Ben je blijven hangen in de jaren 60? Politiek correct gebrabbel van je is echt niet om aan te horen.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 13:11 schreef Poncho het volgende:
[..]
Zijn dit nu die messcherpe antwoorden van je waar je ons van beticht die niet te hebben?
Jammer voor dat ukkie, ik denk dat zij het er met mij eens is dat jij beter de verstandelijk gehandicapte in de familie had kunnen zijn. Had voor veel mensen beter uit gekomen.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 13:12 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Toevallig wel ja, een zusje dan. Ik begrijp dat jij nooit te maken hebt gehad met dat soort dingen en het blijkbaar dolkomisch vindt om deze mensen te pesten. Grote jongen, hoor.![]()
Van Crystal Meth ga je tanden knarsen, zelf-destructieve dingen doen, je carriére en je leven verneuken en het zorgt ervoor dat je nooit meer euforie ervaart.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 13:11 schreef Ticker het volgende:
[..]
Ga je tanden eens poetsen gele gluiperd.
Zeg gaan we persoonlijk worden?!quote:Op dinsdag 27 maart 2007 13:13 schreef Ticker het volgende:
[..]
Jammer voor dat ukkie, ik denk dat zij het er met mij eens is dat jij beter de verstandelijk gehandicapte in de familie had kunnen zijn. Had voor veel mensen beter uit gekomen.
dudequote:Op dinsdag 27 maart 2007 13:13 schreef Ticker het volgende:
[..]
Jammer voor dat ukkie, ik denk dat zij het er met mij eens is dat jij beter de verstandelijk gehandicapte in de familie had kunnen zijn. Had voor veel mensen beter uit gekomen.
Nuuut, hij is gewoon ervaringsdeskundige.quote:
Ik poets ze dagelijks maar het mag niet baten man. Ik heb HIV weet je, dan krijg je dat. Maar kan je je nek nou ook oprollen? Dat zou wel een kekke partytrick zijn.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 13:11 schreef Ticker het volgende:
[..]
Ga je tanden eens poetsen gele gluiperd.
Waren we dat nog niet dan?quote:
Zo slecht waren de sixties niet hoor, schatje. Flowerpower en free love.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 13:12 schreef Ticker het volgende:
[..]
Ben je blijven hangen in de jaren 60? Politiek correct gebrabbel van je is echt niet om aan te horen.
Sarcasme is niet helemaal jouw ding he?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 13:15 schreef Ticker het volgende:
[..]
Waren we dat nog niet dan?Wat een post weer.
Ik verbaas me een beetje om jouw reacties hier en in het vorige topic. Op zich kan iedereen een fout maken, zoals jouw OP in 't andere topic maar als jij zelf wordt aangevallen, begin je gelijk om je heen te meppen.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 13:13 schreef Ticker het volgende:
[..]
Er zijn wel meer dingen 'niet helemaal zijn ding'. Zoals verstand bijvoorbeeld.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 13:15 schreef Jarno het volgende:
[..]
Sarcasme is niet helemaal jouw ding he?
Dude... je hebt de OP toch gezien?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 13:16 schreef SuperHarregarre het volgende:
en dat je in 't echt normaal bent.
omaquote:Op dinsdag 27 maart 2007 13:15 schreef Poncho het volgende:
[..]
Zo slecht waren de sixties niet hoor, schatje. Flowerpower en free love.
Nu hebben we de floriade en betaalde sex. De wereld gaat er op achteruit.
Ach ik neem het je niet kwalijk, je hebt de tijd nog mee gemaakt dat je bloem bollen moest vreten om te overleven.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 13:16 schreef Poncho het volgende:
[..]
Er zijn wel meer dingen 'niet helemaal zijn ding'. Zoals verstand bijvoorbeeld.
Hebben we die foto ook in groter formaat? Ik voorzie een hele mooi poster voor 'Elephant man 2; The return'.quote:
Therapeutmodus aanquote:Op dinsdag 27 maart 2007 13:16 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Beetje sneu. Ik hoop voor je dat je gewoon een grapje maakt hier en dat je in 't echt normaal bent.
Hey, is dat een autobiografische foto van je?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 13:18 schreef Ticker het volgende:
[..]
Ach ik neem het je niet kwalijk, je hebt de tijd nog mee gemaakt dat je bloem bollen moest vreten om te overleven.
[afbeelding]
Provocatie!quote:Op dinsdag 27 maart 2007 13:18 schreef Ticker het volgende:
[..]
Ach ik neem het je niet kwalijk, je hebt de tijd nog mee gemaakt dat je bloem bollen moest vreten om te overleven.
[afbeelding]
Kablam! Daar had je me!quote:Op dinsdag 27 maart 2007 13:19 schreef Poncho het volgende:
[..]
Hey, is dat een autobiografische foto van je?
Als we moeten ondertitelen voor je, moet je het zeggen he.quote:
Omdat de meeste hier geen Fobo hebben mogen ze niks over jou zeggen?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 13:20 schreef Ticker het volgende:
[..]
Kablam! Daar had je me!
Sneu figuur uit de sixties. Praatjes en geen Fobo zegt genoeg over jullie.
Oh mên, wat heb jij een mensenkennis.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 13:20 schreef Ticker het volgende:
[..]
Kablam! Daar had je me!
Sneu figuur uit de sixties. Praatjes en geen Fobo zegt genoeg over jullie.
Ach, screw die hond!quote:Op dinsdag 27 maart 2007 13:20 schreef yvonne het volgende:
Kan ik zo even de hond uitlaten of wordt het een bloedbad hier?
Dit is sarcasme trouwens. Even zodat je jezelf niet vergist.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 13:21 schreef Poncho het volgende:
[..]
Oh mên, wat heb jij een mensenkennis.
Ehhh.quote:
Ik zou nog een biertje pakken.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 13:20 schreef yvonne het volgende:
Kan ik zo even de hond uitlaten of wordt het een bloedbad hier?
Ik moet wel toegeven dat dat vrij zwak is. Althans, als je op uiterlijk gaat bashen, zonder zelf geraakt te kunnen worden.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 13:21 schreef Manneke_Pils het volgende:
[..]
Omdat de meeste hier geen Fobo hebben mogen ze niks over jou zeggen?
Drogredenatie.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 13:22 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Ik moet wel toegeven dat dat vrij zwak is. Althans, als je op uiterlijk gaat bashen, zonder zelf geraakt te kunnen worden.
Mijn zusje zit naast me hoor, in mijn fotoboek.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 13:23 schreef Poncho het volgende:
[..]
Drogredenatie.
Jij hebt ook geen foto's van een gehandicapte in je fobo, maar toch laat je hem er 'grapjes' over maken.
quote:Op dinsdag 27 maart 2007 13:23 schreef jogy het volgende:
Maar is ticker nou de hoofdrolspeler van de remake van 'The fly' waar ze de vlieg vervangen door een lintworm?
En waar laat ik die tieten dan?quote:
Tja, het leuke is dat hij niet eens op zijn uiterlijk gepakt hoeft te worden, omdat er genoeg andere onderwerpen zijn waarmee hij zichzelf belachelijk maakt.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 13:22 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Ik moet wel toegeven dat dat vrij zwak is. Althans, als je op uiterlijk gaat bashen, zonder zelf geraakt te kunnen worden.
Snap je 't niet? Als jij iemand op zijn uiterlijk gaat afzeiken, willen we wel weten hoe JIJ eruit ziet.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 13:24 schreef Jarno het volgende:
Straks moet ik nog een foto van Balkenende in m'n fotoboek zetten elke keer als ik het CDA afzeik.
[Ticker-mode]quote:Op dinsdag 27 maart 2007 13:23 schreef jogy het volgende:
Maar is ticker nou de hoofdrolspeler van de remake van 'The fly' waar ze de vlieg vervangen door een lintworm?
Neem maar van mij aan dat ik er níet uit zie.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 13:24 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Snap je 't niet? Als jij iemand op zijn uiterlijk gaat afzeiken, willen we wel weten hoe JIJ eruit ziet.
Nou op het eerste gezicht zou ik dus niet zeggen dat ze gehandicapt is.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 13:23 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Mijn zusje zit naast me hoor, in mijn fotoboek.
Tja, hij begon, om het maar even op een 2de klas basisschool manier te verklaren. Al is het wel waar natuurlijk.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 13:22 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Ik volg Jarno.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 13:25 schreef Jarno het volgende:
[..]
Neem maar van mij aan dat ik er níet uit zie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |