That's the spirit, hij heeft een fotoboek, als hij nou ok nog eens buitenkomt ondanks zijn ik-word-ontvoerd-door-groene-mannetjes fobie dan is hij vast wel te vinden, gewoon vragen naar die giraffe met prednison-oogjes.quote:
Mwoch. Meer 'was'.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 13:45 schreef Biogarde het volgende:
Is dit het Ticker bash-topic?
Demmit.quote:
Mja.quote:
Te laatquote:Op dinsdag 27 maart 2007 13:45 schreef Biogarde het volgende:
Is dit het Ticker bash-topic?
quote:Op dinsdag 27 maart 2007 13:40 schreef jogy het volgende:
[..]
Terugproppen en een kogel door de baarmoeder.
Whehe, visualiseren is okay!quote:
Als ik de dokter was geweest was dat het eerste en het laatste wat je had gezien, als je erbij bedenkt dat ik twee bakstenen in mijn handen zou hebben bij je geboorte.quote:
Waarom pakt hij eigenlijk foto's uit jouw fotoboek jogy? Of moet ik voor het antwoord op die vraag beide delen helemaal nalezen?quote:
Tikkie is vliehieft! Tikkie is vliehieft!!quote:Op dinsdag 27 maart 2007 13:50 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Waarom pakt hij eigenlijk foto's uit jouw fotoboek jogy?
ik ben de enige met een fotoboek, Uwiejo. Die prednisongiraffe moet toch iets.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 13:50 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Waarom pakt hij eigenlijk foto's uit jouw fotoboek jogy? Of moet ik voor het antwoord op die vraag beide delen helemaal nalezen?
Jogy voelt zich geroepen Yvonne te beschermen, is volgens mij de enige met een grote bek en een foto boek. Makkelijk zat dus.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 13:50 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Waarom pakt hij eigenlijk foto's uit jouw fotoboek jogy? Of moet ik voor het antwoord op die vraag beide delen helemaal nalezen?
Die spelfout kan echt niet!quote:
quote:Op dinsdag 27 maart 2007 13:51 schreef Jarno het volgende:
Tikkie is vliehieft! Tikkie is vliehieft!!
Nee idd. Het is Opsnuiffen.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 13:52 schreef Manneke_Pils het volgende:
Nu wil ik niet vervelend doen, maar dit is toch wel een beetje behoorlijk best wel ernstig triest eigenlijk.
[..]
Die spelfout kan echt niet!
Tikkie en jogy samen in een bootje, hihaha lala lala.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 13:51 schreef Jarno het volgende:
[..]
Tikkie is vliehieft! Tikkie is vliehieft!!
3.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 13:55 schreef HeatWave het volgende:
Grafhomo;s.
Gelukkig ben ik nog optijd voor deel 2.
Gewoon doorlezen, geweldigquote:Op dinsdag 27 maart 2007 13:55 schreef HeatWave het volgende:
Grafhomo;s.
Oh sorry, ik wist niet dat je er ook was.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 13:55 schreef HeatWave het volgende:
Grafhomo;s.
-->KPDquote:Op dinsdag 27 maart 2007 13:57 schreef Biogarde het volgende:
Het wachten is op Ticker in combinatie met Yvonne.
Hij heeft aarde tussen z'n toetsen en nu blijven ze hangen.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 13:57 schreef Biogarde het volgende:
Waar is die badslipper heen?
Ik geloof dat je een paar (denk)fouten maakt. Ten eerste voelt jogy zich waarschijnlijk nergens toe geroepen. Ten tweede is Yvonne nog lang niet dement. Ten derde is fotoboek één woord. Ten vierde gaat het je allemaal niet zo makkelijk af. Maar dat laatste terzijde.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 13:52 schreef Ticker het volgende:
Jogy voelt zich geroepen Yvonne te beschermen, is volgens mij de enige met een grote bek en een foto boek. Makkelijk zat dus.
Nu maak je wel een hele wilde aanname hoor.quote:
Ah, goede redding.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 14:00 schreef UIO_AMS het volgende:
Overigens staat (denk) tussen haakjes niet omdat ik denk dat jij niet kunt denken. Al maak je dat wel erg lastig.
Hebben FC-slowtjet toch veurquote:Op dinsdag 27 maart 2007 14:00 schreef HeatWave het volgende:
Waarom zit "PM crew bij rel" nog niet in rel-plique?.
Ja, want zondag is echt klasse.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 14:00 schreef Biogarde het volgende:
Zulks een goed topik op de Dinsdag.
Het lijkt wel Zondag man
Tussen (denk) en fouten moet een spatie, dat kan niet aan elkaar.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 13:59 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Ik geloof dat je een paar (denk)fouten maakt. Ten eerste voelt jogy zich waarschijnlijk nergens toe geroepen. Ten tweede is Yvonne nog lang niet dement. Ten derde is fotoboek één woord. Ten vierde gaat het je allemaal niet zo makkelijk af. Maar dat laatste terzijde.
De geit is losquote:Op dinsdag 27 maart 2007 14:02 schreef Ticker het volgende:
[..]
Tussen (denk) en fouten moet een spatie, dat kan niet aan elkaar.![]()
Alsof ooit iemand die leest menquote:
OMG! Je bent echt zo dom dus.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 14:02 schreef Ticker het volgende:
[..]
Voor de rest ben je het dus met me eens. Altijd fijn om te horen.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 14:02 schreef Ticker het volgende:
Nog een kneusje erbij. Join the group, Yvonne gaat jullie vanavond allemaal persoonlijk bedanken.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 14:00 schreef UIO_AMS het volgende:
Overigens staat (denk) tussen haakjes niet omdat ik denk dat jij niet kunt denken. Al maak je dat wel erg lastig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |