Meid, ze staan je enig hoor.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 12:33 schreef Ticker het volgende:
[..]
Oh jee wat voor gehucht zit je?
Stem CDA!
Sterker nog; als ik jouw uiterlijk had zou ik het ook niet doen. Nu zie je wat er van komt hé Barbie.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 12:32 schreef Ticker het volgende:
[..]
Dat zegt iemand die zo zelf verzekerd is dat hij niet eens een foto kan plaatsen. Lekker veilig stoer doen noemen we dat.
Dat is oneerlijk. Zodra al die stoere mannen voor je staan om je in elkaar te beuken dan hoeven ze maar één blik te werpen en liggen ze al lachende over de grond te rollen.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 12:35 schreef Ticker het volgende:
Ik ga ff weg, kijken of iemand nog iets grappigs te melden heeft.
Ohja en voor de echte stoere kerel, PM voor de mini-meet! Woei ik ben al nieuwsgierig!
Probeer het hier ook eens dan?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 12:31 schreef Ticker het volgende:
[..]
Wat een kansloze mongool, je hebt niet eens scherp zicht. Is dat de HIV die je in de ogen stijgt?
WELKE RIEM DIE IK AANRAAK?
Jezus in het echt had je afgebrand geweest met zulke flauwe en zelfs niet grappige opmerkingen.
Ja, hallo, ik wacht al ff hoor.quote:
Hij zit al in zijn roeibootje richting Engelang, Yv.quote:
Zitten je tieten dan niet in de weg?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 12:40 schreef yvonne het volgende:
Ja snotver, zit ik net met m'n broek op m'n knieeën
Was je je BH aan het aantrekken?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 12:40 schreef yvonne het volgende:
Ja snotver, zit ik net met m'n broek op m'n knieeën, is ie weg
quote:Op dinsdag 27 maart 2007 12:27 schreef jogy het volgende:
Zijn moeder heeft het met een giraffe gedaan.
Die zijn zo opzij te vegen hoorquote:
Tanden kun je bleken, maar aan die kutkop van jou valt nog vrij weinig te doen.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 12:41 schreef Ticker het volgende:
[..]
[afbeelding]
Mooie tanden kak lul.
Ook in het wit? Geel is uit!![]()
Die twinkeling in zijn oogjes maakt het helemaal goed dat hij bocht drinktquote:Op dinsdag 27 maart 2007 12:43 schreef Jarno het volgende:
Jogy, hij heeft wel een punt hoor. Ik bedoel, Heineken?!
Ik wil natuurlijk niet de ontknooping en de meeting missen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |