2007 12:29 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Dan weet Appelsientje ook waarom ie elke dag in de file staat en deze files steeds erger worden.
quote:Op dinsdag 27 maart 2007 13:01 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
hoi mijn op 1 na favoriete blauwe
tja je bent voor een andere voetbalclub he maar anders stond je op de gedeelde eerste plaats
wie kopt 'm in?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 13:05 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Nope dat moet nog komen... dit was bij een bedrijf vlakbij ermelo (in Harderwijk) dus kan ik iedere dag mooi op de fiets... als het niet regent
quote:Op dinsdag 27 maart 2007 13:20 schreef rubbereend het volgende:
[..]
wie kopt 'm in?
Dan die ik het!
Bedoel je in het Dolfinarium?
nee hoor stiekem hou ik gewoon van jequote:Op dinsdag 27 maart 2007 13:20 schreef rubbereend het volgende:
[..]dus dat is het enige wat ik voor heb
erg stiekem is het niet om het zo te posten hierquote:Op dinsdag 27 maart 2007 13:42 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
nee hoor stiekem hou ik gewoon van je
Nou enquote:Op dinsdag 27 maart 2007 13:46 schreef rubbereend het volgende:
[..]
erg stiekem is het niet om het zo te posten hier
quote:Op dinsdag 27 maart 2007 13:46 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Maar maar hoe ging het, of moet je nog?
quote:Op dinsdag 27 maart 2007 10:34 schreef appelsientje het volgende:
En weer terug![]()
ging best lekker het gesprek!
Kut, gemistquote:Op dinsdag 27 maart 2007 14:15 schreef -Vaduz- het volgende:
Goeiemiddag!
Toch die Phelps die onze Pieter grandioos verslaat. Volgende keer moeten de keerpunten van Phelps ingevet worden en mag ie z'n oren niet gebruiken om vooruit te komen.
in Haarlem is prima, ff met de trein en je staat in Zandvoortquote:Op dinsdag 27 maart 2007 13:56 schreef Bluezz het volgende:
mmmm, nog slaap in mijn ogen
Lijkt je wel wat he, dat hostel?
golfer zei dat het niet naast het circuit is, maar jullie beschikken toch wel over auto's ?
En vanaf station haarlem rijdt er ook een rechtstreekse bus.
ging goed.. was een leuk gesprek..quote:Op dinsdag 27 maart 2007 13:46 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Maar maar hoe ging het, of moet je nog?
Men begint echt door te slaanquote:Ongeveer honderd kinderen in de Rotterdamse wijk Hillegersberg-Schiehoek hebben geen opvang meer, omdat er teveel 'witte' kinderen op hun speelzalen zaten. Door een nieuwe subsidieregeling heeft de stichting Kinderopvang Hillegersberg-Schiebroek inmiddels vijf van de 14 speelzalen moeten sluiten.
De nieuwe regeling houdt in dat er alleen subsidie wordt verstrekt mits er minimaal vijf 'achterstandskinderen' bij de speelzaal staan ingeschreven. Met 'achterstandskinderen' worden over het algemeen kinderen van allochtonen bedoeld. Directrice Annemiek Fernald van de stichting is allerminst blij met de subsidieregeling. "Met zo'n regeling weet je nooit zeker hoeveel subsidie je elk jaar krijgt". Fernald heeft om een peuterspeelzaal in de wijk te kunnen redden zelfs contact gelegd met vluchtingenwerk en migrantenorganisaties. Het mocht echter niet baten.
Volgens bestuurder Anton Stapelkamp, die het beleid van de deelgemeente verdedigt, is het "vreemd" dat peuterspeelzalen in dure wijken als het Molenlaankwartier gesubsidieerd moeten worden. Fractievoorzitter Aad Dulfer van de partij Leefbaar Rotterdam noemt het absurd. "Nu wordt gekeken naar de huidskleur en gaan witte peuterspeelzalen dicht. Al het geld gaat naar Schiebroek-Zuid".
Mag ik toch hopen van nietquote:Op dinsdag 27 maart 2007 12:00 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Muizen in je nieuwe stekkie?
Goedemorgen!
omg, weer zo'n onzalige uitwerking van een maatregel die door het vorige kabinet bedacht is.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 15:09 schreef VoreG het volgende:
[..]
Men begint echt door te slaan. Geen subsidie, omdat er geen 'achterstandskinderen' op de opvang zaten, kom op zeg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |