Welke fout?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 12:27 schreef Manneke_Pils het volgende:
Shit man, nu gaat hij je pakken op die fout in de TT.
Je bent in de war met deel 1.quote:
Rustig maar hoor Betsy, ik heb jouw TT ook gelezen. Ik moet eerlijk zeggen dat Yvonne haar TT pakkender is.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 12:26 schreef Ticker het volgende:
[..]
Kijk je kan natuurlijk komisch mee doen.
Moet je alleen wel leuk en kloppende grappen maken. Als Yvonne de TT aanpast, zijn dat natuurlijk geen fantasieën van mij. Maarja.. is natuurlijk klote uit leggen aan iemand met het verstand van me neefje van 3.
Nou dan wordt het misschien nog wel leuk! Ik kom wel weer kijken om de zoveel tijd of er al photoshops zijnquote:
quote:Op dinsdag 27 maart 2007 12:27 schreef jogy het volgende:
Zijn moeder heeft het met een giraffe gedaan.
Platonisch geweldig dan, he.quote:
quote:
Sorry hoor, maar iemand met jouw uiterlijk zou geen 'grapjes' moeten maken over iemand die zichzelf wel weet te verzorgen en er WEL goed uit ziet.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 12:29 schreef Ticker het volgende:
[..]
[afbeelding]
Gatver wat een kak lul. En die plekker. Heb je HIV? Oooo ik snap het.. Tss Jarno, smeerlap.
quote:Op dinsdag 27 maart 2007 12:30 schreef Poncho het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar iemand met jouw uiterlijk zou geen 'grapjes' moeten maken over iemand die zichzelf wel weet te verzorgen en er WEL goed uit ziet.
Wat een kansloze mongool, je hebt niet eens scherp zicht. Is dat de HIV die je in de ogen stijgt?quote:
Hihi, HIV, wat een grap. Heb je lang over na moeten denken zeker? Ik vraag jou toch ook niet of je dagelijks een stripje prednison slikt omdat je op een inktvis lijkt? Nou dan.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 12:29 schreef Ticker het volgende:
[..]
[afbeelding]
Gatver wat een kak lul. En die plekker. Heb je HIV? Oooo ik snap het.. Tss Jarno, smeerlap.
Dat zegt iemand die zo zelf verzekerd is dat hij niet eens een foto kan plaatsen. Lekker veilig stoer doen noemen we dat.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 12:30 schreef Poncho het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar iemand met jouw uiterlijk zou geen 'grapjes' moeten maken over iemand die zichzelf wel weet te verzorgen en er WEL goed uit ziet.
anders ga je je er ff druk om makenquote:Op dinsdag 27 maart 2007 12:31 schreef Ticker het volgende:
[..]
Wat een kansloze mongool, je hebt niet eens scherp zicht. Is dat de HIV die je in de ogen stijgt?
WELKE RIEM DIE IK AANRAAK?
Jezus in het echt had je afgebrand geweest met zulke flauwe en zelfs niet grappige opmerkingen.
Verdomme, nu heb ik trek in calimari.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 12:32 schreef jogy het volgende:
[..]
Hihi, HIV, wat een grap. Heb je lang over na moeten denken zeker? Ik vraag jou toch ook niet of je dagelijks een stripje prednison slikt omdat je op een inktvis lijkt? Nou dan.
Het is een reeks! Geen lemming!quote:Op dinsdag 27 maart 2007 12:31 schreef lurf_doctor het volgende:
Uitertst matige lemming
Ja kom op man, 't is gewoon een lachen topic, moet kunnen toch of niet soms. Mensen die zich hier druk om gaan maken...quote:
Oh jee wat voor gehucht zit je?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 12:30 schreef Jarno het volgende:
En zie ik daar...
Nee. NEE! NEEEEEEEE.
Oorbellen?!?!?!
*dansje doet*
Meid, ze staan je enig hoor.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 12:33 schreef Ticker het volgende:
[..]
Oh jee wat voor gehucht zit je?
Stem CDA!
Sterker nog; als ik jouw uiterlijk had zou ik het ook niet doen. Nu zie je wat er van komt hé Barbie.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 12:32 schreef Ticker het volgende:
[..]
Dat zegt iemand die zo zelf verzekerd is dat hij niet eens een foto kan plaatsen. Lekker veilig stoer doen noemen we dat.
Dat is oneerlijk. Zodra al die stoere mannen voor je staan om je in elkaar te beuken dan hoeven ze maar één blik te werpen en liggen ze al lachende over de grond te rollen.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 12:35 schreef Ticker het volgende:
Ik ga ff weg, kijken of iemand nog iets grappigs te melden heeft.
Ohja en voor de echte stoere kerel, PM voor de mini-meet! Woei ik ben al nieuwsgierig!
Probeer het hier ook eens dan?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 12:31 schreef Ticker het volgende:
[..]
Wat een kansloze mongool, je hebt niet eens scherp zicht. Is dat de HIV die je in de ogen stijgt?
WELKE RIEM DIE IK AANRAAK?
Jezus in het echt had je afgebrand geweest met zulke flauwe en zelfs niet grappige opmerkingen.
Ja, hallo, ik wacht al ff hoor.quote:
Hij zit al in zijn roeibootje richting Engelang, Yv.quote:
Zitten je tieten dan niet in de weg?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 12:40 schreef yvonne het volgende:
Ja snotver, zit ik net met m'n broek op m'n knieeën
Was je je BH aan het aantrekken?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 12:40 schreef yvonne het volgende:
Ja snotver, zit ik net met m'n broek op m'n knieeën, is ie weg
quote:Op dinsdag 27 maart 2007 12:27 schreef jogy het volgende:
Zijn moeder heeft het met een giraffe gedaan.
Die zijn zo opzij te vegen hoorquote:
Tanden kun je bleken, maar aan die kutkop van jou valt nog vrij weinig te doen.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 12:41 schreef Ticker het volgende:
[..]
[afbeelding]
Mooie tanden kak lul.
Ook in het wit? Geel is uit!![]()
Die twinkeling in zijn oogjes maakt het helemaal goed dat hij bocht drinktquote:Op dinsdag 27 maart 2007 12:43 schreef Jarno het volgende:
Jogy, hij heeft wel een punt hoor. Ik bedoel, Heineken?!
Ik wil natuurlijk niet de ontknooping en de meeting missen.quote:
Als je zo doorgaat met niet-snappen dan hebben we er een reeks bij waar de CUB bang van wordt vrees ik.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 12:44 schreef Ticker het volgende:
[..]
Ik wil natuurlijk niet de ontknooping en de meeting missen.
Komt die nou nog?
Wat zo'n foto van de hang-tieten van oma yvonne al niet bij mensen doet zeg.
Echt te kick dit.
![]()
Nou kom op, doe is niet zo flauw, casanova. Open kaart spelen en een fotoboek openen. Want jij zal het uiterlijk van Brad Pitt hebben aan die stoere woorden te zien.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 12:43 schreef Poncho het volgende:
[..]
Tanden kun je bleken, maar aan die kutkop van jou valt nog vrij weinig te doen.
Serieus, waarom val je iemand aan op het uiterlijk terwijl je zelf in de buurt komt van Quasimodo?
Als je nu nog enige vorm van intelligentie bezat, zou je weten dat de tieten van Yvonne dit niet te weeg hebben gebracht, maar jouw achterlijke gedachtegang.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 12:44 schreef Ticker het volgende:
[..]
Komt die nou nog?
Echt te kick dit.
![]()
Aan het genetisch gemanipuleerde blonde koppie in de OP te zien... niet ver weg!quote:Op dinsdag 27 maart 2007 12:46 schreef Poncho het volgende:
Seriously, waar is Hitler als je hem nodig hebt?
Had je er maar wat over!quote:Op dinsdag 27 maart 2007 12:47 schreef yvonne het volgende:
Nog even en ik heb een complex over m'n tieten
Als ik hier foto's ga posten valt half Fok! flauw van mijn geniale en goddelijke verschijning. Aangezien veel mensen op hun werk zitten en hun baas daar niet blij van wordt, ga ik ze dit niet aan doen.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 12:45 schreef Ticker het volgende:
[..]
Nou kom op, doe is niet zo flauw, casanova. Open kaart spelen en een fotoboek openen. Want jij zal het uiterlijke van Brad Pitt hebben aan die stoere woorden te zien.
meetenquote:Op dinsdag 27 maart 2007 12:44 schreef Ticker het volgende:
[..]
Komt die nou nog?
Echt te kick dit.
![]()
Hà, maar ik heb 2 ruggen en nu jijquote:Op dinsdag 27 maart 2007 12:47 schreef yvonne het volgende:
Onderschrift: Lucille's faghagquote:Op dinsdag 27 maart 2007 12:46 schreef Poncho het volgende:
[..]
Als je nu nog enige vorm van intelligentie bezat, zou je weten dat de tieten van Yvonne dit niet te weeg hebben gebracht, maar jouw achterlijke gedachtegang.
Seriously, waar is Hitler als je hem nodig hebt?
Volgens mij heb ik zojuist in mijn broek gezeken. Een heel klein beetje maar, maar toch...quote:Op dinsdag 27 maart 2007 12:46 schreef Jarno het volgende:
[..]
Aan het genetisch gemanipuleerde blonde koppie in de OP te zien... niet ver weg!
Oh een pot.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 12:48 schreef Poncho het volgende:
[..]
Als ik hier foto's ga posten valt half Fok! flauw van mijn geniale en goddelijke verschijning. Aangezien veel mensen op hun werk zitten en hun baas daar niet blij van wordt, ga ik ze dit niet aan doen.
Dit is puur ter bescherming van mijn geliefde fokkertjes.
p.s. ik heb ook tieten, lang haar, een hogere stem en een clit, net als Vonnie.
Nou, je zoú bijvoorbeeld een topic op Fok kunnen openen over een zeker crew-lid en dan populair grapjes gaan maken over d'r uiterlijk. Ofzo.quote:
T'is niet wat je denkt..quote:Op dinsdag 27 maart 2007 12:48 schreef Ticker het volgende:
[..]
Onderschrift: Lucille's faghag
Kanker hoe diep kan je zinken. Wanna-be mod op een forum? Soort van macht? Zandkastelen bouwen is ook heel stoer en machtig, waarschijnlijk ook een hobby van je.
Dat heeft met leeftijd te maken. Kan een drogist je bij helpen.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 12:49 schreef Poncho het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik zojuist in mijn broek gezeken. Een heel klein beetje maar, maar toch...
Maar wij doen tenminste nog iets met onze tieten en clittenquote:Op dinsdag 27 maart 2007 12:49 schreef Ticker het volgende:
[..]
Oh een pot.
Zit vol met flikkers en potten op Fok!.
Done it.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 12:49 schreef Jarno het volgende:
[..]
Nou, je zoú bijvoorbeeld een topic op Fok kunnen openen over een zeker crew-lid en dan populair grapjes gaan maken over d'r uiterlijk. Ofzo.
En, is het geworden wat je er van verwacht had?quote:
Zoals laten hangen enzo.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 12:51 schreef yvonne het volgende:
[..]
Maar wij doen tenminste nog iets met onze tieten en clitten
Ah, alle vrouwen zijn meteen pot.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 12:49 schreef Ticker het volgende:
[..]
Oh een pot.
Zit vol met flikkers en potten op Fok!.
Had ze al niet.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 12:51 schreef Poncho het volgende:
[..]
Ah, alle vrouwen zijn meteen pot.
Hoor je dat Yvonne? Je hoeft geen BH meer aan, kunt shag roken en bier zuipen.
Euhmquote:Op dinsdag 27 maart 2007 12:51 schreef Poncho het volgende:
[..]
Ah, alle vrouwen zijn meteen pot.
Hoor je dat Yvonne? Je hoeft geen BH meer aan, kunt shag roken en bier zuipen.
Jeetje zeg, wat probeer jij je staande te houden terwijl beide benen onder je vandaan getrapt zijn. Geef het gewoon op.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 12:50 schreef Ticker het volgende:
[..]
Dat heeft met leeftijd te maken. Kan een drogist je bij helpen.
Gossie.
Woehahaha.quote:
Ja.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 12:52 schreef Poncho het volgende:
[..]
Jeetje zeg, wat probeer jij je staande te houden terwijl beide benen onder je vandaan getrapt zijn. Geef het gewoon op.
Ik wilde hem niet maken.quote:
Wat wil je horen Truus?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 12:52 schreef Poncho het volgende:
[..]
Jeetje zeg, wat probeer jij je staande te houden terwijl beide benen onder je vandaan getrapt zijn. Geef het gewoon op.
Mag Tikker tussen ons inquote:Op dinsdag 27 maart 2007 12:53 schreef Poncho het volgende:
[..]
Ik wilde hem niet maken.
Dus, heb je zin om een keertje met me naar de film te gaan?
Kunnen we onze clitten en tieten vergelijken.
Clittorisimo!
Whehe, elke keer als je ernaar kijkt/ermee speelt (quote:Op dinsdag 27 maart 2007 12:47 schreef yvonne het volgende:
Kan zij ook meedoen met clitten vergelijken.quote:
Werd ik gepakt?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 12:54 schreef Ticker het volgende:
[..]
Wat wil je horen Truus?
Dat ik door een stel ouwen wijven en niet komische types in het nauw gedreven ben?
Get a life. Stelletje kleine kinderen worden helemaal panisch als hun opper meesteres gepakt wordt met een paint.
VERGEET DE NEGERTJES IN AFRIKA NIET MET NAME TE NOEMEN!!! DENK IN VREDESNAAM AAN DE NEGERTJES IN AFRIKA!!!quote:Op dinsdag 27 maart 2007 12:54 schreef opgebaarde het volgende:
Hey tick, gewoon even als goede vrienden onder elkaar nu we elkaar toch proberen te helpen en steunen.
Zou jij niet gewoon je familie, je ouders, ons, de wereld en jezelf willen verlossen en gewoon even een electrische tandenborstel in je oogbal willen steken?
Ik voorspel een droogte bij elke vrouw ter wereld die je dat aan doet.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 12:54 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Whehe, elke keer als je ernaar kijkt/ermee speelt (![]()
) zie je de kop van Ticker.
![]()
![]()
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |