Welke fout?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 12:27 schreef Manneke_Pils het volgende:
Shit man, nu gaat hij je pakken op die fout in de TT.
Je bent in de war met deel 1.quote:
Rustig maar hoor Betsy, ik heb jouw TT ook gelezen. Ik moet eerlijk zeggen dat Yvonne haar TT pakkender is.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 12:26 schreef Ticker het volgende:
[..]
Kijk je kan natuurlijk komisch mee doen.
Moet je alleen wel leuk en kloppende grappen maken. Als Yvonne de TT aanpast, zijn dat natuurlijk geen fantasieën van mij. Maarja.. is natuurlijk klote uit leggen aan iemand met het verstand van me neefje van 3.
Nou dan wordt het misschien nog wel leuk! Ik kom wel weer kijken om de zoveel tijd of er al photoshops zijnquote:
quote:Op dinsdag 27 maart 2007 12:27 schreef jogy het volgende:
Zijn moeder heeft het met een giraffe gedaan.
Platonisch geweldig dan, he.quote:
quote:
Sorry hoor, maar iemand met jouw uiterlijk zou geen 'grapjes' moeten maken over iemand die zichzelf wel weet te verzorgen en er WEL goed uit ziet.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 12:29 schreef Ticker het volgende:
[..]
[afbeelding]
Gatver wat een kak lul. En die plekker. Heb je HIV? Oooo ik snap het.. Tss Jarno, smeerlap.
quote:Op dinsdag 27 maart 2007 12:30 schreef Poncho het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar iemand met jouw uiterlijk zou geen 'grapjes' moeten maken over iemand die zichzelf wel weet te verzorgen en er WEL goed uit ziet.
Wat een kansloze mongool, je hebt niet eens scherp zicht. Is dat de HIV die je in de ogen stijgt?quote:
Hihi, HIV, wat een grap. Heb je lang over na moeten denken zeker? Ik vraag jou toch ook niet of je dagelijks een stripje prednison slikt omdat je op een inktvis lijkt? Nou dan.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 12:29 schreef Ticker het volgende:
[..]
[afbeelding]
Gatver wat een kak lul. En die plekker. Heb je HIV? Oooo ik snap het.. Tss Jarno, smeerlap.
Dat zegt iemand die zo zelf verzekerd is dat hij niet eens een foto kan plaatsen. Lekker veilig stoer doen noemen we dat.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 12:30 schreef Poncho het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar iemand met jouw uiterlijk zou geen 'grapjes' moeten maken over iemand die zichzelf wel weet te verzorgen en er WEL goed uit ziet.
anders ga je je er ff druk om makenquote:Op dinsdag 27 maart 2007 12:31 schreef Ticker het volgende:
[..]
Wat een kansloze mongool, je hebt niet eens scherp zicht. Is dat de HIV die je in de ogen stijgt?
WELKE RIEM DIE IK AANRAAK?
Jezus in het echt had je afgebrand geweest met zulke flauwe en zelfs niet grappige opmerkingen.
Verdomme, nu heb ik trek in calimari.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 12:32 schreef jogy het volgende:
[..]
Hihi, HIV, wat een grap. Heb je lang over na moeten denken zeker? Ik vraag jou toch ook niet of je dagelijks een stripje prednison slikt omdat je op een inktvis lijkt? Nou dan.
Het is een reeks! Geen lemming!quote:Op dinsdag 27 maart 2007 12:31 schreef lurf_doctor het volgende:
Uitertst matige lemming
Ja kom op man, 't is gewoon een lachen topic, moet kunnen toch of niet soms. Mensen die zich hier druk om gaan maken...quote:
Oh jee wat voor gehucht zit je?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 12:30 schreef Jarno het volgende:
En zie ik daar...
Nee. NEE! NEEEEEEEE.
Oorbellen?!?!?!
*dansje doet*
Meid, ze staan je enig hoor.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 12:33 schreef Ticker het volgende:
[..]
Oh jee wat voor gehucht zit je?
Stem CDA!
Sterker nog; als ik jouw uiterlijk had zou ik het ook niet doen. Nu zie je wat er van komt hé Barbie.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 12:32 schreef Ticker het volgende:
[..]
Dat zegt iemand die zo zelf verzekerd is dat hij niet eens een foto kan plaatsen. Lekker veilig stoer doen noemen we dat.
Dat is oneerlijk. Zodra al die stoere mannen voor je staan om je in elkaar te beuken dan hoeven ze maar één blik te werpen en liggen ze al lachende over de grond te rollen.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 12:35 schreef Ticker het volgende:
Ik ga ff weg, kijken of iemand nog iets grappigs te melden heeft.
Ohja en voor de echte stoere kerel, PM voor de mini-meet! Woei ik ben al nieuwsgierig!
Probeer het hier ook eens dan?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 12:31 schreef Ticker het volgende:
[..]
Wat een kansloze mongool, je hebt niet eens scherp zicht. Is dat de HIV die je in de ogen stijgt?
WELKE RIEM DIE IK AANRAAK?
Jezus in het echt had je afgebrand geweest met zulke flauwe en zelfs niet grappige opmerkingen.
Ja, hallo, ik wacht al ff hoor.quote:
Hij zit al in zijn roeibootje richting Engelang, Yv.quote:
Zitten je tieten dan niet in de weg?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 12:40 schreef yvonne het volgende:
Ja snotver, zit ik net met m'n broek op m'n knieeën
Was je je BH aan het aantrekken?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 12:40 schreef yvonne het volgende:
Ja snotver, zit ik net met m'n broek op m'n knieeën, is ie weg
quote:Op dinsdag 27 maart 2007 12:27 schreef jogy het volgende:
Zijn moeder heeft het met een giraffe gedaan.
Die zijn zo opzij te vegen hoorquote:
Tanden kun je bleken, maar aan die kutkop van jou valt nog vrij weinig te doen.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 12:41 schreef Ticker het volgende:
[..]
[afbeelding]
Mooie tanden kak lul.
Ook in het wit? Geel is uit!![]()
Die twinkeling in zijn oogjes maakt het helemaal goed dat hij bocht drinktquote:Op dinsdag 27 maart 2007 12:43 schreef Jarno het volgende:
Jogy, hij heeft wel een punt hoor. Ik bedoel, Heineken?!
Ik wil natuurlijk niet de ontknooping en de meeting missen.quote:
Als je zo doorgaat met niet-snappen dan hebben we er een reeks bij waar de CUB bang van wordt vrees ik.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 12:44 schreef Ticker het volgende:
[..]
Ik wil natuurlijk niet de ontknooping en de meeting missen.
Komt die nou nog?
Wat zo'n foto van de hang-tieten van oma yvonne al niet bij mensen doet zeg.
Echt te kick dit.
![]()
Nou kom op, doe is niet zo flauw, casanova. Open kaart spelen en een fotoboek openen. Want jij zal het uiterlijk van Brad Pitt hebben aan die stoere woorden te zien.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 12:43 schreef Poncho het volgende:
[..]
Tanden kun je bleken, maar aan die kutkop van jou valt nog vrij weinig te doen.
Serieus, waarom val je iemand aan op het uiterlijk terwijl je zelf in de buurt komt van Quasimodo?
Als je nu nog enige vorm van intelligentie bezat, zou je weten dat de tieten van Yvonne dit niet te weeg hebben gebracht, maar jouw achterlijke gedachtegang.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 12:44 schreef Ticker het volgende:
[..]
Komt die nou nog?
Echt te kick dit.
![]()
Aan het genetisch gemanipuleerde blonde koppie in de OP te zien... niet ver weg!quote:Op dinsdag 27 maart 2007 12:46 schreef Poncho het volgende:
Seriously, waar is Hitler als je hem nodig hebt?
Had je er maar wat over!quote:Op dinsdag 27 maart 2007 12:47 schreef yvonne het volgende:
Nog even en ik heb een complex over m'n tieten
Als ik hier foto's ga posten valt half Fok! flauw van mijn geniale en goddelijke verschijning. Aangezien veel mensen op hun werk zitten en hun baas daar niet blij van wordt, ga ik ze dit niet aan doen.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 12:45 schreef Ticker het volgende:
[..]
Nou kom op, doe is niet zo flauw, casanova. Open kaart spelen en een fotoboek openen. Want jij zal het uiterlijke van Brad Pitt hebben aan die stoere woorden te zien.
meetenquote:Op dinsdag 27 maart 2007 12:44 schreef Ticker het volgende:
[..]
Komt die nou nog?
Echt te kick dit.
![]()
Hà, maar ik heb 2 ruggen en nu jijquote:Op dinsdag 27 maart 2007 12:47 schreef yvonne het volgende:
Onderschrift: Lucille's faghagquote:Op dinsdag 27 maart 2007 12:46 schreef Poncho het volgende:
[..]
Als je nu nog enige vorm van intelligentie bezat, zou je weten dat de tieten van Yvonne dit niet te weeg hebben gebracht, maar jouw achterlijke gedachtegang.
Seriously, waar is Hitler als je hem nodig hebt?
Volgens mij heb ik zojuist in mijn broek gezeken. Een heel klein beetje maar, maar toch...quote:Op dinsdag 27 maart 2007 12:46 schreef Jarno het volgende:
[..]
Aan het genetisch gemanipuleerde blonde koppie in de OP te zien... niet ver weg!
Oh een pot.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 12:48 schreef Poncho het volgende:
[..]
Als ik hier foto's ga posten valt half Fok! flauw van mijn geniale en goddelijke verschijning. Aangezien veel mensen op hun werk zitten en hun baas daar niet blij van wordt, ga ik ze dit niet aan doen.
Dit is puur ter bescherming van mijn geliefde fokkertjes.
p.s. ik heb ook tieten, lang haar, een hogere stem en een clit, net als Vonnie.
Nou, je zoú bijvoorbeeld een topic op Fok kunnen openen over een zeker crew-lid en dan populair grapjes gaan maken over d'r uiterlijk. Ofzo.quote:
T'is niet wat je denkt..quote:Op dinsdag 27 maart 2007 12:48 schreef Ticker het volgende:
[..]
Onderschrift: Lucille's faghag
Kanker hoe diep kan je zinken. Wanna-be mod op een forum? Soort van macht? Zandkastelen bouwen is ook heel stoer en machtig, waarschijnlijk ook een hobby van je.
Dat heeft met leeftijd te maken. Kan een drogist je bij helpen.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 12:49 schreef Poncho het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik zojuist in mijn broek gezeken. Een heel klein beetje maar, maar toch...
Maar wij doen tenminste nog iets met onze tieten en clittenquote:Op dinsdag 27 maart 2007 12:49 schreef Ticker het volgende:
[..]
Oh een pot.
Zit vol met flikkers en potten op Fok!.
Done it.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 12:49 schreef Jarno het volgende:
[..]
Nou, je zoú bijvoorbeeld een topic op Fok kunnen openen over een zeker crew-lid en dan populair grapjes gaan maken over d'r uiterlijk. Ofzo.
En, is het geworden wat je er van verwacht had?quote:
Zoals laten hangen enzo.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 12:51 schreef yvonne het volgende:
[..]
Maar wij doen tenminste nog iets met onze tieten en clitten
Ah, alle vrouwen zijn meteen pot.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 12:49 schreef Ticker het volgende:
[..]
Oh een pot.
Zit vol met flikkers en potten op Fok!.
Had ze al niet.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 12:51 schreef Poncho het volgende:
[..]
Ah, alle vrouwen zijn meteen pot.
Hoor je dat Yvonne? Je hoeft geen BH meer aan, kunt shag roken en bier zuipen.
Euhmquote:Op dinsdag 27 maart 2007 12:51 schreef Poncho het volgende:
[..]
Ah, alle vrouwen zijn meteen pot.
Hoor je dat Yvonne? Je hoeft geen BH meer aan, kunt shag roken en bier zuipen.
Jeetje zeg, wat probeer jij je staande te houden terwijl beide benen onder je vandaan getrapt zijn. Geef het gewoon op.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 12:50 schreef Ticker het volgende:
[..]
Dat heeft met leeftijd te maken. Kan een drogist je bij helpen.
Gossie.
Woehahaha.quote:
Ja.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 12:52 schreef Poncho het volgende:
[..]
Jeetje zeg, wat probeer jij je staande te houden terwijl beide benen onder je vandaan getrapt zijn. Geef het gewoon op.
Ik wilde hem niet maken.quote:
Wat wil je horen Truus?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 12:52 schreef Poncho het volgende:
[..]
Jeetje zeg, wat probeer jij je staande te houden terwijl beide benen onder je vandaan getrapt zijn. Geef het gewoon op.
Mag Tikker tussen ons inquote:Op dinsdag 27 maart 2007 12:53 schreef Poncho het volgende:
[..]
Ik wilde hem niet maken.
Dus, heb je zin om een keertje met me naar de film te gaan?
Kunnen we onze clitten en tieten vergelijken.
Clittorisimo!
Whehe, elke keer als je ernaar kijkt/ermee speelt (quote:Op dinsdag 27 maart 2007 12:47 schreef yvonne het volgende:
Kan zij ook meedoen met clitten vergelijken.quote:
Werd ik gepakt?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 12:54 schreef Ticker het volgende:
[..]
Wat wil je horen Truus?
Dat ik door een stel ouwen wijven en niet komische types in het nauw gedreven ben?
Get a life. Stelletje kleine kinderen worden helemaal panisch als hun opper meesteres gepakt wordt met een paint.
VERGEET DE NEGERTJES IN AFRIKA NIET MET NAME TE NOEMEN!!! DENK IN VREDESNAAM AAN DE NEGERTJES IN AFRIKA!!!quote:Op dinsdag 27 maart 2007 12:54 schreef opgebaarde het volgende:
Hey tick, gewoon even als goede vrienden onder elkaar nu we elkaar toch proberen te helpen en steunen.
Zou jij niet gewoon je familie, je ouders, ons, de wereld en jezelf willen verlossen en gewoon even een electrische tandenborstel in je oogbal willen steken?
Ik voorspel een droogte bij elke vrouw ter wereld die je dat aan doet.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 12:54 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Whehe, elke keer als je ernaar kijkt/ermee speelt (![]()
) zie je de kop van Ticker.
![]()
![]()
![]()
![]()
Gelukkig heb jij zoveel humor dat je probeert komisch over te komen door anderen op hun uiterlijk te pakken.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 12:54 schreef Ticker het volgende:
[..]
Wat wil je horen Truus?
Dat ik door een stel ouwen wijven en niet komische types in het nauw gedreven ben?
Get a life. Stelletje kleine kinderen worden helemaal panisch als hun opper meesteres gepakt wordt met een paint.
Zal ik jou vanavond dan maar eens pakken?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 12:55 schreef yvonne het volgende:
[..]
Werd ik gepakt?
Damned, helemaal gemist!
Sjow echt, die electrische tandenborstel, dat was hem gewoon!quote:Op dinsdag 27 maart 2007 12:54 schreef opgebaarde het volgende:
Hey tick, gewoon even als goede vrienden onder elkaar nu we elkaar toch proberen te helpen en steunen.
Zou jij niet gewoon je familie, je ouders, ons, de wereld en jezelf willen verlossen en gewoon even een electrische tandenborstel in je oogbal willen steken?
Sorrie ik was even lunchen, heb ik wat gemist, behalve een poetsbeurt?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 12:43 schreef Jarno het volgende:
Jogy, hij heeft wel een punt hoor. Ik bedoel, Heineken?!
Bij het poepen bijvoorbeeld.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 12:56 schreef Jarno het volgende:
Nouja, het kan best helpen om aan Tikker te denken hoor.
Kanker kerkgeit is beter inderdaad.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 12:56 schreef Ticker het volgende:
[..]
Sjow echt, die electrische tandenborstel, dat was hem gewoon!
De punch-line!
Fok! hee, zulke goeie heb ik op de basisschool zelfs niet gehoord.
Dan zat ie vol.quote:
Als jij je zo verschrikkelijk goed vindt in het verzinnen van punch-lines en het affikken van mensen, begin daar dan ook gewoon eens mee in plaats van constant lachertjes te posten.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 12:56 schreef Ticker het volgende:
[..]
Sjow echt, die electrische tandenborstel, dat was hem gewoon!
De punch-line!
Fok! hee, zulke goeie heb ik op de basisschool zelfs niet gehoord.
Als je je orgasme uit wilt stellen.quote:
Nee daar waren jullie toch mee bezig. Ik heb een post geplaatst van Yvonne, nu voelen jullie je geroepen om haar in haar reet te vingeren.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 12:56 schreef Poncho het volgende:
[..]
Als jij je zo verschrikkelijk goed vindt in het verzinnen van punch-lines en het affikken van mensen, begin daar dan ook gewoon eens mee in plaats van constant lachertjes te posten.
Als je niet wilt lachen bij een begrafenis van een vervelende tante.quote:
Wil je iedereen aan de constipatie hebben ofzo?quote:
Als je nog niet weet welke cosmetische chirurgie je precies wilt.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 12:58 schreef Jarno het volgende:
[..]
Als je niet wilt lachen bij een begrafenis van een vervelende tante.
Als je vrouw vraagt 'vind je me dik?' en je een passief ontwijkend gezicht wilt faken.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 12:59 schreef Poncho het volgende:
[..]
Als je nog niet weet welke cosmetische chirurgie je precies wilt.
Haal eens die stok uit je reet, lul.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 12:58 schreef Ticker het volgende:
[..]
Nee daar waren jullie toch mee bezig. Ik heb een post geplaatst van Yvonne, nu voelen jullie je geroepen om haar in haar reet te vingeren.
Kom op, ik wil meer.
quote:Op dinsdag 27 maart 2007 12:58 schreef Ticker het volgende:
[..]
Nee daar waren jullie toch mee bezig. Ik heb een post geplaatst van Yvonne, nu voelen jullie je geroepen om haar in haar reet te vingeren.
Kom op, ik wil meer.
Als je wil weten hoe je kinderen eruit gaan zien als je zwanger wordt van je broer.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 13:00 schreef Jarno het volgende:
[..]
Als je vrouw vraagt 'vind je me dik?' en je een passief ontwijkend gezicht wilt faken.
Niet over de rug. De hangtieten van Yvonne.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 13:00 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Wil je ons de humor uitleggen? Die ontging mij een beetje in jouw OP. Je probeerde gewoon te scoren over de rug van iemand anders.
![]()
Zo'n rotkop hebben en er dan ook nog eens een bril op moeten zetten.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 13:02 schreef Ticker het volgende:
[..]
Niet over de rug. De hangtieten van Yvonne.
Wel alert blijven.
quote:Op dinsdag 27 maart 2007 13:03 schreef Poncho het volgende:
[..]
Zo'n rotkop hebben en er dan ook nog eens een bril op moeten zetten.
Welke hangtieten mên?
Oh sorry, het feit dat Yvonne grappiger, leuker, respectvoller en mannelijker is dan jij, klein meisje, maakt ons meteen makke lammetjes?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 13:04 schreef Ticker het volgende:
[..]
Yvonne zal blij zijn dat haar schaapjes d'r werk doen.
Makke lammetjes, en het niet eens in de gaten hebben.
Ik moest bijna lachen. Je ontwijkt wel mijn vraag trouwens. Is dat jouw gevoel voor humor? Grappen maken over uiterlijk? Je maakt zeker ook grappen over gehandicapten?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 13:02 schreef Ticker het volgende:
[..]
Niet over de rug. De hangtieten van Yvonne.
Wel alert blijven.
alsof zij geen eigen mening heeft, niet verbaal sterk genoeg is of hangtieten heeft, dudequote:Op dinsdag 27 maart 2007 13:04 schreef Ticker het volgende:
[..]
Yvonne zal blij zijn dat haar schaapjes d'r werk doen.
Makke lammetjes, en het niet eens in de gaten hebben.
Als je er nou 'tering' tussen zet heeft het nog meer effect!quote:Op dinsdag 27 maart 2007 13:05 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Ik moest bijna lachen. Je ontwijkt wel mijn vraag trouwens. Is dat jouw gevoel voor humor? Grappen maken over uiterlijk? Je maakt zeker ook grappen over gehandicapten?![]()
Kankerkerkgeit.![]()
Je hebt toch niet toevallig een gehandicapt broertje ofzo he?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 13:05 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Je maakt zeker ook grappen over gehandicapten?![]()
Euhm x2quote:Op dinsdag 27 maart 2007 13:06 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
alsof zij geen eigen mening heeft, niet verbaal sterk genoeg is of hangtieten heeft, dude![]()
Vooraan klinkt het fonetisch net wat beter:quote:Op dinsdag 27 maart 2007 13:06 schreef jogy het volgende:
[..]
Als je er nou 'tering' tussen zet heeft het nog meer effect!
Ik zou jou zo graag eens een spiegel voor willen houden.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 13:07 schreef Ticker het volgende:
[..]
Je hebt toch niet toevallig een gehandicapt broertje ofzo he?
Die zijn altijd zo komisch! Met hun koppies tegen muren aan beuken enzo. Te fucking grappig.
Of heb je zelf een 'afwijking' behalve dan je opvliegerige temperament?
He scorp, halve zool.quote:
ja halloquote:
Als ik naar jou kijk moet ik je zeker gelijk geven ja.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 13:07 schreef Ticker het volgende:
Die zijn altijd zo komisch!
We gaan vandaag allemaal voor de 'captain obvious award 2007'.quote:
Sjow...quote:Op dinsdag 27 maart 2007 13:08 schreef Poncho het volgende:
[..]
Ik zou jou zo graag eens een spiegel voor willen houden.
Ticker ligt nu te rollebollen over de grond, ik weet het zeker!quote:Op dinsdag 27 maart 2007 13:08 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Vooraan klinkt het fonetisch net wat beter:
Teringkankerkerkgeit. ---> je behoudt de uiterst scherp gevonden alliteratie van Ticker met 'kanker' en 'kerkgeit'. Even losstaand van het feit of er überhaupt een 'kerkgeit' bestaat.
Nog een leuke zou zijn:
Godverdomde teringkankerkerkgeit.
of
Godverdomde teringkankerkerkgeitenhoedershoerenzoon![]()
*Squirt* *knuffel* *draai* *snurk*quote:
Ga je tanden eens poetsen gele gluiperd.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 13:09 schreef jogy het volgende:
[..]
Als ik naar jou kijk moet ik je zeker gelijk geven ja.
Zijn dit nu die messcherpe antwoorden van je waar je ons van beticht die niet te hebben?quote:
Toevallig wel ja, een zusje dan. Ik begrijp dat jij nooit te maken hebt gehad met dat soort dingen en het blijkbaar dolkomisch vindt om deze mensen te pesten. Grote jongen, hoor.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 13:07 schreef Ticker het volgende:
[..]
Je hebt toch niet toevallig een gehandicapt broertje ofzo he?
Die zijn altijd zo komisch! Met hun koppies tegen muren aan beuken enzo. Te fucking grappig.
Of heb je zelf een 'afwijking' behalve dan je opvliegerige temperament?
Ben je blijven hangen in de jaren 60? Politiek correct gebrabbel van je is echt niet om aan te horen.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 13:11 schreef Poncho het volgende:
[..]
Zijn dit nu die messcherpe antwoorden van je waar je ons van beticht die niet te hebben?
Jammer voor dat ukkie, ik denk dat zij het er met mij eens is dat jij beter de verstandelijk gehandicapte in de familie had kunnen zijn. Had voor veel mensen beter uit gekomen.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 13:12 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Toevallig wel ja, een zusje dan. Ik begrijp dat jij nooit te maken hebt gehad met dat soort dingen en het blijkbaar dolkomisch vindt om deze mensen te pesten. Grote jongen, hoor.![]()
Van Crystal Meth ga je tanden knarsen, zelf-destructieve dingen doen, je carriére en je leven verneuken en het zorgt ervoor dat je nooit meer euforie ervaart.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 13:11 schreef Ticker het volgende:
[..]
Ga je tanden eens poetsen gele gluiperd.
Zeg gaan we persoonlijk worden?!quote:Op dinsdag 27 maart 2007 13:13 schreef Ticker het volgende:
[..]
Jammer voor dat ukkie, ik denk dat zij het er met mij eens is dat jij beter de verstandelijk gehandicapte in de familie had kunnen zijn. Had voor veel mensen beter uit gekomen.
dudequote:Op dinsdag 27 maart 2007 13:13 schreef Ticker het volgende:
[..]
Jammer voor dat ukkie, ik denk dat zij het er met mij eens is dat jij beter de verstandelijk gehandicapte in de familie had kunnen zijn. Had voor veel mensen beter uit gekomen.
Nuuut, hij is gewoon ervaringsdeskundige.quote:
Ik poets ze dagelijks maar het mag niet baten man. Ik heb HIV weet je, dan krijg je dat. Maar kan je je nek nou ook oprollen? Dat zou wel een kekke partytrick zijn.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 13:11 schreef Ticker het volgende:
[..]
Ga je tanden eens poetsen gele gluiperd.
Waren we dat nog niet dan?quote:
Zo slecht waren de sixties niet hoor, schatje. Flowerpower en free love.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 13:12 schreef Ticker het volgende:
[..]
Ben je blijven hangen in de jaren 60? Politiek correct gebrabbel van je is echt niet om aan te horen.
Sarcasme is niet helemaal jouw ding he?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 13:15 schreef Ticker het volgende:
[..]
Waren we dat nog niet dan?Wat een post weer.
Ik verbaas me een beetje om jouw reacties hier en in het vorige topic. Op zich kan iedereen een fout maken, zoals jouw OP in 't andere topic maar als jij zelf wordt aangevallen, begin je gelijk om je heen te meppen.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 13:13 schreef Ticker het volgende:
[..]
Er zijn wel meer dingen 'niet helemaal zijn ding'. Zoals verstand bijvoorbeeld.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 13:15 schreef Jarno het volgende:
[..]
Sarcasme is niet helemaal jouw ding he?
Dude... je hebt de OP toch gezien?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 13:16 schreef SuperHarregarre het volgende:
en dat je in 't echt normaal bent.
omaquote:Op dinsdag 27 maart 2007 13:15 schreef Poncho het volgende:
[..]
Zo slecht waren de sixties niet hoor, schatje. Flowerpower en free love.
Nu hebben we de floriade en betaalde sex. De wereld gaat er op achteruit.
Ach ik neem het je niet kwalijk, je hebt de tijd nog mee gemaakt dat je bloem bollen moest vreten om te overleven.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 13:16 schreef Poncho het volgende:
[..]
Er zijn wel meer dingen 'niet helemaal zijn ding'. Zoals verstand bijvoorbeeld.
Hebben we die foto ook in groter formaat? Ik voorzie een hele mooi poster voor 'Elephant man 2; The return'.quote:
Therapeutmodus aanquote:Op dinsdag 27 maart 2007 13:16 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Beetje sneu. Ik hoop voor je dat je gewoon een grapje maakt hier en dat je in 't echt normaal bent.
Hey, is dat een autobiografische foto van je?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 13:18 schreef Ticker het volgende:
[..]
Ach ik neem het je niet kwalijk, je hebt de tijd nog mee gemaakt dat je bloem bollen moest vreten om te overleven.
[afbeelding]
Provocatie!quote:Op dinsdag 27 maart 2007 13:18 schreef Ticker het volgende:
[..]
Ach ik neem het je niet kwalijk, je hebt de tijd nog mee gemaakt dat je bloem bollen moest vreten om te overleven.
[afbeelding]
Kablam! Daar had je me!quote:Op dinsdag 27 maart 2007 13:19 schreef Poncho het volgende:
[..]
Hey, is dat een autobiografische foto van je?
Als we moeten ondertitelen voor je, moet je het zeggen he.quote:
Omdat de meeste hier geen Fobo hebben mogen ze niks over jou zeggen?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 13:20 schreef Ticker het volgende:
[..]
Kablam! Daar had je me!
Sneu figuur uit de sixties. Praatjes en geen Fobo zegt genoeg over jullie.
Oh mên, wat heb jij een mensenkennis.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 13:20 schreef Ticker het volgende:
[..]
Kablam! Daar had je me!
Sneu figuur uit de sixties. Praatjes en geen Fobo zegt genoeg over jullie.
Ach, screw die hond!quote:Op dinsdag 27 maart 2007 13:20 schreef yvonne het volgende:
Kan ik zo even de hond uitlaten of wordt het een bloedbad hier?
Dit is sarcasme trouwens. Even zodat je jezelf niet vergist.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 13:21 schreef Poncho het volgende:
[..]
Oh mên, wat heb jij een mensenkennis.
Ehhh.quote:
Ik zou nog een biertje pakken.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 13:20 schreef yvonne het volgende:
Kan ik zo even de hond uitlaten of wordt het een bloedbad hier?
Ik moet wel toegeven dat dat vrij zwak is. Althans, als je op uiterlijk gaat bashen, zonder zelf geraakt te kunnen worden.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 13:21 schreef Manneke_Pils het volgende:
[..]
Omdat de meeste hier geen Fobo hebben mogen ze niks over jou zeggen?
Drogredenatie.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 13:22 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Ik moet wel toegeven dat dat vrij zwak is. Althans, als je op uiterlijk gaat bashen, zonder zelf geraakt te kunnen worden.
Mijn zusje zit naast me hoor, in mijn fotoboek.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 13:23 schreef Poncho het volgende:
[..]
Drogredenatie.
Jij hebt ook geen foto's van een gehandicapte in je fobo, maar toch laat je hem er 'grapjes' over maken.
quote:Op dinsdag 27 maart 2007 13:23 schreef jogy het volgende:
Maar is ticker nou de hoofdrolspeler van de remake van 'The fly' waar ze de vlieg vervangen door een lintworm?
En waar laat ik die tieten dan?quote:
Tja, het leuke is dat hij niet eens op zijn uiterlijk gepakt hoeft te worden, omdat er genoeg andere onderwerpen zijn waarmee hij zichzelf belachelijk maakt.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 13:22 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Ik moet wel toegeven dat dat vrij zwak is. Althans, als je op uiterlijk gaat bashen, zonder zelf geraakt te kunnen worden.
Snap je 't niet? Als jij iemand op zijn uiterlijk gaat afzeiken, willen we wel weten hoe JIJ eruit ziet.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 13:24 schreef Jarno het volgende:
Straks moet ik nog een foto van Balkenende in m'n fotoboek zetten elke keer als ik het CDA afzeik.
[Ticker-mode]quote:Op dinsdag 27 maart 2007 13:23 schreef jogy het volgende:
Maar is ticker nou de hoofdrolspeler van de remake van 'The fly' waar ze de vlieg vervangen door een lintworm?
Neem maar van mij aan dat ik er níet uit zie.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 13:24 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Snap je 't niet? Als jij iemand op zijn uiterlijk gaat afzeiken, willen we wel weten hoe JIJ eruit ziet.
Nou op het eerste gezicht zou ik dus niet zeggen dat ze gehandicapt is.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 13:23 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Mijn zusje zit naast me hoor, in mijn fotoboek.
Tja, hij begon, om het maar even op een 2de klas basisschool manier te verklaren. Al is het wel waar natuurlijk.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 13:22 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Ik volg Jarno.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 13:25 schreef Jarno het volgende:
[..]
Neem maar van mij aan dat ik er níet uit zie.
Ze heeft 't zelfde als Lucilla van Lingo maar dan net iets meer zeg maar. (Ook geestelijk maar niet zo zwaar gelukkig.)quote:Op dinsdag 27 maart 2007 13:25 schreef Poncho het volgende:
[..]
Nou op het eerste gezicht zou ik dus niet zeggen dat ze gehandicapt is.
Zoals zijn fascinatie voor UFO`s, bijvoorbeeld?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 13:24 schreef Manneke_Pils het volgende:
[..]
Tja, het leuke is dat hij niet eens op zijn uiterlijk gepakt hoeft te worden, omdat er genoeg andere onderwerpen zijn waarmee hij zichzelf belachelijk maakt.
Zoals zijn intelligentie en geestelijk vermogen om met mensen te communiceren.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 13:26 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Zoals zijn fascinatie voor UFO`s, bijvoorbeeld?
Dat komt omdat hij een keer adducted is door aliens?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 13:27 schreef Poncho het volgende:
[..]
Zoals zijn intelligentie en geestelijk vermogen om met mensen te communiceren.
Vooralsnog zou ik er een duidelijkere foto van haar opzetten, anders kan Tickler haar niet afzeiken.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 13:26 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Ze heeft 't zelfde als Lucilla van Lingo maar dan net iets meer zeg maar. (Ook geestelijk maar niet zo zwaar gelukkig.)
dat is niet zo erg, eerder zijn briljante manier van communiceren.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 13:26 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Zoals zijn fascinatie voor UFO`s, bijvoorbeeld?
Heyyy. Hoe kom je aan die foto?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 13:28 schreef Manneke_Pils het volgende:
Al is Jarno een ork met opgroeiend schaamhaar tot zijn schouders
Maar dat plaatst het wel in een ander perspectief, plus diegene kan terugbashen.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 13:28 schreef Manneke_Pils het volgende:
Al is Jarno een ork met opgroeiend schaamhaar tot zijn schouders, dat betekent toch niet dat je anderen niet mag bashen, omdat die er óók niet uitzien?
Ik vind Orks in vergelijking met Tickler nog knap.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 13:28 schreef Manneke_Pils het volgende:
Al is Jarno een ork met opgroeiend schaamhaar tot zijn schouders, dat betekent toch niet dat je anderen niet mag bashen, omdat die er óók niet uitzien?
Je snapt 't niet, hè...quote:Op dinsdag 27 maart 2007 13:28 schreef Poncho het volgende:
[..]
Vooralsnog zou ik er een duidelijkere foto van haar opzetten, anders kan Tickler haar niet afzeiken.
Je weet hoe het gaat.. An eye for an eye..
Au contraire, dat zou betekenen dat diegene juist meer recht erop heeft om anderen af te zeiken om hun uiterlijk.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 13:28 schreef Manneke_Pils het volgende:
Zo zo, even een GMTAtje.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 13:28 schreef jogy het volgende:
[..]
dat is niet zo erg, eerder zijn briljante manier van communiceren.
Ik snap je punt wel, alleen die knakker begon over yvonne d'r foto en is dan verbolgen dat we ook zijn foto onder handen nemen. Tja, dat is gewoon stom.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 13:28 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Maar dat plaatst het wel in een ander perspectief, plus diegene kan terugbashen.
Ik snap je best wel, maar dit is onzin babe.quote:
We zijn allemaal één en dezelfde uiteindelijk dus ik pikte je hersengolven op via de quantumshizzle.quote:
Zonder foto's.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 13:30 schreef Manneke_Pils het volgende:
[..]
Ik snap je punt wel, alleen die knakker begon over yvonne d'r foto en is dan verbolgen dat we ook zijn foto onder handen nemen. Tja, dat is gewoon stom.
En ik heb een FoBo, dus ik kan bashen wat ik wil.![]()
Ik vind een man met grote wenkbrauwen woest aantrekkelijk...quote:Op dinsdag 27 maart 2007 13:30 schreef Manneke_Pils het volgende:
[..]
Ik snap je punt wel, alleen die knakker begon over yvonne d'r foto en is dan verbolgen dat we ook zijn foto onder handen nemen. Tja, dat is gewoon stom.
En ik heb een FoBo, dus ik kan bashen wat ik wil.![]()
Oh, ik dacht dat jij 'Hood' was.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 13:32 schreef Manneke_Pils het volgende:
[..]
En die geile beer dan? Nou? NOU?
Fo shizzle my nizzle, aight nigga.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 13:31 schreef jogy het volgende:
[..]
We zijn allemaal één en dezelfde uiteindelijk dus ik pikte je hersengolven op via de quantumshizzle.
Maar die is al getrouwdquote:Op dinsdag 27 maart 2007 13:32 schreef Poncho het volgende:
[..]
Ik vind een man met grote wenkbrauwen woest aantrekkelijk...
Hebben we het nu over Yvonne?quote:
Pallets sorteren.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 13:33 schreef Jarno het volgende:
Volgens mij is de sociale werkplaats open, ik zie onze gast van vandaag niet meer posten namelijk...
Ik heb een goed adresje voor je.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 12:47 schreef yvonne het volgende:
Wat? Voor complexen of tieten?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 13:34 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Ik heb een goed adresje voor je.
Reconstructie.quote:
Complexe tieten dus. Lastig.quote:
Dan zouden twee bakstenen meer effect hebben. In Ticker's geval dan hè.quote:
Ik vind mijn vriendin al complex. Moet je voorstellen dat haar tieten dan ook nog eens complex zijn.quote:
Abortus met terugwerkende kracht.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 13:38 schreef jogy het volgende:
[..]
Dan zouden twee bakstenen meer effect hebben. In Ticker's geval dan hè.
Terugproppen en een kogel door de baarmoeder.quote:
Wie?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 13:40 schreef most_wanted het volgende:
Het was een goede knul.
Ja. Ze hebben geen internetverbinding bij de plantsoenendienst.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 13:40 schreef Jarno het volgende:
Hij's echt weg he.
En bij de snackbar ook al niet!quote:Op dinsdag 27 maart 2007 13:41 schreef jogy het volgende:
[..]
Ja. Ze hebben geen internetverbinding bij de plantsoenendienst.
In wat voor een achterlijk gat woont die knakker eigenlijk? Limburg?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 13:41 schreef Jarno het volgende:
[..]
En bij de snackbar ook al niet!
Hoorde ik.
Limbu:rg.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 13:42 schreef jogy het volgende:
[..]
In wat voor een achterlijk gat woont die knakker eigenlijk? Limburg?
De Maas is breed en diep, jogy.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 13:43 schreef jogy het volgende:
Oh gawd, Rotterdam. Sorrie Jarno.
That's the spirit, hij heeft een fotoboek, als hij nou ok nog eens buitenkomt ondanks zijn ik-word-ontvoerd-door-groene-mannetjes fobie dan is hij vast wel te vinden, gewoon vragen naar die giraffe met prednison-oogjes.quote:
Mwoch. Meer 'was'.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 13:45 schreef Biogarde het volgende:
Is dit het Ticker bash-topic?
Demmit.quote:
Mja.quote:
Te laatquote:Op dinsdag 27 maart 2007 13:45 schreef Biogarde het volgende:
Is dit het Ticker bash-topic?
quote:Op dinsdag 27 maart 2007 13:40 schreef jogy het volgende:
[..]
Terugproppen en een kogel door de baarmoeder.
Whehe, visualiseren is okay!quote:
Als ik de dokter was geweest was dat het eerste en het laatste wat je had gezien, als je erbij bedenkt dat ik twee bakstenen in mijn handen zou hebben bij je geboorte.quote:
Waarom pakt hij eigenlijk foto's uit jouw fotoboek jogy? Of moet ik voor het antwoord op die vraag beide delen helemaal nalezen?quote:
Tikkie is vliehieft! Tikkie is vliehieft!!quote:Op dinsdag 27 maart 2007 13:50 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Waarom pakt hij eigenlijk foto's uit jouw fotoboek jogy?
ik ben de enige met een fotoboek, Uwiejo. Die prednisongiraffe moet toch iets.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 13:50 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Waarom pakt hij eigenlijk foto's uit jouw fotoboek jogy? Of moet ik voor het antwoord op die vraag beide delen helemaal nalezen?
Jogy voelt zich geroepen Yvonne te beschermen, is volgens mij de enige met een grote bek en een foto boek. Makkelijk zat dus.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 13:50 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Waarom pakt hij eigenlijk foto's uit jouw fotoboek jogy? Of moet ik voor het antwoord op die vraag beide delen helemaal nalezen?
Die spelfout kan echt niet!quote:
quote:Op dinsdag 27 maart 2007 13:51 schreef Jarno het volgende:
Tikkie is vliehieft! Tikkie is vliehieft!!
Nee idd. Het is Opsnuiffen.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 13:52 schreef Manneke_Pils het volgende:
Nu wil ik niet vervelend doen, maar dit is toch wel een beetje behoorlijk best wel ernstig triest eigenlijk.
[..]
Die spelfout kan echt niet!
Tikkie en jogy samen in een bootje, hihaha lala lala.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 13:51 schreef Jarno het volgende:
[..]
Tikkie is vliehieft! Tikkie is vliehieft!!
3.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 13:55 schreef HeatWave het volgende:
Grafhomo;s.
Gelukkig ben ik nog optijd voor deel 2.
Gewoon doorlezen, geweldigquote:Op dinsdag 27 maart 2007 13:55 schreef HeatWave het volgende:
Grafhomo;s.
Oh sorry, ik wist niet dat je er ook was.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 13:55 schreef HeatWave het volgende:
Grafhomo;s.
-->KPDquote:Op dinsdag 27 maart 2007 13:57 schreef Biogarde het volgende:
Het wachten is op Ticker in combinatie met Yvonne.
Hij heeft aarde tussen z'n toetsen en nu blijven ze hangen.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 13:57 schreef Biogarde het volgende:
Waar is die badslipper heen?
Ik geloof dat je een paar (denk)fouten maakt. Ten eerste voelt jogy zich waarschijnlijk nergens toe geroepen. Ten tweede is Yvonne nog lang niet dement. Ten derde is fotoboek één woord. Ten vierde gaat het je allemaal niet zo makkelijk af. Maar dat laatste terzijde.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 13:52 schreef Ticker het volgende:
Jogy voelt zich geroepen Yvonne te beschermen, is volgens mij de enige met een grote bek en een foto boek. Makkelijk zat dus.
Nu maak je wel een hele wilde aanname hoor.quote:
Ah, goede redding.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 14:00 schreef UIO_AMS het volgende:
Overigens staat (denk) tussen haakjes niet omdat ik denk dat jij niet kunt denken. Al maak je dat wel erg lastig.
Hebben FC-slowtjet toch veurquote:Op dinsdag 27 maart 2007 14:00 schreef HeatWave het volgende:
Waarom zit "PM crew bij rel" nog niet in rel-plique?.
Ja, want zondag is echt klasse.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 14:00 schreef Biogarde het volgende:
Zulks een goed topik op de Dinsdag.
Het lijkt wel Zondag man
Tussen (denk) en fouten moet een spatie, dat kan niet aan elkaar.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 13:59 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Ik geloof dat je een paar (denk)fouten maakt. Ten eerste voelt jogy zich waarschijnlijk nergens toe geroepen. Ten tweede is Yvonne nog lang niet dement. Ten derde is fotoboek één woord. Ten vierde gaat het je allemaal niet zo makkelijk af. Maar dat laatste terzijde.
De geit is losquote:Op dinsdag 27 maart 2007 14:02 schreef Ticker het volgende:
[..]
Tussen (denk) en fouten moet een spatie, dat kan niet aan elkaar.![]()
Alsof ooit iemand die leest menquote:
OMG! Je bent echt zo dom dus.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 14:02 schreef Ticker het volgende:
[..]
Voor de rest ben je het dus met me eens. Altijd fijn om te horen.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 14:02 schreef Ticker het volgende:
Nog een kneusje erbij. Join the group, Yvonne gaat jullie vanavond allemaal persoonlijk bedanken.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 14:00 schreef UIO_AMS het volgende:
Overigens staat (denk) tussen haakjes niet omdat ik denk dat jij niet kunt denken. Al maak je dat wel erg lastig.
Ik hoop dat ze me idd komt verassen in m'n slaapkamer.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 14:03 schreef Ticker het volgende:
[..]
Nog een kneusje erbij. Join the group, Yvonne gaat jullie vanavond allemaal persoonlijk bedanken.
Daar zaten jullie lekker op te wachten he!![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |