740 en je bent nog aan het werk?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 17:54 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Ik krijg 740 ofzo, maar hoeveel daarvan basis, aanvullend en lening is .. Geen idee.
Uhuhquote:
quote:Op dinsdag 27 maart 2007 17:37 schreef sjimz het volgende:
Ik heb afgelopen vakantie alleen de reisgids van Egypte gelezen
Ah het scheelt dat ik mn collegeld etc. niet zelf hoef te betalen.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 17:58 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Uhuh.
Vakantie naar Zurich, collegeld, seizoenskaart, tripjes, lekkerder eten, hoge telefoonrekeningen, boeken zo af en toe, leuke uitstapjes, bier, wijn, sterk, etc. Dat red ik niet met 740 p/m hoor.
* BliksemSchigt gaat voetballen in de zon.
Ja indd. Belachelijk vooral...quote:Op dinsdag 27 maart 2007 18:16 schreef rubbereend het volgende:
die beelden van die Ferrari die kort wordt gereden doen gewoon pijn
Ik kan een Ferrari en een Fiat Panda niet eens uit elkaar houden dus om nou te zeggen dat het me wat deed, neequote:Op dinsdag 27 maart 2007 18:16 schreef rubbereend het volgende:
die beelden van die Ferrari die kort wordt gereden doen gewoon pijn
Wat heb je gehad?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 18:28 schreef Vom het volgende:
Kadootjes gehad
Ik ben weer verwend door paps en mams
Pascal, kan je die Fiat-Panda limo nog even linken?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 18:19 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ik kan een Ferrari en een Fiat Panda niet eens uit elkaar houden dus om nou te zeggen dat het me wat deed, nee.
Luchtje van D&G, C&C 3, overhemd + matchende stropdas en een staatslotquote:
Die is nog niet uitquote:Op dinsdag 27 maart 2007 18:40 schreef Vom het volgende:
[..]
Luchtje van D&G, C&C 3, overhemd + matchende stropdas en een staatslot
Die beertender krijg ik wel als ik afgestudeerd ben (over 2 jaar ofzo dus)
Dat was een Ferrari limo!quote:Op dinsdag 27 maart 2007 18:40 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Pascal, kan je die Fiat-Panda limo nog even linken?
Maar wel gereserveerdquote:
ja hoorquote:Op dinsdag 27 maart 2007 18:40 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Pascal, kan je die Fiat-Panda limo nog even linken?
C&Cquote:Op dinsdag 27 maart 2007 18:40 schreef Vom het volgende:
[..]
Luchtje van D&G, C&C 3, overhemd + matchende stropdas en een staatslot
Die beertender krijg ik wel als ik afgestudeerd ben (over 2 jaar ofzo dus)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |