Gelukkig heb jij zoveel humor dat je probeert komisch over te komen door anderen op hun uiterlijk te pakken.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 12:54 schreef Ticker het volgende:
[..]
Wat wil je horen Truus?
Dat ik door een stel ouwen wijven en niet komische types in het nauw gedreven ben?
Get a life. Stelletje kleine kinderen worden helemaal panisch als hun opper meesteres gepakt wordt met een paint.
Zal ik jou vanavond dan maar eens pakken?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 12:55 schreef yvonne het volgende:
[..]
Werd ik gepakt?
Damned, helemaal gemist!
Sjow echt, die electrische tandenborstel, dat was hem gewoon!quote:Op dinsdag 27 maart 2007 12:54 schreef opgebaarde het volgende:
Hey tick, gewoon even als goede vrienden onder elkaar nu we elkaar toch proberen te helpen en steunen.
Zou jij niet gewoon je familie, je ouders, ons, de wereld en jezelf willen verlossen en gewoon even een electrische tandenborstel in je oogbal willen steken?
Sorrie ik was even lunchen, heb ik wat gemist, behalve een poetsbeurt?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 12:43 schreef Jarno het volgende:
Jogy, hij heeft wel een punt hoor. Ik bedoel, Heineken?!
Bij het poepen bijvoorbeeld.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 12:56 schreef Jarno het volgende:
Nouja, het kan best helpen om aan Tikker te denken hoor.
Kanker kerkgeit is beter inderdaad.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 12:56 schreef Ticker het volgende:
[..]
Sjow echt, die electrische tandenborstel, dat was hem gewoon!
De punch-line!
Fok! hee, zulke goeie heb ik op de basisschool zelfs niet gehoord.
Dan zat ie vol.quote:
Als jij je zo verschrikkelijk goed vindt in het verzinnen van punch-lines en het affikken van mensen, begin daar dan ook gewoon eens mee in plaats van constant lachertjes te posten.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 12:56 schreef Ticker het volgende:
[..]
Sjow echt, die electrische tandenborstel, dat was hem gewoon!
De punch-line!
Fok! hee, zulke goeie heb ik op de basisschool zelfs niet gehoord.
Als je je orgasme uit wilt stellen.quote:
Nee daar waren jullie toch mee bezig. Ik heb een post geplaatst van Yvonne, nu voelen jullie je geroepen om haar in haar reet te vingeren.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 12:56 schreef Poncho het volgende:
[..]
Als jij je zo verschrikkelijk goed vindt in het verzinnen van punch-lines en het affikken van mensen, begin daar dan ook gewoon eens mee in plaats van constant lachertjes te posten.
Als je niet wilt lachen bij een begrafenis van een vervelende tante.quote:
Wil je iedereen aan de constipatie hebben ofzo?quote:
Als je nog niet weet welke cosmetische chirurgie je precies wilt.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 12:58 schreef Jarno het volgende:
[..]
Als je niet wilt lachen bij een begrafenis van een vervelende tante.
Als je vrouw vraagt 'vind je me dik?' en je een passief ontwijkend gezicht wilt faken.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 12:59 schreef Poncho het volgende:
[..]
Als je nog niet weet welke cosmetische chirurgie je precies wilt.
Haal eens die stok uit je reet, lul.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 12:58 schreef Ticker het volgende:
[..]
Nee daar waren jullie toch mee bezig. Ik heb een post geplaatst van Yvonne, nu voelen jullie je geroepen om haar in haar reet te vingeren.
Kom op, ik wil meer.
quote:Op dinsdag 27 maart 2007 12:58 schreef Ticker het volgende:
[..]
Nee daar waren jullie toch mee bezig. Ik heb een post geplaatst van Yvonne, nu voelen jullie je geroepen om haar in haar reet te vingeren.
Kom op, ik wil meer.
Als je wil weten hoe je kinderen eruit gaan zien als je zwanger wordt van je broer.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 13:00 schreef Jarno het volgende:
[..]
Als je vrouw vraagt 'vind je me dik?' en je een passief ontwijkend gezicht wilt faken.
Niet over de rug. De hangtieten van Yvonne.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 13:00 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Wil je ons de humor uitleggen? Die ontging mij een beetje in jouw OP. Je probeerde gewoon te scoren over de rug van iemand anders.
![]()
Zo'n rotkop hebben en er dan ook nog eens een bril op moeten zetten.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 13:02 schreef Ticker het volgende:
[..]
Niet over de rug. De hangtieten van Yvonne.
Wel alert blijven.
quote:Op dinsdag 27 maart 2007 13:03 schreef Poncho het volgende:
[..]
Zo'n rotkop hebben en er dan ook nog eens een bril op moeten zetten.
Welke hangtieten mên?
Oh sorry, het feit dat Yvonne grappiger, leuker, respectvoller en mannelijker is dan jij, klein meisje, maakt ons meteen makke lammetjes?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 13:04 schreef Ticker het volgende:
[..]
Yvonne zal blij zijn dat haar schaapjes d'r werk doen.
Makke lammetjes, en het niet eens in de gaten hebben.
Ik moest bijna lachen. Je ontwijkt wel mijn vraag trouwens. Is dat jouw gevoel voor humor? Grappen maken over uiterlijk? Je maakt zeker ook grappen over gehandicapten?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 13:02 schreef Ticker het volgende:
[..]
Niet over de rug. De hangtieten van Yvonne.
Wel alert blijven.
alsof zij geen eigen mening heeft, niet verbaal sterk genoeg is of hangtieten heeft, dudequote:Op dinsdag 27 maart 2007 13:04 schreef Ticker het volgende:
[..]
Yvonne zal blij zijn dat haar schaapjes d'r werk doen.
Makke lammetjes, en het niet eens in de gaten hebben.
Als je er nou 'tering' tussen zet heeft het nog meer effect!quote:Op dinsdag 27 maart 2007 13:05 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Ik moest bijna lachen. Je ontwijkt wel mijn vraag trouwens. Is dat jouw gevoel voor humor? Grappen maken over uiterlijk? Je maakt zeker ook grappen over gehandicapten?![]()
Kankerkerkgeit.![]()
Je hebt toch niet toevallig een gehandicapt broertje ofzo he?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 13:05 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Je maakt zeker ook grappen over gehandicapten?![]()
Euhm x2quote:Op dinsdag 27 maart 2007 13:06 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
alsof zij geen eigen mening heeft, niet verbaal sterk genoeg is of hangtieten heeft, dude![]()
Vooraan klinkt het fonetisch net wat beter:quote:Op dinsdag 27 maart 2007 13:06 schreef jogy het volgende:
[..]
Als je er nou 'tering' tussen zet heeft het nog meer effect!
Ik zou jou zo graag eens een spiegel voor willen houden.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 13:07 schreef Ticker het volgende:
[..]
Je hebt toch niet toevallig een gehandicapt broertje ofzo he?
Die zijn altijd zo komisch! Met hun koppies tegen muren aan beuken enzo. Te fucking grappig.
Of heb je zelf een 'afwijking' behalve dan je opvliegerige temperament?
He scorp, halve zool.quote:
ja halloquote:
Als ik naar jou kijk moet ik je zeker gelijk geven ja.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 13:07 schreef Ticker het volgende:
Die zijn altijd zo komisch!
We gaan vandaag allemaal voor de 'captain obvious award 2007'.quote:
Sjow...quote:Op dinsdag 27 maart 2007 13:08 schreef Poncho het volgende:
[..]
Ik zou jou zo graag eens een spiegel voor willen houden.
Ticker ligt nu te rollebollen over de grond, ik weet het zeker!quote:Op dinsdag 27 maart 2007 13:08 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Vooraan klinkt het fonetisch net wat beter:
Teringkankerkerkgeit. ---> je behoudt de uiterst scherp gevonden alliteratie van Ticker met 'kanker' en 'kerkgeit'. Even losstaand van het feit of er überhaupt een 'kerkgeit' bestaat.
Nog een leuke zou zijn:
Godverdomde teringkankerkerkgeit.
of
Godverdomde teringkankerkerkgeitenhoedershoerenzoon![]()
*Squirt* *knuffel* *draai* *snurk*quote:
Ga je tanden eens poetsen gele gluiperd.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 13:09 schreef jogy het volgende:
[..]
Als ik naar jou kijk moet ik je zeker gelijk geven ja.
Zijn dit nu die messcherpe antwoorden van je waar je ons van beticht die niet te hebben?quote:
Toevallig wel ja, een zusje dan. Ik begrijp dat jij nooit te maken hebt gehad met dat soort dingen en het blijkbaar dolkomisch vindt om deze mensen te pesten. Grote jongen, hoor.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 13:07 schreef Ticker het volgende:
[..]
Je hebt toch niet toevallig een gehandicapt broertje ofzo he?
Die zijn altijd zo komisch! Met hun koppies tegen muren aan beuken enzo. Te fucking grappig.
Of heb je zelf een 'afwijking' behalve dan je opvliegerige temperament?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |