Welke fout?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 12:27 schreef Manneke_Pils het volgende:
Shit man, nu gaat hij je pakken op die fout in de TT.
Je bent in de war met deel 1.quote:
Rustig maar hoor Betsy, ik heb jouw TT ook gelezen. Ik moet eerlijk zeggen dat Yvonne haar TT pakkender is.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 12:26 schreef Ticker het volgende:
[..]
Kijk je kan natuurlijk komisch mee doen.
Moet je alleen wel leuk en kloppende grappen maken. Als Yvonne de TT aanpast, zijn dat natuurlijk geen fantasieën van mij. Maarja.. is natuurlijk klote uit leggen aan iemand met het verstand van me neefje van 3.
Nou dan wordt het misschien nog wel leuk! Ik kom wel weer kijken om de zoveel tijd of er al photoshops zijnquote:
quote:Op dinsdag 27 maart 2007 12:27 schreef jogy het volgende:
Zijn moeder heeft het met een giraffe gedaan.
Platonisch geweldig dan, he.quote:
quote:
Sorry hoor, maar iemand met jouw uiterlijk zou geen 'grapjes' moeten maken over iemand die zichzelf wel weet te verzorgen en er WEL goed uit ziet.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 12:29 schreef Ticker het volgende:
[..]
[afbeelding]
Gatver wat een kak lul. En die plekker. Heb je HIV? Oooo ik snap het.. Tss Jarno, smeerlap.
quote:Op dinsdag 27 maart 2007 12:30 schreef Poncho het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar iemand met jouw uiterlijk zou geen 'grapjes' moeten maken over iemand die zichzelf wel weet te verzorgen en er WEL goed uit ziet.
Wat een kansloze mongool, je hebt niet eens scherp zicht. Is dat de HIV die je in de ogen stijgt?quote:
Hihi, HIV, wat een grap. Heb je lang over na moeten denken zeker? Ik vraag jou toch ook niet of je dagelijks een stripje prednison slikt omdat je op een inktvis lijkt? Nou dan.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 12:29 schreef Ticker het volgende:
[..]
[afbeelding]
Gatver wat een kak lul. En die plekker. Heb je HIV? Oooo ik snap het.. Tss Jarno, smeerlap.
Dat zegt iemand die zo zelf verzekerd is dat hij niet eens een foto kan plaatsen. Lekker veilig stoer doen noemen we dat.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 12:30 schreef Poncho het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar iemand met jouw uiterlijk zou geen 'grapjes' moeten maken over iemand die zichzelf wel weet te verzorgen en er WEL goed uit ziet.
anders ga je je er ff druk om makenquote:Op dinsdag 27 maart 2007 12:31 schreef Ticker het volgende:
[..]
Wat een kansloze mongool, je hebt niet eens scherp zicht. Is dat de HIV die je in de ogen stijgt?
WELKE RIEM DIE IK AANRAAK?
Jezus in het echt had je afgebrand geweest met zulke flauwe en zelfs niet grappige opmerkingen.
Verdomme, nu heb ik trek in calimari.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 12:32 schreef jogy het volgende:
[..]
Hihi, HIV, wat een grap. Heb je lang over na moeten denken zeker? Ik vraag jou toch ook niet of je dagelijks een stripje prednison slikt omdat je op een inktvis lijkt? Nou dan.
Het is een reeks! Geen lemming!quote:Op dinsdag 27 maart 2007 12:31 schreef lurf_doctor het volgende:
Uitertst matige lemming
Ja kom op man, 't is gewoon een lachen topic, moet kunnen toch of niet soms. Mensen die zich hier druk om gaan maken...quote:
Oh jee wat voor gehucht zit je?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 12:30 schreef Jarno het volgende:
En zie ik daar...
Nee. NEE! NEEEEEEEE.
Oorbellen?!?!?!
*dansje doet*
Meid, ze staan je enig hoor.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 12:33 schreef Ticker het volgende:
[..]
Oh jee wat voor gehucht zit je?
Stem CDA!
Sterker nog; als ik jouw uiterlijk had zou ik het ook niet doen. Nu zie je wat er van komt hé Barbie.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 12:32 schreef Ticker het volgende:
[..]
Dat zegt iemand die zo zelf verzekerd is dat hij niet eens een foto kan plaatsen. Lekker veilig stoer doen noemen we dat.
Dat is oneerlijk. Zodra al die stoere mannen voor je staan om je in elkaar te beuken dan hoeven ze maar één blik te werpen en liggen ze al lachende over de grond te rollen.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 12:35 schreef Ticker het volgende:
Ik ga ff weg, kijken of iemand nog iets grappigs te melden heeft.
Ohja en voor de echte stoere kerel, PM voor de mini-meet! Woei ik ben al nieuwsgierig!
Probeer het hier ook eens dan?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 12:31 schreef Ticker het volgende:
[..]
Wat een kansloze mongool, je hebt niet eens scherp zicht. Is dat de HIV die je in de ogen stijgt?
WELKE RIEM DIE IK AANRAAK?
Jezus in het echt had je afgebrand geweest met zulke flauwe en zelfs niet grappige opmerkingen.
Ja, hallo, ik wacht al ff hoor.quote:
Hij zit al in zijn roeibootje richting Engelang, Yv.quote:
Zitten je tieten dan niet in de weg?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 12:40 schreef yvonne het volgende:
Ja snotver, zit ik net met m'n broek op m'n knieeën
Was je je BH aan het aantrekken?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 12:40 schreef yvonne het volgende:
Ja snotver, zit ik net met m'n broek op m'n knieeën, is ie weg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |